



Ir nekvalificē ti darbinieki, kurus vada tie paš i vadī tā ji!
Uzreiz jā saka, ka š is pā rskats ir 100% patiess, un tas tika aprakstī ts oficiā lā vē stulē uz visā m pieejamajā m daž ā du viesnī cu pakalpojumu e-pasta adresē m!
Tajā paš ā pā rskatā mē s saņ ē mā m atbildi no viesnī cas ar meliem un standarta abonē š anas gadī jumiem!
Lī dz š im mana ģ imene nav saņ ē musi nevienu atvainoš anos!
Pā rskats:
Dream Hotel laipni lū dz jū s! - pirmais, ko dzirdat, kad zvanā t Mrijai.
Labi, ka mani sapņ i ir daudz augstā ki par apkalpoš anu š ajā viesnī cā...
Pats svarī gā kais, ko vē los pateikt viesnī cas augstā kajai vadī bai, kura, starp citu, pirms neilga laika jau otro gadu kļ uva par labā ko starp Eiropas viesnī cu vadī tā jiem, ir tas, ka jū su padotie vienkā rš i “nogalina”. Viesnī ca! Kas jū s pā rvaldā t, Samvel Sarukhanyan kungs? Kas viņ us mā ca? Vai viņ š vispā r mā ca?
Pā rsū tī š ana
Cerī bas uz ilgi gaidī to atvaļ inā jumu, ī paš i pandē mijas laikā , maigi izsakoties, tika aizē notas jau Simferopoles lidostas teritorijā !
40 minū š u transfē ra gaidī š ana ar gadu vecu bē rnu plkst. 20 pē c trī s stundu lidojuma!
40 minū tes mū s lidostā NEVIENS nesagaidī ja! NEVIENS mums nezvanī ja un nebrī dinā ja par š ofera aizkavē š anos!! !
Nokļ ū t viesnī cā ne vienmē r ir viegli, bet mē s to izdarī jā m. Uz jautā jumu, kur atrodas apmaksā tais transfē rs, tika lū gts gaidī t ā rā aukstumā ar mazu bē rnu, kamē r viņ i (viesnī cas darbinieki) to izdomā s un mums atzvanī s un pastā stī s, kas noticis ar š oferi. . .
Tā lā k notika tas, kas turpinā jā s vē lā k viesnī cā ! Katrs daž ā du viesnī cas pakalpojumu pā rstā vis sā ka vainot viens otru.
Meitene no konsjerž a, kurai vajadzē ja mū s sagaidī t ar zī mi, bet pā rgulē jusi, izskrē ja uz ielas ar vā rdiem - š oferis kavē jas, tiksim ar viņ u galā...
Atbrauca š oferis un pie visa vainoja dispeč eri, kurš esot nepareizi aprē ķ inā jis laiku. . .
Reģ istrē joties menedž eris reģ istratū rā vainoja konsjerž a dienestu, un atkal atvainoš anā s vietā no viesnī cas dzirdē jā m frā zi - izdomā sim. . .
(Viesnī cas atbilde ir absolū ta meli, lidostā mū s neviens nesagaida! Un paš u vienī go darbinieci ieraudzī jā m pē c 40 minū tē m un viņ a paguva vainot š oferi! :
"Konsjerž a dienesta darbinieki mē ģ inā ja aizņ emt jū su brī vo laiku, piedā vā jot pavadī t laiku Melnā s jū ras restorā nā , bet jū s atteicā ties")
Pā rsū tī t atpakaļ
Ir pienā cis laiks atgriezties mā jā s.
Pā ris dienas iepriekš uz lidostu pasū tī jā m maš ī nu ar bē rnu sē deklī ti.
Mē s izrakstī jā mies, š oferis Timofejs mū s sagaida, pavada lī dz maš ī nai, sā k uzstā dī t krē sliņ u mazulim, un š ķ iet, ka mums ir jā izelpo, bet! Krē sls ir salauzts! Tas ir, tas vispā r nav piestiprinā ts pie automaš ī nas ! ! ! Droš ī ba "0"! Uz Timofeja jautā jumu, vai viņ š uzskata, ka krē sls ir uzstā dī ts, atbilde bija pilnī gi š okē još a: "Es to uzstā dī ju, bet tas ir salū zis. . . Uzliku siksnu. . . "
Siksna? !
