Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Brīvdienas olimpiskajā saulrietā

Rakstīts: 8 septembris 2014
Ceļošanas laiks: 9 — 30 augusts 2014
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām; Ģimenēm ar bērniem
Viesnīcas vērtējums:
5.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 9.0
apkalpošana: 7.0
Tīrība: 9.0
Uzturs: 4.0
Infrastruktūra: 7.0
Viesnī ca tika izvē lē ta tā , lai tajā bū tu iespē jams nokļ ū t pē c iespē jas ā trā k, viņ i noticē ja pozitī vajā m atsauksmē m. Es jums pastā stī š u, ko es redzē ju, nesniedzot vē rtē jumus un neizmantojot epitetus, un jū s izlemjat, kas jums ir plusi un kā di ir mī nusi. Tā tad: 1. Teritorija maza, apzaļ umojums 100%. 2. Telpas lielas, apdarē izmantots akmens un koks, uz logiem un balkona durvī m ir moskī tu tī kli. 3. Tī ri labi, tī ru veļ u, pietiekami daudz dvieļ u. 4. Baseins ir diezgan liels, tajā lobā s flī zes, rež ģ i pa baseina perimetru ir netī ri. 5. Pludmale maza, puse pludmales pusi dienas lielas priedes ē nā , smiltī s ir izsmē ķ i, galdi pie estakā des gultā m notraipī ti ar dzē rieniem, augļ iem, smiltī m, pulksteņ u tirgotā ji, somas, kedas utt iet uz pludmali, cilvē kiem, kas nav no š ī s viesnī cas, tiek iedotas estakā des, lai iegā dā tos dzē rienus bā rā . 6. Pludmales dvieļ u ir pietiekami daudz, to skaits nav ierobež ots. 7. Ē dienu izvē le galvenajā restorā nā nav ī paš i liela, kaut kas interesants vakariņ ā s ir retums, dā rzeņ i biež i ir pā rcepti vai saplaisā juš i, zivis ir bezgarš ī gas, omlete cepta tikai vienu reizi no rī ta, ceptas olas periodiski tiek izņ emtas no virtuves , ir tā di ē dieni kā jū ras makaroni , makaroni ar desu, desa mī klā . Novē rtē jiet salā tus: auksti makaroni, bietes, valrieksti, kukurū za, tomā ti (skat. foto). 8. Nav uzmanī bas detaļ ā m, piemē ram, tē jas kastē nelika karoti, aizmirsa ielikt cukuru, ielika salvetes, garš vielas, aizmirsa istabā ielikt duš as ž eleju, bija 3 gultas pā rklā ji , tagad ir 2 utt Bet viņ i atbild uz pieprasī jumiem uzreiz, un visi atnes. 9. Grieķ u vakarā praktiski nav grieķ u nacionā lā s virtuves, ē diens neatš ķ iras no galvenā restorā na. 10. Ē diens krodziņ ā labs, porcijas lielas, svaigas zivis.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu

аватар MouzenidisTr
MouzenidisTr

Cienījamais YanaDan, sveiks! Ļaujiet man pateikties par laiku, ko pavadījāt, rakstot šo pārskatu. Mūsu uzņēmuma prioritāte ir nodrošināt kvalitatīvus pakalpojumus un veiksmīgas brīvdienas mūsu klientiem. Uzņēmuma vadība vienmēr uzklausa mūsu klientu vēlmes un ieteikumus, kas palīdz novērst noteiktus trūkumus un pacelt servisa līmeni jaunā līmenī.
Ļaujiet man atstāt dažus komentārus:
Vispirms vēlos atzīmēt, ka Grieķijas pludmales nepieder viesnīcām, bet ir pašvaldības, taču viesnīcas administrācija dara visu iespējamo, lai pludmale būtu tīra. Viesnīcas darbinieki regulāri uzkopj pludmali, viņi cenšas notīrīt galdus uzreiz pēc viesu aizbraukšanas. Taču diemžēl ir ļoti grūti aizvākt pilnīgi visus sīkos gružus, ko viesi pēc sevis atstāj pludmalē. Viesnīca tirgotājus nemudina un neļauj ienākt tās teritorijā, tomēr, tā kā pludmales ir pašvaldības, viesnīcas administrācijas pienākums nav aizliegt tirgotājiem tur atrasties. Ņemiet vērā, ka daudzās saulainās Hellas pludmalēs standarta aprīkojumā ietilpst shēma “kušete dzērienam”.
Attiecībā uz baseinu tīrību atzīmējam, ka tie tiek tīrīti, ņemot vērā visus sanitāros un tehniskos standartus. Mēs novērtējam jūsu viedokli un noteikti nosūtīsim jūsu piezīmi šīs viesnīcas administrācijai, lai nepieciešamības gadījumā rīkotos.
Atvainojamies, ka ēdināšanas līmenis viesnīcā neatbilda Jūsu prasībām. Taču tieši kvalitatīvais un daudzveidīgais ēdiens ļoti bieži tiek minēts šīs viesnīcas viesu atsauksmēs un tiek atzīmēts kā liels pluss. Mēs uzdrošināmies jums apliecināt, ka ēdieni pilnībā atbilst viesnīcas kategorijai. Esam gandarīti, ka pēc sarunas ar viesnīcas īpašnieku Jūsu ģimene bija apmierināta ar piedāvāto virtuvi, un Jūs atzīmējāt, ka viss kļuva garšīgāks.
Izsakām nožēlu par to, ka nav pievērsta uzmanība viesnīcas personāla detaļām. Mēs noteikti to pārrunāsim ar viesnīcas īpašnieku un ceram, ka turpmāk šādi nelieli trūkumi neaizēnos pārējos mūsu viesus.
Jūsu vēlmes par ēdienkartes maiņu un dažādību, kas tiek piedāvāta grieķu vakarā šajā viesnīcā, noteikti nodosim administrācijai. Mēs ceram, ka šī kļūda tiks novērsta.
Mēs ar nepacietību gaidīsim jūs vēlreiz. Mūsu uzņēmums no savas puses darīs visu iespējamo, lai jūsu nākamais atvaļinājums jums atstātu tikai pozitīvas emocijas. Un Grieķija ir pārsteidzoša valsts, kuru jūs katru reizi atklājat no jauna, tāpēc iespaidu būs daudz. Vēlreiz paldies par noderīgo atsauksmi.

Ar cieņu
Lidija Paraskevopulu
Kvalitātes kontroles nodaļas vadītājs

Tue, 23 Dec 2014, 22:41
аватар YanaDan
YanaDan

Paldies, ka veltījāt laiku, lai uzrakstītu tik garu komentāru. Bet jūs mēģināt mani pārliecināt, ka mans atvaļinājums bija kvalitatīvs. Diemžēl tas tā nav. Grieķijā esam 6.reizi un, piedodiet, ir ar ko salīdzināt. Ja šī viesnīca būtu nokrāsota ar 3 zvaigznēm un tā maksātu attiecīgi, mēs nebūtu sašutuši. Kad jūs maksājat šādu naudu, jūs vēlaties, lai izmaksas būtu pamatotas. Un Grieķijā ir skaistas sakoptas pludmales, pirmo reizi redzu izsmēķus, un galdi tur tiešām nav nomazgāti. Skaistajā Hellāsā ir vietas ar lieliskiem dārzeņiem un augļiem, svaigām jūras veltēm, gardiem sieriem, maigu jēra gaļu ...... Bet šī diemžēl nav īstā vieta.

Tue, 23 Dec 2014, 23:34
аватар