
Interesantā kais ir tas, ka visi raksta par netī ru pludmali ar salauztiem sauļ oš anā s krē sliem, tā ir taisnī ba, bet jū ra arī ir š ausmī gi netī ra! Iekļ ū t tajā ir nereā li, netā lu no krasta ir apmē ram 1 metrs netī ras melnaļ ģ es, tas jau ir paš ā jū rā ! Baseini un teritorija vietā m salauzta, nav izmazgā ta, nicī gi ieiet. Bā ros AI gandrī z nedzird, ir alus un rakia, alu lej nolietotā s plastmasas glā zē s. visi dzē rieni lī dz 23.00. Viesnī ca ir pilnī gā nolaistā stā voklī .
Numurs, uzreiz uzstā jā m, dabū jā m jaunu, ar to viss kā rtī bā . Bet ē diens! Vakariņ ā s gaidī jā m ierasto grilu, gaļ u vai zivi, tas tā nav! Tikai neskaidras kotletes! Iznā ca izsalcis. Nā kamajā rī tā pirmajā tikš anā s reizē ar gidu viesnī ca tika mainī ta. Piemaksā jā m un pā rcē lā mies uz Bodrumu. Pateicoties tam, viņ i nesabojā ja savu atvaļ inā jumu. Nā kotnē mē s rū pī gā k lasī sim atsauksmes. Bet es kā rtē jo reizi nesaprotu tū roperatorus, kas š eit pā rdod ceļ ojumus! Kā pē c jums ir vajadzī gas problē mas ar tū ristiem, kuri jums uzticas jau daudzus gadus? Viesnī ca vienkā rš i pretī ga! Jū s nevarat iet!




Numuri ir labi:
Jaunas mē beles, vannas istaba ar jaunu santehniku, ē rtas gultas un spilveni.
Pludmales dvieļ us bez kartē m un atskaitē m, ņ em tī rus bez ierobež ojumiem.
Slaidi ir atvē rti no 9.00 lī dz 17.30, nevis kā citā s viesnī cā s 2 stundas dienā .
Wi-Fi ir bezmaksas visā viesnī cā un arī numurā .
Ē diens ir lielisks:
Brokastī s, pusdienā s un vakariņ ā s bija augļ i: melone, arbū zs, vī nogas un zilā un zaļ ā , plū mes, persiki, ķ irš i, ā boli, bumbieri, apelsī ni.
Gaļ a: vistas kaudzes, liellopu gaļ a katru dienu (gulaš s, rullī tis, lula kebabs, grilē tas kotletes, gaļ a uz iesma).
Zivis: katru dienu forele, grilē tas siļ ķ es un daž as mazas.
Mī nusi: istabā nav š ampū na un kondicioniera (tikai duš as ž eleja), nav č ī bu, nav kur ž ā vē t mantas (paņ ē mā m virvi un ž ā vē š anu taisī jā m paš i), smiltis pludmalē nav tī rī tas.

Mē s gaidī jā m vairā k nekā stundu, lai reģ istrē tos istabā.
Lielā kā daļ a personā la nezina krievu valodu un arī angļ u valoda ir vā ja.
Istaba bija trī s - bē rnam netika iedota normā la gulta, kur gulē t uz vienkā rš a cieta dī vā na (vienu dienu viņ š gulē ja uz tā no rī ta knapi pieceļ oties) tā pē c nā cā s gulē t visiem kopā vienā gultā.
Tī rī š anas nekā das - iznesa tikai atkritumus, pat astotajā vakarā pagā ja sakopt pagastus, daž reiz pat aizmirsa. Tikai 1 USD par tī rī š anu var labot situā ciju (sā ku mazgā t grī du, mainī t dvieļ us utt. ).
Ē diens ir vienā ds (maksimā li 5-7 ē dieni, no kuriem izvē lē ties) un tas pats katru dienu. Mū su tū ristus uz š ķ ī vja met ļ oti maz (jā stā v un jā bā z ar pirkstu, lai mestu) atš ķ irī bā no Turcijas pilsoņ iem.
Pludmalē neviens netī ra - netī rs, sauļ oš anā s krē sli saplī suš i, dvieļ i veci un saplī suš i.
Kā du dienu mē s pē cpusdienā nonā kam pludmalē , un citi cilvē ki guļ uz mū su sauļ oš anā s krē sliem un dvieļ iem. Nav jē gas aizņ emties guļ amkrē slu, tiklī dz to atstā j, kā ds to atņ ems (tā arī bija).
Nav kur iet pastaigā ties.
Plusi:
Viesnī ca pie jū ras.
Viesnī cas rajons ir skaists.
No restorā na paveras ļ oti skaists skats uz jū ru.
Darba telpas nav slikts remonts.
Uzņ emš ana arī laba.
Slaidi strā dā ilgi (3 gab. ), lai tur brauktu.
Viesnī cas cena, vidē jā nav ļ oti augsta un nav maza, piemē rota relaksē još ai atpū tai.

Gribu teikt ī paš u paldies spa, masā ž as terapeitiem Jusufam, Mahmedam, dodieties uz masā ž u, nenož ē losiet.
Vienī gais, kas istabā uz grī das nav kā basā m kā jā m, un jū rā , paņ em č ī bas, saulrietā ir akmeņ i.

