LIELISKI

Rakstīts: 19 augusts 2010
Ceļošanas laiks: 7 — 14 augusts 2010
Kam autore iesaka viesnīcu?: Ģimenēm ar bērniem
Viesnīcas vērtējums:
7.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 9.0
apkalpošana: 7.0
Tīrība: 7.0
Uzturs: 9.0
Infrastruktūra: 9.0
Viesnī ca ir ļ oti laba. Teritorija ir milzī ga, tā pē c pat ar lielu cilvē ku pū li nav pū ļ a sajū tas. Ē diens garš ī gs, personā ls draudzī gs. Mums bija istaba 1. stā vā bungalo - diezgan plaš a, ne mums, ne bē rniem (15 un 8) nebija š auru. Manuprā t, veiksmī gā kie bungalo ir 10 un 11: tuvu jū rai, baseiniem un bā riem. Televī zijā tikai RTR planē ta (no krievvalodī gajiem). Jū ra ir vienkā rš i skaista, ļ oti tī ra un silta. Velti devā mies ekskursijā uz Lindosu un Rodu - nokļ uvā m paš ā karstumā zem vissiltā kā s saules ar nesvarī gu gidu. Un Lindosā vajag kā pt kalnā ar risku ieslī dē t jū rā vai vecpilsē tā (nav ž ogu). Tā pē c ar bē rniem - neiesaku. Ir iespē ja iznomā t automaš ī nu un braukt pa salu. Jū s varat iznomā t automaš ī nu ar gida palī dzī bu vai tieš i viesnī cas vestibilā , salī dzinot, kur tas ir lē tā ks. Kopumā es patieš ā m izbaudī ju savu atvaļ inā jumu. Pat animā cija.
Animā cijas komanda bija neuzbā zī ga, tač u izklaidē ja no sirds, bez pienā kumiem.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
аватар shahova2
shahova2

Pēc tautas pieprasījuma turpinājums iepriekš aprakstītajam stāstam.... Pēc trim dienām mūsu situācija tika diezgan veiksmīgi atrisināta! 17. jūlijā mana atpūtniece tikās ar sanatorijas "Mashuk Aqua-term" vadību, personīgi aprunājās ar ģenerāldirektori Olgu Aleksandrovnu Bokovu, izsakot visas pamatotās pretenzijas, un tikai pēc šīs tikšanās viņa beidzot apmetās pieklājīgā istabā, par ko gandrīz nebija sūdzību. Lai neliktos kā izvēlīgs Viesis, sīkus trūkumus neaprakstīšu, teikšu tikai vispārīgi, paldies Olgai Aleksandrovnai, Jūs profesionāli piegājāt šīs konfliktsituācijas risināšanai, kura radās Jūsu darbinieku vainas dēļ.
Bet es vēlētos, lai šādi jautājumi tiktu atrisināti nevis sazinoties ar jums, bet gan Uzņemšanas un izmitināšanas dienesta un Rezervācijas nodaļas līmenī, neliekot saviem viesiem iet tik garu un ērkšķainu ceļu līdz maksas un pasūtītā pakalpojuma saņemšanai. .
un tagad par labo: vēlos izteikt MILZĪGU pateicību visam sanatorijas medicīniskajam dienestam un īpaši tās vadītājai galvenajai ārstei Natālijai Ivanovnai Gluhovai! Natālija Ivanovna, jūs esat Dieva vadītāja un speciāliste. Tikai pateicoties jums jau no pirmās dienas, bija skaidrs, ka visi ērkšķi, kas mums bija jāpārcieš, vai, pareizāk sakot, jūsu paciente Denisova Ļubova Ivanovna, bija paciešanas vērti. Paldies par uzmanību, izcilajiem speciālistiem un jūsu vadītā pakalpojuma augsto profesionalitāti, kā arī īpašs paldies jums personīgi par ozona sejas injekcijas procedūru. Jūsu dēļ ir vērts šeit atgriezties vēlreiz!

Mon, 22 Jul 2013, 18:26
аватар