
Piecas zvaigznes viesnī cai, ī paš i ultra, tagad tas nemaz nevelk !! !
Atņ em viņ iem divas zvaigznes!! !
Viesnī cas Ē ģ iptē bū s vē l labā kas!! !
Kur ir visu mī ļ ā kā ultra un turku viesmī lī ba??? ?
Ierodoties reģ istratū rā viesu tikš anā s nenotiek, attieksme ir nolaidī ga. Reģ istratū ras darbinieki tik tikko runā krieviski vai izliekas, ka nerunā , ar angļ u valodu tas pats.
Viesnī ca nevar izturē t pilnu kravu!
Deklarē to SPA nav iespē jams apmeklē t: tikai pusstundu un tad pē c pieraksta! ! ! Tas pats attiecas uz dž akuzi un iekš telpu baseinu!! !
Istabas ir vecas! Viss noslaucī ts! A4 lokš ņ u TV! Nav gaisa kondicionē š anas! Telpas apgaismojums ir slikts! Ja sapņ ojat iekļ ū t turku pasakā un iegū t baldahī na gultu, varat par to arī aizmirst, vienkā rš i karā sies sarū sē jis nojumes rā mis! Santehnika ir veca un tikko funkcionē još a. Nav skaņ as izolā cijas. Ledusskapis - mini bā rs nedarbojas! Lū dzam labot ceturto dienu - ik pē c pusstundas melo, ka salabojuš i ! ! ! Š ausmas!! !
Vispā r viesnī cas vadī bas darbinieki nemitī gi melo!
Wifi ir briesmī gs visā viesnī cā .
Viesu apkalpoš ana ir tukš a vieta, neko neatrisina, melo, nekam neder ! ! ! Viņ i vienkā rš i aizņ em vietu!
Ē dienkartē nav norā dī ti importē tie alkoholiskie dzē rieni! ! ! Tikai vietē jais alkohols! ! ! Tiklī dz kaut ko prasā s no importa - viņ iem nekā nav, viss ir beidzies! Reizi dienā pie bā ra (un tad tikai vestibilā ) izliek vienu vai divas pudeles importa alkohola, un tas ir tikai pē c pusstundas skandā la ar menedž eriem ! ! ! Par tiem atseviš ķ i: neko neatrisina, priekš tam tā du ir desmitiem - viens par otru skaistā ks ! ! ! Piemē ram, sazinoties ar bā ra un restorā na vadī tā ju par deklarē tā alkohola trū kumu ē dienkartē , viņ š atbild, ka ē dienkartes paš ā s beigā s turku valodā ir rakstī ts sī kā drukā , ja kaut kas pietrū kst, viņ iem ir tiesī bas aizstā t to ar jebko. Tajā paš ā laikā viņ i turku valodā kliedz arī viens uz otru un viesnī cas viesiem! Par elites alkoholu vispā r var aizmirst – tā tur nav!
Kad kaut ko pieprasi, personā ls var klusī bā apgriezties un aiziet! Ē diens trū cī gs un vienmuļ š ! Normā lu zivju nav! Pat ne jē ra! Aizmirstiet par jū ras veltē m! Nav pat lokuma. Ē diens kā Ē ģ iptē pirmajā č etriniekā : vista un kotlete ar rī siem un tomā tu, bezgarš ī gi augļ i un biskvī ta pī rā gi. Bē rnu ē dienkarti vispā r neredzē ju!
Animā cija pretī ga: Nav normā lu š ovu, nav dzī vā s mū zikas!
Pludmale ir slikti attī rī ta no aļ ģ ē m, pusdemontē ts pontons bez nolaiš anā s jū rā , nav pietiekami daudz sauļ oš anā s krē slu. Dvieļ u maiņ a tikai spa.
Viesnī ca ir izpostī ta! ! ! Pirms pandē mijas bija lī menī -tagad nož ē lojama parodija!! ! Te neiet! ! ! Netē rē jiet savu naudu - par š ā du cenu jū s saņ emsiet daudz vairā k jebkurā citā š ī s kategorijas viesnī cā !
No labā :
Personā ls (tī rī š ana, bā rs, restorā ns) ir ļ oti jauks un uzmanī gs. Skaista un sakopta viesnī cas teritorija. Lielisks uzkodu bā rs pludmalē . Saldē jums pā rpilnī bā . Labs dī dž ejs bā rā . Milzī gi baseini!


