
No rī ta lū dzā m mainī t istabu visu iepriekš uzskaitī to neē rtī bu dē ļ.
Menedž eris Alisher mums teica, ka viņ i var mainī t numuru 2 dienu laikā . Ierodoties noteiktajā laikā pē c 2 dienā m, citi menedž eri atteicā s mainī t istabu, un mē s palikā m dzī vot š ajā istabā . Kā ds bija mū su saš utums, kad vakarā atradu kļ ū du savā gultā !! ! ES biju š okē ts! ! Gultas blaktis č etrzvaigž ņ u viesnī cā ! Es devos uz reģ istratū ru pidž amā ar blakti rokā , manam saš utumam nebija robež u! . Viesnī cas menedž eris nofotografē ja blakti mobilajā , atnā ca krieviski runā još ais menedž eris Ališ ers, kuram izstā stī ju visu notikuš o, viņ š jautā ja, kā pē c mū s š odien nepā rcē la uz citu istabu? pē c mū su lū guma iepriekš , uz kuru mē s viņ u informē jā m, ka mums ir liegta pā rmitinā š ana.
15 minū š u laikā mums tika atrasta jauna istabiņ a 4. stā vā , daudz mazā ka par iepriekš ē jo, ar vienu gultu un ar visiem piederumiem vienam cilvē kam, tomē r ar skatu uz lagū nu (negribē ju skatī ties pie lagū nas, nebija garastā vokļ a, un loga stikls bija viss ir darī ts ar putnu izkā rnī jumiem). Pā rvā cā mies uz istabu ar vienu gultu, istabas numurs 1418, jo negribē jā m palikt blaktē.1114!
Pā rē jais bija sabojā ts, sapnis pazuda, jo likā s, ka blaktis rā po un kož . Neviens no viesnī cas vadī bas nenā ca klajā ar atvainoš anos. Viesnī cas vestibilā sē ž tū roperatora Travel Professional Group-Jana pā rstā ve, es piegā ju pie viņ as un aprakstī ju visu situā ciju, pieprasot no viesnī cas morā lā kaitē juma kompensā ciju naudas atmaksas veidā par svinī gajā m vakariņ ā m. Yana sazinā jā s ar menedž eri, viņ ai teica, ka viņ i to nevar izdarī t, nauda nā k no Ukrainas, un aprē ķ ins nebija tieš i viesnī cā , atmaksa varē tu bū t no summas, ko ceļ ojumu aģ entū ra pā rskaitī ja par ceļ ojumu.
Yana apsolī ja, ka sazinā sies ar sū tī tā ju. Nā kamajā dienā mums pateica, ka kompensā cijas veidā esam pā rcelti uz citu numuru ar uzlabotiem nosacī jumiem pē c viesnī cas, kam mē s nepiekrī tam! Pē c dzirdē tā lū dzā m tikš anos ar viesnī cas administratori un tikai dienu vē lā k, 31.12. 2019. gadā mē s ar viņ u tikā mies viesnī cas vestibilā . Mē s stā vē jā m zā les vidū , un viņ a mums teica, ka nesaskata neko nepareizu tajā kukaiņ ā , kuru acī mredzot atnesa mums priekš ā esoš ie tū risti, kas dzī voja š ajā istabā . Bijā m š okē ti par administratores reakciju, kura mums mī ļ i uzsmaidī ja! Viņ a teica, ka nomainī ja tavu numuru, viss kā rtī bā …….
Mē s teicā m, ka iepriekš esam lū guš i mainī t istabu, jo mū su istabā.1114 bija problē mas ar ū deni utt. Administrators vienkā rš i noklausī jā s š o informā ciju. Un viņ a teica, ka varam uzrakstī t vē stuli Travel Professional Group ar sū dzī bu.
Visai š ai procedū rai nā cā s pavadī t atvaļ inā juma laiku pludmalē , kas mū s vē l vairā k saš utinā ja, jo uz vietas bija administratore, viņ iem ir fotogrā fijas, mē s bijā m uz vietas viesnī cā . Mē s teicā m, lai viņ i paš i atrisina š o problē mu bez mums lī dz pusdienā m, kamē r bijā m pludmalē . Administrators teica labi, bet, atgriež oties viesnī cā pē c pludmales, neviens neko neizlē ma, un mē s nekad vairs neredzē jā m administratoru.
Mū s ieraudzī ja Travel Professional Group tū roperatora pā rstā ve Yana un teica, ka mū su jautā jumu risina pā rā ki cilvē ki no viesnī cas un no tū roperatora, ka tuvā kajā laikā viss bū tu jā atrisina! Tā bija kā rtē jā krā pniecī ba! . Š opē cpusdien vakariņ u vietā devā mies pusdienā s, mainot vakariņ as ar restorā na administratora atļ auju (vakariņ as ir dā rgā kas par pusdienā m), protams, viņ š neiebilda, jo daudzi viesi to dara bez problē mā m.
Ē diens viesnī cā ir ļ oti slikts, un daudzi tū risti, kas tur ē da, to var teikt, izsakot savu saš utumu reģ istratū rā un paš ā restorā nā , arī restorā na stā voklis vē las bū t labā ks, jo visas mē beles jau ir netī ras un sienas arī , kas nav viesnī cas 4 zvaigž ņ u cienī gi. Ekskursijas komplektā bija brokastis un pusdienas, par biļ eti brokastī s un vakariņ ā s piemaksā jā m 40$!
Pē c izrakstī š anā s 1.01. 2020, reģ istratū rā lū dzā m laiku koferu paņ emš anai lī dz plkst. 18.00, jo daudz laika un pū ļ u tika pavadī ts visu konflikta apstā kļ u noskaidroš anai. (cita starpā ieč ekojā mies veselu dienu vē lā k, nevis 25.12. 19 -26.12. 19, ī paš i, kad mū su tū risma firma rakstī ja un jautā ja par to, rezervē jot viesnī cu) No 18.00 1.01. 2020 – 00.20 2.01. 2020, mē s sē dē jā m tumš ā zā lē bez komunikā cijā m, bez interneta un gaidī jā m transfē ru uz lidostu lī dz 00:20. Par visu notikuš o mē s pieprasā m atmaksā t USD 200.
P. S. Sliktā kais, ka viesnī cas administrā cija, tū re.
operatoram nerū p cilvē ki, kas ierodas viesnī cā , viņ u veselī ba, atpū ta. Turklā t 1114. telpa, kurā atradā m blakti, nebija slē gta dezinfekcijai ..... , bet tajā tika izmitinā ti citi tū risti no Krievijas, kas mū s š okē ja! . Tas nav svarī gi viesnī cas reputā cijai, tū ristu atsauksmē m, viesnī cas reitingam ..... tā dus secinā jumus izdarī jā m no visas situā cijas un reakcijas uz visu notiekoš o.!!! ! Ļ oti skumji un skumji!
Laimī gu Jauno gadu kungi!








