
• apceļots 7 gadiem atpakaļ
Mē s rezervē jā m ceļ ojumu caur sunmar tū risma operatoru. Pirmkā rt, istabiņ a 4. stā vā , lai gan iepriekš bijā m lū guš i hotf istabu ne augstā k par 2. stā vu, lū gumu neņ ē mā m vē rā un 4. stā vā izmitinā jā m mā miņ u invalī du (uz to es pievē rsos uzticī bas tā lrunī ).
… Tomēr ▾
Mē s rezervē jā m ceļ ojumu caur sunmar tū risma operatoru. Pirmkā rt, istabiņ a 4. stā vā , lai gan iepriekš bijā m lū guš i hotf istabu ne augstā k par 2. stā vu, lū gumu neņ ē mā m vē rā un 4. stā vā izmitinā jā m mā miņ u invalī du (uz to es pievē rsos uzticī bas tā lrunī ). Antisanitā rais stā voklis visā viesnī cā , par ko liecina ne tikai istaba 4. stā vā , bet arī pā rceļ oties uz 3. stā vu pē c daudziem zvaniem uz tū roperatora uzticī bas tā lruni, 3. dienā pā rcē lā s uz 3. stā vu (Eiropā ). tas tiek uzskatī ts par 2, kas mums netika paskaidrots uzreiz), T. apmē ram 3 stā vā bija arī antisanitā ri apstā kļ i (netī rumi, tauki uz grila, netī ri trauki, netī ri spaiņ i bez pedā ļ iem, netī rs ventilators bez vā ka un stā v uz vienas kā jas, viss ir tik netī rs un taukains, ka viņ i noteikti nebija tī ri daudzus gadus, bet pa ceļ am mainī ja varbū t tikai dvieļ us, duš a bez smidzinā tā ja, virs spoguļ a nebija spuldzī te, prasī ju, lai noņ em, solī ja pirmajā dienā , bet neizdarī ja jebko! kad nonā cu lejā apkopē ja man kliedza ka viņ a visu tī ra es teicu nē tu netī ri uz ko viņ a turpinā ja kliegt es š okā apgriezos un aizgā ju saimniece teica ka tī rī s dari visu, beigā s kad atgriezā mies istabā bija tikai dvieļ i, gultas veļ a netī ra, gruž i spainī!!! ! Visur netī rumi , uzsaucu saimnieci saš utusi visu izrā dī ja viņ a teica kā tā apkopē ja teica, ka visu izdarī jusi, apsolī ja sakopt, kad atbraucā m visu iztī rī ja. Daudzreiz pateicos(lai gan vajadzē tu ak, tā bija, un es vairā kas reizes lū dzu to noņ emt, un likā s, ka viņ i ņ irgā jas!! ! ). UN ARĪ viesnī cā pastā vī gi uz grī dā m bija atkritumi, atvainojiet, neviens nevarē ja tos iznest! Vienreiz redzē ju kā č alis viņ us aizveda uz 1. stā vu un teica noņ em uz 3 dienā m tas smird zem durvī m!!! ! ! Un vē l 2 dienas gā ju prasot, lai man pastā sta par lidojumu, dienu pirms lidojuma (un patiesī bā vairā kas stundas) nebija nekā das informā cijas! Rezultā tā viņ a pati piezvanī ja un iztē rē ja savu naudu uz uzticī bas tā lruni (lai gan ekskursija bija apmaksā ta un viņ iem bija pienā kums paš iem sniegt informā ciju nevis man skriet kā idiotam), viņ i teica, ka tur viss jau sen ir . Kad izbraucā m 2os naktī reģ istratū rā nebija informā cijas par mū su reisu, tas bija stulbi slē gts, neviens mū s pat neredzē ja. NAV izpildī ts NEVIENS no dzī ves apstā kļ iem, par ko ir samaksā ta liela nauda! Daudzviet atpū tos, no Eiropas to nebiju gaidī jis, un tieš ā m tik š ausmī ga un niķ ī ga attieksme pret tū ristiem. Eiropā , tai skaitā . Izpē tī ju un klausī jos Grieķ iju no tautas, ka var paņ emt gan 1, gan 2 zvaigznes, jo tā vē l ē rtā k, jo bū s tē jkanna un virtuve (kas ir svarī gi, lai krievam bū tu tē jas tase), tā pē c nevar teikt, ka viss bū s tī rs un akurā ti un bū s regulā ra tī rī š ana . Es dzirdē ju no cilvē kiem, ka tā ir taisnī ba (kuru viņ i jau satika Grieķ ijā un kuri dzī voja citā s 2 zvaigž ņ u viesnī cā s, un pat 3 zvaigznē s ar "viss iekļ auts" ē dinā š anu viņ iem maksā ja 3 kā mums par 2). Vispā r š ausmas. Es rakstu atsauksmi cilvē kiem, kuri mī l un ciena sevi, un lai viņ i neciestu kā mē s.







Patīk
Tev patīk
• 1
Rādīt citus komentārus …
