Izmitināšana sabojāja visu pieredzi

Rakstīts: 21 jūlijā 2019
Ceļošanas laiks: 14 — 28 jūlijā 2019
Viesnīcas vērtējums:
7.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 3.0
apkalpošana: 7.0
Tīrība: 8.0
Uzturs: 7.0
Infrastruktūra: 7.0
Labdien! Š obrī d esam viesnī cā . Braucā m ar cerī bā m, ka no istabas paveras skaists skats uz jū ru, kā daudzā s bildē s, jo ī paš i tā pē c, ka nopirkā m istabu ar skatu uz jū ru, un viesnī ca sevi pozicionē tā , ka no visā m istabā m ir tā ds skats. Rezultā tā viņ i apmetā s istabā ar skatu uz 2. lī nijas ē kā m (mū su istaba atradā s 3. lī nijā )! No istabas, ja vē laties, var redzē t jū ru, kaut kur pusmetru virs ē kas, un tas ir ar augstumu 1.80. Ī sā kas personas gadī jumā bez iespē jā m jū ru no istabas nevarē s redzē t. Istabai ir milzī gs balkons, bet jautā jums kā pē c ir apbrī not citu ē ku? ? ? Taisnī bas labad jā saka, ka no balkona joprojā m var redzē t jū ru, balkona stū ros un attiecī gi ē kas sā nos priekš ā . Tas ir viss skats uz jū ru. Uz jautā jumu mainī t istabu, standarta atbilde ir, ka viesnī ca ir pilna un viņ i nevar palī dzē t, savukā rt nedē ļ as laikā notika masveida reģ istrē š anā s un izrakstī š anā s, un katru dienu kā ds aiziet, jo. daudzi atpū tnieki ierodas ar automaš ī nu. Jautā jums ir par ko mē s maksā jā m? Kurš iedeva mū su numuru? Mē s arī rezervē jā m istabu ar skatu uz jū ru. Kā pē c mē s nesaņ ē mā m to, par ko maksā jā m? Tie attiecas arī tieš i uz "suite" numuriem, kas atrodas tieš i virs ū dens. Mē s par tiem zinā m un nepretendē jam uz š iem numuriem, mē s vienkā rš i gribē jā m savu maksas istabu ar konkrē tu skatu. Ar š ā du attieksmi 6 braucienos uz Grieķ iju sastopamies pirmo reizi. Mē s visu laiku rezervē jam numurus ar skatu uz jū ru. Bija problē ma ar numuru citā viesnī cā , tā pē c mē s to mainī jā m daž as dienas vē lā k. Un š eit š ķ iet, ka viņ i to vienkā rš i notī ra. Ž ē l gan. Pilnī ga vilš anā s! Tā pē c, reģ istrē joties, ņ emiet vē rā , ka ne no visiem numuriem paveras skats uz jū ru.
Kas attiecas uz ē dienu, tad ē diens ir normā ls, viss garš ī gs, bet nepatikš anas ar augļ iem, persiki un nektarī ni ir pusgatavi, cieti, arbū zi un melones, kā svē tkos, tikai vakariņ ā s un tad kaut kā dā ierobež otā daudzumā .
Servisā uzliku 7, jo. Tā da sajū ta, ka darbinieki ir nedaudz slinki.

Jū ra ir tī ra un caurspī dī ga lī dz pusdienlaikam. Pē c vakariņ ā m viņ š atnes atkritumus. Ieeja ir mazi oļ i, un tad smiltis, pā ris metru un dziļ i.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu

аватар otzivmzt
otzivmzt

Cienījamā mrs.irishka19!
Paldies, ka atstājāt atsauksmi. Uzņēmuma vārdā mēs atvainojamies, ka nevaram jums piegādāt citu numuru. Tas nedarbojās, jo viesnīca šobrīd ir pilnībā noslogota. Jūsu vīra dzimšanas dienā 19.07. kā komplimentu tev uzdāvināja šampanieti un augļus istabā - atvainošanos.
Mēs ļoti ceram, ka šis apstāklis ​​neietekmēs jūsu kopējo iespaidu par pārējo.
Ar cieņu
Zagogiannis Christos
Bomo Hotels Management Services ģenerāldirektors

Tue, 23 Jul 2019, 11:28
аватар otzivmzt
otzivmzt

Cienījamā mrs.irishka19!
Paldies, ka atstājāt atsauksmi. Uzņēmuma vārdā mēs atvainojamies, ka nevaram jums piegādāt citu numuru. Tas nedarbojās, jo viesnīca šobrīd ir pilnībā noslogota. Jūsu vīra dzimšanas dienā 19.07. kā komplimentu tev uzdāvināja šampanieti un augļus istabā - atvainošanos.
Mēs ļoti ceram, ka šis apstāklis ​​neietekmēs jūsu kopējo iespaidu par pārējo.
Ar cieņu
Zagogiannis Christos
Bomo Hotels Management Services ģenerāldirektors

Tue, 23 Jul 2019, 14:28
аватар