Uzturs. Brokastis no 6:30 lī dz 10:30. Pusdienas no 12:30 lī dz 15:30. Vakariņ as no 18-30 lī dz 22-30. Bufete. Ē diens bez volā niem, labs, tiek prezentē ts galvenais klā sts. Brokastī s, kafija, tē ja, sula, ū dens, bez maksas. Vakariņ ā s tikai ū dens par brī vu, personā ls nā ks pie tava galda un uzlej, kafija, tē ja par maksu, alkohola nav vispā r. Mums bija iekļ autas brokastis un vakariņ as. Vakariņ as var mainī t uz pusdienā m. Vienreiz mainī ja, uzskaites sistē ma vienkā rš a, paprasa istabas numuru un ievada datorā , ja atnā ksi vakariņ ā s, pē c istabas numura sapratī s, ka mainī ji ē dienreizes.
Pakalpojumi. Trenaž ieru zā le, spa, jumta baseins, privā ta pazemes autostā vvieta (bezmaksas). Autobuss uz Royal Beach viesnī cas pludmali pulksten 10:00, atpakaļ pulksten 15:00 (pludmale tiek apmaksā ta). Autobuss uz bezmaksas publisko pludmali pulksten 12:00, atpakaļ pulksten 17:00. Autobuss uz Sahā ras centru 15-30, atpakaļ.18-30. Visas transfē ra biļ etes ir jā iegā dā jas iepriekš reģ istratū rā .
Orientē š anā s. Lī dz viesnī cai Golden Tulip, naudas maiņ a, pa labi pa krastmalu lī dz viesnī cai ap 20 min. Tuvā k ir siltummainis, 5 minū š u gā jienā , no viesnī cas aizmugures divas ielas tā lā k bū s liels, labs lielveikals, nejauciet, blakus ir benzī ntanks, strā dā.24h , ir siltummainis. Uz autoostu, pa kreisi pa krastmalu, dodieties uz tiltu un ejiet taisni, labajā pusē ir zelta tirgus ("vilcieni"), tieš i otrā di, tilta kreisajā pusē ir autoosta, staigā t apmē ram 20-25 minū tes (kā nokļ ū t ar autobusu uz Dubaiju es atbildē š u lapā VC). Pirms strū klaku š ova, kā arī pirms Zelta tulpes, gar krastmalu, tikai nedaudz tā lā k, orientieris ir moš eja. Lī dz publiskajai pludmalei ejiet apmē ram 25 minū tes.
Viesnī ca atstā ja labu iespaidu, paldies.
Jajumsirkādijautājumi, esmēģināšuatbildēt:https://vk.com/sergey. sokolnikov

Pat no š iem svē tkiem palika patī kamas atmiņ as par Ferrari parka apmeklē jumu. Mē s devā mies ekskursijā uz š o atrakciju parku, kā arī Yas Watervold akvaparku. Ekskursija aizņ ē ma veselu dienu, tač u, pateicoties labai organizā cijai, nesanā ca nogurt pat garos ceļ ojumos, jo mū su gids mū s izklaidē ja, cik varē ja, stā stī ja daudz interesanta, pat bē rni viņ u klausī jā s ar prieks.

Blakus atrodas lielveikals, aptieka, kafejnī ca.
No numura paveras skats uz lī ci. Brauciet ar autobusu uz pludmali, par pludmali maksā.20 AED.
Numurā nav fē na.
Depozī ts 50 USD dienā .
Ir standarti bez balkona un ar balkonu.
Ē diens ir labs.
Standarti ir plaš i, maksimā lā noslogojums 2+2.








Laipni lū dzam Millennium Hotel Sharjah
Es tikai vē los sniegt papildu informā ciju, lai jū s varē tu papildinā t aprakstu: mums ir krieviski runā još i darbinieki, un mē s vedam uz pludmali uz Grand Hotel Sharjah - bez maksas
Ja nepiecieš ama informā cija, lū dzu sazinieties.