Atkal process. Atkal vainu novelš ana uz otru: š oferis uz dispeč eri un konsjerž s, ka viņ i it kā nemaz nav teikuš i, ka bū s bē rns. . . konsjerž s - uz š oferi.
Un atkal - mē s to izdomā sim...
Vai kā ds to galu galā ir izdomā jis?
Mums neteica! Neatvainojā s!
(Viesnī cas atbilde ir vienkā rš i š ausminoš a:
“Vē lamies precizē t saistī bā ar bē rnu autokrē sliņ u: Kompleksa vadī ba ir uzsā kusi ī paš uma atkā rtotu inventarizā ciju, lī dz š im nav atrasta neviena bojā ta ierī ce.
Mriya Resort & Spa ideā lā s viesmī lī bas filozofija un viesnī cas piecu zvaigž ņ u lī menis neļ auj riskē t ar Kompleksa viesu dzī vī bu un veselī bu, tajā skaitā ļ aut transportlī dzeklim izbraukt uz ceļ a pat ar mazā kajiem bojā jumiem un trū kumiem. )
Saglabā jiet droš ī bu COVID-19 laikā
Nosacī jumi viesiem - sertifikā ts par veiksmī gu PCR testa nokā rtoš anu 2 dienas pirms ieraš anā s un ā trā pā rbaude uz vietas (viņ i netiek ielaisti viesnī cā pirms tā s nokā rtoš anas) - un tas viss ir kā rtī bā un vairo pā rliecī bu, ka visi viesi viesnī cā ir patieš ā m veseli!
Bet vai darbinieki ir veseli?
Pē c medicī nas darbinieka domā m, viesiem viesnī cā nevajadzē tu valkā t maskas, tač u maskas JĀ nē sā visam PERSONĀ LAM!
Viesnī cā pavadī tā s nedē ļ as laikā mē s sapratā m, ka viņ as vā rdi ir pilnī ga rupjī ba! Jo 90% gadī jumu darbinieki nē sā ja maskas uz zoda un kakla!
Kā da jē ga tad tā s valkā t? Kā da jē ga pā rbaudī t viesus uz vietas, ja visi darbinieki pē c darba atgriež as savā s mā jā s, kur var kontaktē ties ar slimiem radiniekiem vai draugiem un pē c tam mierī gi ierasties darbā , nē sā jot masku kaklā , tā dē jā di apdraudot manu veselī bu. ģ imene! ?
(Viesnī cas atbilde:
"Ņ emot vē rā to iestā ž u virzienu un kompetenci, kuras kontrolē Krievijas Federā cijas tiesī bu aktu ievieš anu iedzī votā ju labklā jī bas aizsardzī bas jomā , GARANT-SV LLC ir izstrā dā jusi un veiksmī gi ī steno programmu CARE +, kurā ir ne tikai ieteikumi Kompleksa Viesiem, bet arī GARANT-SV LLC darbinieku pienā kumi, tai skaitā (saraksts nav pilnī gs):
- Individuā lo aizsardzī bas lī dzekļ u kompleksa teritorijā valkā t visas personas: medicī niskā s maskas, cimdus, dezinfekcijas lī dzekļ us.
Visu pasā kumu klā stu varat atrast vietnē : mriyaresort. com")
Istabas
Iegā jā m istabā , atvē rā m balkona durvis, lai ieelpotu Jaltas gaisu, un tad BAM telpā nokrita galvenais apgaismojums - LED lente!
1000 ir tā lruņ a numurs visu problē mu un jautā jumu risinā š anai, tā pē c viņ i mums teica, kad mē s reģ istrē jā mies...mē s zvanā m, lū dzam jums tikt galā ar gaismu un arī ar kondicionieri, kas nedarbojā s, un istabā novembrī bija 28-30 grā du karstums...
Pē c 20 minū tē m atnā k meistars.
Meistara maska karā jas kā nā kas kaklā , Ā dama ā bolā ! Pē c piezī mes viņ š pā rvilka masku pā r deguna, uzkā pa salabot gaismu. Es lī mē ju lenti. Redzē ju zem naktsgaldiņ a saplī suš u kontaktligzdu, uzkā pu, lai saprastu. Un tad viņ š izņ ē ma kaut kā du aerosola kannu un sā ka stipri smidzinā t ap izplū des atveri.
Tas izrā dī jā s kukaiņ u atbaidī š anas lī dzeklis!
Dihlofosa smaka piepildī ja visu telpu
Vai tas ir pakalpojums, viesnī cas vadī tā ja kungs? ?
