
Iekā rtojuš ies, nož ē lojā m, ka neizvē lē jā mies citu viesnī cu. Administratī vais personā ls reģ istratū rā atstā ja ļ oti nepatī kamu iespaidu. Rupji, neaudzinā ti darbinieki. Nav jē gas viņ iem prasī t informā ciju (par š o viesnī cu vai pilsē tas apskates vietā m), viņ i tik un tā ī sti nevarē s atbildē t. Pirmkā rt, viņ iem nav nekā das informā cijas, otrkā rt, viņ i ī sti nerunā angliski. Plus par telefonsarunā m maksā.5x vairā k nekā vajadzē tu. Zvanī jā m uz Krieviju pa mobilo, runā jā m 1.5 min (izsekoja), maksā ja 160dirhami. Paš ā pirmajā dienā man uz galvas nokrita aizkari istabiņ a (bija tik smagas un nevē rā s vaļ ā ). Istabas tumš as, mē beles vecas, smaka neizturama. Ē diens š ausmī gs, personā ls ienī st krievus. Tā di ir mū su iespaidi. . .






