
Pā rē jais jau no pirmajā m minū tē m bija sabojā ts, atlika tikai ieiet un uzdot jautā jumu par istabu skaitu. Izskatā s, ka darbinieki aizmirst, ka viņ u tieš ais pienā kums ir pieklā jī gi sagaidī t viesus un (tieš ā m? ! ) izrā dī t telpas. Administratore Svetlana, klabī dama mē li un nemitī gi steidzoties, augstprā tī gi piekrita parā dī t pā ris brī vas istabas, pē c kurā m mē s tomē r apmetā mies. Jo diemž ē l tajā laikā citu variantu nebija.
Tā pat pie mums meitene apgriezā s un devā s prom, nesaņ emot nepiecieš amo informā ciju. Jū s zaudē jat klientus.
Pati istaba ir diezgan normā la. Normā li, ja pā rā k neiebilsti. Ja paskatā s vē rī gi: gultasveļ a notraipī ta, santehnika asarā m prasa labu tī rī š anas lī dzekli, zirnekļ u tī kli uz balkoniem.
Pozitī vi ir tas, ka atkritumi tika izvesti katru dienu, tā pat kā grī das tika mazgā tas. Koridorā ir dzesē tā js, vienmē r bija ū dens.
Patī kams rajons.
Pie jū ras! Tas ir milzī gs un neapstrī dams pluss! Pludmale ir lieliska. Tī rs, kā rtī gs. Š ķ ū nī š i, urnas, š ū poles, sauļ oš anā s krē slu pietika visiem, bet daž i ir diezgan veci.
Ja nebū tu š o pabalstu, es nekad nebū tu atgriezies. Š ī viesnī ca ietaupa citu personu prombū tni tuvumā .
Cik ilgi? . .












