
Viesnī cas teritorijā ir peldbaseins ar sauļ oš anā s krē sliem un duš u (neizmantojā m - mū su atvaļ inā juma galvenais mē rķ is joprojā m ir pelde jū rā ), bā rs (viss iekļ auts sistē mā ietilpst vī ns, alus, dž ins un toniks, visā das sulas, gā zes ū dens un kafija un tē ja), spa centrs (aiziet uz hammam ir vienkā rš i obligā ts - par papildus samaksu tomē r, bet tas ir tā vē rts - tu jū ties atdzimis), galda teniss, hokejs , biljards, š autriņ as.
Wi-Fi tiek apmaksā ts - 1 USD dienā , bet darbojas labi visā viesnī cā .
Istaba vispirms tika atvē lē ta apmeklē tā jiem visnepatī kamā kajiem - galvenā s ē kas 1. stā vā ar skatu uz virtuvi - maza un neē rta no rī ta brokastu gatavoš anā s dē ļ . Bet nā kamajā dienā viņ i pā rcē lā s bez problē mā m un bez papildu samaksas. Galvenais ir saprast, ka galvenajam argumentam visā s neē rtajā s situā cijā s saskarsmē ar administrā ciju ir jā bū t mierī gam un cieņ ai. Vietē jie iedzī votā ji necieš rupjī bas un reidus. Jebkurš laipni izteikts pieprasī jums tiks izpildī ts bez problē mā m. Vē lmi iemā cī ties daž us turku valodas vā rdus darbinieki uztver ar entuziasmu – vismaz mums tā š ķ ita, un komunikā cija kļ ū st vē l draudzī gā ka. Istabas tiek uzkoptas katru dienu un kā rtī gi, braucot ekskursijā s vai citur, tiek izpildī ti sausā s barī bas pasū tī jumi, pat ja ir, kā pie mums, 2 naktī .
Ī paš u uzslavu pelnī jis restorā na un bā ra darbs. Pavā rs un viņ a palī gi gatavo gardus ē dienus. Visi produkti ir svaigi. Katru dienu pusdienā s un vakariņ ā s daž ā di gaļ as ē dieni (jē ra gaļ a, vista, liellopa gaļ a) un zivis. Milzī ga dā rzeņ u ē dienu izvē le, gan svaigi, gan sautē ti vai grilē ti. Pilnī gi apmierinā ts. Serviss ir visaugstā kajā lī menī . Restorā na vadī tā js ir personī gi atbildī gs par viesmī ļ u un bā rmeņ u darbu, par viesu sē dinā š anu, trauku nomaiņ u. Vē rts atzī mē t bā rmeņ u un darbinieku organizē to priekš nesumu un dejas turku vakarā viesnī cā (bija gan dzī vā mū zika, gan vē derdejas ar animā cijas elementiem).
Nu, Kemeras daba, turku kultū ra, protams, atstā j neizdzē š amu iespaidu. Skats uz kalniem paliks atmiņ ā uz visiem laikiem. Gribē tos š eit ierasties vē l un vē l.





Iespaidi par viesnī cu ir neviennozī mī gi. . . atpū tā mies 2019. gada jū lijā - no plusiem: 1. teritorija cildena; 2. mū su uzturē š anā s laikā baseins bija tī rs (bet ir vē rts atzī mē t, ka apkā rtē jā tī rī ba, atklā ti sakot, nebija tik karsta. . atpū tnieki izsita stiklu tieš i pie sā niem, tā pē c lauskas tika izņ emtas tikai pē c daž ā m stundā m, lai gan par incidentu nekavē joties tika ziņ ots); 3. virtuve ir lieliska - š efpavā rs ir ī sts eksperts savā jomā ! ! vienmē r ir daudz svaigu dā rzeņ u un garš augu, garš ī gi konditorejas izstrā dā jumi, nedē ļ a bija zivs, š aš liks un vista, vispā r viss ir garš ī gi, vienmē r visa pietika, neatkarī gi no tā , kurā laikā jū s ieradā ties restorā ns; 4. kompleksā ir trenaž ieru zā le (lai gan tas ir kaut kā nejauš i "reklamē ts" - mē s tur nokļ uvā m pē dē jā dienā , un tad vienkā rš i bija kaut kas jā dara pirms transporta gida ieraš anā s); 5. Mums personī gi patika viesnī cas atraš anā s vieta - lī dz jū rai kā das 10 minū tes kā jā m, lī dz Kemeras centram (lī dz pulksteņ a tornim) apmē ram tikpat, bet otrā virzienā .
