
Patika skats no viesnī cas, saulrieti utt. Tieš ā m forš i.
Viss pā rē jais ir skumjas.
Sā kā s ar to, ka ieradā mies viesnī cā.6 no rī ta (bija tā ds reiss), palū dza apmesties ar diviem bē rniem un sievu grū tnieci, lika gaidī t lī dz 12.00.
Pē c tam viņ i prasī ja no istabas 50 dolā rus (un mums tie bija 3) un uzreiz norē ķ inā jā s.
Numuriņ š bija normā ls uz 4 zvaigznē m, bet ieejot duš ā ieraudzī jā m gaismu, visur ir margas invalī diem, smird pē c balinā tā ja un duš as kabī nes nav (starp citu, viesnī ca ir 5 zvaigznes ja tas).
Vispā r samierinā jā mies, devā mies pastaigā ties:
Personā ls ir ļ oti rupjš un skatā s uz visiem viesiem no augš as.
- ē diens ir kā parastajā ē damistabā (lai gan dā rgos dzē rienus lej bez š aubā m)
- tī rī ba atstā j daudz vē lamo (Ē ģ ipte atpū š as)
- š ova programma ir sū dī ga.
- pludmalē nav vietu.
Spa strā dā tikai normā li puiš i.
Nu tad sā kā s interesantā kais...
Otrajā atpū tas dienā , naktī , pē c verbā las sadursmes ar personā lu reģ istratū rā (neviens ne ar vienu necī nī jā s un neko nelauza) mū s izlika!!!!
Jā , ar sievu grū tnieci, diviem bē rniem un vī ramā ti.
Viņ i paskaidroja, ka apvainojuš i savu vadī tā ju (neviens nepieminē ja mū su cieņ u).
Viņ i mū s pā rcē la uz 3 zvaigznē m (š ā du pakalpojumu vē l neesam redzē juš i).
Nu š ī ir atseviš ķ a saruna ar viņ u vietē jo tū roperatoru!!!
Vispā r, puiš i, es vē l varu rakstī t ilgi, bet pirms maksā jat viņ iem lielu naudu, rū pī gi padomā jiet !!!
Mē s iesakā m viesnī cu no tā paš a lī č a "Sammara", kur mē s vē lā k pā rcē lā mies, pateicoties Join up centieniem.
Kopumā š is ir minimā lais pā rskats, par kuru jū s varat rakstī t ilgu laiku)
Ž ē l saimnieka, kurš ieguldī ja lielu naudu š ajā viesnī cā , tik tā lu netiksi!! ! ((((


Mans apskats ir garš , bet es runā ju par visu un detaļ ā m arī . Katram savs viedoklis un viedoklis, bet es runā ju par savu situā ciju.
1. Medusmē nesim vispā r netika pievē rsta uzmanī ba, pat mutiski neapsveica (vienī gais ir sarkanā s spilvendrā nas uz spilveniem un palagiem)
2. Numurs tika pieš ķ irts ar daļ ē ju skatu uz jū ru, neskatoties uz to, ka mē s maksā jā m par skatu uz jū ru! Š ajā gadī jumā mē s griezā mies reģ istratū rā , viņ i mums ilgi pierā dī ja, ka tas ir skats uz jū ru, un beigā s mums teica: "Vai nu ņ em to, kas jums ir, vai aiziet. " Sazinā jā s ar mums reģ istratū rā Sahins (Sahins) Vī rietis uzvedā s pretī gi, sā ka ar mums lamā ties, personificē ties un stā stī t, kā di mē s esam briesmī gi cilvē ki, jo gribam savu numuru! Galu galā mē s tā pat neko nesasniedzā m.
