
Sī kā k tad: nopirkā m ekskursiju uz nedē ļ u, aizlidojā m uz Antā lijas lidostu un tad sā kā s mū su piedzī vojumi, lī dz viesnī cai braucā m 4+ stundas, lai gan mū su viesnī ca bija otrā piegā des ziņ ā , nezinu vai mē s ieguvā m unikā lu š oferi, vai arī mums vienkā rš i paveicā s, jo draugi brauca 2 stundas un 30 minū tes lī dz viesnī cai, kas bija tā lā k par mū sē jo. Svarī gs! ! ! Mē s braucā m ar autobusu, nevis ar lielo autobusu.
Kad bijā m ieraduš ies viesnī cā , mums jautā ja, no kurienes nā kam, kā mū s sauc, paņ ē ma talonus un izsniedza karti no istabiņ as, š veicars paņ ē ma mū su koferi un veda uz veco ē ku, kur atrodas ekonomiskā s telpas, reģ istratū rā , un pa ceļ am to noskaidroju mums ir karte no standarta istabas jaunajā ē kā , uz ko bija pozitī va atsaucī ba. Kad iegā jā m istabā , mū su pā rsteigumam nebija robež u, jo ieraudzī jā m pavisam citu istabu, kuru bijā m rezervē juš i. Mū s vienkā rš i apmā nī ja un iekā rtojā mies vecajā ē kā ekonomiskajā istabā , kur duš ā bija nepatī kama smaka. Bet jā precizē , ka pat š ajā ekonomikā bija č ī bas, peldmē teļ i un divi lieli dvieļ i (es pievē rsī š os tam, jo pie š ī punkta atgriezī š os vē lā k).
Pē c tam, kad redzē jā m, ka esam iekā rtojuš ies nepareizajā numurā , kuru rezervē jā m. Mē s atstā jā m tur savus koferus un devā mies uz reģ istratū ru, lai noskaidrotu detaļ as, kā pē c.
Un pieņ emš anā mū sos sā kā s pats interesantā kais: reģ istratū ra sā ka stā stī t, ka š ī ir standarta klases telpa, un viņ i mū s pareizi iekā rtoja. Es viņ am parā dī ju standarta un ekonomiskā s kvalitā tes fotoattē lu, kas viņ iem ir vietnē , un arī nodroš inā ju viņ iem kuponu, kurā ir visa informā cija par mū su istabu, bet no tā nebija nekā das jē gas.
Sazinā jā mies ar mū su tū roperatoru, kurš mums pā rdeva tū ri, un viņ š visu apstiprinā ja, ka mums tieš ā m ir standarta numuriņ š , kas atrodas jaunajā ē kā (aka galvenajā ē kā ) un mums š ī informā cija jā pasaka vē lreiz, lai mē s bū tu iedeva citu numuru, bet uz reģ istratū ras darbinieki stā vē ja pie sava un nekā dā veidā negribē ja apmesties mū su legā lajā numurā.
Pē c tam mē s sazvanī jā mies ar Ferhadu Sadi (Ferhat Sadi front office vadī tā js), viņ š arī teica, ka viņ i nav informē ti, jo neviens nav rezervē jis standarta istabu pie viņ iem un š ie jautā jumi nebija viņ iem, bet gan anex tū rei (standarta shē ma turki, kuri audzē savus viesus)
Bet tad mums paveicā s viesnī cā bija Anex tū res pā rstā vis Nuradin Adam, piezvanī jā m viņ am, prasī jā m, kā atrisinā t š o problē mu, uz ko viņ š atbildē ja, ka nezina un tas nav viņ a darbs. Pē c tam mē s vē lreiz sazinā jā mies ar mū su tū res aģ entu un š eit ī paš s paldies Viņ am, jo tieš i viņ š mums ļ oti palī dzē ja kaut kā dā veidā ietekmē t Nuradinu un sā ka darī t savu darbu. Mē s pavadī jā m vairā k nekā.3 stundas strī doties un runā jot ar darbiniekiem un Nuradinu, kamē r bijā m ļ oti noguruš i un izsalkuš i.
Pē c tam, kad Nuradins sazinā jā s no Anex tū res galvenā biroja, viņ š sā ka kaut ko darī t, bet tajā paš ā laikā turpinā ja darī t netī rus trikus, par kuriem es rakstī š u vē lā k.
