
Viesnī ca ir laba. No ī paš ajā m priekš rocī bā m var atzī mē t: 1. Izcils ē diens - bufete ar ļ oti lielu izvē li un garš ī giem ē dieniem. 2. Pieklā jī gi darbinieki. 3. Ē rta un uz klientu orientē ta sistē ma "Viss iekļ auts" - numura cenā ir iekļ auts ne tikai ē diens, bet arī daž ā di dzē rieni, saldē jums u.
… Tomēr ▾
Viesnī ca ir laba.
No ī paš ajā m priekš rocī bā m var atzī mē t:
1. Izcils ē diens - bufete ar ļ oti lielu izvē li un garš ī giem ē dieniem.
2. Pieklā jī gi darbinieki.
3. Ē rta un uz klientu orientē ta sistē ma "Viss iekļ auts" - numura cenā ir iekļ auts ne tikai ē diens, bet arī daž ā di dzē rieni, saldē jums u. c.
4. Ē rts numurs un labs skats no lodž ijas uz centrā lo baseinu.
5. Jauka, mā jī ga, tī ra teritorija un baseins.
6. Daž ā das vakara izklaides un priekš nesumi, ko organizē viesnī ca savā teritorijā .
Starp trū kumiem var atzī mē t:
1. Ļ oti vā jš Wi-Fi signā ls, iespē jams, ir galvenais un visievē rojamā kais trū kums. Ja reģ istratū rā signā ls joprojā m bija vairā k vai mazā k, tad istabā tas ļ oti slikti noķ ē ra - man bija jā iziet uz balkona.
2. Problē mas ar uzkopš anas kvalitā ti - reti mazgā ja grī das un vispā r nenoputē ja plauktus, televizoru utt.
Vē los, lai š ie komentā ri tiktu ņ emti vē rā un laboti, jo bez š iem trū kumiem viesnī ca bū tu saņ ē musi spē cī gu vē rtē jumu 10 no 10.
No ī paš ajā m priekš rocī bā m var atzī mē t:
1. Izcils ē diens - bufete ar ļ oti lielu izvē li un garš ī giem ē dieniem.
2. Pieklā jī gi darbinieki.
3. Ē rta un uz klientu orientē ta sistē ma "Viss iekļ auts" - numura cenā ir iekļ auts ne tikai ē diens, bet arī daž ā di dzē rieni, saldē jums u. c.
4. Ē rts numurs un labs skats no lodž ijas uz centrā lo baseinu.
5. Jauka, mā jī ga, tī ra teritorija un baseins.
6. Daž ā das vakara izklaides un priekš nesumi, ko organizē viesnī ca savā teritorijā .
Starp trū kumiem var atzī mē t:
1. Ļ oti vā jš Wi-Fi signā ls, iespē jams, ir galvenais un visievē rojamā kais trū kums. Ja reģ istratū rā signā ls joprojā m bija vairā k vai mazā k, tad istabā tas ļ oti slikti noķ ē ra - man bija jā iziet uz balkona.
2. Problē mas ar uzkopš anas kvalitā ti - reti mazgā ja grī das un vispā r nenoputē ja plauktus, televizoru utt.
Vē los, lai š ie komentā ri tiktu ņ emti vē rā un laboti, jo bez š iem trū kumiem viesnī ca bū tu saņ ē musi spē cī gu vē rtē jumu 10 no 10.







Patīk
Tev patīk
Rādīt citus komentārus …


• apceļots 7 gadiem atpakaļ
Ja nolemjat rezervē t apartamentu visai ģ imenei š ajā viesnī cā , tad esiet gatavi tam, ka jums bū s jā pavada 1-3 naktis standarta numurā , t. i. jū s nesaņ emsit savu numuru uzreiz. Tajā paš ā laikā neviens tev neatvainosies. Viesnī ca ir tik nesakā rtota iekā rtoš anā s ziņ ā , ka iespaids ir pretī gs.
… Tomēr ▾
Ja nolemjat rezervē t apartamentu visai ģ imenei š ajā viesnī cā , tad esiet gatavi tam, ka jums bū s jā pavada 1-3 naktis standarta numurā , t. i. jū s nesaņ emsit savu numuru uzreiz. Tajā paš ā laikā neviens tev neatvainosies. Viesnī ca ir tik nesakā rtota iekā rtoš anā s ziņ ā , ka iespaids ir pretī gs. Atseviš ķ s stā sts par viesnī cas ī paš nieku. Viņ š bū s rupjš pret tevi un ar tā du skatienu it kā bū tu Hilton tī kla ī paš nieks. Ē diens ir normā ls. Sulas sliktas, koncentrā ti. Telpas uzkopš ana ir slikta. Naktī istabā ir odi. Kopumā es neieteiktu š o viesnī cu!
Patīk
Tev patīk
• 5