Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Viesnīca, kas lika vilties.

Rakstīts: 28 janvārī 2023
Ceļošanas laiks: 4 — 13 septembris 2022
Viesnīcas vērtējums:
2.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 1.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 1.0
Uzturs: 6.0
Infrastruktūra: 6.0
Krē ta tika apmeklē ta otro reizi. Vī lies, izvē loties viesnī cu, vai drī zā k uzreiz pē c reģ istrē š anā s numurā.
Istaba izrā dī jā s netī ra: mati sajaukti ar putekļ iem uz grī das, netī rumi un nepatī kama smaka vannasistabā , uz balkona (terase) nebija tī rī ts vispā r (foto pievienots). Mē s neesam izvē lī gi attiecī bā uz perfektu tī rī bu, bet ticiet man, mē s pat negribē jā m vilkt ā rā no saviem koferiem drē bes. Protams, uzreiz bez trokš ņ a vē rsā s pie administratores, aicinot viņ u uz istabu, pieprasot iztī rī t istabu, lai varē tu iekā rtoties. Stellas administratore arī klusi pasū tī ja, un telpa tika "satī rī ta". Pē c tam, kad mē s atkal iegā jā m, telpas stā voklis palika gandrī z tā ds pats. Atkal tuvojoties, ar tā du paš u vienkā rš u lū gumu reģ istratū rā , viesnī cas saimniece vā rdā Despinā ra jau bija klā t. Mans ī sais lū gums (angļ u valodā ) bija pieklā jī gs: "Es nelū dzu jums mainī t mū su istabu, tikai ļ aujiet tai kā rtī gi iztī rī t. "
Reģ istratū ras darbiniece informē ja saimnieci par manu sā kotnē jo lū gumu, un Despinā ra saš utusi nolē ma doties pā rbaudī ties. Protams, viņ a atklā ja tā du paš u telpas stā vokli, nebeidzot mū s apvainot. Istabā mierī gi teicā m: "Neprasā m sterilu tī rī bu, bet tikai kvalitatī vi notī rī t vismaz grī du istabā un vannasistabā. " Uz ko viņ a jautā ja, kā pē c mē s nemeklē jā m citu viesnī cu ar tī rā kā m istabā m ? ! Tad viņ a piezvanī ja apkopē jai un lika viņ ai iztī rī t istabu ar balinā tā ju)). Turpmā kajā s uzturē š anā s dienā s viņ a mū s nesasveicinā ja viesnī cas teritorijā , lai gan pati apkopē ja un administratore pieklā jī gi pasmaidī ja un jautā ja, vai viss kā rtī bā . Mē s novē rojā m lī dzī gu viņ as komunikā cijas veidu ar citiem viesnī cas viesiem.

Ja tam nepievē rš uzmanī bu, tad viesnī cas darbinieki (administratori, restorā na darbinieki, puiš i bā rā , pavā rs) ir draudzī gi, brī niš ķ ī gi cilvē ki, kuri atstā ja ļ oti labu iespaidu.
Pati viesnī ca ir maza, otrajā rindā , tieš i blakus ceļ am. Viesnī cā ir neliels peldbaseins.
Ē diens ir labi pagatavots, bet ē dienu daudzveidī ba ir vā ja un vienmuļ a. Tā da pati situā cija ir ar saldumiem. Tā pat ar dzē rieniem. Sulas tikai veikalos.
Animā cijas Izklaide: kā du vakaru vietē jā dziedā tā ja dziedā ja dziesmas un diskotē ku viesnī cas viesiem.
Lī dz pludmalei jā dodas apmē ram 5 minū tes. Pludmalē ir bezmaksas sauļ oš anā s krē sli un saulessargi. Pludmalē ir nelielas vietas, kur var ieiet jū rā un peldē ties.
Ciematā ir kur pastaigā ties, daudz veikalu un tavernu.
Noī rē jā m auto uz 4 dienā m un apceļ ojā m Krē tu. Mē s devā mies uz Elafonissi pludmali, tur ir kā skudru pū znis, ļ ooooti daudz cilvē ku. Tā kā vairā kas dienas bija vē tra, tad cauri kalniem braucā m uz salas pretē jo krastu. Neaizmirstams iespaids! Jū ra bija vē sa, bet mierī ga.
Krē ta ir lieliska vieta, kur vē laties atgriezties. Iesaku apbraukt salu, lai redzē tu tā s skaistumu.
Hotel Amnissos, neiesaku, neatbilst savai kategorijai. Lai gan jau iepriekš esam bijuš i trī szvaigž ņ u viesnī cā Krē tā.
Un nebū tu slikti, ja viesnī cas ī paš nieks Despinare izietu apmā cī bas kursus par komunikā cijas prasmē m, pieklā jī bu un viesnī cu biznesu kopumā . Galu galā Klients viņ ai maksā algu. Un jebkuri viesu pieprasī jumi vai prasī bas ir tikai ceļ š uz kvalitā ti, ceļ š uz panā kumiem.

Un, ja tomē r apmeklē jat š o viesnī cu, iesaku nejauš i "nesū tī t" kurpes zem istabas gultas)))...Izvilkt tos nav patī kama lieta).. .
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu