










Atsauksme ir gara, bet, ja dodaties uz š o viesnī cu, iesaku izlasī t un padomā t “Vai tas ir tā vē rts? ".
Rezervā cija:
Sū dzī bu nav, norakstī jā m viesnī cas menedž eri pa pastu, sarunā jā m ieraš anā s datumu, veicā m priekš apmaksu un viss, cena atbilst izsludinā tajai un turpmā k nepalielinā s.
Tikš anā s:
Esi gatavs tam, ka tevi var sagaidī t vē lu un pat par to netiks brī dinā ts.
Ieradā mies 15. augustā pē c grafika, saņ ē mā m koferus, izejot no lidostas ē kas, liels bija pā rsteigums, ka no cilvē ku pū ļ a, kas satiekas ar daž ā du viesnī cu izkā rtnē m, viņ i neatrada kā roto uzrakstu "Hotel Irina", lai gan augustā.14 viņ i norakstī ja ar saimnieci ar atgā dinā jumu par pā rskaitī jumu. Bija vajadzī gas 15 minū tes, lai satiktu gandrī z nevienu. Es negribē ju celt lidostas sienas, turklā t ar 2 maziem bē rniem, tā pē c nolē mā m meklē t citu veidu, kā nokļ ū t viesnī cā.
Iesaku, ja pasū tā t transfē ru no viesnī cas, tad meklē jiet apdroš inā š anu, citus veidus, kā nokļ ū t no lidostas uz Nikolaevku.
Taksometri nosauc cenu par pā rā k augstu un piedā vā braukt ar likmi 1km = 67 rubļ i. (attā lums no lidostas lī dz Nikolaevkai ir 50.55 km). Nesamierinieties ar š o cenu. Paziņ ojā m taksistiem, ka esam rezervē juš i transfē ru par 1500 rubļ iem. Ja tu saki, ka par š o cenu brauc, un ar sabiedrisko brauksi augstā k, tad tie, kas vē las tevi vest, ir uzreiz. Autostā vvieta lidostā ir maksas, tā pē c privā tā s "bumbu" maš ī nas atstā ju ā rpus lidostas, bet tas nav tā lu, burtiski 1-2 minū tes kā jā m. Kamē r gaidī jā m maš ī nu, nolē mu vē lreiz paskatī ties, vai nav parā dī jies mū su sveicinā tā js. Un lū k, pie ieejas gaidī ja vī rietis ar uzrakstu “Hotel Irina”, atbilde uz jautā jumu “Kur tu biji agrā k un kā pē c toreiz nesatikā s” bija pā rsteidzoš a, izrā dā s, ka atbraucā m. agri.
Spriež ot pē c citu Irina viesnī cas atpū tnieku atsauksmē m, tas nebū t nav atseviš ķ s gadī jums - http://nikolaevka. com. ua/reviews/nik_hot_irina.html
Š oferi sauca Antons, viņ š atvainojā s par kavē š anos un kā kompensā ciju atlaida 200 rubļ us. Neskatoties uz to, ka pirmais iespaids tika sabojā ts, noskaņ ojums pozitī vā m emocijā m no pā rē jiem saglabā jā s, tač u velti ...
Viesnī ca:
Viesnī ca atbilst vietnē ievietotajam fotoattē lam.
Viesnī ca atrodas blakus jū rai, tā ir taisnī ba, bet es gribu atzī mē t, ka jū ra, bet ne pludmale. Pludmale pie viesnī cas ir izskalota un nav piemē rota atpū tai.
Viesnī cas teritorija:
Viesnī cas teritorija ir maza, ir vairā ki paviljoni, kuros zirnekļ u tī kli acī mredzot nekad nav noņ emti, ļ oti nepatī kams skats. Ir 2 mazi baseini, augustā ū dens tajos nesasilst un ir diezgan auksts.
Reģ istrē ties:
Istaba nebija gatava mū su ieraš anā s brī dim. Mums lū dza pagaidī t 15 minū tes reģ istratū rā.
Principā nekā briesmī ga š ajā nav, var pagaidī t, bet gaidot administratore pauda neapmierinā tī bu, aizkaitinā jumu un savu nepatiku pret apkopē ju Zinaī du. Viesnī cas viesiem vispā r nav jā zina par iekš ē jā m problē mā m darbinieku starpā . Atstā jiet kā rš u demonstrā ciju viesiem slē gtu.
Numurs:
Mū su istabiņ a numur 8 atradā s otrajā stā vā , paredzē ta 4 personā m ar iespē ju par papildus samaksu iekā rtoties 5. vietā . maksa. Istaba mums izmaksā ja 2495 rubļ us. /dienā . Bet ar to netī rī bu istabā un ar attieksmi pret viesiem un nespē ju sakā rtot kā rtī bu viesnī cā , pat puse no š ī s summas ir lieliski, es par tā du numuriņ u nemaksā tu pat 100 rubļ us.
Istabā ir 2 istabas.
Vienā istabā ir 1 divguļ amā gulta, dī vā ns. Ir arī.2 atzveltnes krē sli, no kuriem viens stā v stū rī un pie kuriem ar visu vē lmi nevar tikt cauri, jo vienā pusē blakus ir galds, otrā pusē dī vā ns, kā pē c š is krē sls vajadzī gs, nav skaidrs.
Istabā ir ledusskapis, TV, kondicionieris, vecs, vecs naktsgaldiņ š uz kura stā v tē jkanna, iekš ā seifs, kas nestrā dā ja. 5 viesiem istabā atradā s 1 š ķ ī vis un 2 netī ras, saplē stas tē jas krū zes. Uz grī das ir paklā js, kas nav izsū kts, bet gan noslaucī ts ar netī ru grī das lupatiņ u.
Otrā istabā ir divguļ amā gulta, veca kā naktsgaldiņ š , rež ģ is un, iespē jams, Pirmā pasaules kara laika drē bju skapis, kurā viesi aicinā ti iekarinā t mantas. Vienkā rš i pā rsteidza skapja izmē ri, tajā varē ja salikt lietas, nu, vismaz 2 cilvē ki, bet acī mredzot ne 5. Kungi, labi, ja jū s paziņ ojat, ka istaba ir paredzē ta 4 cilvē kiem, tas nenozī mē , ka jums ir jā nodroš ina tikai gulta. Bija bail pieskarties skapim, jo likā s, ka tas var vienkā rš i izjukt, acī mredzot pā rē jie viesi to neizmantoja, jo skapī iekš ā nebija neviena pakaramā . Ar jautā jumu par pakaramo trū kumu skapī , sazinieties ar administratoru.
Pā rsteigums administratores sejā nav vā rdos izsakā ms, kā pē c viņ a nesaprata ciemiņ u pakaramos, bet tomē r pē c pā ris minū š u pā rsteiguma jautā ja, cik mums vajag pakaramos, jo bijā m pieci, viņ i lū dza, lai mē s atvedam vismaz 5 mē teļ u pakaramos. Administratore arī piebilda, ka nevajag uztraukties par istabu, un jā sazinā s ar apkopē jā m, man š ī pozī cija nav skaidra, bet nu...Pē c 15 minū tē m mums atnesa pakaramos, bet viņ i izskatī jā s, ka viņ i bija visā viesnī cā un bija tikai 3, viņ i teica: "Vairā k Nē! ! ! ". Otrajā istabā ir flī zes uz grī das un nav paklā ja, bet varbū t tas ir labā k nekā netī rs paklā js. Aiz rež ģ a dabū jā m cigareš u paciņ as, cepumus no iepriekš ē jiem viesiem, nav skaidrs, kā tiek iztī rī ta istaba, kad visi š ie atkritumi bija redzami.
Kā du dienu saulesbrilles nokrita aiz rež ģ a, man tā s nā cā s dabū t ā rā , bet cik daudz zirnekļ u tī klu bija, tas vienkā rš i nav vā rdos, acī mredzot tā s vienkā rš i nemazgā jā s visu š ī s viesnī cas pastā vē š anas laiku.
Duš as telpa + vannas istaba. Paklā ja nav ne duš as telpā , ne paš ā telpā , lai ieiet duš ā , jā stā v tieš i uz flī zē m, nu vismaz ir nedroš i.
Paklā ja vietā uz grī das tualetes priekš ā ir netī ra grī das lupata (nevarē ju pretoties un nofotografē ju “paklā ja brī numa” foto), š ī lupata aizstā j paklā ju, un arī viņ i mazgā grī das. tualete. Lupata nepatī kama, netī ra, tas ir tikai murgs. Ierodoties, bija viena maza, atseviš ķ a ziepju gabaliņ š , ko citas viesnī cas nodroš ina katram viesim, un tualetes papī ra rullis. Tika paziņ ots, ka tas attiecas uz visā m 14 dienā m. Uz jautā jumu “Kā pē c jū s maksā jā t 2500 rubļ u dienā , vai jū s saņ emat vietu gultai? » apkopē ja teica visus jautā jumus administratorei.
Bet pē c ieraš anā s mums iedeva slotu, liekš ķ eri un teica: “Saglabā jiet tī rī bu paš i” ...
Izbraukš anas nedē ļ ā no viesnī cas (izbraucā m sestdien) mū s uzkopa vienu reizi - pirmdien. Piektdien tika uzdots jautā jums administratorei par tī rī š anu, administratore atbildē ja, ka uzkopš ana tiek veikta iespē ju robež ā s, un acī mredzot pē c vē lē š anā s. Nav ne runas par tī rī š anu katru otro dienu. Arī gultas veļ as maiņ a bija ļ oti oriģ inā la. Dienā , kad vajadzē ja nomainī t veļ u, istabā atradā s bē rns, apkopē ja palū dza bē rnam izņ emt visu gultas veļ u, jo viņ ai tam nav laika...
Uzturs:
Š ī tē ma ir pelnī jusi ī paš u uzmanī bu. Cienī jamā viesnī cas ī paš niece Irina, izņ emiet preci no sniegto pakalpojumu apraksta, proti, “Par papildus. Piedā vā jam komplekso ē dinā š anu par maksu.
Palasiet viesu atsauksmes, pē dē jā laikā tā s ir galī gi nepozitī vas, arī sū dzī bas par komplekso uzturu, un padomi - ieklausieties, ar š ā du attieksmi negatī vas atsauksmes parā dī sies arvien vairā k.
Ieraš anā s dienā nolē mā m pusdienot viesnī cā , no deklarē tajiem ē dieniem praktiski nekā nebija, bet tas, ko tomē r atradā m, bija jā gaida 1.5h. Vakarā ieradā mies kafejnī cā vakariņ ot. Bē rni pasū tī ja pelmeņ us. Pelmeņ us gaidot bija sajū ta, ka pavā ri mī ca mī klu, vā rī ja kartupeļ us, samī ca un pē c tam veidoja klimpas un vā rī ja, pelmeņ u gaidī š ana aizņ ē ma 1.5h, kuras laikā bē rni paspē ja aizmigt, nu, attiecī gi, bija vairs nerunā jot par vakariņ ā m, bē rni palika bez vakariņ ā m.
Tika uzdots jautā jums “Kā pē c tik ilgi? ". Mums teica, ka kompleksi jā pasū ta iepriekš , vismaz 40 MINŪ TES iepriekš ! ! ! (gaidī jā m 1.5h).
Nā kamajā dienā pasū tī jumu veicā m nevis 40 minū tē s, bet nolē mā m pusdienas pasū tī t jau no rī ta, bet no rī ta no piedā vā tā s kompleksā s pusdienu ē dienkartes praktiski nekā nebija. KĀ PĒ C iestatī tajā ē dienkartē rakstī t 5 zupas, ja bū s tikai 1, kā pē c rakstī t 5 piedevas, ja bū s tikai 1 utt. ? Pasū tī ja uz 14 stundā m, kas bija. Bet pat ar iepriekš ē ju pasū tī jumu mums pusdienas bija jā gaida 1.5h! ! ! ! Vakariņ as arī neizdevā s, arī gaidī jā m kā das 2h, bē rni atkal aizmiga.
Administratorei tika uzdots jautā jums par komplekso ē dinā š anas apkalpoš anu, kā pē c manī praktiski nekā nav no deklarē tā un kā pē c tik ilga gaidī š ana. Burtiskā atbilde ir "Mē s nestrā dā sim ar zaudē jumiem. "
Nu, kungi, jū su kafejnī cā tieš ā m nebija apmeklē tā ju pū ļ u.
Ja par 1 dienu komplekso maltī š u pasniegš anu 500 rubļ u apjomā vienai personai (un mums no ģ imenes ir 2500 rubļ u) ir jā strā dā ar zaudē jumiem, tad tieš ā m ir vieglā k nevienu neapkalpot. Gan jau man paliks labā k, tomē r pusdienotā ji bija, katru dienu vienā un tajā paš ā laikā - tas ir viesnī cas personā ls. Acī mredzot ē dienkarte ar kompleksiem ir paredzē ta nevis viesiem, bet personā lam.
Viesnī cā vairs nebija mē ģ inā jumu ē st. Nav problē mu kur paē st, apkā rt ir daudz kafejnī cu un ē dnī cu. Cenas visur gandrī z vienā das.
Par cenā m:
Cenas viesnī cā ir pā rā k augstas, piedā vā tā kvalitā te nevar bū t tā das naudas vē rta. Nedaudz par mā jokļ u cenā m un iespē jā m. Netā lu esoš ā viesnī ca "Maxim", atrodas arī.2 minū š u attā lumā no jū ras, nodroš ina numuriņ us par dienu - 450 rubļ i. vzr. , 225 rub.
bē rni, cenā ir iekļ autas brokastis, pludmales dvieļ i, masā ž as krē sls un wi fi, varbū t neatceros precī zu cenu, ja ir dā rgi, var atrast vē l lē tā k, bet tas bū s privā tais sektors, un tas ir 5 minū tes pastaiga lī dz jū rai, cena ir vienai personai 200 rub. /dienā.
Padoms nesteidzas maksā t par viesnī cu, vietas vienmē r ir, apkā rt ir Ļ OTI daudz viesnī cu, kurā s arī ir brī vas istabas.
Katram ir izvē le, bet ja gribas izmazgā tus dvieļ us, 1 tualetes papī ru, netī ru istabu, nemazgā tas grī das, š ausmī gu apkalpoš anu, ilgas pusdienu/vakariņ u gaidī š anas stundas, tad jā dodas uz š o “brī niš ķ ī go” viesnī cu. Bet mē s tur nekad neatgriezī simies, š ī ir sliktā kā viesnī ca, kurā esam bijuš i.
Acī mredzot viesnī cai ir vajadzī gs kompetents vadī tā js un, iespē jams, viesnī cai viss izdosies.
Veiksmi!





Kopē jais viesu nama vē rtē jums - 3
Vē rtē jums vadī tā jai Š aronovai Irinai - 2
Admin vē rtē jums Alena - 3
Ē damistabas un viesmī ļ u novē rtē jums - 2,
Istabenes vē rtē jums - 4, telpas sagatavoš anai - 3.
Pavā ra vē rtē jums gatavotajiem ē dieniem ir 4 (omlete bez garš as, garš o bez piena, jā bū t sulī gai vai tikai olas sajauktas ar miltiem? ), par gatavoš anas ā trumu - 2
Viesnī cas, pagalma, baseina un ē damistabas izskats atbilst mā jaslapā esoš ajam foto, arī dzī ves dā rdzī ba atbilda norunā tajam (rezervē ju viesnī cu februā rī , uzreiz samaksā ju 30% no izmaksā m) - TAS IR VIENĪ GAIS POZITĪ VS MOMENTS, transfē rs no lidostas ģ imenei izmaksā ja 1300 rubļ u. Piemē ram, atceļ ā autoostā noī rē jā m autobusu (sanā ca 600 rubļ u uz ģ imeni). Sā kotnē ji rezervē jā m 3 istabas pē c kā rtas 1. stā vā (11.12, 13), rezultā tā.13 bija aizņ emtas. (Man bija ž ē l š os cilvē kus no 13. numura, galu galā , dienā m ilgi klausoties tik lielu kompā niju ar bē rniem, lai gan sā kotnē ji viņ iem varē ja iedot attā lu 14. numuru viņ u paš u ē rtī bā m - atkal liels mī nuss direktors). Istaba ieraš anā s dienā izrā dī jā s netī ra - putekļ i skapī , smiltis zem gultas, netī rumi, aizmirsts š aha gabals, papī ra gabali utt. . Pē c piezī mes istabene visu nomazgā ja, atnesa dvieļ us. seja un rokas pē c pieprasī juma.