Par viesnī cu: brī niš ķ ī gā viesnī cas ē ka, palmas, skulptū ras...viss ir ļ oti, ļ oti...bet ...jau sen vajadzē ja pieskatī t...Istaba: mums iedeva ģ imeni istabiņ a (3), liela, ē rta gulta, ar plazmas TV, bet tikai ar turku kanā liem un odiem! ! Istabas uzkopš ana bija tikai 1 reizi ierodoties, pā rē jā laikā vienkā rš i maina atkritumu urnu (((Personā ls: bā rmeņ i gatavo garš ī gus dzē rienus, atsaucī gi, saprot krieviski, lej normā li, animā cijas tieš ā m nav.
Ē diens: brokastis trū cī gas, pusdienas un vakariņ as paveicas daudzveidī bas ziņ ā , ē diens principā ir š ahtas, bet garš ī gs - tas ir cits jautā jums.
Suņ i un kaķ i dzī vo savu dzī vi ap viesnī cu, tač u viņ i ir draudzī gi.
Kopumā mē s lieliski pavadī jā m laiku ar manu vī ru, mē s nepievē rsā m lielu uzmanī bu mī nusiem un vienkā rš i izbaudī jā m) Izlemiet paš i!

Viesnī cā ieradā mies no lidostas 20.30, kur pē c visu nepiecieš amo dokumentu aizpildī š anas mums tika nodotas divu istabiņ u atslē gas (viena trī s meitenē m, otrā diviem puiš iem). Ieejot istabiņ ā s gaidī jā m...lai pateiks "vilš anā s", tas nav ko teikt.
Meiteņ u istabā , kas pati par sevi nav ī paš i liela, bija trī s gultas un divas bē rnu gultiņ as. Tomē r dvieļ i bija tikai diviem. Duš as kabī ne ir sarū sē jusi.
Puiš us vispā r gaidī ja pā rsteigums, gulta bija viena divvietī ga un tā viena bija salū zusi, neskatoties uz to, ka bija rezervē ta istaba ar divā m gultā m.
Turklā t viņ u istabā (572) nestrā dā ja kondicionieris, TV, visur bija putekļ i, griestu lampā s kaltuš as muš as, vadi savī ti ar roku. Vannasistabā pat nebija tualetes papī ra, dvieļ i bija veci ar caurumiem. Mē s parasti klusē jam par vecā m mē belē m, santehniku un netī rā m sienā m.
Mū su uzņ ē mums nesastā vē ja no tiem cilvē kiem, kuri atrastu vainas katrā sī kumā , bet redzē tais lika man doties pie ģ enerā lmenedž era Huseina. Uzklausī jis mū s, viņ š apsolī ja pievienot dvieļ us meiteņ u istabai, un nā kamajā dienā viņ š apsolī ja pā rcelt puiš us uz citu istabu.
Nā kamajā dienā mums bija tikš anā s ar tū roperatora Katarina pā rstā vi. Viņ ai visas savas pretenzijas un vē lmes izteica mū su kompā nija un cita ģ imene, kas apmetā s reizē ar mums. Noklausī jusies mū s, Katarina atzina, ka viesnī ca viennozī mī gi nav 5* un numuriņ us neviens kā rtī gi netī rī s.
Pē c kā rtē jā s vizī tes ar pretenzijā m uz Huseinu puiš i tika pā rcelti uz citu istabu, kas bija nedaudz labā ka, bet nespī dē ja ar tī rī bu un gaisa kondicionieris praktiski nedzesē ja gaisu. Ko lai saka par kondicionieri istabā , pē c izrakstī š anā s no istabas un pirms transfē ra uz lidostu, un tas ir minū ti no 12.00 lī dz 16.00, nā cā s pasē dē t bez tā pat vestibilā.
Tagad nedaudz par restorā nu. Pirmais, kas iekrī t acī s, ir tas, ka uz galdiem nav galdauti, bet gan taukaini dvieļ i, kas tā vien lū dz nomazgā t. Viesnī ca ir pilna ar kaķ iem un suņ iem, kas klusi staigā starp galdiņ iem restorā nā . Atpū tnieki parasti vē las viņ us pabarot un mest pā rtiku uz grī das, ko tad neviens nesakopj. Trauki ir gandrī z visi š ķ eldoti un visiem tā nepietiek, jā gaida, kad atnesī s š ķ ī vjus. Pusdienā s un vakarā restorā na rindā un, lai ē stu gaļ u, jā stā v rindā.20-30 minū tes.
Dzē rienus bā ros lej plastmasas krū zē s, ar kurā m, starp citu, arī nepietiek, tē ju, kafiju un sulas lej vienreizē jā s lietoš anas papī ra glā zī tē s.
Neviens netī ra pludmali no aļ ģ ē m, sauļ oš anā s krē slu matrač i ir netī ri, apkā rt ir daudz izsmē ķ u un ē diena palieku. Tā pat visu atvaļ inā jumu laikā uz torņ a ne reizi neredzē jā m glā bē ju.
Vai ir vē rts doties uz š ā du 5 * viesnī cu, izlemiet paš i.









