
Septembrī atbraucā m ar dē lu un meitu 6 mē neš us uz 3 nedē ļ ā m. Pē c nedē ļ as uzturē š anā s mē s ar bē rniem pē c vakariņ ā m izgā jā m uz atvē rto terasi-bā ru caur vestibilu. Mazulis tika nolikts uz dī vā na. PĒ KŠ Ķ I KĀ Ķ IS UZLECĀ S UZ PASTĀ UN SŪ TĪ JA SŪ TĪ BU (viņ š iezī mē ja teritoriju) TIEŠ I UZ MEITAI. Mē s esam š okā , viņ a kliedz. Skrienam pie mā siņ as, viņ a izpleta rokas, saka nomazgā seju. Mē s saucam Melisu no gestreleysh, viņ a arī izdara bezpalī dzī gu ž estu.
Visa raudā dama es nesa savu meitu uz istabu, lai nomazgā tu š o kodī go urī nu.
Š ķ ita, ka viss izdevā s, un nā kamajā dienā mē s sā kā m pieprasī t reģ istratū rā , lai mē s savienojam mū s ar viesnī cas vadī bu. Bet katru reizi mē s bijā m saistī ti ar vienu un to paš u gestreleshn. Melisa sā kumā teica, ka visi kaķ i un kaķ i tiek izvesti no teritorijas, bet pē c pā ris dienā m atradā m kaķ iem mā ju, kur tos baro un dzirdina, kopj un lolo. Tad viņ a sā ka stā stī t, ka ...nu jā , ir kaķ i, bet mē s tos parā dā m veterinā rā rstam, visiem ir grā matas ar vakcinā cijā m. DIEVS! ! ! TIK SLIGI MELO...!! ! ! Fotoattē lā redzat kaķ i no bā ra Aqua. Viņ i dodas uz turieni un lū dz gaļ u, kas tiek cepta pē c vakariņ ā m. Cilvē ki tur ē d. Vai varat iedomā ties situā ciju? ? NEVIENS! ! ! absolū ti neviens kaķ us neizolē no galdiem un cilvē kiem. Starp citu, tas pats kaķ is uzlē ca uz staba, kas atdala galvenā restorā na atvē rto zonu no terases. Tas ir, kad cilvē ku nav, tur valda kaķ i.
Melisa sā ka teikt, ka viņ iem ir neticami sanitā rie apstā kļ i. Atkal bildē redzamas plī tis, atkritumi un pā rtikas atkritumi, nekas nav ciet! ! !
Pē dē jais mē ģ inā jums saņ emt atvainoš anos no viesnī cas vadī tā jiem bija saruna ar puisi no viesu radniecī bas, no kuras es tikai lē nā m noripoju uz grī das. citē ju.
- Un nestaigā sim lī dz apmē ram un neteiksim, ko tu no mums gribi? Ja vē laties, noorganizē sim jums pā rveš anu vai telpas uzlaboš anu. Nu, nā c, piedā vā , un mē s par to padomā sim.
Uz š o rupjī bu man neizdevā s atbildē t: mans vecā kais dē ls tobrī d vē ma vannasistabā , vē lā k tika nogā dā ts slimnī cā un pakļ auts sistē mai. Diagnoze: rotovī russ. Tas, starp citu, ir vē l viens punkts no, reputā cijas atmazgā š anas, , . Man ir sarakstes ekrā nuzņ ē mums, kur Melisa apgalvo, ka viesnī cā nav slimu bē rnu. Acī mredzot mums ir paveicies lī dz galam. Mū su dē ls bija vienī gais, kurš saslima.
Puiš i, es tikai gribē ju nomierinā t, atvainojos un apsolī ju, ka situā cija vairs neatkā rtosies: kaķ i neē dī s no mana š ķ ī vja, kaķ is nemī zē s uz manu bē rnu ! ! ! Vai jū s tieš ā m domā jat, ka mana sirdsapziņ a ļ aus man izmantot š o pretī go situā ciju materiā la labuma gū š anai? !
Š eit ir saruna ar Melisu
- Mē s izvedam kaķ us, bet viņ i atgriež as. Mē s nevaram slē gt teritoriju ...Bet mums noteikti nav suņ u. (suņ a fotogrā fiju pludmalē vī rs uzņ ē ma stundu pē c sarunas)
– Kā pē c tu uzcē li kaķ iem mā ju un bļ odiņ ā s liku barī bu? Lai viņ i atgrieztos mā jā s?
– Nu katrā sevi cienoš ā viesnī cā ir mā jiņ a kaķ iem, tā tad pieņ emts. Un, starp citu, mē s savus kaķ us parā dā m veterinā rā rstiem un veicam vakcinā cijas.
