
• apceļots 7 gadiem atpakaļ
Š eit nodzī voja 17 dienas. Bet visas labā s puses tika izsvī trotas ar diviem gadī jumiem, tā pē c es dodu š ai viesnī cai vē rtē jumu / viens / š ausmī gs par to pretī go un dzī vnieciskumu: 1. Aizgā ju uz reģ istratū ru pajautā t vai viņ iem ir š ķ ē res, man bija jā griež kaut kas un darbinieki pajoko par 100 dolā riem jebko, es teicu, ka nav jautā juma, maksā š u : ) viņ i ķ iķ ina.
… Tomēr ▾
Š eit nodzī voja 17 dienas. Bet visas labā s puses tika izsvī trotas ar diviem gadī jumiem, tā pē c es dodu š ai viesnī cai vē rtē jumu / viens / š ausmī gs par to pretī go un dzī vnieciskumu:
1. Aizgā ju uz reģ istratū ru pajautā t vai viņ iem ir š ķ ē res, man bija jā griež kaut kas un darbinieki pajoko par 100 dolā riem jebko, es teicu, ka nav jautā juma, maksā š u : ) viņ i ķ iķ ina. Vai tas ir 4 zvaigž ņ u lī menis? Kauns
2.4. augustā pulksten 5 mums bija jā iziet no viesnī cas, pē c tam jā brauc ar metro lī dz dzelzceļ a stacijai un tur jā brauc ar vilcienu uz Š arla de Golla lidostu 40 minū tes, jo reģ istrā cija sā kas pulksten 7. Par viesnī cu un visu uzturē š anos apmaksā ja pirmajā dienā , mums iedeva izdruku un informē ja, ka viss ir samaksā ts. 3. augusta vakarā nolē mu paspē lē ties un pajautā ju menedž erim vai pie mums viss ir apmaksā ts, jo lī dz lidostai jā brauc 40km ar 5 gadī gu bē rnu un ar koferiem. Viens menedž eris mums teica, ka nav nekā du problē mu, nu, es domā ju, labi, jā pajautā otram, kurš mainī jā s, un paskaidroja, ka mums bū s jā dodas uz lidostu agri no rī ta, ja mums bū s kā das problē mas. mums pā rliecinā ja, ka nē , tad viņ š lika man kā garlaicī gi pajautā t vē lreiz, viņ š teica, ka viss ir kā rtī bā , izrakstī š anā s prasī s ne vairā k kā.5 minū tes. 4. augustā.5 no rī ta izkrauju koferus un tas pats menedž eris saka, ka neesat samaksā jis 99 eiro tū risma nodokli. Parā da arī kā du failu Iksel KAS????!!! ! ! Bijā m satriekti, ar bē rniem jā brauc uz priekš pilsē tu, lai tomē r piereģ istrē tos, un š is nelieš i saka, ka tu neesi samaksā jis nodevu. Labi, es domā ju, ka svarī gā k ir izlidot, un nolē mu atrisinā t š o problē mu, mums nebija skaidras naudas, jo es nerē ķ inā jos ar š ā du pā rsteigumu. Tas nelietis teica, ka kamē r nesamaksā si par viesnī cu nekur nelidosi, pē c izskata viņ am bija vienalga! Piedā vā jā m uzrakstī t kvī ti, atstā t kartiņ u, ķ ē dī ti, atrast izeju, izsaukt policiju utt. . Bet š is nelietis stā vē ja pie sava un sieva teica, lai es viņ u sū tam un braucu uz lidostu. Mē s atstā jā m viņ am karti, paņ ē mā m koferus un aizgā jā m, tad š is vī rietis mū s panā ca un palū dza paņ emt karti. Diemž ē l brī vdienu beigas Parī zē aizē noja š ī situā cija un viesnī cas darbinieku cū cī gā attieksme. Atgriež oties mā jā s, mē s aprakstī jā m visu situā ciju viesnī cas e-pastā , un mums teica, ka viņ i runā s ar Jasinu (notikuma varoni) un cerē sim, ka mē s labi pavadī sim laiku viņ u viesnī cā . Nē , puiš i, es pavadī ju pretī gi laiku jū su viesnī cā un nevē los atcerē ties daž us plusus. Orevuar : (
1. Aizgā ju uz reģ istratū ru pajautā t vai viņ iem ir š ķ ē res, man bija jā griež kaut kas un darbinieki pajoko par 100 dolā riem jebko, es teicu, ka nav jautā juma, maksā š u : ) viņ i ķ iķ ina. Vai tas ir 4 zvaigž ņ u lī menis? Kauns
2.4. augustā pulksten 5 mums bija jā iziet no viesnī cas, pē c tam jā brauc ar metro lī dz dzelzceļ a stacijai un tur jā brauc ar vilcienu uz Š arla de Golla lidostu 40 minū tes, jo reģ istrā cija sā kas pulksten 7. Par viesnī cu un visu uzturē š anos apmaksā ja pirmajā dienā , mums iedeva izdruku un informē ja, ka viss ir samaksā ts. 3. augusta vakarā nolē mu paspē lē ties un pajautā ju menedž erim vai pie mums viss ir apmaksā ts, jo lī dz lidostai jā brauc 40km ar 5 gadī gu bē rnu un ar koferiem. Viens menedž eris mums teica, ka nav nekā du problē mu, nu, es domā ju, labi, jā pajautā otram, kurš mainī jā s, un paskaidroja, ka mums bū s jā dodas uz lidostu agri no rī ta, ja mums bū s kā das problē mas. mums pā rliecinā ja, ka nē , tad viņ š lika man kā garlaicī gi pajautā t vē lreiz, viņ š teica, ka viss ir kā rtī bā , izrakstī š anā s prasī s ne vairā k kā.5 minū tes. 4. augustā.5 no rī ta izkrauju koferus un tas pats menedž eris saka, ka neesat samaksā jis 99 eiro tū risma nodokli. Parā da arī kā du failu Iksel KAS????!!! ! ! Bijā m satriekti, ar bē rniem jā brauc uz priekš pilsē tu, lai tomē r piereģ istrē tos, un š is nelieš i saka, ka tu neesi samaksā jis nodevu. Labi, es domā ju, ka svarī gā k ir izlidot, un nolē mu atrisinā t š o problē mu, mums nebija skaidras naudas, jo es nerē ķ inā jos ar š ā du pā rsteigumu. Tas nelietis teica, ka kamē r nesamaksā si par viesnī cu nekur nelidosi, pē c izskata viņ am bija vienalga! Piedā vā jā m uzrakstī t kvī ti, atstā t kartiņ u, ķ ē dī ti, atrast izeju, izsaukt policiju utt. . Bet š is nelietis stā vē ja pie sava un sieva teica, lai es viņ u sū tam un braucu uz lidostu. Mē s atstā jā m viņ am karti, paņ ē mā m koferus un aizgā jā m, tad š is vī rietis mū s panā ca un palū dza paņ emt karti. Diemž ē l brī vdienu beigas Parī zē aizē noja š ī situā cija un viesnī cas darbinieku cū cī gā attieksme. Atgriež oties mā jā s, mē s aprakstī jā m visu situā ciju viesnī cas e-pastā , un mums teica, ka viņ i runā s ar Jasinu (notikuma varoni) un cerē sim, ka mē s labi pavadī sim laiku viņ u viesnī cā . Nē , puiš i, es pavadī ju pretī gi laiku jū su viesnī cā un nevē los atcerē ties daž us plusus. Orevuar : (
Patīk
Tev patīk
Rādīt citus komentārus …