Pē c kā da laika viņ š pienā ca pie mums un teica, ka rī t pā rvā ksies uz jaunu istabu, bet š onakt bū si vecajā (mums neliela uzvara, bet ne uz ilgu laiku)
Bet nā kamajā dienā es piegā ju pie Nuradina un jautā ju, cikos mē s varam reģ istrē ties jaunā istabā?
Viņ š atbildē ja, ka mē s piestā sim, kad viņ š teiks. Pē c 15-20 minū tē m es ieraudzī ju durvju sargu viesnī cas vestibilā , bija ap 11.20 no rī ta, viņ š pats pienā ca pie manis un teica, ka tava jaunā istabiņ a jau ir gatava un varam pā rvā kties, bet vajag uz Nuradinu. (pā rstā vis no piebū ves tū res) un nā kt ar viņ u uz reģ istratū ru. Es biju sajū smā un devos pie Nuradina un pastā stī ju viņ am, ko man teica š veicars, domā jot, ka pē c daž ā m minū tē m mē s bū sim jaunā istabā , bet Nuradins izrā dī jā s tas g@@nom, kā viņ š teica, ka jū s reģ istrē jaties. kad es teicu un tas varē tu bū t tagad, un varbū t pulksten 16, un ja viņ am nav vē lē š anā s, tad vē lā k.
Turklā t viņ i mums iedeva jaunu numuru, lai gan ne uzreiz, bet kaut kur pē c pulksten 14:00, jo Nuradins to nedaudz sabojā ja.
Kad bijā m ieraduš ies viesnī cā , mums jautā ja, no kurienes nā kam, kā mū s sauc, mē s paņ ē mā m talonus un izsniedzā m karti no istabiņ as, š veicars paņ ē ma mū su koferi un veda uz veco ē ku, kur atrodas ekonomiskā s telpas. , reģ istratū rā un arī pa ceļ am noskaidroju, ka tā ir mū spusē karte no standarta istabas jaunbū vē , uz ko bija pozitī va atsaucī ba. Kad iegā jā m istabā , mū su pā rsteigumam nebija robež u, jo ieraudzī jā m pavisam citu istabu, kuru bijā m rezervē juš i. Mū s vienkā rš i apmā nī ja un iekā rtojā mies vecajā ē kā ekonomiskajā istabā , kur duš ā bija nepatī kama smaka. Bet jā precizē , ka pat š ajā ekonomikā bija č ī bas, peldmē teļ i un divi lieli dvieļ i (es pievē rsī š os tam, jo pie š ī punkta atgriezī š os vē lā k).
Pē c tam, kad redzē jā m, ka esam iekā rtojuš ies nepareizajā numurā , kuru rezervē jā m. Mē s atstā jā m tur savus koferus un devā mies uz reģ istratū ru, lai noskaidrotu detaļ as, kā pē c.
Viņ š atbildē ja, ka mē s piestā sim, kad viņ š teiks. Pē c 15-20 minū tē m es ieraudzī ju durvju sargu viesnī cas vestibilā , bija ap 11.20 no rī ta, viņ š pats pienā ca pie manis un teica, ka tava jaunā istabiņ a jau ir gatava un varam pā rvā kties, bet vajag uz Nuradinu. (pā rstā vis no piebū ves tū res) un nā kt ar viņ u uz reģ istratū ru. Es biju sajū smā un devos pie Nuradina un pastā stī ju viņ am, ko man teica š veicars, domā jot, ka pē c daž ā m minū tē m mē s bū sim jaunā istabā , bet Nuradins izrā dī jā s tas g@@nom, kā viņ š teica, ka jū s reģ istrē jaties. kad es teicu un tas varē tu bū t tagad, un varbū t pulksten 16, un ja viņ am nav vē lē š anā s, tad vē lā k.
Turklā t viņ i mums iedeva jaunu numuru, lai gan ne uzreiz, bet kaut kur pē c pulksten 14:00, jo Nuradins to nedaudz sabojā ja.
Kad bijā m iekā rtojuš ies jaunā istabā , nebija č ī bu, peldmē teļ u, bija tikai viens lielais dvielis, viens pē dā m un divi mazi sejai.
