
Hostal Dolce Vita (San Bartolome, 4, Madride) - krā pnieki un š antaž ieri. Veicā m rezervā ciju vietnē booking. com, reģ istrē š anā s datums no 06.10. 13-26.10. 13). Š ie nelieš i 4 reizes atcē la mū su rezervā ciju, jo it kā nevar pā rbaudī t bankas kartes.
… Tomēr ▾
Hostal Dolce Vita (San Bartolome, 4, Madride) - krā pnieki un š antaž ieri. Veicā m rezervā ciju vietnē booking. com, reģ istrē š anā s datums no 06.10. 13-26.10. 13).
Š ie nelieš i 4 reizes atcē la mū su rezervā ciju, jo it kā nevar pā rbaudī t bankas kartes. Mē s norā dī jā m daž ā dus kredī tus un debetus - visi darbojas, ar pietiekami daudz naudas. Turklā t vienā no kartē m hostal tika iekasē ta 1.10 eiro. Kad uzrakstī jā m vē stuli hostalam ar lū gumu paskaidrot, kas par lietu, izrā dī jā s, ka viņ i no mums vē las avansa maksā jumu, jo. mē s braucam uz ilgu uzturē š anos (20 dienas)! Tie. hostal atcē la rezervā ciju, bet iemesls tam bija pavisam cits! Tajā paš ā laikā booking. com vietnē , kā arī hosta vietnē nebija prasī bu attiecī bā uz noteikumiem un priekš apmaksu, un bija pieejama rezervā cija ar priekš laicī gu atcelš anu, ko mē s izmantojā m. Rezervā cijas lietotā ju atbalsts nepalī dzē ja, lai gan vajadzē ja, jo. rezervā cija ir starpnieks un bija jā norā da visi nosacī jumi, lai nemaldinā tu lietotā jus! Un pieteicā m vī zu, kad rezervā cija vē l bija spē kā , un pē c pusotras dienas to atcē la, kamē r, jo. hostal visu laiku noraidī ja rezervā ciju, jo nepieņ ē ma mū su kartes, veicā m jaunu rezervā ciju ar citā m kartē m, bet viss bija bezjē dzī gi, jo iemesls bija tas, ka viņ i gribē ja maksā t avansu! Secinā jums: vī zas izsniegš ana ir apš aubā ma, medusmē neš a ceļ ojums ir jautā jums! Un viskaitinoš ā kais ir tas, ka š ī hosta paliks nesodī ta ((
Š ie nelieš i 4 reizes atcē la mū su rezervā ciju, jo it kā nevar pā rbaudī t bankas kartes. Mē s norā dī jā m daž ā dus kredī tus un debetus - visi darbojas, ar pietiekami daudz naudas. Turklā t vienā no kartē m hostal tika iekasē ta 1.10 eiro. Kad uzrakstī jā m vē stuli hostalam ar lū gumu paskaidrot, kas par lietu, izrā dī jā s, ka viņ i no mums vē las avansa maksā jumu, jo. mē s braucam uz ilgu uzturē š anos (20 dienas)! Tie. hostal atcē la rezervā ciju, bet iemesls tam bija pavisam cits! Tajā paš ā laikā booking. com vietnē , kā arī hosta vietnē nebija prasī bu attiecī bā uz noteikumiem un priekš apmaksu, un bija pieejama rezervā cija ar priekš laicī gu atcelš anu, ko mē s izmantojā m. Rezervā cijas lietotā ju atbalsts nepalī dzē ja, lai gan vajadzē ja, jo. rezervā cija ir starpnieks un bija jā norā da visi nosacī jumi, lai nemaldinā tu lietotā jus! Un pieteicā m vī zu, kad rezervā cija vē l bija spē kā , un pē c pusotras dienas to atcē la, kamē r, jo. hostal visu laiku noraidī ja rezervā ciju, jo nepieņ ē ma mū su kartes, veicā m jaunu rezervā ciju ar citā m kartē m, bet viss bija bezjē dzī gi, jo iemesls bija tas, ka viņ i gribē ja maksā t avansu! Secinā jums: vī zas izsniegš ana ir apš aubā ma, medusmē neš a ceļ ojums ir jautā jums! Un viskaitinoš ā kais ir tas, ka š ī hosta paliks nesodī ta ((

Patīk
Tev patīk
Rādīt citus komentārus …
