
2. Man patika atraš anā s vieta, paldies tū roperatoram par nomaļ u istabiņ u ar skaistu skatu no loga uz kalniem, nevis uz kaimiņ u viesnī cu. Istabā ir viss, viss bija kā rtī bā , mē beles un vannasistaba jaunas un koptas, nekā du pretenziju. Teritorijas bā rs ir diezgan vā jš , bet, manuprā t, tas ir saistī ts ar ievē rojamu tū ristu skaita samazinā š anos pandē mijas laikā .
3. Ē diens bija izcils, daudzveidī gs un, galvenais, garš ī gs. Nekad neizgā jā m izsalkuš i vai neapmierinā ti. Istabas tiek uzkoptas katru dienu, viesmī lī gais un vienmē r smaidī gais personā ls visu paveica kvalitatī vi, kamē r mē s neesam istabā .
4. Man nepatika viena maza nianse: tā da ir apkalpoš ana reģ istratū rā . Reģ istrē joties administrators runā ja tik klusi, ka nā cā s vairā kas reizes pajautā t un burtiski nolocī t galvu, lai dzirdē tu, ko viņ š saka. Slē pojot nokritu, un, kā vē lā k izrā dī jā s, traumē ju kā ju, stiepjot saites. Dienā , kad man ļ oti sā pē ja kā ja un es burtiski nevarē ju staigā t, vē rsos reģ istratū rā ar jautā jumu, vai man var kaut kā palī dzē t š ā dā situā cijā . Atbilde bija meitenes neapmierinā tā seja un jautā jums: kā es varu jums konkrē ti palī dzē t? Rezultā tā viņ i paš i uzzinā ja un jautā ja vietē jiem, kā bū t. (neskatoties uz to, ka reģ istrē joties nodroš inā jā m apdroš inā š anu).
Un visbeidzot dienu pirms izrakstī š anā s atkal vē rsā mies pie administrā cijas ar lū gumu precizē t, vai nav mainī jies mū su lidojuma un izlidoš anas laiks (kas varē tu bū t). Viņ i mums atbildē ja, ka viņ iem tā das informā cijas nav, meklē jiet paš i. Tas ir vienī gais, nevis lielais trū kums. Viss pā rē jais bija ļ oti labi, un mē s iesakā m š o viesnī cu saviem draugiem un ģ imenei. Liels paldies un veiksmi tū rismā !