(Ļ oti š aubos, bet par nā kotni neinformē tajiem atzī mē ju, ka veterinā rā rsta uzraudzī ba garantē slimī bu neesamī bu tikai mā jas kaķ iem, kuriem nav nekontrolē tas atraš anā s uz ielas)
- Parā dī t veterinā rā s grā matas?
- Viņ i ir pie veterinā rā rsta. Un vispā r, ja mē s neaudzē sim kaķ us, tad mē s zaudē sim 80 procentus no saviem klientiem.
- Vai jū su klienti nā k š eit ar kaķ iem runā t?
– Mū su Eiropas klienti ļ oti mī l mā jdzī vniekus, un mē s apzinā ti izrā dā m savu toleranci.
- Mā jdzī vnieki dzī vo mā jā s, tie ir tī ri, tiem nav blusu un tā rpu, un viņ i atpū š as paplā tē , nevis teritorijā , kur bē rni staigā un rā po. Mums nav bijuš as klientu sū dzī bas, ka bē rni bū tu inficē ti ar tā rpiem.
-Viņ i to var atklā t pat daž us gadus pē c atvaļ inā juma, un neviens pat neiedomā sies, ka š o infekciju ir saķ ē ris luksusa viesnī cā , kā jū s pozicionē jat sevi.
-...
Un jā , Turcijā daudzā s viesnī cā s ir kaķ i, ja tā nav luksusa viesnī ca. Jebkurā gadī jumā klienti ir iepriekš jā brī dina, ka viņ i ir un kaķ us neviens nekontrolē . Viesnī cā nā k grū tnieces, mazi bē rni, kas rā po pa paklā ju vestibilā , kurā brī vi dzī vo balts kaķ is. Neviens no viesmī ļ iem, un viņ i š eit ir kā rtī bā , nepievē rš viņ ai uzmanī bu.
Par viesnī cas trū kumiem varu uzrakstī t vē l daudz. Ja jums ir kā di jautā jumi, varat sū tī t man e-pastu uz bliznets777@mail. ru.
Viesnī cā ir daudz trū kumu, ko centā mies nepamanī t, bet š is gadī jums bija pē dē jais piliens. ATKĀ M DELFĪ NI! ! ! MĒ S TEVI MĪ LAM – JŪ S MŪ S NODEVĒ JĀ T!
P. S. Bildē s redzams tas pats dī vā ns.












Viesnī cas dizains š iks, numuriņ i, restorā ns visi ļ oti jauki, stilī gi un moderni. Iedeva mums istabiņ u ar skatu uz jū ru, kur bija viss nepiecieš amais- č ī bas, halā ti, pat bezmaksas mini bā rs, kas bija atjauninā ts katru dienu.
Ē diens ir tik daudzveidī gs, ka bijā m ļ oti pā rsteigti par to, cik daudz daž ā du ē dienu bija. Apsildā mi peldbaseini, bā ri, diskotē kas. Bagā tī ga infrastruktū ra. Mē s noteikti š eit atgriezī simies vē l.

10 stā vu ē ka ir izvietota tā , lai skats no istabā m bū tu daž ā ds - gan uz jū ru, gan uz dā rzu, baseiniem, gan uz apkā rtni un ir arī numuriņ i bez ielas skata, ar skatu un piekļ uve viesnī cas vestibilam. Numuri ir plaš i, tajos ir viss nepiecieš amais ē rtai atpū tai: peldmē teļ i, č ī bas, vannas piederumi, minibā rs, vī ns un augļ i istabā , kafija, tē ja. "Junior suite" numuros ir arī kafijas automā ts.
Wi-Fi, par kura pieejamī bu tagad arvien vairā k uztrauc visi tū risti, tiek nodroš inā ts bez maksas visā viesnī cā un numuros. Bet ir parole, kuru jū s saņ emsit, reģ istrē joties.
Labs, daudzveidī gs ē diens, tajā skaitā jū ras veltes un daž ā di gardumi, veģ etā rie un diē tiskā s ē dienkartes, izturē ts alkohols (par maksu). 9 A la carte, katru no kurā m var apmeklē t 1 reizi uzturē š anā s laikā bez maksas.
Bē rniem ir bē rnu ē dienkarte un konservi no Hip, augļ u un dā rzeņ u biezeņ i.
Pludmale ir labi aprī kota, ir piestā tnes. Lietussargi, matrač i, sauļ oš anā s krē sli – bez maksas. Pludmalē ir teltis noslē gtai atpū tai, izmaksas ir 20-25 €.
