


Istaba normā la, protams, ne 4*, bet uz cieta 3* izvelkas. Bezmaksas minibā rs, kas nav slikts, bezmaksas seifs numurā , labas bufetes tipa brokastis. Viesi par 70% ir ā rzemnieki, un mū sē jie tikpat cienī jami un prā tī gi. Wi-fi lielisks, vestibila bā rā ir pā ris datori ar internetu visiem. Neesmu bijusi ne pirtī , ne sporta zā lē , bet pā rē jo viesu iespaidi ir labi : )
Pakalpojums 8 no 10. Ļ oti jauni darbinieki, bet labi apmā cī ti, pieklā jī gi un centī gi. Viesi no kaimiņ valstī m nodarbojas tikai ar telpu uzkopš anu un restorā nā , tač u diezgan pat kvalitatī vi un neuzkrī toš i.
Man bija tikai 2 nelieli mī nusi: tē jkannas trū kums istabā (un vestibila bā rs man ir dā rgs) un daž as istabas mē beles (galds, krē sls un naktsgaldiņ i) pagā juš ā gadsimta 50. gadsimts))) Es cienu dabisko koku un staļ inisko stilu, bet kaut kā tie ir ā rpus tē mas š ajā interjerā . IMHO
Ar tā du paš u atlaidi es š eit palikš u vē lreiz, ar prieku.



Pirms lidojuma uz Sanktpē terburgu bā ra ledusskapī glabā š anai atstā jā m 3 kg humusa, ko aizveda kā dā vanu radiem un draugiem Maskavā .
Kā ds bija mū su pā rsteigums un vilš anā s, kad pē c 3 dienā m atgriezā mies Maskavā , mū su humusa tur nebija. Sā kumā apmē ram stundu mū s veda aiz deguna, solot atrast zaudē jumu, bet rezultā tā nekas netika atrasts. Uz lū gumu vismaz kaut kā kompensē t mū su nervu sabrukumu, bā ra vadī tā js Vadims Dolgovs adekvā tus variantus neatrada.
Mē s uzskatā m, ka tik labas viesnī cas vadī bai ir jā atbrī vojas no tik nolaidī ga vadī tā ja, kurš tikai rada kaunu tik labai viesnī cai.

Uz pirmo jautā jumu atbildu - cipars dū makains - to izturē t bija ļ oti grū ti!
Istabiņ u rezervē ju ar nosacī jumu, ka dzī vo trī s cilvē kiem - vienā istabā divas gultas, otrā dī vā ns. Š ķ iet, ka visam vajadzē tu bū t kā rtī bā .
Otrais - istaba izrā dī jā s ar vienu ne pā rā k platu 2-vietī gu. Dī vā ns komplektā ir so-so (ne lī dz 4 * zvaigznē m). Iedomā jieties, ka divā m pieauguš ā m sievietē m vajadzē tu gulē t kopā š ajā gultā . Patiesa papildu gulta pē c ilgas strī dē š anā s deva! BET...Gulta izrā dī jā s saliekama gulta ar plā nu matraci un arī ar vairā kā s vietā s nolauztā m atsperē m (citas nebija). Telpa trī s viesu uzņ emš anai nav sagatavota: 2 tē jas krū zes, 2 glā zes, komplekts minibā rā - 2, frotē peldmē telis - 2 (viens no tiem nesmarž oja ī paš i svaigi, un izskatī jā s netī rs ar traipiem), viņ i nevarē ja mainī t, jo tas nesanā ca nekas . . Tā lā k - komplekts vannas istabā - dvieļ i - 2, higiē nas komplekti -2, Respektī vi, 3. viesis nebija gaidī ts. Bet no otras puses, rezervā cijas pasū tī jums tika pieņ emts ļ oti pieklā jī gi un viss tika apsolī ts - "solī tā...gaidī š ana"
Cik ilgi mē s to visu gaidī jā m un prasī jā m laiku, es neteikš u...- ilgu laiku.
Treš ā – visinteresantā kā – nokā pt ar liftu no 10. stā va izrā dī jā s laicī gi – 40 minū tes. Jo grupas, lai nokā ptu no stā viem ir lielas, bet nav kā pņ u, viss ir aizslē gts. Rezultā tā mē s nokavē jā m konferenci un savu ziņ ojumu. Tur arī gaidī ja taksis.
Ceturtkā rt - norā dī tā trenaž ieru zā le un sauna ?? ? ? kaut kā du iemeslu dē ļ nedarbojā s. Rezervē jot neteicu
No laba - bufetes tipa brokastis - pienā cī gas.
Bet "iegū ta pieredze"...kā saka Ž vanetskis. Es tur vairs neieš u un nevienam neieteikš u.



Ar cieņ u,
tieš saistes komunikā ciju vadī tā js
Viktorija Š amš urova.
KATERINA HOTELS
Tā lrunis +7 49.795 2.44 (#1115)
Mob + 7 92.474 6.63
vshamshurova@katerinahotels. com
www. katerinahotels. com


