
Mē s palikā m viesnī cā.2020. gada decembrī . Mū su istaba atradā s ē kas otrajā stā vā pa labi no ieejas. Kad mē s reģ istrē jā mies, istabā nebija ne ledusskapja, ne seifa. Pē c mū su lū guma atnesa ledusskapi, bet seifu solī ja atnest nā kamajā dienā .
… Tomēr ▾
Mē s palikā m viesnī cā.2020. gada decembrī . Mū su istaba atradā s ē kas otrajā stā vā pa labi no ieejas.
Kad mē s reģ istrē jā mies, istabā nebija ne ledusskapja, ne seifa. Pē c mū su lū guma atnesa ledusskapi, bet seifu solī ja atnest nā kamajā dienā . Mē s sā kumā tam ticē jā m. Rezultā tā seifs mums netika atvests ne otrajā , ne treš ajā dienā . Sagadī jā s tā , ka treš ā s dienas vakarā bijā m spiesti uz daž ā m stundā m pamest viesnī cu vakariņ ā s un atstā t telefonu uz galda (baterija izlā dē jusies). Pē c atgrieš anā s istabā telefons vairs nebija uz galda!! ! Nozaga. Calvin viesnī cas menedž eris mē ģ inā ja mū s pā rliecinā t, ka mē s paš i kaut kur pazaudē jā m telefonu un negrasā mies neko atdot. Mū su gids no Pegasus teica, ka š is nav pirmais zā dzī bas gadī jums š ajā viesnī cā un š ā dos gadī jumos mums nepalī dzē s ne policija, ne viesnī cas darbinieki. ((( Vā rdu sakot, š ajā viesnī cā jū s nevarat atstā t neko istabā s! )
Diemž ē l mums nekas cits neatlika kā vienoties (((
Starp citu, seifu uz mū su istabu atnesa tikai piektajā dienā , tas ir, 2 dienas pē c zā dzī bas! Vienlaikus reģ istratū rā vadī tā jiem par to atgā dinā jā m vairā kas reizes dienā.
Mums bija divvietī ga istaba, bet nez kā pē c uz balkona bija tikai viens sauļ oš anā s krē sls, un pat tas bija salū zis. Mē s lū dzā m, lai mū s nomaina. Viesnī cas personā ls apsolī ja to izdarī t, bet nekad to neizdarī ja.
Nā kamā problē ma ir ū dens telpā . Pareizā k sakot, tā s pilnī ga neesamī ba. 10 dienas viesnī cā , ū dens krā nā beidzā s katru dienu. Biež i vien pirmo reizi tas beidzā s ap pulksten 15:00 un parā dī jā s tikai tuvā k pulksten 20:00. Otrajā reizē stabili beidzā s pē c 1-2 no rī ta un parā dī jā s kaut kur tuvā k 7-8 no rī ta. Tas ir, tajā laikā ū dens nebija vispā r: ne karsts, ne auksts. Nebija iespē jas ieiet duš ā vai iztī rī t zobus, vai, es lū dzu, pat aiziet uz tualeti.
Rezultā tā bija nepiecieš ams iepriekš savā kt ū deni š iem nolū kiem tē jkannā vai iegā dā ties ū deni pudelē s tirgū.
Daž kā rt papildus ū denim istabā nebija pat elektrī bas.
Tī rī š ana ir atseviš ķ s jautā jums. Tī rī ts katru dienu. Bet ik pa laikam pē c š ā das tī rī š anas mums nepalika dvieļ i. Nekā du! Ne rokā m, ne ķ ermenim. Man bija jā iet uz reģ istratū ru un jā paskaidro tur sē doš ajiem masajiem (tie biež i tur dež urē ja), kas ir dvielis, un ka mums tas vē l jā iedod. Telpā nav telefona, tā pē c katrs š ā ds savienojums mums izvē rtā s par piespiedu braucienu uz citu viesnī cas ē ku uz reģ istratū ru.
Istabā bija televizors, bet tas neko nerā dī ja. Man 3 dienas pē c kā rtas vajadzē ja atgā dinā t menedž erim Kalvinam, ka tomē r bū tu jauki to darī t. Galu galā mē s to salabojā m. Televizors rā dī ja pat 2 kanā lus, bet ne uz ilgu laiku. Apmē ram dienu, pē c kuras atkal viss salū za. Es neprasī ju, lai to vē lreiz salabo.
Brokastis viesnī cā neatš ķ ī rā s daudzveidī bā : olu kultenis, pankū kas, augļ i, 1-2 veidu salā ti un desiņ as. Reiz mē s redzē jā m kalmā ru gredzenus. Bet arī š eit ir problē ma. Oficiā lā s brokastis tiek rī kotas no pulksten 8 lī dz 10. Bet, ja atnā ksi lī dz pulksten 9 no rī ta, tad visdrī zā k no pamatē dieniem neko nesaņ emsi! Virtuves darbinieki ļ oti nelabprā t liek ē dienu, pat ja jū s viņ iem to ī paš i lū dzat.
Viesnī cai nav savas pludmales, tač u reģ istratū rā var paņ emt lī dzi pludmales dvieļ us. Katrs otrais dvielis bija sarū sē jis. Uzturē š anā s viesnī cā beigā s mē s ar to jau bijā m samierinā juš ies.
Wifi istabā bija ā rkā rtī gi nestabils. Daž reiz pat nebija iespē jams nosū tī t ziņ u Whatsup. Nā cā s nokā pt uz reģ istratū ru, kur jau sē dē ja 5-6 cilvē ki ar tā du paš u mē rķ i.