Tī rī š ana telpā notiek pē c speciā las pogas nospieš anas (To ir grū ti nosaukt par tī rī š anu, jo tī rī š ana ir atkritumu izņ emš ana, ja tie neietilpst tvertnē , un, ja tā notiek, tad ego netiek iztī rī ts, grī da netiek iztī rī ts, maksimums ir pā rklā ts ar gultu un jū s varat piegā dā t ž eleju un š ampū nu)
Gulta netika mainī ta 7 dienas! ! ! Bet tas nav pats svarī gā kais


Viss pā rē jais ir tikai plusi. Lū k, patiesī ba. Atraš anā s vieta ir ē rta gan uz pludmali, gan apstā ties centrā un uz Alanium, tuvu tirgum pirmdienā s un netā lu no ceturtdienas. Ē diens garš ī gs un daudzveidī gs, vienmē r ir vairā ku veidu gaļ a, vistas un zivis, ž ē l, ka reti tikai ceptas olas, bet ē dienu no tiem ir daudz, zupas, ļ oti garš ī gi frī kartupeļ i, no kuriem nevarē ju noplē st sevi uz ilgu laiku prom un aizliegt sev to ē st, vispā r ē diens 2 nedē ļ as nav garlaicī gs. Lieliskas uzkodas pie baseina, ne slikts saldē jums. Augļ i vismaz 5 veidi. Sulas nav jupi, bet 100% dabī gi nektā ri, apmē ram tā di paš i kā maisos. Alkohols, kā jau visur, alus un vē ž i ir izcili, vī ni nav slikti, un stiprs, kā parasti, neskaidri atgā dina pazī stamos viena nosaukuma nosaukumus.
Baseins pietiekami dziļ š , vietu pietiek, ļ oti labi slidkalniņ i, neskatoties uz ā rē ji parasto izskatu, labi griež as, palī dz izkratī t vē deru)) Nav tā lu no pludmales un ir patī kami staigā t, apmē ram 7 minū tes, ir pietiekami daudz sauļ oš anā s krē slu pludmalē un ir dzē rieni. Visi sauļ oš anā s krē sli ir neskarti, baseins ir jauns. Telpā viss darbojas, nekas nav salū zis, nav plaisu vai pelē juma. Ietilpī ga duš a diviem, matu fē ns, LCD TV 32", bet bez ukraiņ u kanā liem. Katru dienu ē rta tī rī š ana, bez slaucī š anas, veļ as maiņ as un ū dens pievienoš anas ledusskapī , viens 1.5l un 2 mazi sodas, ir tē jas komplekts, viss bez maksas. Skats no balkona bija uz visu, kalniem, pilsē tu, jū ru un pat cietoksni kalnā . Tajā paš ā laikā es nedzirdē ju mū ziku no animā cijas, par kuru es varu' nesaki neko, es neesmu fans.
Vispā r iesaku, ja par adekvā tu naudu viss bija super. Alanijā esmu 7. reizi, ir ar ko salī dzinā t.










+905550055348, Pasha - tieš s kontakts labu kaž okā das un ā das izstrā dā jumu iegā dei bez starpniekiem, kas, protams, uz labu, ietekmē cenu. Ļ oti sabiedrisks, š armants, krieviski runā još s puisis. Pie baseina no 11 lī dz 16 uzkodas, 16:00 saldē jums VISIEM, tā pat kā pagā juš ajā gadā ! Reģ istratū rā ir krieviski runā još a meitene Viktorija un viesnī cas menedž ere, kura ļ oti jautri runā krieviski. Mē s rezervē jā m standarta numuru. Viesnī cā ieradā mies vienpadsmitā rī ta sā kumā un pē c reģ istrā cijas uzreiz tika nodroš inā ta istabiņ a. Paturot prā tā , ka mums ir vitā li svarī gi dzī vot atseviš ķ ā s istabā s, jo krā kš ana))))), jautā ju par iespē ju dabū t divistabu apartamentus, kas mums tika nodroš inā ti bez papildu maksas! Tā pē c mē s mī lam Avenu!
BET! Mē s un apkā rtē jie vienkā rš i ienī dā m veco vā cieš u grupu, kas nedē ļ as laikā pulcē jā s. Ir pilnī ga sajū ta, ka viņ i ir izkā puš i no kaut kā da ciema (negribu apvainot ciemu), un viņ i nav lidojuš i no civilizē tas valsts...Kliedzot, viņ i kliedz viens uz otru pa 2 galdiņ iem restorā nā , tumsa...5 minū tes pirms restorā na durvju atvē rš anas pie tā m nav iespē jams izlauzties! Sasodī tie iebrucē ji stā v kā siena, tiklī dz atveras durvis, ķ er š ķ ī vjus un steidzas uz verandu ieņ emt vietas - š ausmas! Pludmalē smē ķ ē , sū da apkā rtē jos un bē rnus. Pilnī ga bezkaunī ba! Kamē r mē s ar citiem krievvalodī gajiem, stā vot pie durvī m, pietiekami skaļ i apspriedā m viņ u uzvedī bu, viņ i nebeidza bļ aut. Pieauguš ie, kas apkauno savu valsti, kapets!
