
Vissiltā kā s atmiņ as par atlikuš o 2021. gadu! ! !



No lidostas ieradā mies ap 10:00, ļ oti ā tri mū s nokā rtoja, nebija jā gaida lī dz 14:00.
Viesnī ca skaista, ļ oti kvalitatī vs apkalpoš anas lī menis, neskatoties uz nelielo teritoriju viss ir skaisti un kompakti, ļ oti draudzī gs personā ls, ļ oti garš ī gs, kvalitatī vs un daudzveidī gs ē diens, milzī gs augļ u daudzums un krā š ņ a promenā de gar jū ru.
Burvī gā s meitenes - viesattiecī bu vadī tā jas Jeļ ena un Irina, viņ ā m ī paš s PALDIES, vienmē r ir gatavas palī dzē t. Tā das rū pes un rū pes nekur citur nebiju piedzī vojusi.
SEFA animators iedegas visu dienu. Š autriņ as, loka š auš ana. Arī vakarā bā rā viens un tas pats izcilais animators nemitī gi ieslē dz visus bez izņ ē muma. Arī dzī vā mū zika katru dienu bija lieliska.
Izsmalcinā ti restorā ni un kafejnī cas, bā ros lieliska dzē rienu izvē le. Apkalpoš ana telpā s arī lī menī , mitrā tī rī š ana katru dienu! Un pirmo reizi saskā ros ar aproč u trū kumu.
Neviens neapgrū tina fotogrā fus un pā rdevē jus veikalos uz vietas, kā parasti Turcijā , un tas ir super.
Man ļ oti patika uzturē š anā s š ajā viesnī cā un noteikti atgriezī š os un ieteikš u to saviem draugiem.




Un tagad Aruma izcē lums ir personā la rupjī bas. Mē s noteikti neko tā du neesam redzē juš i un arī negribē tu vairs redzē t. Mē s ar sievu pusdienā s pasū tā m glā zi vī na, viņ i atnes kannu, ielej glā zē s (tas, ko viņ i saka, ka atnesa pudeli, nav patiesī ba, viesnī ca nenodroš ina dzē rienu pudelē s, viņ i atnes pudeli, ja jū s iegā dā jieties to par papildu samaksu aptuveni 40 USD par pudeli). Mē s dzeram, un apakš ā FLY, un gan viņ a, gan es. Zvanu viesmī ļ iem, saka, ka ir NORMĀ LI, jo ir vasara un vē jš , piedā vā atjaunot brilles un uzreiz pilnī bā pā rstā t saprast un izpausties krieviski, un arī vā rds "menedž eris" viņ iem nav saprotams. Atrodu restorā na vadī tā ju, viņ š arī saka, ka tas ir NORMĀ LI un var vai nu izvilkt muš as vai pasū tī t citu vī nu, kas laikam bū s bez muš ā m. Tā lā kai sarunai nebija jē gas, sū dzī ba tika atstā ta, NEKĀ DA atvainoš anā s netika izteikta. Tū roperatora (Olga, Coral Travel) pā rstā ve atbildē ja, ka nodarbojas tikai ar izmitinā š anas jautā jumiem, un pā rē jais esot ā rpus viņ as kompetences. Jautā jums Coral Travel - vai tas tā ir?
Starp citu, vā cieš i viesnī cā neatpū š as pē c "viss iekļ auts" principa, viņ i pē rk dzē rienus atseviš ķ i (iespē jams, mā cā s no rū gtā s pieredzes), un tā pē c pasniedz tos pie galda pudelē s.
Atklā ti sakot, neiesaku š o viesnī cu apmeklē t, izvē le ir milzī ga, š ī nav tā vē rta, lai tē rē tu tai savu laiku un naudu.