Es vē los izteikt pateicī bu vienī gajai personai š ajā viesnī cā , kas ir atbildī ga par mā jsaimniecī bā m. daļ a Zinaī das, ī paš i uzmanī bai, jo direktore Irina Š aronova pē c š ausmī gā s apkalpoš anas ē damzā lē , netī rajā m telpā m pat neatvainojā s un neveica nekā dus pasā kumus, lai novē rstu negodu ē damzā lē gan apkalpoš anas, gan klientu ziņ ā . serviss, pie mums ne reizi pē c incidenta neatbrauca un atvadī jā s pē c atpū tas. Mē s sā kotnē ji koncentrē jā mies uz kompleksu uzturu? un tā pieejamī ba ē damzā lē (vē l februā rī tika apspriesta komplekso ē dinā š anas pieejamī ba, mā jaslapā ir kafejnī ca ar kompleksajā m ē dienreizē m un individuā lajā m ē dienreizē m), (pasū tī ts uz noteiktu laiku no vakara brokastī s, vai dabū ja celš anā s 7 no rī ta savukā rt (daudzi nebija pietiekami izgulē juš ies) pē c administratores Alena lū guma, no rī ta pusdienā s un pē cpusdienā vakariņ ā s. ) Tikai 2 reizes 15 dienu laikā viesmī ļ i mū s apkalpoja laicī gi .
Mū su nabaga bē rni, vē ders sā pē ja no bada, kamē r pavā rs vā rī ja desiņ as ar makaroniem 1 stundu un 10 minū tes, tajā brī dī viesmī ļ i apkalpoja viesnī cas darbinieku pusdienu galdu. Kā du vakaru, nesagaidot vakariņ as, mazā meita aizmiga pie galda, nu, maksimums - kā du rī tu viesmī ļ i atteicā s mū s apkalpot un teica, ka kompleksā s maltī tes ir atceltas, pē c procedū ras pasū tī jums pieņ emts.
Papildus ilgajai ē diena gaidī š anai nereti sajuka ē dieni, atnesa pavisam ko citu no pasū tī tā , nevarē ja sagaidī t maizi zupai un olu kulteni. (vispā r ko tur runā t, ja ē damistabā strā dā.16 gadī gi viesmī ļ u puikas!!!!! ) Gribu atzī mē t, ka pavā ri gatavo garš ī gi, bet Ļ OTI ILGI, ē diens nav trekns, bet vairā kas reizes atnesa olu kulteni bez desas, lai gan, desu ē dienkartē . Izteicā m neapmierinā tī bu un saš utumu par administratora un direktora stundu apkalpoš anu, tač u situā cija nav mainī jusies.
Neizturē dama mū su kaimiņ iene Jū lija izteica neapmierinā tī bu ar Irinu Š aronovu, uz ko viņ a atbildē ja "Man vienalga" - tika uzskatī ts, ka nauda par izmitinā š anu tika saņ emta un ar to viss pakalpojums beidzā s. Vienreiz nesamaksā jā m par brokastī m, jo nestrā dā ja kase, nolē mā m maksā t par pusdienā m, visi bija tā nobijuš ies, ka kad mū su kompā nija atnā ca pusdienā s, uz galda bija izkā rtnes ar istabu numuriem, viss bija aizklā ts. , un viesmī ļ i mū s sauca pusdienā s - bijā m š okē ti, sajū smā un jau cerē jā m, ka tā bū s katru dienu, bet nā kamajā dienā aizmirsa mums pasniegt vakariņ as, jo notika viesmī ļ u maiņ a. 5 dienas pirms izlidoš anas vē l neizturē jā m un ē dā m blakus esoš ajā ē damzā lē - tā saucas ē damzā le (pa ceļ am uz centrā lo pludmali, jo iepretim viesnī cai nav pludmales (lapā norā dī ta Atraš anā s vieta: Mē s esam atrodas paš ā Nikolaevkas centrā , pirmajā lī nijā no jū ras, 50 metru attā lumā no pludmales.
