Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Flagman Otel 3*– Atsauksmes

2
Novērtējums 5.510
1.0 Numurs
1.0 apkalpošana
6.0 Tīrība
5.0 Uzturs
4.0 Infrastruktūra
Galvenā viesnīca atrodas Omskas centrā. Ērta atrašanās vieta ļauj ērti nokļūt lidostā, dzelzceļa stacijā un autoostā.Vairāk →
аватар JustUser
 •  apceļots 11 gadiem atpakaļ
Novērtējums 2.0
Iespaidi no š ī s viesnī cas. Plusi: Tī rī ba, labs aprī kojums. Par mī nusiem bū s jā pakavē jas sī kā k. Mē rķ is, uz kuru es tiecos, pasū tot numuru š ajā viesnī cā (kas tika paziņ ots, pasū tot): 1) Liela, ē rta gulta gulē š anai. … Tomēr ▾ Iespaidi no š ī s viesnī cas.
Plusi:
Tī rī ba, labs aprī kojums.
Par mī nusiem bū s jā pakavē jas sī kā k.
Mē rķ is, uz kuru es tiecos, pasū tot numuru š ajā viesnī cā (kas tika paziņ ots, pasū tot):
1) Liela, ē rta gulta gulē š anai.
2) Internets, darbam.
Un tad es jums pastā stī š u, ko es dabū ju vietā .
Rezervē ju vienvietī gu standarta numuru 26.03. 2014. , reģ istrē joties konstatē ju, ka paredzamā s lielā s gultas vietā istabā ir 2 mazas. Uz jautā jumu, kur ir lielā gulta, ko redzē ju fotoattē lā , viņ i man atbildē ja, ka:
1) Man bija jā norā da, ka man ir vajadzī ga liela gulta, nevis 2 mazas (ziņ kā rī gi, es ņ emu vienvietī gu istabu, maksā ju par vienvietī gu istabu un beigā s saņ emu divus kodolus, nevis parasto gultu, acī mredzot man vajadzē ja uzrakstiet vē stuli ar ienā koš o numuru, lai nebū tu "bet tu neteici")
2) Pē c viņ iem lielā s gultas standartos sastā v no nobī dī tā m mazajā m, ī sti nesapratu kā tas izskatā s no tehniskā s puses, kā ir gultu sā nu ierobež oš ana, matrač a maiņ a utt. pā rvaldī ta. š ķ iet, ka tie ir "nolikti" ar palagu pa vidu vai kā ?
Uz manu priekš likumu organizē t lielu gultu viņ i teica, ka kalpone viņ ai salauzī s muguru, un tā pē c standartu vairs nav, tad vienī gā iespē ja ir dā rgā ka istaba - VIP standarts (vē rtē vā rdu spē li, nevis bizness, nevis greznī ba, bet VIP)
Es domā ju, labi, atš ķ irī ba ir 600 rubļ u dienā (4500). Svarī gā k ir labi izgulē ties, un man negribē jā s lamā ties pie ieejas un vē l jo vairā k skatī ties, kā kalpone norauj muguru, lai gan ieteicu, ka varu visu pā rvietot pati, bet nez kā pē c mans priekš likums nebija. sastapā s ar entuziasmu.
Viņ i man dod numuru 801 (nekā dā gadī jumā neņ emiet to)
Telpas lielā kais akcents ir tas, ka viena no tā s sienā m piekļ aujas biznesa centra gaitenim, savukā rt daž as biež i lietojamas durvis (spriež ot pē c skaņ ā m) atrodas ļ oti tuvu, nezinu no kā tā s sienas veidotas. (ģ ipš kartona plā ksne, seabit ) bet sajū ta, ka gulta atrodas koridorā , flī ž u radzes un durvju dauzī š anā s, vienalga ir prieks.
Ok un neredzē ja, interesantā k, uzliku klē pjdatoru, ieslē dzu Wi-Fi, redzu uztverš anas zonu 5% lī menī...mē ģ inā jums ievadī t paroli ne pie kā nenoveda , tas nekavē joties izslē dzā s. Pie sienas redzu interneta kontaktligzdu, kur rakstī ts (noņ emot tī kla kabeli turiet), domā ju, ka ir labi, tagad izmantoš u, iespraudī š u kabeli un nekas nenotiek, jo "tī kla kabelis nav pievienots".
Tā lā k interesanti, nolē mu noskū ties, konstatē ju, ka vannasistabā virs spoguļ a lampiņ a nestrā dā , nu labi, var koridorā noskū ties.
Kad es nolē mu izmantot spaini vannas istabā , es atklā ju, ka, nospiež ot pedā li, nekas nenotiek. vā ks nolauzts.
Par pieplū des ventilā ciju vannas istabā telpas projektē tā ji nav dzirdē juš i, vai arī tā ir labi nomaskē ta un nestrā dā , kā dē ļ nā cies turē t durvis vaļ ā .
Pē c izrakstī š anā s vē rsu administratora uzmanī bu uz visiem š iem trū kumiem un norā dī ju, ka apkalpoš anas lī menis un pakalpojumu saraksts neatbilst deklarē tajam, tā pē c nepiecieš ams veikt pā rrē ķ inu atbilstoš i pakalpojuma kvalitā tei. , viņ i man solī ja: "Mē s visu salabosim, tad , kad vien, bū s pā rrē ķ ini, bet nebū s, jo mums ir programma, "bet mē s varam uztaisī t tasi kafijas.
Un tas, ka viņ u skaits netiek uzraudzī ts, nav interneta un nevar normā li atpū sties, tie jau ir sī kumi, galvenais ir paņ emt naudu par "VIP", kur pat miskaste nedarbojas.
Tie. Naudu samaksā ju pilnā apmē rā , pilnā apmē rā un uzreiz, bet pakalpojums, ko saņ ē mu, bija nekvalitatī vs un ne pilnā apmē rā .
Скрин сайта, где видно, что в одноместном номере должна быть большая кровать.
аватар eva77
 •  apceļots 15 gadiem atpakaļ
Novērtējums 9.0
Man ļ oti patika. Ē rta atraš anā s vieta. Augstas kvalitā tes serviss, stilī gi un plaš i numuri, uzmanī ga apkalpoš ana un silta un draudzī ga atmosfē ra. … Tomēr ▾ Man ļ oti patika. Ē rta atraš anā s vieta. Augstas kvalitā tes serviss, stilī gi un plaš i numuri, uzmanī ga apkalpoš ana un silta un draudzī ga atmosfē ra.
Моя командировка в Омск