Un tagad par mī nusiem:
1. individuā lā apkalpojoš ā personā la attieksme pret tū ristiem ir tikai smadzeņ u sprā dziens! ! ! "Vī rietis" reģ istratū rā uzskata, ka viņ š ir vissvarī gā kais un izlemj š eit VISU (tas ir citā ts no viņ a personī gi). Sazinoties ar viņ u par jebkuru jautā jumu, jū s saskarsities ar viņ a ā rkā rtī gi aizņ emtī bas imitā ciju - tas izpauž as bezjē dzī gā klikš ķ inā š anā ar peli monitora ekrā nā (kamē r, protams, nekā di procesi nenotiek). “Svarī gais puisis” ignorē s jebkā dus mē ģ inā jumus uzsā kt sarunu, sā kt kaut kur zvanī t utt. - tas notika sistemā tiski, un ne tikai ar mums, bet arī ar citiem viesiem. Kad “ķ ē niņ š ” tomē r piekā pā s sazinā ties ar vienkā rš iem mirstī gajiem mū su personā , mums tika paziņ ots, ka, reģ istrē joties, ierasts viņ am pasniegt kaut ko “no sirds” - mū su gadī jumā tie bija daž i grivnas rē ķ ini, bet acī mredzot. , tas pē c Turcijas standartiem ir ļ oti maz, tā pē c mums tika laipni pieš ķ irta "Labā kā istaba".
2. Kas attiecas uz istabā m - tā s visas ir aptuveni vienā das, mums paveicā s dzī vot 3 variantos))! ! ! Principā par vidē jo 3-ki tas bū tu labi, bet tā kā viesnī ca sevi pozicionē kā.4 zvaigznes, jums ir jā saprot, ka numuri neatbilst š im standartam! Mē beles ir salī dzinoš i jaunas (vienā no istabā m skapja durvis bija norullē tas un vienkā rš i noliktas ī stajā vietā . Tā kā mē s to nezinā jā m, tad durvis atsitā s tieš i uz kā jā m, labi, ka nebija ieslē gtas bē rns). Televizors darbojā s (tikai pā ris krievvalodī gie kanā li ar relatī vu signā la pā rraides kvalitā ti, bet tomē r darbojā s). Ledusskapis istabā , atklā ti sakot, ir dī vains - stā v iekš ā skapī un, kad durvis ir ciet, tas neatdziest, bet vienkā rš i cep ē dienu. Lai tas darbotos, ir jā atver durvis, bet tad daļ a telpas ir aizsprostota un telpā pā rvietoties kļ ū st problemā tiski, jo telpas, maigi izsakoties, ir Ļ OTI kompaktas. Telpā ir pietiekami daudz kontaktligzdas, bet daž as no tā m ir vienkā rš i izrautas “ar gaļ u”, tā pē c tā s vienkā rš i ir nedroš as. Vannasistaba istabā s ir kā rtī bā , bet tikai problē ma ar ū deni - katru dienu ap 7 no rī ta un vakarā pusotru stundu ū dens vispā r nebija (š ajā laikā tiek iedarbinā ts baseina filtrs, lielā kā daļ a iespē jams, ka tā ir problē ma), un dienas vidū ir jā paspē j nopeldē ties siltā ū denī - akumulā cijas tvertnes uz jumta un uzkarst tikko no saules, tā pē c tas, kurš pirmais no viesiem paņ ē ma duš a, labi darī ts! Pā rē jais - vajag sekot lī dzi, bet ja nebija laika - peldē ties pa ledu, un vispā r “visi tā dzī vo, gan vā cieš i, gan turki, un neviens nesū dzas, un tu esi sliktā ks par vā cieš iem! ” - tā mums reģ istratū rā teica ļ oti SVARĪ GA persona.