, bet jā dodas tā lā k uz pludmali - 50 metros pludmale vienkā rš i izskalota, nepā rtraukti zemes nogruvumi un laukakmeņ i, pateicoties blakus esoš ajam atpū tas centram, kas ļ ā va izstaigā t viņ u teritoriju lī dz pludmalei). Gribu atzī mē t, ka viesnī cas pirmajā stā vā jū su istabā s var sastapt lielus melnus dienvidu tarakā nus - iznesu ā rā , iebē ru stū ros un gar sienā m veļ as pulveri, tualetes podā nomazgā ju divus - vajag ā rstē t š os parazī tus viesnī cā . Kā du vakaru atnā cu pē c ē damistabas uz istabu un atkal ieraudzī ju tarakā nu - godī gi sakot, sataisī ju skandā lu. Ja ne labā kompā nija, atvaļ inā jums bū tu pilnī bā sabojā ts. Tā lā k vienojā mies, ka mums atvē lē s vienu paviljonu uz mū su 19 cilvē kiem, vienā jaukā dienā konstatē jā m, ka paviljonu ieņ ē muš i sveš i cilvē ki, tas tika izī rē ts kopā ar grilu - diena sabojā ta. Atlikuš ā s 4 dienas mums bija jā maksā par lapeni, lai tā vairs nebū tu aizņ emta.
Automaš ī nas pastā vī gi stā v pagalmā pretī.1. korpusa istabā m, vienreiz maš ī na tika mazgā ta tieš i pagalmā - atpū tniekiem ne visai patī kami. Materiā lus par atpū tu plā noju nodot Viskrievijas Patē rē tā ju tiesī bu aizsardzī bas biedrī bai Rospotrebnadzor, arī Kvalitā tes kontroles biedrī bai, noteikti uzaicinā š u Flying, lai veiktu pā rbaudi š ajā iestā dē . MŪ SU Ģ IMENE NEIESAKA ATPŪ TAI VIESNĪ CU IRINA. Acī mredzot visas pā rē jā s atsauksmes Irina Š aronova raksta pati vai tā da lī meņ a apmeklē tā ji, ka nevienam nerū p apkalpoš ana, apkalpoš ana un vienaldzī ga attieksme pret viesiem. Pie mums apmeklē tā ji par maksu pasū tī ja vakariņ as istabiņ ā un bija saš utuš i, kā pē c viesmī ļ i netī ra traukus. Lai nu kā , neē d tur.
Ja rezervē jā t istabu otrajā stā vā , cepeš krā sns dū mi sabojā s visu atvaļ inā jumu, tā pē c neizvē lieties istabu virs cepeš krā sns, pie mums jau nā kuš i saš utuš i kaimiņ i, ka nav ko elpot, kad cepam grilu. Sagatavojies arī tam, ka telpas ir ļ oti mitras, slapjā s lietas neizž ū st pat uz ž ā vē tā jiem, izvē lies telpu saulainā pusē vai ž ā vē š anu vienojies ar istabeni.
Š is pā rskats tiks ievietots visā s Krimas un atpū tas vietnē s Krievijā , materiā li tiks nosū tī ti attiecī gajā m iestā dē m. Lū k, vē l viens jautā jums, mē s samaksā jā m 200 rubļ us par jebkuru slī pē tu stiklu, bet vai mums tiks kompensē ts morā lais kaitē jums un sabojā ta atpū ta un garastā voklis?
Jekaterinburga, 2015. gada jū lijs