Par izklaidi varat lasī t TurPravda viesnī cas aprakstā . Diskotē ka katru dienu no 23:00 viesnī cas disko klubā.
Viesnī cā nevar izmitinā t 2 vī rieš us vienā numurā.
Ekskursijas uz viesnī cu Delphin Imperial Lara 5 * - Tū risma aģ entū ra "Hot Line", www. karsts. com. ua +38(044)599-46-30, +38(050)346-4599, +38(067)462-9242










Lielā treknā vieta uz viesnī cas š ikā s “kleitas” ir apkalpoš ana viesnī cas vakara š ovā uz uzkodu bā ra skatuves, kur kā ū dens lā se atspoguļ ojas visa “sapuvusī ” viesnī cas bū tī ba. . Un š is traips, acī mredzot, drī z netiks noņ emts un izsvī tro visu viesnī cas bagā tī go apdari. Ja vietē jie turki par daž ā m luksusa viesnī cā m saka: nopelnī jis labu reputā ciju - tagad pelna sliktu, tad DI, nepaspē jis atvē rties, nekavē joties sā ka pelnī t sliktu reputā ciju NVS atpū tnieku vidū . Vakara izrā dē ir redzama pieklā jī ga un niķ ī ga diskriminā cija, vismaz pret kazahstā nu. Viesmī ļ iem nav laika, tā pē c viņ iem tiek dota iekā rta, lai apkalpotu pirmā m kā rtā m eiropieš us. Manā acu priekš ā ā rzemniekiem uzreiz atnesa pasū tī jumu, bet mē s 3 reizes novē rojā m, pasū tī jā m, bet nesagaidī jā m pasū tī to. Es neizturē ju un piegā ju pie š iem melī gajiem nelieš iem baltā (vecā kie menedž eri, kas atbild par vispā rē jo kontroli) un tieš i jautā ju: Vai mums ir jā rezervē serviss dienu iepriekš vai paš apkalpoš anā s NVS pilsoņ iem? Viens no viņ iem, š ķ iet, Mehmets, uzgrieza muļ ķ i, sā ka atvainoties, piegā ja pie sievas, apsolī ja mums personī gi atvest pasū tī jumu un piesedza sevi. Biju tam gatava, tā di tipā ž i apzinā ti provocē skandā lu, izbaudi to, kamē r taisa apaļ as acis: kas noticis? Atanyn basy mehmet jums, apsveriet kuponu zyaket (ziedojumam) savai nož ē lojamajai viesnī cai. Viesnī cas ī paš nieku kā re paplaš inā t viesmī ļ u sastā vu liek š ķ ietami labajiem puiš iem melot un izvairī ties. Viņ i atnes vē l vienu pirmo gatavo kokteili, nododot to kā pasū tī jumu, vai paķ er malkotu kokteili no cita galda. Turki vē rš as pret eiropieš iem, nomierinot tos, kaitē jot tū ristiem no NVS, uzskatot pē dē jos par otrā s š ķ iras cilvē kiem - viesnī cas "sponsoriem".
Tā pē c nekas nav atkarī gs no tā diem menedž eriem kā Sergejs Morozovs, kurš arī ieslē dz muļ ķ i (no kā da numura tu esi, lai gan tiek noteikts, no kura numura viņ i zvana). Varbū t daž i ir apmierinā ti ar apmierinoš u dzī vi (ir ko ē st un dzert, mē s klusē sim), bet man atpū ta vispirms ir cieņ a. Man nav nekas pret ā rzemniekiem, viņ iem paš iem bija neē rti, ka viņ us ā tri apkalpoja.
Animā cija - galī gi sū dī ga, pareizā k sakot, nemaz neeksistē (reiz pie galvenā restorā na ieejas redzē ju divus miruš us animatorus un viss). Bē rnu animā cija ir pilnī ga nulle. Vienreiz gā ju ar meitu - nulle reakcijas, sē ž un kaut ko sev zī mē , tad pē c mana aicinā juma - galvas pagrieziens un smaids, it kā tikko bū tu “pamanī juš i”. Bet tad, pirms vakara izrā des uz skatuves, viņ i atkal aicina nā kamajā dienā uz miniklubu, it kā viņ i bū tu tikai gaidī juš i. Priekš kam?
Viesmī ļ u brauciens vilcienā ar skaļ ā m dziesmā m, tā pat kā treniņ š , ir nesaprotams. Kā da jē ga no tā , ja pakalpojuma nav? Varbū t viņ i ir atpū tnieki, nevis mē s? Kopumā es neiesaku.