Istabas netī ras, uzkopš ana pretī ga, aizbraucot bija spiesti maksā t 271 € par gadu veca bē rna sabojā to veļ u (nemā cī ja uz tualeti skriet), autiņ biksī tes nenē sā ja, jo caureja saē dinā ja dupsi lī dz asinī m, ne viena vien mā te savam bē rnam nekaitē s! Cenas un bojā ti palagi, neviens nesniedza, viss ir tikai vā rdos! Tiek padomā ts arī par palagu un dvieļ u izmaksā m.
Restorā nā nav blendera mazuļ u baroš anai! Ē diens vienmuļ š un bezgarš ī gs (bet par garš ā m nestrī das), jū ras velš u nav, no vā rda vispā r nav, reizi nedē ļ ā no tiem dod vienu nosaukumu, rī si ar burkā niem! Neviens š ajā viesnī cā nav dzirdē jis par Covid-19 profilakses pasā kumiem, pat virtuvē visi iztiek bez cimdiem, skaistumam karā jas antiseptiķ i. Lietoti prezervatī vi pusdienu guļ pludmalē un g. . . skaidri! Neviens neko netī ra pat pē c pieprasī juma! Trauki ir netī ri, ī paš i glā zes. Viņ i maldina viesnī cas ā rstu, piesakieties tikai savai apdroš inā š anai, neviens jums neatdos iztē rē tos 90 €.
Daudz atsauksmju no š ī gada septembra par ē š anas traucē jumiem š ajā viesnī cā , es ceru, ka viņ iem tas neizdosies! Elementā ra mitrā tī rī š ana un slaucī š ana netika veikta. Un uz ilgu laiku, spriež ot pē c netī rumu un putekļ u daudzuma.
Interneta piekļ uve bija ierobež ota, tī kls strā dā ja ar pastā vī giem pā rtraukumiem.









Viesnī ca ir ļ oti sliktā stā voklī , tai ir nepiecieš ams kapitā lais remonts, netī rumi un smirdē š ana visur, kur skatā ties. Numuros ir veci cieti matrač i un spilveni. Grī da bija saskrā pē ta, sienas notraipī tas un krā sotas, tapetes saplē stas, vietā m aizlā pī tas. Gaisa kondicionē tā js rada karstu gaisu un ne tikai istabā , bet visā viesnī cā . Uzkopš ana vispā r ir atseviš ķ s jautā jums, š ajā viesnī cā var vienkā rš i pateikt nē , istabā grī das nav mazgā tas, mazgā tas tikai pē c sū dzē š anā s. Netī rie peldmē teļ i tika izņ emti, izsniegti pē c 3 dienā m, arī pē c sū dzī bas. Viesnī cas personā ls nav profesionā ls, tie ir kazahi vai uzbeki, kas atbraukuš i piepelnī ties sezonai, tā pē c apkalpoš ana ir ļ oti zemā lī menī . Viņ i nerunā angliski. Un tā tas ir it visā . Mē beles visā viesnī cā ir vecas, nolietotas un saskrā pē tas, tā pat kā pati viesnī ca. Teritorija ap baseinu un pludmali vispā r netiek mazgā ta. Baseinā vietā m nokrita flī zes, Netī ri sauļ oš anā s krē sli, un matrač i uz tiem vispā r ir briesmī gi, viss netī rs, taukaini traipi un putnu izkā rnī jumi. Neviens tos nav mazgā jis 13 dienas. Š ķ iet, ka visu vasaru tā s ne reizi nav mainī tas un mazgā tas. Daž os matrač os no vecuma sabruka putas.