3. Kad es iereģ istrē jos istabā , man nebija ne jausmas, ka man bū s jā dala dzī vojamā platī ba ar kā du citu)) - istabā ir skudras. Nē , ne tā - istabā ir SKUDRAS !!! ! ! tie nav divi vai trī s, viņ i tur nav vienkā rš i nejauš i nokļ uvuš i un nekavē joties pametuš i . . Katrai istabai ir balkons, tas ir savī ts ar augiem, tieš i no turienes mū su gadī jumā "staigā ja" š ie dedzī gie mazie kukaiņ i. Turklā t viņ i gā ja kolektī vi un ā tri, tik ļ oti, ka, no rī ta pamostoties, es vienkā rš i apstulbu, jo viņ i bija visur! ! ! Tā du skaitu zosā du uzveikt bez ī paš iem lī dzekļ iem, vicinot tikai č ī bu, izrā dī jā s vienkā rš i neiespē jami, tā pē c no reģ istratū ras skrē ju pie glā bē ja pē c palī dzī bas. Š oreiz negaidī ju, kad SVARĪ GI pievē rsī s man uzmanī bu, bet uzreiz aktī vi un skaidri izklā stī ju savas prasī bas - mani uzklausī ja un solī ja palī dzī bu 15 minū š u laikā . . Pamanī ju, istabene atnā ca pē c 3.5 stundā m))) š oreiz kukaiņ u saimi než ē lī gi iznī cinā jā m mē s, tač u palī gā steidzā s viņ u radinieki, tā pē c skudru skaits periodiski atgriezā s sā kotnē jā lī menī )) Beigā s cī ņ a ar skudrā m ar ķ ī misko aerosolu aizņ ē ma aptuveni 3 minū tes plkst. lielā kā daļ a - kā pē c bija vajadzī gs laiks un sagā dā t man nepatikš anas, es nezinu. Varbū t reģ istratū ra vienkā rš i gribē ja viņ us pasmieties, vai varbū t viņ i vienkā rš i nerū pē jas par saviem viesiem - par to stā sts klusē...
4. Un vē l viens svarī gs moments! ! ! mū su reiss tika pā rcelts no agra rī ta uz vakaru, tika norā dī ts, ka š o laiku pavadā m viesnī cā par tū roperatora lī dzekļ iem. Saskaņ ā ar noteikumiem izrakstī š anā s no numuriem ir pirms 11.00, bet pie reģ istrā cijas mums solī ja pilnu servisu pē dē jā dienā sakarā ar izbraukš anas laika izmaiņ ā m. Patiesī bā - 13.00 istabene paziņ oja, ka jā brauc prom, viņ a uzkops! ! Un reģ istratū ra (kuras klā tbū tnē tika paziņ ots par pareizu apkalpoš anu) bija ļ oti pā rsteigts, ka mē s vē l neesam atbrī vojuš i istabu un teica, ka š ajā gadī jumā mums ir jā maksā par laiku, ko mē s sē dē jā m))) Bet, kā izrā dī jā s, situā cija š ajā gadī jumā tiek risinā ta ļ oti vienkā rš i - piezvanot gidam momentā ni atbrī vojā mies no papildus izdevumiem, un SVARĪ GAIS cilvē ks pā rsteigts paziņ oja, ka domā jis maksā t papildus laiku viesnī cā , ja vē lamies pie viņ iem pabū t vē l daž as dienas, un mē s viņ u vienkā rš i pā rpratā m)))
Kā beigt pā rskatī š anu? Kopumā š eit, protams, var atpū sties - ē dieni ir ļ oti garš ī gi, jū ra skaista un tī ra, netā lu no pludmales un centra, bet, ja esat pieradis pie normā las viesnī cas apkalpoš anas, paejiet garā m š ai vietai. Varbū t visas viesnī cas š ajā valstī piekopj š ā du attieksmi pret viesiem, es nezinu - tas bija pirmais ceļ ojums uz saulaino Turciju. Bet tas bija 100% negatī vs serviss - dzī voju daž ā dā s viesnī cā s, ir ar ko salī dzinā t. Pat hosteļ os daž kā rt attieksme ir daudz labā ka. Un jebkurā gadī jumā es uzskatu, ka ir vismaz nekorekti un netaktiski salī dzinā t cilvē kus pē c tautī bas, bū t rupjiem un rupjiem, atteikties no naktsmī tnes un izspiest naudu ar viltī bā m - viesnī cas vadī bai vajadzē tu pievē rst uzmanī bu š ā diem "sī kumiem". Veiksmi viesnī cai, un pacietī bu un stiprus nervus tā s viesiem! ! ! Paldies, ja izlasī jā t lī dz beigā m, ceru, ka mans pā rskats kā dam noderē s)) Lai visiem labs garastā voklis un saulains komfortabls uzturē š anā s laiks ! ! !


Virtuve. Restorā nā viss bija ļ oti garš ī gs. Nevaru atcerē ties ē dienu, kas mums nepatiktu.
Personā ls. Personā ls ir ļ oti uzmanī gs, bet nav uzmā cī gs. Tukš u š ķ ī vi uzreiz noņ em no galda, ja uz galdiem nav galda piederumu, atnesī s. Daudzas reizes biju lieciniece tam, kā darbinieki palī dzē ja meitenē m ar maziem bē rniem, un viņ as atnesa baroš anas krē sliņ u, un bē rns smaidī ja. Lai gan visi vienmē r smaidī ja, viņ i nekad neatteica lū gumus.