Sazinā jā mies gan ar administratoru, gan ar viesu stafetes vadī tā ju, gan ar Anekstur pā rstā vi (vē lā k rakstī jā m sū dzī bu, uz kuru neviens neatsaucā s! ). Mē s neprasī jā m nekā das koncesijas, bet tikai par to, par ko maksā jā m (starp citu, zemes skata standartos ir arī skats uz jū ru). Un visi vienbalsī gi teica, ka uzņ emš anai ir sava sistē ma, savi noteikumi, un neviens to nevar ietekmē t! Labi? ! Kaut kā da mafija! Es to redzu pirmo reizi! Viņ i teica, ka, ja jū s reģ istratū rā nepatī kat, viņ i pat nesitī s ar pirkstu pa pirkstu un stā vē s savā vietā.
Neiesaku š ajā viesnī cā skatī ties uz jū ru! Jebkurā gadī jumā jū s redzē siet jū ru, jo viesnī ca atrodas pussalā , vienkā rš i nav jē gas. Viņ i paš i neatš ķ ir standartu ar skatu uz jū ru un bez tā , viņ iem tas ir tikai standarts. Es, protams, neko neuzspiež u, bet š ā das situā cijas sabojā iespaidu ne tikai par cilvē ku, bet arī par visu viesnī cu kopumā!
Apsolī ju sev pastā stī t visiem par š o situā ciju, lai glā btu pā rē jos! Viesnī ca ir informē ta par š o situā ciju, es arī lasī ju daudz atsauksmju par lī dzī gā m problē mā m, tač u nenodevu nozī mi. Daudzi cilvē ki par to raksta, bet viesnī ca par to neko nedara, kas padara š o cilvē ku praktiski neievainojamu un dod viņ am visas kā rtis, lai viņ š dara visu, ko viņ š vē las. Ceru, ka viesnī cas š oreiz pievē rsī s tam uzmanī bu un bū s pietiekami profesionā li, lai š o situā ciju labotu. Š eit noteikti neatgriezī simies, bet vismaz nā kamajiem atpū tniekiem.
3. Turki prioritā tē . Viņ i saņ em labā kos numurus, mū zika pā rsvarā ir turku, viņ i tiek apkalpoti rindā s pirmie, viņ iem tiek pievē rsta lielā ka uzmanī ba. Tas patieš ā m ir mī nuss Bodrumā , Marmarisā un Fathiye. Pat gandrī z visi darbinieki runā tikai turku valodā , lielā kā daļ a nezina angļ u valodu, un es nerunā ju par krievu valodu.
4. Pati viesnī ca ir ļ oti laba!
Milzī ga teritorija, gara pludmale, jauks un laipns personā ls, garš ī gi ē dieni, bet atkā rtojas, forš i š ovi (sā kot no 22:00 uz skatuves), vestibila bā rā lej importa alkoholu (Jack Daniels viskijs, Baileys, Jameson u. c. ), bet citos bā ros visā rajonā ir tikai vietē jais alkohols.
5. Ē diens ir garš ī gs ne tikai galvenajā restorā nā , bet arī visos uzkodu bā ros. Viss mē reni sā ļ š , ar garš vielā m, nekas svaigs nebija. Galvenajā restorā nā bija svaigas garneles, vē ž i, dorado, apelsī ns. Es iesaku izmē ģ inā t vistas rullī š us meksikā ņ u uzkodu bā rā.
6. Izklaide. Pie galvenā baseina noteiktas aktivitā tes: rī ta vingroš ana, ū dens aerobika (2 reizes), ū dens volejbols, š autriņ as, saldē jums, aukstie dzē rieni, mū zikas spē les, animatoru dejas. Vā rdu sakot, jautri. Pludmales un citi baseini ir daudz mierī gā ki. Tā tur gandrī z nav. Katru vakaru pulksten 23:00 bā rā Sunrise skan dzī vā mū zika.
21:00 uz skatuves ir mini diskotē ka bē rniem un pē c tam izrā des sā kums pulksten 22:00 (tie, lielā koties, ir pā rsteidzoš i). Bet laiks ne vienmē r atbilst, daž reiz kaut kas ir rakstī ts, ka bū s, bet tā nav. Grafiks ir spontā nā ks.