Lietussargu nav, to vietā sarū sē juš as caurules un piesietas lupatas. Pievienoš u foto. Koka pantones, kas noliktas starp sauļ oš anā s krē sliem, brū k, plī st nū jas ar naglā m. Ē dienu kvalitā te ir vienkā rš i š ausmī ga, katru dienu viens un tas pats, kaut kā da mehā nika nav svaiga, vakarā vakariņ ā s nevarē ja ē st pietiekami daudz. Pā rcepta sausā gaļ a. Vistas vai tī tara gaļ a. Pā ris reizes tika dotas saldē tas garneles no jū ras veltē m. Zandarts un grilē ta pā rkaltē ta forele. Un tā visas 13 dienas. Viss ē diens nav garš ī gs, beigā s nevarē jā m izvē lē ties, ko ē st. Bā ros kokteiļ i parasti ir sava veida pā rpalikumi, daž reiz pat bez ledus. Neziņ as virsotne ir mohito ar zemeņ u sī rupu. . . Bija mana dzimš anas diena, viesnī ca mani nekā di neapsveica.
Turcijā esam pirmo reizi, ž ē l, ka tā sanā ca. Nā kamreiz ļ oti rū pī gi izpē tī sim viesnī cu, lai atkal nenonā ktu sabojā tā atvaļ inā jumā . Briesmī ga viesnī ca, nemaz neieteiktu. Nož ē lo 100 reizes.









Pie ieejas "ē damistabā " ir dezinfekcijas lī dzeklis - pat nospiež ot 3 reizes, jums nepietiks, lai ā rstē tu rokas ! ! Ietaupī jumi - š ausmas! ! Tā pat uz grī dā m 80% gadī jumu vienkā rš i nav antiseptiska ! ! ! Tad katrs liek 50% no ē diena, tas ir, ja es š ķ audī ju un paņ ē mu aparā tu, visi ņ em pē c manis ! ! ! un tā pa apli. . . visi viesi bez maskā m, lai gan loģ iski bū tu, kur cilvē ku pū lis tā s uzvelk, un kad apsē ž as pie galda, pirms ē dienreizes - novelk, kā jau iekš ā . normā las viesnī cas! bet kā pē c viesnī ca ietaupa uz visu!! ! ! uz galdiņ iem nav spirta salvetes, personā ls - daudzi vienkā rš i bez maskā m. . . ī paš i tie, kas zilos vai sarkanos T-kreklos ar viesnī cas logo, par ko runā t, no viesu stafetes sauca menedž ere - un viņ š ir bez maskas, kā ir ???? ?
Dzirdamī ba istabā s - vā rdu nav! ! ! Jū s varat dzirdē t visus, kas klepo uz grī das zemā k, augš ā , pa kreisi vai pa labi...
Nesmē ķ ē tā ju stā vā smē ķ ē istabā s un uz balkoniem, logi tik lē ti vai veci, visa smirdoņ a nā k istabā no kaimiņ iem, to smirdoņ u tieš ā m nevar pajautā t reģ istrē joties vai viesi smē ķ ē un kur viņ us nokā rtot?? ?
22:45 blakus istabā sā k remontē t kondicionieri, troksnis stā v uz grī das, tas ilgst pusstundu, atbalsts pa numuru 7777 paceļ telefonu no 4. reizes, pē c zvanī š anas nekas nenotiek. !! ! ! mazulis pamodā s! !
00:47 var dzirdē t kā cilvē ki staigā pa koridoru, durvis kā kupenā dauzā s - bē rns nodreb ! ! . .
Istabā iebrū k apkopē jas kad esi ugunij netraucē un bez maskas!!! !
Tī rī š ana ir briesmī ga, daž reiz viņ i 2 dienas nevar iztī rī t vispā r! !
Daudzi darbinieki pat nerunā angliski!
Reģ istrē joties brī nums reģ istratū rā pat nepapū lē jā s ievadī t pareizos dzimš anas datumus, nā cā s atkal noskriet, lai dabū tu sev iespē ju izmantot internetu, un arī te ir š ausmī gi, ļ oti biež i nā kas atkā rtoti- piesakieties - 2021 ir pagalmā . . /
Vē l 90. gados turki staigā pa baseinu ar mē rkaķ i un piedā vā fotomež oņ us! ! ! Sievietes staigā tā pat un piedā vā no viņ ā m pirkt kaž okus un ā du, jū ties kā tirgū...
Nav nesmē ķ ē tā ju zonu! ! ! bē rnu baseinā var sē dē t mazattī stī ti kuri pī pē pie saviem un sveš iem bē rniem neviens nekontrolē! !