Un jā , cilvē ki stā v rindā pie restorā na, nevis tā pē c, ka pietrū ktu ē diena, kā daž i ir rakstī juš i, bet gan tā pē c, ka viņ i vē las ieņ emt vietu zem klajas debess, verandā , jo. istabā aizsmacis. . .

Apkalpojoš ais personā ls. Rodas sajū ta, ka esat to parā dā visam personā lam, jo viņ i deva jums iespē ju atpū sties š ajā viesnī cā . Ja nedosi kukuli, neviens tevī neklausī sies, tikai izliksies. Pē dē jā atpū tas dienā mums atteica mainī t pludmales dvieļ us viesnī cas norā dī tajā laikā , lai ietu duš ā , jo š ajā dienā mums bija lidojums, jo to bija tik maz. Tač u, tiklī dz viņ iem tika paslidinā ta nauda, dvieļ u pē kš ņ i visiem pietika.
Viesnī cas gids - Rustam (strā dā ar krievu tū ristiem). Neklausieties neko, ko viņ š jums teiks, melus par visu, par ko jū s viņ am vienkā rš i nejautā jat. Kurss ir nedaudz izdevī gā ks nekā viesnī cā , bet uz ielas tarifs ir vē l labā ks. Pā ri ceļ am apmainī tā jos valū tas kurss ir visrentablā kais. Ekskursijas ir ļ oti dā rgas, braucā m vienā autobusā ar tiem paš iem cilvē kiem, kuri uz ielas blakus viesnī cai nopirka ekskursijas daudz lē tā k. Uz ielas, ja viņ š tevi ieraudzī s, viņ š izliksies, ka tevi nepazī st. Lū dzā m viņ am parū pē ties par mū su numura izsniegš anu, viņ š solī ja, ka izdarī s, bet beigā s neko nedarī ja, pat pirkstu nepakustinā ja.
Ē diens ir apmierinoš s. Brokastī s katru dienu deva vā rī tu olu, olu kulteni vai ceptu olu un vienreiz uz visiem laikiem pankū kas. Izvē les nebija vispā r. Sausas brokastis, saldas, kā visur citur. Izvē le ir ļ oti niecī ga un gandrī z vienā da, tač u vienmē r bija kotletes, vista, zivis daž ā dā s dienā s un viena lieta vakariņ ā s un pusdienā s. Zupas - viens ū dens. Bija LIELA problē ma ar augļ iem: plū mē m, vī nogā m (vairā k vai mazā k), mandarī niem, ā boliem, melonē m, arbū ziem, persikiem, nektarī nu - bet tas viss bija negatavs un pilnī gi bezgarš ī gs. Kas beidzā s, tika ziņ ots. Ā tri notī rī ti galdi un š ķ ī vji, kas arī nav mazsvarī gi. Kafija, kakao un jupiji no automā ta, soda izvē le, tē jas maisiņ i.
Pludmale, jū ra - tas ir tas, uz ko mē s devā mies. Pludmale, principā , smiltis, staigā t jauki. Ū denī ir milzī gi akmeņ i, kas var sā pinā t kā jas, esiet uzmanī gi. Netī rs ū dens: dubļ i, pudeles, vā ciņ i. Acī mredzot ū dens sezonas beigā s praktiski netiek iztī rī ts vai izņ emts. IZDOT pludmales dvieļ us: tie bija ar caurumiem un sarkanas krā sas plankumiem. DVIEĻ I zviļ ņ a grī das izmē ra, kas ir Ļ OTI neē rti. Pludmalē alkoholiskos dzē rienus nedod, tikai jupi no aparā ta, ū dens un soda izvē le. Netā lu atrodas centrā lā vietē jā pludmale "Cleopatra": tī ra, bez akmeņ iem, skaista ar maksas sauļ oš anā s krē sliem. Š ķ iet, ka jū ra tur ir savā dā ka.
Animā cija man ir ļ oti vā ja. Vakaros izrā de ir vienmuļ a, nav iespaidota. Ū dens aerobika ir garlaicī ga, ū denspolo un viss. Papildus volejbolam pludmalē nav arī viesnī cas izklaides.
