
2. Dzī voja 7 stā vā . Skats no istabiņ as (pret Rixos hoteli) ir vienkā rš i burvī gs, bumba, un vispā r tikai dē ļ tā var paņ emt viesnī cu : )
3. Ē diens - izcili.
4. Ir iekš telpu baseins - tas bija parocī gi, jo otrajā dienā izdegā m : )
5. Neļ auj taciņ ai uz jū ru tevi biedē t (papildus transfē ram), ir lifts, kas nogā dā lejā uz krastmalu.
6. Telpa tī ra, svaiga. Bijā m ar zī daini, mū s sagā dā ja manē ž u (gultiņ u), restorā nā ir bē rnu krē sliņ i.
7. Vē los atzī mē t personā la (servisa) draudzī gumu. Vienmē r smaidī gs un gatavs palī dzē t. Gan krieviski runā još s, gan turku personā ls.
Pirmo reizi, kad bijā m Turcijā , mums ļ oti patika.
Gribu piebilst, ka pirms aizbraukš anas izlasī ju atsauksmes (tā s mani mulsinā ja). Laikam tas bija pirms Covid. Redzams, ka viesnī ca pē c koronavī rusa izgā ja cauri kosmē tiku.
Recenzijas nerakstu, bet mums tik ļ oti patika, ka nolē mu tomē r uzrakstī t : )
Iet - jū s to nenož ē losit.






Bija daudz sī kumu, kas sabojā ja iespaidu, bet kulminā cija bija situā cija, kad viņ i nolē ma mū s atstā t bez pusdienā m. Todien lija lietus, un mē s nolē mā m doties uz pilsē tu, jo laikapstā kļ i nav pludmales. Pusdienā s ī paš i nesteidzā mies, jo plā nojā m ē st baseina bā rā , kur ē dienu pasniedza starp pusdienā m un vakariņ ā m. Tač u, kad atgriezā mies viesnī cā , konstatē jā m, ka baseina bā rs lietus dē ļ ir slē gts. Nolē mā m, ka ir labi, administrā cija noteikti organizē ja uzkodu citā vietā , devā mies uz reģ istratū ru, lai noskaidrotu. Bet nē , cita bā ra nebija. Mē ģ inā jā m paskaidrot, ka esam nokavē juš i pusdienas, mums ir viss iekļ auts sistē ma, pastā stiet mums, kur pusdienot, uz ko sekoja atbilde, kas ilustrē visu attieksmi pret klientiem š ajā viesnī cā : "Mums ir tiesī bas mainī t noteikumus paliekam viesnī cā pē c saviem ieskatiem, š odien no "Lietus dē ļ nav iekļ auts. Gaidiet vakariņ as. "
Tā pē c, pirms dodaties uz turieni, esiet gatavi tam, ka jū su pansionā ts pē kš ņ i var pā rvē rsties par ķ irbi.
Ak jā , viņ i arī todien neatvē ra vā rtus uz pludmali.
Nu vispā r viesnī ca ir diezgan veca un nobruž ā ta, lifti nestrā dā ja labi, dvieļ i noslaucī ti gandrī z lī dz caurumiem.
Sezonas beigā s visas aktivitā tes tika slē gtas, nebija slaidu, nebija animatoru, tū rē nekas netika paziņ ots.
Vispā r skumjas. Es nož ē loju, ka devos uz turieni. Nevienam neiesaku.


Numurs 2x vietē jais standarts, remonts vē l 90 gadus un mē beles arī , savdep. No jaunajiem ir plazma un spilveni. Sē ne vannas istabā . Wifi ir pieejams tikai reģ istratū rā , istabā s nav pieejams. Bet tā kā mums bija 227 istaba 2 stā vā , tad wi-fi no reģ istratū ras mū s sasniedza tikai uz balkona, tas bija neliels +. Restorā nā sula tika atš ķ aidī ta ar sodu, nebija jū ras velš u.
Pozitī vi ir tas, ka restorā na darbinieki ir uzmanī gi. Kaķ i ir visur, kas bija kaitinoš i. Es dotu Ozkaymak Hotel 2*, nevis 5*.







uzreiz iekā rtojā s, iedeva labu istabu, istabā viss tī rs, mini bā rā tika atnesta sula un ū dens, katru dienu tika tī rī ta istaba bez atgā dinā jumiem, ar minibā ru vajadzē ja atgā dinā t tas attiecas uz ž elejā m un š ampū niem, es ļ oti patika ē diens
Kas attiecas uz atraš anā s vietu, tad ir plusi un mī nusi, no plusiem izdevī gi var iepirkties visos tuvē jos tirdzniecī bas centros, mī nusi ir pludmales attā lums, viss tehniski pateikts pareizi - 1. lī nija, bet viesnī ca atrodas uz kalns un vajag apbraukt un iet lejā š o biznesu, bet viņ i ņ ē ma mikroautobusu, bija pā rpildī ts - tolerants, pludmales bā rā - bez maksas: yupi, ū dens, ayran - viss pā rē jais par naudu, viņ i arī prasī ja 1 liru tualetei - kā ds ir ultra jē dziens - nav skaidrs
animā cija - gausa, problē mas ar liftiem bija jā gaida 5 minū tes
Vē l viens pluss ir skaistais dā rzs un teritorija.