7. Jū ra silta, tī ra, daudz zivju. Pludmale ir gara, bet š aura, vietā m pietiek vietas tikai vienai sauļ oš anā s krē slu rindai, un tad garā m ir gandrī z neiespē jami. Forš ā kā pludmale netā lu no Lujo viesnī cas. Bet ir liela problē ma! Cilvē ki ceļ as ļ oti agri un ieņ em vietas ar dvieļ iem! Ieņ em un pludmalē un pie baseina vienatnē un jū s cilvē ki un atstā jiet, un vieta citiem ir aizņ emta. Pozī cija: Lai tā bū tu! ". Daž kā rt cilvē ki nā k tikai vakarā , bet vieta viņ am bija visu dienu. Daž reiz viņ i vienkā rš i aizbrauc ekskursijā , atbrauc un viss ir gatavs. Un jocī gā kais ir tas, ka visur ir noteikums, ka dvielis notiek ilgā k par stundu un nav kam kā pt.
Bet viņ i neko nedara, un, ja jū s par to pajautā jat kā dam strā dniekam, viņ i saka: "Es zinu, bet es neko nevaru darī t. " Sliktā kais ir tas, ka sā k arī tie, kuri to nav izdarī juš i, jo pretē jā gadī jumā tu vienkā rš i neiegū si vietu. Morā le ir tā da, ka beigā s jū su atvaļ inā jums pā rvē rš as par nepā rtrauktu piedzī vojumu un brī vas vietas meklē š anu vismaz kaut kur.
8. Alacarte restorā ni visi ir labi. Lieliski, ka var apmeklē t visus 5 gabalus + brokastis pilnī gi bez maksas. Forš ā kā ir Vira (zivis). Tas ir garš ī gi, skaisti, un jū s varat barot zivis jū rā (tur arī ir jū ra)). Jums ir jā rezervē restorā ns tajā paš ā dienā . Un jo ā trā k, jo labā k. Vieta tiek ā tri noņ emta. Rezervā cija tiek atvē rta pulksten 9:00, tač u labā k ir ierasties agri. Vienmē r ir liela rinda. Forš i, ka var apmeklē t visus 5 restorā nus, bet no otras puses, rindā var stā vē t daudz laika, un, kad pienā k tava kā rta, tā s vietas var nebū t un tu vienkā rš i aizej bez nekā . Izlem tu.
9. Lielisks personā ls! Viesnī cā ir gan slikti, gan labi cilvē ki. Š is noteikums attiecas ne tikai uz reā lo dzī vi. Katrai ģ imenei ir sava melnā aita! Sā ksim ar Viesu attiecī bas. Administrators. Kad radā s problē ma ar numuru, galu galā tikā m novirzī ti pie viesmī lī bas reģ istratū ras (es aizmirsu vā rdu). Viņ a mē ģ inā ja aizsargā t Š ahī nu (reģ istratū rā ), tas mū s ļ oti nokaitinā ja! Viņ a bija ļ oti pieklā jī ga pret mums, bet beigā s sapratā m, ka viņ a tikai mē ģ inā ja mū s nomierinā t, bet neko nedarī ja. Viss, ko mē s viņ ai teicā m, gā ja pa vienu ausi iekš ā un pa otru ā rā . Viņ i tieš ā m ir kā mafija! Viņ i nepieņ em savas kļ ū das, viņ i vienkā rš i aizstā v sevi. Tas padara viesnī cu par zemu cenu.
Bet mē s gribam pateikt labu vā rdu Ali! Viņ š strā dā arī viesmī lī bas jomā . Viņ š ir krievvalodī gais, un tā pē c centā s darī t visu, lai situā ciju (vismaz mū su attieksmi pret to) labotu.