Arī lietussargi pie baseina ir jā atver paš iem - tā ds serviss, un lielā kā daļ a lietussargu ir vienkā rš i salū zuš i, sauļ oš anā s krē sli nav mazgā ti un neapstrā dā ti! ! ! Viesnī cā pretcovid pasā kumi ir vienā di ar nulli! ! Rotaļ u laukums ir š ausmī gi netī rs un viss salauzts! ! Animā cija bē rniem - Nav! ! Animatori labi, ļ oti skumji!
Ē diens ir pavisam cits stā sts. .
Ieejot ē damistabā , smird pē c skā ba. . .
Smaka nā k no Staff Only telpas, š ī smaka izplatī sies pa ē damistabu, cita nosaukuma š ai vietai nav, piena produkti it kā sabojā ti, pilnī gi antisanitā rie apstā kļ i....
Produktu kvalitā te atstā j daudz ko vē lē ties, sieri ir izturē juš i, ē dieni ir nepietiekami pagatavoti, nepietiekami pagatavoti, kodes lido maizē! ! ! Viss ē diens viena veida, brokastī s, pusdienā s un vakariņ ā s sī polu gredzeni! ! Katru dienu makaroni un griķ i, daudz ceptas gaļ as, biež i vien jē la gaļ a, olu kultenis no rī ta - 85% no tā ir vienkā rš i piedeguš i!
Augļ i: melone - zaļ a, plū me un persiki 90% zaļ i! ! svaigu - sulas atš ķ aidī jumu vietā ! ! ! Kafijas pulveris!
Pozitī vas atsauksmes raksta paš i, visas sliktā s atsauksmes nosedz labā s, bet izlasot uzreiz var redzē t, ka tā s ir muļ ķ ī bas)






Diemž ē l š ī viesnī ca sagrā va manas ilū zijas lī dz galam. Es lieliski saprotu, ka pasaulē ir pandē mija, situā cija ir sarež ģ ī ta un mē s visi esam no tā s noguruš i. Tač u tū risti un viesi Turcijā vienmē r ir zelta vē rti. No Turcijas gaidā m sauli, jū ru, gardus ē dienus un smaidī gus vietē jos iedzī votā jus. Un Turcija sagaida no mums investī cijas ekskursiju apmaksas un visu veidu suvenī ru un ē damo produktu iegā des veidā . Diezgan normā las ekonomiskā s attiecī bas.
Diemž ē l š oreiz neko no iepriekš minē tā nesagaidī jā m. Jā piemin, ka tā kā mums bija nozī mī gs pasā kums, nolē mu nedaudz iepriecinā t kā du mī ļ oto un pasū tī ju romantisku paku. Principā viss, par ko es vē los pastā stī t š ajā pā rskatā , sā kā s ar viņ u.
Sajutu ā ķ ī gu jau reģ istrē joties - solī tā VIP pieņ emš ana izrā dī jā s nemaz nav VIP un mē s vienkā rš i stā vē jā m, tā pat kā visi, pat nedaudz ilgā k, jo meitenes, kura mū s uzņ ē ma, nemitī gi novē rsa citi cilvē ki, kas ieradā s. atstā jot mū s, mū su draugi, kas ieradā s tajā paš ā viesnī cā , iekā rtojā s ā trā k. Meitene no Viesu attiecī bu pat nepapū lē jā s pateikt "apsveicu", lai gan precizē ja, vai esam jaunlaulā tie. Absolū ti flegmatiska personī ba bez viesmī lī bas ē nas. Mū s nosū tī ja ē st pirms reģ istrē š anā s. Un tad parā dī jā s cita problē ma. Saistī bā ar pandē miju, kur pā rtika ir pā rklā ta ar aizsargā još ā m plastmasas brillē m. Š ķ iet, ka viss ir loģ iski - viesmī ļ i vai pavā ri savā ks jums ē dienu un iedos jums, lai daudzi cilvē ki neiedziļ inā s ē dienā , palielinot riskus. Patiesī bā visas atpū tas dienas mums bija tikai jā grozā s un jā groza rokas, lai sniegtos pē c ē diena, sadedzinot sevi un nolā dē jot jau tā nī sto epidē miju.
