
Labdien! Es ļ oti gribē ju aprakstī t visu patiesī bu par š o DESTINO-IBIZA viesnī cu. Mē s veicā m agru reģ istrē š anos pulksten 11:30, jo viņ iem bija brī vas istabas. Tad viņ i mū s aizveda uz mū su istabu golfa maš ī nā .
… Tomēr ▾
Labdien!
Es ļ oti gribē ju aprakstī t visu patiesī bu par š o DESTINO-IBIZA viesnī cu.
Mē s veicā m agru reģ istrē š anos pulksten 11:30, jo viņ iem bija brī vas istabas. Tad viņ i mū s aizveda uz mū su istabu golfa maš ī nā . Š ķ ita, ka viss ir ideā li. Ieejot istabā # 2804, mums uzreiz nepatika smarž a (vecas mē beles).
Apskatot istabu, konstatē jā m daudz nianses, piemē ram, putekļ us (bildē s vannas istabā ir skapī tis), balkons nebija tī rī ts, bija nokrituš as egļ u (priedes) skujas un attiecī gi putekļ i uz galds un krē sli lielos daudzumos. Tad pacē lā m gultu. Š ī s gultas augš ē jais pā rvalks, iespē jams, tiek mazgā ts reizi mē nesī , jo uz tā bija daudz putekļ u. Zem apmetņ a bija viens palags ar segas pā rvalku, paskatī jā mies skapī un tur bija sega, kas arī nebija izmazgā ta un bija noklā ta ar putekļ iem, un uz tā s bija menstruā lā cikla pē das, tā pē c mē s ne gribas izmantot tā du segu, kas arī mū s sarū gtinā ja. Pē c tam, kad gribē jā m kaut ko paņ emt no mini bā ra, atklā jā m, ka nav dzeramo glā ž u un pudeļ u attaisā mo.
Pirms brokastī m pasū tī jā m istabas uzkopš anu, devā mies uz 40 minū tē m brokastī s. Mē s atgriezā mies istabā un tur neviena nebija. Pē c aptuveni 1:30 min, kad bijā m jau devuš ies pie miera, pie mū su durvī m pieklauvē ja un burtiski pē c 3-4 sekundē m durvis atveras (kā to var saprast? ! ), guļ am bez apakš veļ as un viņ a nā k iekš ā un stā sta mums, piedodiet, pasū tī jā t tī rī š anu ( kas b. . . ) un te ir jautā jums administrā cijai, kā pē c jū su darbinieki ienā k uzreiz pē c klauvē š anas, nevis minū ti nogaidot, ja neviens neatver, lai ieietu istaba.
Vakarā devā mies pelē cī gi pie baseina iedzert vī nu. Pē c vī na izdzerš anas nolē mā m aiziet uz reģ istratū ru un pajautā t, kā viņ i izturas pret saviem apmeklē tā jiem, uz ko viņ i teica, es esmu pā rliecinā ts, ka tas vairs neatkā rtosies. Es domā ju, ka tas vairs nebū s labi, paldies par to. Pirms izieš anas no reģ istratū ras paprasī ju ū dens pudeli, uz ko man atbildē ja, ka ū dens maksā.11 € + tiek piegā dā ts uz istabu un jā maksā vē l 10 € par piegā di ( kas...) . Un kā var novē rtē t š ī s viesnī cas servisu? ! Pē c tam es viņ iem pieš ķ irtu ne vairā k kā.4 zvaigznes no 3 zvaigznī tē m (un tas ir maksimums, ko viņ i ir pelnī juš i! ).
Tā pē c klausieties un izdariet izvē li doties uz š o viesnī cu vai nē . Mans ieteikums jums ir neiet dē ļ š ā das attieksmes pret apmeklē tā jiem. Paldies visiem un lai jums lieliskas brī vdienas.
Es ļ oti gribē ju aprakstī t visu patiesī bu par š o DESTINO-IBIZA viesnī cu.
Mē s veicā m agru reģ istrē š anos pulksten 11:30, jo viņ iem bija brī vas istabas. Tad viņ i mū s aizveda uz mū su istabu golfa maš ī nā . Š ķ ita, ka viss ir ideā li. Ieejot istabā # 2804, mums uzreiz nepatika smarž a (vecas mē beles).
Apskatot istabu, konstatē jā m daudz nianses, piemē ram, putekļ us (bildē s vannas istabā ir skapī tis), balkons nebija tī rī ts, bija nokrituš as egļ u (priedes) skujas un attiecī gi putekļ i uz galds un krē sli lielos daudzumos. Tad pacē lā m gultu. Š ī s gultas augš ē jais pā rvalks, iespē jams, tiek mazgā ts reizi mē nesī , jo uz tā bija daudz putekļ u. Zem apmetņ a bija viens palags ar segas pā rvalku, paskatī jā mies skapī un tur bija sega, kas arī nebija izmazgā ta un bija noklā ta ar putekļ iem, un uz tā s bija menstruā lā cikla pē das, tā pē c mē s ne gribas izmantot tā du segu, kas arī mū s sarū gtinā ja. Pē c tam, kad gribē jā m kaut ko paņ emt no mini bā ra, atklā jā m, ka nav dzeramo glā ž u un pudeļ u attaisā mo.
Pirms brokastī m pasū tī jā m istabas uzkopš anu, devā mies uz 40 minū tē m brokastī s. Mē s atgriezā mies istabā un tur neviena nebija. Pē c aptuveni 1:30 min, kad bijā m jau devuš ies pie miera, pie mū su durvī m pieklauvē ja un burtiski pē c 3-4 sekundē m durvis atveras (kā to var saprast? ! ), guļ am bez apakš veļ as un viņ a nā k iekš ā un stā sta mums, piedodiet, pasū tī jā t tī rī š anu ( kas b. . . ) un te ir jautā jums administrā cijai, kā pē c jū su darbinieki ienā k uzreiz pē c klauvē š anas, nevis minū ti nogaidot, ja neviens neatver, lai ieietu istaba.
Vakarā devā mies pelē cī gi pie baseina iedzert vī nu. Pē c vī na izdzerš anas nolē mā m aiziet uz reģ istratū ru un pajautā t, kā viņ i izturas pret saviem apmeklē tā jiem, uz ko viņ i teica, es esmu pā rliecinā ts, ka tas vairs neatkā rtosies. Es domā ju, ka tas vairs nebū s labi, paldies par to. Pirms izieš anas no reģ istratū ras paprasī ju ū dens pudeli, uz ko man atbildē ja, ka ū dens maksā.11 € + tiek piegā dā ts uz istabu un jā maksā vē l 10 € par piegā di ( kas...) . Un kā var novē rtē t š ī s viesnī cas servisu? ! Pē c tam es viņ iem pieš ķ irtu ne vairā k kā.4 zvaigznes no 3 zvaigznī tē m (un tas ir maksimums, ko viņ i ir pelnī juš i! ).
Tā pē c klausieties un izdariet izvē li doties uz š o viesnī cu vai nē . Mans ieteikums jums ir neiet dē ļ š ā das attieksmes pret apmeklē tā jiem. Paldies visiem un lai jums lieliskas brī vdienas.

Patīk
Tev patīk
Rādīt citus komentārus …