Viņ š mums palī dzē ja ar PCR, izdrukā ja visu nepiecieš amo, pastā vī gi sazinā jā s, vienmē r jautā ja vai viss kā rtī bā , pat atbraucot mā jā s jautā ja vai viss kā rtī bā ! Mums jā atbalsta un jā vē l š ā du cilvē ku attī stī ba! Nā kamais, ok, es gribē tu teikt, ir Samirs. Viņ š strā dā spa! Viņ š ir vienkā rš i pā rsteidzoš s cilvē ks. Ļ oti pieklā jī gs, izpalī dzī gs. Mē s veicam masā ž as katrā viesnī cā , bet viņ š darī ja visu, lai š eit bū tu vislabā k! Visas vē lmes ņ emtas vē rā ! Parasti, kad esi izgā jusi masā ž u, par tevi vairs neinteresē , bet viņ š bija ļ oti draudzī gs! Ikreiz, kad viņ š mū s ieraudzī ja, viņ š apstā jā s draudzī gi parunā ties, nemitī gi interesē jā s par mū su atpū tu, labsajū tu. Viņ š mū sos saskatī ja ne tikai klientus, bet arī draugus! Viņ š pat paņ ē ma mū s vietas pludmalē , kad mums nebija laika. Vienkā rš i milzī ga cieņ a un patī k! Un pē dē jais cilvē ciņ š , bet ne mazā k svarī gais - Anekstur pā rstā ve Nastja.
Arī viņ a iekļ uva mū su situā cijā un centā s darī t visu, kas bija viņ as spē kos! Viņ a ir lieliska un profesionā la! Puiš i vestibila bā rā un restorā nā bija ļ oti pieklā jī gi un draudzī gi, animatori arī!
Pirms ieraš anā s La Blanche mē s bijā m Orka Lotus Marmarisā . Viņ iem bija tā da pati informā cija, bet viņ i lū dza mū s pagaidī t (kas mums sā kumā nepatika, jo visi jau bija reģ istrē juš ies), tač u viņ i ļ oti labi sagatavoja mū su istabu! Viņ i labiekā rtoja istabu, istabā viss bija iekā rtots, dzē rieni, saldumi, augļ i, viss bija pilnī bā . Tā dara profesionā ļ i! Respekt! Viņ u politika ir š ā da: "Klientam vienmē r ir taisnī ba. "
Lieta tā da, ka mē s neprasī jā m La Blanche labvē lī bu, bet tikai to, par ko maksā jā m!
Kopē jais iespaids par viesnī cu ir labs! ) Bet pirmā diena bija acī mredzami sabojā ta!




Ja restorā nā aiz ē diena stā v ganā mpulks, kurā mā miņ a ar vasaras bē rnu uz rokā m un atnā cis turks, turku pasniedz ā rpus kā rtas. Lī dzī ga situā cija ar kravas automaš ī nu piegā di. mā te ar diviem bē rniem lū dz audzinā t, un viņ š paņ em turku 35 gadu vecumā , un mā te ar bē rnu iet kā jā m. Mē s tam nebū tu pievē rsuš i uzmanī bu, ja ne 10.07. rī ta incidents. 2021. gads, mū su aizbraukš anas priekš vakarā . No 07.07. 2021. gadā ieradā s daudz viesu. turkus ieskaitot. Mē s devā mies uz pludmali agri, pulksten 6, tad gā jā m un gaidī jā m, kamē r restorā na darbinieki kavē s 15-20 minū tes, lai iznā ktu ā rā un iedotu jums 2 tomā tus. bet kaut kas lika mums veikt pā rmaiņ us. Mē s neizgā jā m no gultā m un pa vienam devā mies uz bā ru.
2021. gada 10. jū lijā atnā cā m pie jū ras 6os, paņ ē mā m gultas, nopirkā m 2 reizes un nolē mā m iet kopā brokastī s. Situā cija nav mainī jusies, pirms 7 stundā m ir dā rzeņ i, jogurts ir piens utt. , un strā dnieku nav.