Uz visā m sū dzī bā m, lū gumiem un mā jieniem meitene ar Guest Relations robotu atbildē ja, ka viņ i visu sakā rtos un mē ģ inā s, tač u visu atvaļ inā jumu situā cija palika tā da pati. Personā ls restorā nā bija absolū ti nedraudzī gs, es pat teiktu, ka dusmī gs. Viņ i iedū ra ar pirkstu aparā tos ē diena savā kš anai, sakot, ka tu pats vari tikt galā , un tevi ignorē ja. Nemitī gi bija jā gaida, kad kā ds atnā ks un ieliks ē dienu. Ē diens pats par sevi vienmuļ š - tī tars, vista, viena veida zivis daž ā dā s versijā s un viss. Nekā das jū ras veltes jums, nekā du volā niņ u. Un principā tas bū tu normā li, ja tas nebū tu viens: viesnī ca ir pozicionē ta kā VIP un Luksusa. Vestibilā jū s varat redzē t balvas un daž ā das nominā cijas luksusa un VIP segmentā . Bet ar š ā da veida virtuvi tas nav pat tuvu VIP un Luxe. Bet atpakaļ uz romantisko paketi, kuru izvē lē jos. Kad ienā cā m istabā , uz galda stā vē ja š ampanietis un atslē gas vā rds bija "uz galda".
Respektī vi, VIP klases viesnī ca to pat nepapū lē jā s ielikt ledus spainī , kamē r menedž ere man prasī ja ieraš anā s laiku. Telpas apdare, pieņ emsim, ka tā bija 3-ku. Uzreiz uzrakstī ju menedž erim, kurš man atbildē ja uz e-pastu un uzkrā soja problē mu. Ledus bija jā gaida, lī dz tas tika atvests. Mē s devā mies pasē dē t uz terases, lai atpū stos no ceļ a, jo lidojā m un nokļ uvā m no rī ta. Kā ds vī rietis atnā ca ar meiteni no viesu stafetes un visu acu priekš ā sā ka man jautā t, kas par vainu. Es, protams, pirms tam nosū tī ju, kas par vainu, bet pieminot, lai pagaidā m lai ir kā ir. Tomē r mani gaidī ja vē l viens pā rsteigums. Gaisa kondicionē tā js istabā nedarbojā s, un mana romantiskā pirmā nakts pā rvē rtā s par dzī vu elli. No rī ta es uzreiz uzrakstī ju vispirms, ka vē los visu atcelt un atgū t naudu, jo paka absolū ti neatbilst deklarē tajam lī menim.
Sā kumā vadī tā ji, viesu stafete un darbinieki mē ģ inā ja mani atrunā t, bet tad viņ i piekrita un teica, ka nauda tiks atgriezta. Bet tad sā kā s cita problē ma, es maksā ju ar karti un summa joprojā m bija tikai rezervē ta. Bet visi vienbalsī gi teica, ka vairs nevar atcelt rezervā ciju un tagad nauda ir jā atdod, sazinoties ar savu banku. Pie š ī jautā juma atgriezī š os vē lā k.
Tā lā k viesnī cā . Pirms ieraš anā s, protams, iepazinā mies ar pilnu pakalpojumu klā stu un solī jā m izklaidi viesnī cā . Tomē r es vē los pavadī t atvaļ inā jumu par svarī gu notikumu interesanti. Cita starpā , kas ir Turcijas viesnī cu standarts, vietnē tika paziņ ots par Aleksandra Revvas koncertu. Esmu vairā kas reizes zvanī jis uz viesnī cu. Jautā ju tieš i un vairā kas reizes, vai š is pasā kums notiks un katru reizi saņ ē mu atbildi, ka viss kā rtī bā un viss ir spē kā .
