










Ierodoties pulksten 13.00, mū s bez problē mā m iekā rtoja istabā.5. stā vā - vienistabas dzī voklī . Vietnes apraksts un fotoattē li ir pilnī gi patiesi.
Numurā ir viena divguļ amā gulta un dī vā ns, aprī kota virtuve un divas vannas istabas.
Tā kā bē rni jau ir pieauguš i, tad pē rkot biļ eti iepriekš vienojā mies, ka istabā bū s papildus gulta. Pē c pirmā pieprasī juma 10 minū š u laikā mums atnesa papildus gultu, bet gultasveļ u un segu neatnesa. Man atkal bija jā zvana uz reģ istratū ru.
Lai gan istabā ir virtuve, tajā nav ne dzeramā ū dens, ne tē jas vai kafijas. Atkal sazvanī jā mies ar reģ istratū ru, un uz mū su jautā jumu par tē ju un ū deni tika saņ emta pā rsteigta un saš utusi atbilde, ka viņ u viesnī cā tā neesot. Tā tad visu, ieskaitot ū deni, nopirkā m nelielā lielveikalā Carefour 5 minū š u gā jiena attā lumā no viesnī cas.
Tā kā viesnī ca ir pilsē tvide, tai nav teritorijas kā tā das, ir tikai autostā vvieta automaš ī nā m. Metro atrodas 7-10 minū š u gā jiena attā lumā no viesnī cas.
Bē rniem ļ oti patika baseins, un katru dienu viņ i sā ka ar peldē š anu.
Brokastis vienmuļ as, sortiments mazs un ne pā rā k garš ī gs, bet izsalkuš i nepalikā m.
Tī rī š ana istabā tika veikta ļ oti slikti: 8 dienas viesistabā viņ i nekad netī rī ja putekļ us un nekad netī rī ja putekļ usū cē ju. Gulta mainī ta tikai vienu reizi - 6. uzturē š anā s dienā . Dvieļ i tika mainī ti katru dienu, bet tī rī š ana vannas istabā s sastā vē ja tikai no atkritumu izveš anas, grī das un izlietnes noslaucī š anas. Dzeramnaudas atstā š ana neko nemainī ja situā ciju. Viesnī cā nav arī transporta uz pludmali.
Kopē jo iespaidu par viesnī cu aizē noja atgadī jums pie izrakstī š anā s: mums tika lū gts parakstī t rē ķ inu, kurā bija norā dī ts, ka par minibā ra lietoš anu jā maksā.100 dirhami (minibā ra saturs iekļ auts - č ipsi, rieksti un lē tie dzē rieni + divas š okolā des). Labi, ka vecā kais bē rns lieliski runā angliski un viņ am ir pieredze saskarsmē ar viesnī cas administratoriem. Turklā t lietai pievienojā s mū su gids, kurš ieradā s mū s pavadī t lī dz lidostai. Administratore, redzot mū su noskaņ ojumu, teica, ka sakā rtos situā ciju un noturē ja mū s vestibilā.15-20 minū tes, pē c kā izrā dī jā s, ka viss ir kā rtī bā un varam iziet no viesnī cas.
Viesnī ca pozicionē ta kā.4*, bet reā li solī da 3. Nā kamreiz š o viesnī cu noteikti neizvē lē simies.
Starp citu, reģ istratū rā un viesnī cā vispā r nav krieviski runā još u darbinieku. Un tā pē c, ja situā cija ar minibā ru ir viņ u pastā vī gais "viltojums", tad labā k ir zinā t valodu.