Ī sā k sakot, es nevienam neieteiktu š o viesnī cu. Esmu pā rliecinā ts, ka Nungvi par tā du paš u naudu var atrast kaut ko labā ku. Kaut vai tā pē c, ka sliktā k vairs nevar bū t. (((
Kad mē s reģ istrē jā mies, istabā nebija ne ledusskapja, ne seifa. Pē c mū su lū guma atnesa ledusskapi, bet seifu solī ja atnest nā kamajā dienā . Mē s sā kumā tam ticē jā m. Rezultā tā seifs mums netika atvests ne otrajā , ne treš ajā dienā . Sagadī jā s tā , ka treš ā s dienas vakarā bijā m spiesti uz daž ā m stundā m pamest viesnī cu vakariņ ā s un atstā t telefonu uz galda (baterija izlā dē jusies). Pē c atgrieš anā s istabā telefons vairs nebija uz galda!! ! Nozaga. Calvin viesnī cas menedž eris mē ģ inā ja mū s pā rliecinā t, ka mē s paš i kaut kur pazaudē jā m telefonu un negrasā mies neko atdot. Mū su gids no Pegasus teica, ka š is nav pirmais zā dzī bas gadī jums š ajā viesnī cā un š ā dos gadī jumos mums nepalī dzē s ne policija, ne viesnī cas darbinieki. ((( Vā rdu sakot, š ajā viesnī cā jū s nevarat atstā t neko istabā s! )
Diemž ē l mums nekas cits neatlika kā vienoties (((
Starp citu, seifu uz mū su istabu atnesa tikai piektajā dienā , tas ir, 2 dienas pē c zā dzī bas! Vienlaikus reģ istratū rā vadī tā jiem par to atgā dinā jā m vairā kas reizes dienā.
Mums bija divvietī ga istaba, bet nez kā pē c uz balkona bija tikai viens sauļ oš anā s krē sls, un pat tas bija salū zis. Mē s lū dzā m, lai mū s nomaina. Viesnī cas personā ls apsolī ja to izdarī t, bet nekad to neizdarī ja.
Nā kamā problē ma ir ū dens telpā . Pareizā k sakot, tā s pilnī ga neesamī ba. 10 dienas viesnī cā , ū dens krā nā beidzā s katru dienu. Biež i vien pirmo reizi tas beidzā s ap pulksten 15:00 un parā dī jā s tikai tuvā k pulksten 20:00. Otrajā reizē stabili beidzā s pē c 1-2 no rī ta un parā dī jā s kaut kur tuvā k 7-8 no rī ta. Tas ir, tajā laikā ū dens nebija vispā r: ne karsts, ne auksts. Nebija iespē jas ieiet duš ā vai iztī rī t zobus, vai, es lū dzu, pat aiziet uz tualeti.
Rezultā tā bija nepiecieš ams iepriekš savā kt ū deni š iem nolū kiem tē jkannā vai iegā dā ties ū deni pudelē s tirgū.
Daž kā rt papildus ū denim istabā nebija pat elektrī bas.
Tī rī š ana ir atseviš ķ s jautā jums. Tī rī ts katru dienu. Bet ik pa laikam pē c š ā das tī rī š anas mums nepalika dvieļ i. Nekā du! Ne rokā m, ne ķ ermenim. Man bija jā iet uz reģ istratū ru un jā paskaidro tur sē doš ajiem masajiem (tie biež i tur dež urē ja), kas ir dvielis, un ka mums tas vē l jā iedod. Telpā nav telefona, tā pē c katrs š ā ds savienojums mums izvē rtā s par piespiedu braucienu uz citu viesnī cas ē ku uz reģ istratū ru.
Istabā bija televizors, bet tas neko nerā dī ja. Man 3 dienas pē c kā rtas vajadzē ja atgā dinā t menedž erim Kalvinam, ka tomē r bū tu jauki to darī t. Galu galā mē s to salabojā m. Televizors rā dī ja pat 2 kanā lus, bet ne uz ilgu laiku. Apmē ram dienu, pē c kuras atkal viss salū za. Es neprasī ju, lai to vē lreiz salabo.
Brokastis viesnī cā neatš ķ ī rā s daudzveidī bā : olu kultenis, pankū kas, augļ i, 1-2 veidu salā ti un desiņ as. Reiz mē s redzē jā m kalmā ru gredzenus. Bet arī š eit ir problē ma. Oficiā lā s brokastis tiek rī kotas no pulksten 8 lī dz 10. Bet, ja atnā ksi lī dz pulksten 9 no rī ta, tad visdrī zā k no pamatē dieniem neko nesaņ emsi! Virtuves darbinieki ļ oti nelabprā t liek ē dienu, pat ja jū s viņ iem to ī paš i lū dzat.
Viesnī cai nav savas pludmales, tač u reģ istratū rā var paņ emt lī dzi pludmales dvieļ us. Katrs otrais dvielis bija sarū sē jis. Uzturē š anā s viesnī cā beigā s mē s ar to jau bijā m samierinā juš ies.
Wifi istabā bija ā rkā rtī gi nestabils. Daž reiz pat nebija iespē jams nosū tī t ziņ u Whatsup. Nā cā s nokā pt uz reģ istratū ru, kur jau sē dē ja 5-6 cilvē ki ar tā du paš u mē rķ i.
Ī sā k sakot, es nevienam neieteiktu š o viesnī cu. Esmu pā rliecinā ts, ka Nungvi par tā du paš u naudu var atrast kaut ko labā ku. Kaut vai tā pē c, ka sliktā k vairs nevar bū t. (((



Patīk
Tev patīk
Rādīt citus komentārus …