Kad es redzu, ka darbinieki to jau ir ieguvuš i, viņ i man teica, ka visa informā cija ir vietnē , un nolika klausuli. Un tik nopietnas VIP-Luxury viesnī cas mā jaslapā bija rakstī ts, ka Pirož kova koncerts notiks 6. maijā . Tač u, ierodoties viesnī cā , pirmais, ko dzirdē jā m, ka nebū s Revva un viņ a koncerts. Viesu attiecī bas atbildē ja uz visiem mū su jautā jumiem un saš utumiem, ka it kā viņ i paš i to nezina, tad sā ka stā stī t, ka pagaidā m 100% nav zinā ms un meklē lidojumu utt. , utt. Tajā paš ā laikā informā cija vē l atradā s uz vietas un pat pē c 5 uzturē š anā s dienā m sastapā m viesus, kuri devā s uz viesnī cu ar domu, ka tiks arī uz Revvas koncertu. Absolū ti bezatbildī ga attieksme pret viesiem, nolaidī ba un viesu maldinā š ana. Tagad par dzē rieniem. Tā kā viesnī ca apgalvo, ka tā ir augstas klases un mums bija Ultra All Inclusive, mums bija atļ auts pasū tī t dzē rienus ar ā rzemju alkoholu. Un tas ir atseviš ķ s jautā jums.
Papildus tam, ka bā ru personā ls ir absolū ts miris, bez emocionā la un neprofesionā la, jums arī jā stā v viņ iem pā ri un jā skatā s, lai alkohols jums tiktu liets tieš i imports, nevis tas, kas viņ iem ir pudelē s. Protams, viņ i bija ļ oti dusmī gi un nepā rtraukti prasī ja iet pie galda, un viņ i jau atnesī s dzē rienu. Tas pats darbojā s ar parasto Illy pupiņ u kafiju. Ja nestā vi visu laiku virs bā rmeņ a, tad kaut ko pagaidi, no vienkā rš as maš ī nas, kas stā vē s turpat blakus, dabū si pā rpalikumus. Atslā buma un baudas sajū tu pilnī bā iznī cinā ja š ā da attieksme. Kas attiecas uz kondicionieri - 4 atvaļ inā juma dienas pavadī jā m nepā rtraukti lamā joties un prasot ieslē gt kondicionieri. Un, lai gan Viesu attiecī bu meitene mū s spī tī gi apmī ļ oja, sakot, ka uztraucamies tikai mē s, vē lā k no vē l vismaz 10 cilvē kiem uzzinā jā m, ka arī viņ i nevarē ja atrasties istabā , jo tur bija mež onī gi karsts un arī viņ i stā stī ja , ka tikai viņ iem tas nepatī k .
Pē c mana uzstā jī ga lū guma viņ š uzrakstī ja papī ru, kurā solī ja, ka nauda tiks atgriezta ne vē lā k kā.10 darba dienu laikā .
Nu. Tagad ir pagā jis gandrī z mē nesis. Manā kontā nauda nav atgriezta. Visi vadī tā ji ir pā rtraukuš i atbildē t uz maniem e-pastiem, viņ i mani vienkā rš i ignorē . Ar pasaulslavenā biznesa tī kla LinkedIn starpniecī bu, kura biedrs viņ š ir, rakstī ju arī viesnī cas ģ enerā lmenedž erim Muratam Jilmazam Zerenam. Un no turienes nesaņ ē ma nekā du atbildi. Runa nav par lietas apjomu attiecī bā pret klientu, pret viesi. Absolū ta vienaldzī ba, viltī ba un nevē lē š anā s palī dzē t. Protams, es sazinā jos ar savu banku un, protams, viņ i man atdos š o naudu, tikai tas aizņ em ļ oti ilgu laiku. Bet visi pierā dī jumi ir tur. Vē stuļ u un papī ra apliecinā jumu veidā .
Viesnī cai bija plusi - interjers ir ļ oti labs, lai gan ir nepiecieš ams atjauninā t. Baseins bija apsildā ms. Teritorija ir diezgan plaš a.
Bet kā da viņ u attieksme pret tevi kā klientu pilnī bā nogalina visus plusus.
Es noteikti ieteiktu š o viesnī cu ikvienam. Tā kā man ir ļ oti plaš s kontaktu tī kls, gan ģ imenes, gan biznesa, es darī š u visus iespē jamos pasā kumus, lai atturē tu viesus no š ī s viesnī cas. Un, protams, es pats to nekad neapmeklē š u.

Sā kš u ar slikto:
1. Pludmale neatbilst "zilajam karogam", tā jā tī ra biež ā k.
2. Reģ istrē joties viesnī cā , augstprā tī gais Mustafa jeb tas, cik dedzī gi izvilina viņ u no papildu maksas par agro reģ istrē š anos 90 eiro apmē rā , viņ u knapi pierunā ja par 20 Amerikas rubļ iem, un tas neskatoties uz to, ka viesnī ca ir aizņ emti tikai 20%.