Atgriež oties pludmalē , redzē jā m, ka nav runas un vienkā rš i...Piegā jā m pie vietē jā s apkopē jas, kura vakar runā ja un labi saprata angliski, bet š odien aizmirsa. Viņ š mums iedeva lietas, motivē jot papī ru, ka apmē ram 8 gadus. 30 min. visi dvieļ i no pludmales ir jā noņ em. Bet, pirmkā rt - nebija pulkstens 8, otrkā rt pludmalē gandrī z visi lidaki ir aizņ emti. Gribē ju saistī t iemeslu, bet viņ a vā rdu aizmirsa visi, kas tur strā dā . Sazvanī jā m administratoru, jo viņ š nepaņ ē ma nevienu dvieļ u, kas tur vienkā rš i gulē ja. Runā jot ar administratoru, izņ emot atvainojos, ko viņ š pateica vienkā rš i, jo, sakot, nesaņ ē mā m nekā dus uznā cienus.
Mani ļ oti sarū gtinā ja tas, ka cilvē ks, kurš staigā ar slotu un lā pstu, var izmest tavas mantas. Un iemesls bija ļ oti vienkā rš s. Turki gribē ja atpū sties uz š ī m gultā m, un viņ š to izdarī ja. Administrators ir tukš a vieta. To sakot, viņ i zina situā ciju, bet neko nevar darī t.
Tad prasot, vai rakstī sim, bet piebilstot, ka tomē r aizbraucat. Kad sā kā m runā t un stā stī t, ka viesnī ca neatbilst 5 zvaigznē m, ka tā ir netī ra, ka tavas mantas var izmest sē tnieks, kā tu domā , kā viņ š atbildē ja..."MĒ S TO ZINĀ M, bet neviens nevilka tu te. Cilvē ki maksā , ja ne tu, tad atnā ks kā ds cits, un mē s neko nemainī sim.
Š ajā viesnī cā lī dzī gā s situā cijā s iekļ uvuš i arī cilvē ki pludmalē . Te turki labprā t ņ em zem kā jā m, sē tnieks lemj, kur gulē t un kad mest mantas. Un gultas, ko viņ š paņ ē ma turkiem, bija tukš as lī dz pulksten 11. Netā lu atradā s sieviete, kura tikko bija atbraukusi ar diviem bē rniem, kas sē dē ja smiltī s pie jū ras, jo nevarē ja dabū t gultu. Mums nekad neteica apkopē jas vā rdu.
Ja vē lies, lai sē tnieks vada tavu atpū tu un nomazgā jas duš ā ar aizkaru no eļ ļ as auduma - tad tev uz viesnī cu.
Pilnī ga viesnī cas administrā cijas nevē rī ba pret problemā tiskajiem jautā jumiem.
Slaukš anas nauda un apkalpoš anas kvalitā tes jē dziens tur neeksistē.
R. S. Kad jautā jā m, kā dā valodā varam runā t viesnī cā , mums ieteica mā cī ties turku valodu.
Teritorija, jū ra nav nekas, bet es viņ iem negribu ar tā du attieksmi pret atpū tniekiem. Lai viņ i pieņ em Turcijas Republikas iedzī votā jus. Es nenā kš u nevis uz š o viesnī cu, bet gan uz Turciju. Es rakstī š u atsauksmes par visā m vietnē m.

Es gribu aizmirst par š o viesnī cu kā sliktu sapni.

Pirmais negatī vais iespaids radā s viesnī cas galvenajā restorā nā - sadales punkta darbinieki krievvalodī gos nemaz neredz. Jebkurš cits cilvē ks var nā kt pie letes un bez rindas ar smaidu un labas dienas vē lē jumu tikt pie kā rotā ē diena.
Istabas, uzkopš ana neatstā j neko vē lamu, nometu telefonu aiz gultas, nā cā s to pā rvietot un apskatī t visu viesnī cas vē sturi no tā s pirmsā kumiem.
Teritorijas sakopš ana sā kas 10:30, kad atpū š aties sauļ oš anā s krē slā , viņ i slaucī s smiltis ap kā jā m (kamē r jū s guļ at) un nelaimī gā skatienā ar mopu ielī st zem sauļ oš anā s krē sla.
