














Mū su ģ imenei par visdziļ ā ko nož ē lu, papildus labi izstrā dā tai mā jas lapai un kū rorta skaļ ajiem apgalvojumiem par tā s augstā ko lī meni, nekas cits to nav apstiprinā jis. Patiesī bā š is kū rorts atbilst 3 * viesnī cas prasī bā m un ne vairā k! Š ķ iet, ka pozitī vas atsauksmes par š o kū rortu raksta tā darbinieki un droš i vien viņ u draugi. . . atvaļ inā juma laikā sastapā mies ar daudziem neapmierinā tiem atpū tniekiem. Es jums pastā stī š u par trū kumiem, kas skaidri iekrita manā acī un par kuriem nevarē jā m klusē t un nā cā s sazinā ties ar administrā ciju:
1. Tū risti, kā likums, tur ierodas "no ceļ a". Tā , piemē ram, mū sē jie paņ ē ma logus 1200 km. Apmē ram stundu pirms ieraš anā s saņ ē mā m zvanu no kū rorta darbinieka, kurš jautā ja, kad ieradī simies, uz ko saņ ē mā m savu atbilstoš o atbildi. Nokļ uvuš i lī dz viesnī cai, izkā puš i no maš ī nas, ieraudzī jā m, ka aiz viņ a klusi stā vē ja jauns vī rietis - vajadzē ja pajautā t, vai viņ š mū s tā sagaida? Tikai pē c tam, kad mū su jautā jumam sekoja vienzilbī ga atbilde - jā , un mē s klusē dami sekojā m viņ am uz pieņ emš anu. Tur mī ļ as meitenes jautā ja, kā mē s atbraucā m (bija jauki), un uz jautā jumu, kā mē s varam ē st uz ceļ a, mums uzreiz atbildē ja, ka jū s kavē jā t vakariņ as (zviedru lī nija, par kuru mē s jau bijā m samaksā juš i), tā pē c jū s restorā nu var izmantot par papildus samaksu! Lū dzu, ņ emiet vē rā , ka mums zvanot mē s kavē jā mies apmē ram stundu, pat ne vā rda par to neteica, nepiedā vā ja atstā t pusdienu kastī ti vai vismaz brī dinā ja, ka mē s vairs neē dī sim vakariņ as saskaņ ā ar apmaksā tā iespē ja. Rezultā tā mē s atnā cā m uz restorā nu izsalkuš i, izdarī jā m pasū tī jumu, gaidī jā m 30-40 minū tes, un mans lasis izrā dī jā s iekš ā jē ls! Pē c sarunas ar viesmī li viņ š mū s pierunā ja pagaidī t vē l 10 minū tes (patiesī bā , protams, sanā ca ilgā k), lai pavā rs š o ē dienu gatavos otrreiz. Piekritu.... un viņ i man otrreiz ienes iekš ā neapstrā dā tu lasi! Viņ i atkal atvainojā s, bet vairs nebija vē lē š anā s pā rkā rtot, un tā tā lā k. . . , rezultā ts: es aizgā ju izsalkusi, vī ram negarš oja vā rī tais pelē jums, un manam dē lam trī s reizes bija jā prasa karote. carbonara un paskaidrojiet viesmī ļ iem, kā pē c makaroniem tika sagā dā ti atbilstoš i galda piederumi. Un tas, lū dzu, ņ emiet vē rā , ka tas ir RESTORĀ NS augstā kā s klases iestā dē !! !
2. Tā lā k es teikš u ī si: darbinieki nesveicina atpū tniekus - mē s viņ us sā kā m pieradinā t ar savu sā kotnē jo sveicienu!
3. Viss, kam jā bū t deklarē tā lī meņ a viesnī cā s "uz automā ta", tiek darī ts tikai pē c pieprasī jumiem un, kā likums, ne pirmo reizi! (Piemē ram, man nā cā s lū gt matrač us uz sauļ oš anā s krē sliem, izdalī t dvieļ us; lū gt papildu tualetes piederumus, jo viņ i jau piektajā uzturē š anā s dienā (principa dē ļ ) bija nolē muš i atgā dinā t, ka š ā das lietas jā dara katru dienu, un ne tikai ieraš anā s dienā ! Un tā tā lā k ) runā jot par tualetes piederumiem: pirmo reizi tā da lī meņ a viesnī cā (kā kū rorts sevi deklarē un attiecī gi nosaka tā s izmaksas) liek tikai š ampū nu, duš as ž eleju, duš as vā ciņ u , skū š anā s un zobu komplekti. Atvainojiet, bet kur: matu balzams, ķ ermeņ a balzams, vates spilventiņ i, vates tamponi, nagu vī le ? ? ? Tā jau sen ir norma vē l zemā ka lī meņ a viesnī cā m !! !
Š ajā sakarā vē los atzī mē t, ka kū rorta vadī ba taupa uz visu! Atnā cā m uz spa - tē jas stū rī tī nav nekā cita, izņ emot tē ju! Atvainojiet, bet kā jū s varat piedā vā t viesiem slaveno Altaja medu pie tē jas, ko, starp citu, pā rdod jū su viesnī cā ? ! Un mums atbildē ja: daudzi atpū tnieki jau ir jautā juš i par medu, bet priekš niecī bas pozī cija ir tā da, ka ja vajag, tad pē rc un nā c ar savu! Es pat negribu komentē t š o. . .
Par restorā nu kopumā ir daudz jautā jumu: personā ls ne par ko nav apmā cī ts (sajū ta, ka esi ē stuvē uz š osejas), bufete klī st no pusdienā m lī dz vakariņ ā m (pā rē jā s pusdienas tiek pasniegtas vē lā k vakariņ ā s) utt. , utt.
Ne mazā k jautā jumu ir par medicī nas centru: absolū ti neprofesionā ls personā ls; rindas uz procedū rā m, kas jau ieplā notas uz noteiktu laiku utt. Iegā dā jā mies divas veselī bas uzlaboš anas programmas, kurā s ietilpa pakalpojumi, kas mums absolū ti nebija vajadzī gi, tač u atteicā s tos apmainī t pret kaut ko citu.
Nomā jamie velosipē di bija saplī suš i, nā cā s lū gt tos salabot utt. . .
Rezumē jot: ja vē laties kvalitatī vu atvaļ inā jumu un esat gatavs par to maksā t, tad š is kū rorts neatbilst jū su vē lmē m un jū su atvaļ inā jums tiks sabojā ts. Kū rortam ir lielas ambī cijas, tač u viņ i vienkā rš i nevē las sasniegt vismaz 4 * lī meni, jo vadī ba vē las saņ emt labus ienā kumus, neko neieguldot savā biznesā .
Un atkal ne visiem ir ar ko salī dzinā t....mē s daudz ceļ ojam, arī Altaja, piemē ram!
Pā rskats bija uzrakstī ts diezgan detalizē ts, es nevē los, lai kā ds cits sabojā arī savu atvaļ inā jumu!