3. Sauļ oš anā s krē sli pludmalē ir š ausmī gā stā voklī - tie visi ir salū zuš i, un uz tiem nav neviena matrač a!
4. Ē diens! ! ! Nu, tagad, š ajos grū tajos laikos, š ajā ziņ ā visi ir uz brī vā m kā jā m, bet puiš i ir V. I. P. viņ a mā te!
5. Kad tu apgulsies un atpū ties, neviens neprasī s vai ar mani viss ir kā rtī bā un es negribē tu kaut ko dzert, bet vajadzē ja pajautā t!
6. Jū ra. . . nezinu, Belekā bija pirmā reize, bet jū ra mani ļ oti pievī la, tā ir netī ra(((
7. Gandrī z aizmirsu - viesnī cai jau vajadzī gs remonts, gaiteņ os vietā m smarž o pē c jē ra gaļ as, nevaru izturē t!
8. A la carte restorā ns par 100 eiro ar 2 personā m, hahaha.
Plusi:
1. Personā ls cenš as, un lielā kajai daļ ai tas izdodas.
2. Teritorijā daudz apstā dī jumu, un pati teritorija ir 9.000 kvadrā tmetru liela. esmu diezgan apmierinā ts.
Š eit ir daž i labumi! Kopumā es neiesaku)

Ē rta telpu atraš anā s vieta (attiecī bā pret spa, restorā nu un vestibilu), pietiekams veikalu skaits ar labu sortimentu, ē rtas mī kstā s mē beles vestibilā un visā viesnī cā , skaistas terases, iekopta zaļ ā zona, rotaļ laukums, ar laba droš ī bas sistē ma. Peldbaseini, labsajū tas spa, hammam ir vienkā rš i lieliski! Pē c baseina vai hammam tur var arī iedzert zā ļ u tē ju, savukā rt, atgriež oties istabā , ieskatī ties kafejnī cā un izdzert tasi kafijas ar kū kā m vai š okolā di.
Un vakarā vestibilā katru vakaru ir dzī vā mū zika, animā cijas programma.
Nepiespiestā gaisotne ļ auj atpū sties (pats rakstī ju un smaidī ju “atslā bt”, bet neko citu tur nedarī jā m un noteikti nesasprindzinā jā m : )), kas vē las, var dejot, dziedā t un piedalī ties konkursos. Ko mē s izdarī jā m un laimē jā m pudeli vī na. Jauki! Viesnī ca darbojas pē c "viss iekļ auts" principa, un dzē rieni bā rā apmierinā s visprasī gā kos viesus. Konjaka kurvotā js, viskija chivas, koktel mohito, Bloody Mary un daudz kas cits. Tiek pasniegti rieksti, č ipsi, augļ i, kā arī karstais saleps (kurš esot labs afrozodiaks).
Bē rniem tiek gatavoti gardi kokteiļ i. Darbinieki tos uztver nopietni un ļ oti uzmanī gi. Pavadiet savas brī vdienas Spice Hotel & SPA 5* un nenož ē losiet!

Sauļ oš anā s krē slu ir ļ oti maz, sezonas kulminā cijā pat nevaru iedomā ties, kur visus noliek, lietussargu vispā r nav (viens uz 10 cilvē kiem). Uz zā les nav sauļ oš anā s krē slu! Tikai elkonis lī dz elkonim pie baseina, vai pie jū ras arī ir ļ oti briest! Vestibila bā ram atseviš ķ a dziesma! Nav importē to dzē rienu! Zem pazī stamā m etiķ etē m neizprotams dzē riens! Pat darbinieki neslē pj, ka vadī tā ji aizstā j dzē rienus!
Beidzot nogalinā ja pludmales puiku, kurš VIP zonā piegā ja pie mums ar matraci, no kura lija ū dens, un lika celties no sauļ oš anā s krē sla, jo. viņ am jā uzliek matracis! Pateicā mies, bet teicā m, ka negribam gulē t uz slapjiem un netī riem matrač iem. Atbilde: Nu nedaudz tek, bet tie visi ir netī ri! ! !