Vēl nav jautājumu
Uzdod jautājumu par viesnīcu
sazinieties ar ekspertiem un saņemiet atbildes
tuvāko stundu laikā.
VIESNĪCU EKSPERTI
Līdzīgas viesnīcas

Флагман-отель находится в центре города Омска. Удобное расположение позволяет с легкостью добираться да аэропорта, ж/д вокзала и автовокзала.

Viesnīcā

обслуживание в номерах, залы для конференций. Техническое оснащение всех залов соответствует современным стандартам: аудио- и видео- аппаратура, климат-контроль. Гости отеля могут приятно провести время в уютных тематических кафе — «Жозефина», «5 этаж», «Сакура», где им предложат блюда русской, европейской и восточной кухни. При необходимости ресторанная служба составит меню делового обеда, организует кофе-брейк и фуршет.

Для активного отдыха на 5 этаже отеля расположен боулинг-центр с 9 дорожками для взрослых и детей, бильярдными столами.
Для детей работает кафе «Пиноккио», детский развлекательный центр, танцевальная студия с квалифицированными воспитателями.

Telpu apraksts

44 комфортабельных номера Флагман-отеля оборудованы телевизором, кондиционером, телефоном, мини-баром, сейфом, системой интерактивного телевидения,выходом в интернет

FAQ