Sabiedriskais transports. Autobuss kursē pa Quay 101 ar gaisa kondicionē tā ju. Ir mikroautobuss 1. Maksa ir 3 liras. Taksometrs - jautā jiet cenas, mums tas bija lē ti. No sarkanā torņ a uz mū su viesnī cu tika piegā dā ts par 20 lirā m. 4 bija ļ oti labi.
Izgā jā m no viesnī cas pē c 18:00, rokassprā dzes neviens nenogrieza. Lī dz aizbraukš anai izmantojā m bā ru un restorā nu.
Rezultā ts...neatbilst viesnī cas cenai un kvalitā tei. Ja viņ i piedā vā smieklī gu cenu, tad ņ emiet to. Galvenais, lai numurs bū tu pirmajā vai otrajā ē kā . Reģ istratū rā pasē reģ istrē š anā s brī dī ielieciet naudu un š okolā des tā felī ti ar lū gumu apmesties kā dā no š ī m ē kā m. Labu atpū tu un pozitī vu attieksmi.

Personā ls ir pieklā jī gs. Ē diens ir labs. 2 min gā jiens lī dz pludmalei, sava pludmale.
BET: Mans telefons tika nozagts starp viesnī cas SPA un vestibila bā ru. Kad pabeidzu masā ž u, man bija lī dzi telefons. Tad es piegā ju uz vestibila bā ru, pasū tī ju tē ju un apsē dos uz dī vā na, kur atradu tā s pazuduš o. Mē ģ inot noskatī ties kameru ierakstu, SPA norā dī ja, ka tajā dienā kameras nestrā dā juš as. Citiem SPA atpū tnieku paziņ ā m pazuda brilles.
Vē rtslietas iesaku neņ emt lī dzi uz SPA viesnī cu.

Un viss pā rē jais ir lieliski! jauka pludmale, jauks bā rs pludmalē , viss tī rs! Iesaku š o viesnī cu visiem! ! !


Kas attiecas uz personā lu, pretenzijas tikai administratoriem reģ istratū rā . Tiklī dz ieradā mies viesnī cā (13.00), protams, nebijā m iekā rtojuš ies. Nav jautā jumu, vē l nav 14.00. Bet administratore, kas ī sti nerunā krieviski, mē ģ inā ja mums paskaidrot, ka mū su istaba ir ļ oti maza un karsta, jo. atrodas uz viesnī cas jumta. Un viņ i nevarē s mū s reģ istrē t pulksten 14:00, un viņ i nezina, kad varē s. Bet par piemaksu 20 USD par katru dienu viņ i var nodroš inā t ē rtā ku numuru ar gaisa kondicionē tā ju un tū lī tē ju reģ istrē š anos. Tajā paš ā laikā viņ š nevar atbildē t uz maniem jautā jumiem, jo. nesaprot mani un pieprasa tikai 20 USD. Rezultā tā mē s nesapratā m viens otru un palikā m gaidī t. Tad, kā izrā dī jā s, netā lu sē dē ja krievvalodī gais administrators,
un pat necentā s palī dzē t un paskaidrot. Internets 1. stā vā ir bezmaksas, mums arī atteicā s to nodroš inā t, tikai maksā jot 1 eiro stundā .
Pē c 14.00 bijā m iekā rtojuš ies. Istaba ļ oti laba, ē rta. No numura paveras skats uz kalniem. Ir pieejams un darbojas gaisa kondicionieris. Ledusskapis un TV, viss kā visiem. Viņ i vienkā rš i gribē ja naudu!
Nā kamajā dienā , tiekoties ar mū su tū roperatoru, dzirdē ju virkni š ā du stā stu. Problē mas bija visiem, kas nepiemaksā ja. Vai arī pavadī ja vienu nakti citā viesnī cā . Diena ir zaudē ta, ar š iem koferiem, lai brauktu uz priekš u un atpakaļ...
Bet viesmī ļ i un bā rmeņ i strā dā perfekti, ļ oti cenš as un vienmē r tracinā s!
Arī pā rstā ve no operatores Sabī na bija ļ oti rupja. Viņ a bija atklā ti rupja un daž os jautā jumos nebija kompetenta, kā izrā dī jā s vē lā k.
Viesnī ca ir laba, ja apzinā sies visas nianses, tad nekas nesabojā s tavu atvaļ inā jumu!