Zvanī ja uz konsjerž a dienestu.
Mē s atteicā mies dzī vot istabā ar tarakā niem rozetē un krī toš ā m lampā m!
Kā istaba tika sagatavota reģ istrā cijai?
Pē c gandrī z 2 stundu klejoš anas pa viesnī cu mū s uzaicinā ja pā rvā kties uz citu tā s paš as kategorijas numuru tajā paš ā stā vā .
Jā , viņ i ienesa istabā pudeli vī na un augļ us. Un vē l viena anonī ma vē stule no viesnī cas, kurā lū gta vē l viena iespē ja.
Vai viesnī cai nav informā cijas par iemī tniekiem? Vai arī nav printera, kas izdrukā tu viesu vā rdus atvainoš anā s vē stulē ?
(Viesnī cas atbilde:
"Viesnī cas vadī bai bija papildu saruna ar tehniskā dienesta darbiniekiem par individuā lo aizsardzī bas lī dzekļ u lietoš anas noteikumiem. Preces smaka, kas tika izmantota tikai tehniskas problē mas novē rš anai, bija asa, tomē r ceram, ka vē lā k pā rliecinā jā ties, ka nav prusaki un kukaiņ i")
Ī sumā par istabas tī rī bu. . .
Reģ istrē joties uz grī das uz paklā ja bija 2 lieli slapji plankumi, kas 7 dienu laikā neizž uva !! !
Mitrā tī rī š ana vannas istabā tika veikta tikai pē c pieprasī juma!
Duš as telpa netiek tī rī ta vai dezinficē ta vispā r, vismaz uzturē š anā s laikā . Atliek tikai uzskatī t, ka dezinfekcija tiek veikta pirms nosē š anā s...bet ne fakts...
(Viesnī cas atbilde:
"Istabas tiek dezinficē tas un sanitizē tas katru dienu. Tī rī š anas laikā piekļ uve telpai ir ierobež ota. Turklā t paklā ji tiek tī rī ti un apstrā dā ti ar speciā lu dezinfekcijas š ķ ī dumu. Ikdienas telpu vē dinā š ana ir obligā ts pasā kums")
Azure restorā ns
Ē diens nav daudzveidī gs un nav garš ī gs. Bet š eit, protams, cik cilvē ku, tik viedokļ u. Bet pretī gā ku kafiju restorā na bā rā par maksu nekad neesmu mē ģ inā jusi! Es parasti klusē ju par kafiju tirdzniecī bas automā tos koplietoš anas telpā...
Atgriezī simies pie darbiniekiem, kuri posta viesnī cu.
Viesmī ļ i restorā nā , ne visi, bet ir daž i, atteicā s uzklā t galdus, kurus tikai notī rī ja, piedā vā jot apsē sties citiem. Tas ir, attē ls, cilvē ks vē las sē dē t pie loga pie brī va tī ra galda, lū dz viesmī lim atnest sadzī ves tehniku, un viņ š atbild - es tikko izkā pu, apsē dies pie cita galda...
Serviss, ko lai saka. . . !
Nezinu, pē c kā diem kritē rijiem starptautiskajos konkursos vē rtē vadī tā ju kvalitā ti. . . bet zinu krievu sakā mvā rdu par zivi, kas pū st no galvas!
Problē ma ar personā lu viesnī cā nav viena, bet masī va un ļ oti dziļ a!
Ar š ī m divā m frā zē m beidzas viesnī cas Mriya vē stule:
"Paldies, ka izmantojā t mū su transporta pakalpojumus.
Jū su komentā ri mums ir svarī gi, jo mē s veidojam pasauli, kurā atgriezties!





Jū s uzreiz ienirt austrumu atmosfē rā , baseinos, krū zē s, ū dens č aloš anā .
Viss marmorā , mierī ga atmosfē ra, pilnī ga relaksā cija. Ē rta temperatū ra, sasildī ja locī tavas, laikam lī dz pē dē jam kaulam. Ī sta svē tlaime.
Un, protams, izmantojā m putu masā ž u ar milzī gu putu daudzumu.
Viņ i piedzī voja patiesu baudu, atpū tā s, š ķ iet, ka nometā s vairā ku gadu vecumā .
Nekas nav salī dzinā ms ar pieredzi hammam. Mē s patiesi iesakā m apmeklē t š o paradī zes gabalu.