Istabas. Tas vienmē r bija tī rs, telpas tika tī rī tas katru dienu.
Mī nusi: apmetā mies istabā , kas mums nepatika, par papildus samaksu - mainī jā mies; salū zusi atkritumu tvertne telpā ; reiz nolika saplē stu palagu.


Personā ls ir draudzī gs, smaidī gs un vienmē r gatavs palī dzē t.
Gandrī z visi runā krieviski.
Atpū tnieki - krievi/ukraiņ i.
Jā , un principā Kemerā ir gandrī z tas pats kontingents, tā pē c š eit gandrī z visi pā rdevē ji / darbinieki zina krievu valodu.
Animā cijas nav, bet viesmī ļ i reizē m publiku "iesilda" ar turku dejā m, un, redzot, ka cilvē ki jau sā kuš i iekļ auties, tā teikt, atmosfē rā , dodas turpinā t darbu. Ļ oti atbildī gs un jauks. Turki nemaz nav uzbā zī gi, kā daž i saka, un nekā pj iepazī ties ar visiem, ko satiek. Viņ i smaida un daž reiz sveicina.
Ē dieni viesnī cā ir ļ oti garš ī gi, vienmē r daudzveidī gi, ņ emiet š ķ ī vī tik daudz, cik vē laties, un izdomā jiet vairā k.
Viesnī ca un tā s teritorija ir ļ oti zaļ a. Jā , un arī pilsē tā .
Pludmale: sauļ oš anā s krē sli un saulessargi ir maksas, tač u arī cilvē ki tur ir draudzī gi. Pirmajā atpū tas dienā mē s paņ ē mā m 4 USD par diviem. Pā rē jā laikā viņ i gā ja garā m, smaidot un neņ emot naudu. Tas arī mani ļ oti iepriecinā ja.
Ekskursijas labā k ņ emt nevis pie gida, bet vietē jā , jo. divreiz vai pat trī sreiz lē tā k.
Es varu ieteikt Maxwell ceļ ojumu. Ļ oti atbildī gi puiš i. 23:00 mums paš i atnesa biļ etes uz viesnī cu, lai varam tikt ekskursijā un nā kamajai taisī t atlaidi.
Viesnī cas teritorija ir tī ra, gultas veļ a tiek mainī ta un numuri tiek uzkopti katru dienu.
Darbinieki nelū dz dzeramnaudu, tā pē c š eit nav obligā ti.
Tā pē c visiem krieviem ir svarī gi ē st un dzert)
Š eit varat doties klusā , relaksē još ā brī vdienā .
Es š eit atgriezī š os vē lreiz!

Istabas tika tī rī tas katru dienu, dvieļ i tika mainī ti katru dienu, gulta netika ievē rota. Viņ i atstā ja vienu dolā ru un š okolā des tā felī ti tē jai katru otro dienu. Par dolā ru viņ i izlika sirdis un apkaisī ja gultu ar ziediem))).
Viesnī ca ir ļ oti tī ra visā . Ļ oti stingra vadī tā ja, uzrauga personā lu. Tas pats menedž eris palī dz iesē dinā t viesnī cas viesus ē dnī cā . Sē dvietu pietika visiem, bet, kad lielā kā daļ a galdiņ u bija aizņ emti, viņ š ā tri atrada brī vas vietas un pavadī ja lī dz tā m. Meitenes reģ istratū rā ir ļ oti jaukas un izpalī dzī gas. Kopumā viss personā ls ir ļ oti patī kams un neuzkrī toš s.
Kopumā paldies visam viesnī cas personā lam par brī niš ķ ī gajā m brī vdienā m.




bet ar jū ru viņ us ļ oti apmā nī ja ! ! ! rakstī ts, ka lī dz pludmalei ir 400 m, bet izrā dī jā s, ka bija gandrī z 2 km !!!!!! ! caur tuksnesi, saulē! ! ! ir bezmaksas autobuss, pē c saraksta, no rī ta 2 reizes un vienu reizi paņ em no pludmales, izrā dā s simpā tija, kā mikroautobusā , no rī ta uz darbu agrā k! ))) tas varbū t ir viens mī nuss, bet tik liels!
kopumā viss ir kā rtī bā . Es novē lu jums visiem veiksmi.

Sergejs un Natā lija, Novopolocka, Baltkrievija