Bet tas nav pats nepatī kamā kais. No istabas tika nozagta nauda, un viņ i atradā s somā un naktsskapī . Viesnī cas vadī ba paziņ oja, ka ir atbildī ga tikai par seifā esoš ajā m vē rtī bā m un visos iespē jamos veidos mū s izspā rdī ja pat tad, kad izsaucā m policiju. Oficiā lā nostā ja ir tā da, ka esat vainī gs, ka atstā jā t istabā vē rtī gas mantas. Kā tas vispā r ir? Vai man visas somas paslē pt seifā ? Varbū t arī drē bes?
Zā dzī ba tika pamanī ta uzreiz, gadī jā s tā , ka vakarā saskaitī ja naudu un noslē pa somā naktsskapī , nā kamajā dienā pē c uzkopš anas somu paņ ē ma no naktsskapī š a un atverot vienu rē ķ inu bija trū kst. Uzreiz vē rsā mies pie viesnī cas administrā cijas, mums bija skaidrs, kurš varē tu paņ emt naudu. Bet nav nekā das vadī bas, viņ i lē ma baru savā dā k un š aubī jā s, ka mums ir nauda un vispā r, ka mē s runā jam taisnī bu.
Tik pazemojoš u attieksmi neesam redzē juš i nevienā viesnī cā Turcijā un vispā r citā s valstī s.
Papildinā š u servisu, ka nepiecieš ams rezervē t a la carte restorā nu, jā paspē j pie viesu attiecī bu galda no 08:00 lī dz 9:00, ko arī izdarī jā m, bet nepaspē jā m parakstī ties. augš ā , viss bija ieplā nots, 8. atpū tas dienā pacietī ba uzsprā ga, sā kā m riebties par tā du pavē li un - ak, brī nums! Galds tika atrasts. Izrā dā s, kamē r esi mierī gs, adekvā ts cilvē ks, neviens par tevi nerū pē jas, tiklī dz tu sā c pacelt balsi, tu kļ ū sti redzams.
Tā lā k - vairā k, vienī gais parastais bā rs viesnī cā atrodas vestibilā . Tur mū s pasniedza tekilu, ar citronu un glā zi skaisti apkaisī tu ar sā li. Tas bija noš ķ eldē ts, kas nebija redzams zem sā ls, kā rezultā tā milzī gs griezums uz lū pas.
Ī sā k sakot, es to neiesaku. Varē ja piespiest rakstī t atsauksmi, negribu, lai mū su tautieš i brī vdienā s tē rē naudu tik neveiksmī gi kā mē s.


Mū s ievietoja istabā pirmajā stā vā . Istaba invalī diem. Duš a izskatā s kā slimnī cas duš a, turklā t valsts slimnī cā . Iziet uz balkona nav reā li, baigā sabiedriskā s tualetes smaka. Administrators pat negribē ja sazinā ties, vajadzē ja viņ u gaidī t. Viņ i mainī ja mū su istabu treš ajā stā vā . Viena gulta ir kā pieliekamajā vai koridorā tieš i pie ā rdurvī m, ir akls logs, kas atveras uz kopī gu koridoru, kas uzlabo dzirdamī bu. No balkona paveras skats uz jumtu tieš i tajā paš ā spā rnā ar cipariem, T, logi uz logiem. Bet vismaz nav baigā fekā liju smaka. Bet absolū ti nav savas cenas vē rts. Rezervē ts seš us mē neš us iepriekš . Administrators komunicē nelabprā t. Foto pievienots.





Viesos pā rsvarā turki!! !
Ī sumā :
Viesnī ca ir veca, netī ra, nesakopta, nolietota. 5 zvaigznes? Maksimā li — 3.
Personā ls ir apsaldē ts, ukraiņ us neredz. Visi un viss tiek ignorē ts.
Galvenais - no istabas NOZAGTA NAUDA. Bē rniem mugursomā s bija kabatas nauda. Viņ i to nozaga divas reizes: pirmo 20 USD, otro - 150 USD! 150 nozagtas no daž ā dā m mugursomā m.
Mē s vē rsā mies pie vadī bas - viņ i mē ģ inā ja mū s izsist. Izsaucā m policiju! Rezultā ts ir "0".
Viņ u vā rdi:
- nosū tī jā m prokuratū rai paziņ ojumu - gaidiet atbildi!
Lai gan atrisinā tu problē mu - 30 minū tes! Zvaniet darbiniekiem un sarunā jieties ar droš ī bas dienestu.
Nē . Tas ir pavisam vienkā rš i!
Tieš ā m gaida, kad mē s aiziesim.
Ģ enerā lmenedž eris ir tī rais š vacis. Teica, ka tā ir tava problē ma. Viesnī ca nav atbildī ga!
Teritorija - viss izž uvis! Zaļ umi nav apgriezti.
Istabas netiek uzkoptas…
Draugi, ticiet man, par š o naudu jū s atradī sit kaut ko labā ku.
Pilnī ga SUCK!
Viesnī ca drī z tiks slē gta! (var bū t)
P. S. AnexTour, kā pē c jū s piedā vā jat š o viesnī cu ukraiņ iem? ! Jū s zinā t (bez manis), kā da š ī ir sū dī ga viesnī ca! ! !



Viņ i ā tri iekā rtojā s, lai gan reģ istratū rā iedeva naudu un prasī ja labu istabu, iekā rtojā s vē l sliktā k nekā tie, kas naudu nedeva. Tev pretī ir desmitiem logu, starp balkoniem lī dz viduklim starpsienas, tu sē di uz balkona kā arē nā .
Pē c pulksten 9 ir grū ti atrast vietu pie jū ras, daž reiz tas ir nereā li. Daž ā s duš ā s pludmalē ū dens pil!
Ē diens svaigs, garš ī gs, izņ emot pastā vī gi pā rceptā s zivis, produkti labi, bet 5 * Turcijai izvē le ļ oti pieticī ga. Pusdienā m viņ i dod tikai pusotru stundu, no pulksten 12-30 lī dz 14 biež i vien ir simpā tijas un garas rindas pie salā tiem.
Liftā var iekļ ū t 2 cilvē ki, turki izlec kā no spitā lī gā s kolonijas ja vairā k. Slā viem vienalga. Bet reizē m uz savu liftu jā gaida ilgi, kā pnes ir ciet!
Ū dens duš ā smarž o, kas liecina, ka tas ir vienkā rš i atfiltrē ts no netī rumiem, un ar to zobus tī rī t ir pretī gi, lietojam ū deni pudelē s.
Spa - viens nosaukums, turku pirts ir silta telpa, pirts uz 60 grā diem, sasildī ties ī sti nevar. Viņ i lū dza paaugstinā t temperatū ru, viņ i teica, ka viņ iem tas ir ierasts. Ļ oti vī lies par š o.
Pē c alus pudeles, ī paš i vakarā , apnī k kā pt kalnā no pludmales.
Tī rī š ana normā la, minibā rs labs, numuriņ os 3-4 balles, nav priekš metā milzī gi spoguļ i istabā s tieš i pretī gultā m.
Laba konditoreja lī dz 23:00, ī sts viskijs, citi stiprie dzē rieni ir rets sū ds.
Tuvumā nav kur staigā t, tikai jā iet. Kaut kas man patika viesnī cā , kaut kas nē , bet mē s vairs nenā ksim, par š o naudu ir labā kas iespē jas.


Pā rē jais parasti ir ē rts, izņ emot daž us bijuš ā kausa iemī tniekus ar savā m muzikā lajā m vē lmē m, kuras viņ i uzspiež visiem pā rē jiem. Acī mredzot viesnī cas noteikumiem vajadzē tu ierobež ot savas mū zikas skaļ u izmantoš anu sabiedriskā s vietā s - pludmalē , restorā nā utt.
No mī nusiem - š ī telpa, ī paš i vannas istaba, paklā js nav pirmais svaigums un mā kslī gie ziedi gaiteņ os. Pirmais iespaids pē c izlī guma bija ļ oti negatī vs, tač u atpū tas procesā nomenam vairs nebija uzmanī bas.