
Sā kš u ar pozitī vajiem aspektiem. Viesnī cā ieradā mies agri no rī ta septī tā sā kumā un sā kā m gaidī t reģ istrē š anos, kas tika paziņ ota reģ istratū rā.14:00. Lī dz norē ķ inā š anā s brī dim viesnī ca atstā ja labu iespaidu. Teritorija neliela, bet ļ oti kompakta. Ē rti, ka koferus var atstā t noliktavas telpā , izmantot ģ ē rbtuvi pie SPA kur var atstā t nevajadzī gā s lietas kastē s ar kombinē to slē dzeni. Nav sū dzī bu vai komentā ru par uzturu. Svaigi spiesta sula brokastī m.
Nav slikta gaļ as un zivju izvē le, kas ir garš ī gi pagatavota. Laba augļ u izvē le. Biju ļ oti pā rsteigts, ka gandrī z katru vakaru bija vē ž i. Vakaros vakariņ ā s atklā tā zonā patī kama dzī vā mū zika. Animā cija nav uzmā cī ga un ir ko darī t. Viesnī ca ir jautra, no 16:00 uz mola ir mū zikas programmas. Pē c vakariņ ā m ir arī daž ā di š ovi. Man ļ oti patika food court restorā ns, kas ir atvē rts visu diennakti ar labu ē dienu izvē li. Ala kartes tiek apmaksā tas, bet ar ē dinā š anas laukuma klā tbū tni, tā s nebija vajadzī gas. Pludmale laba, iekļ ū š ana no jū ras apgrū tinā ta lielu akmeņ u klā tbū tnes dē ļ , bet ne kritiska. Patika, ka dvieļ iem nebija kartī š u.
Tagad pā riesim pie mī nusiem. Labie iespaidi par viesnī cu sā ka pasliktinā ties jau reģ istrē š anā s brī dī . Tā kā nakti negulē jā m un ieradā mies agri no rī ta, ļ oti gribē jā s tikt istabā . Uz reģ istratū ru devā mies 13:50 cerī bā , ka jau varē sim dabū t kartī tes no istabiņ as.
Reģ istratū ra atbildē ja, ka viesnī ca ir pilna, telpas tiek uzkoptas un jā gaida vē l 20 minū tes. Bija redzams, ka pē c mums jau bija ieraduš ies daudzi tū risti, kuri arī gaidī ja apmetni. Piegā ju pē c 20 minū tē m un atkal dzirdē ju atbildi, ka vē l jā pagaida. Tajā paš ā laikā tū risti, kuri ieradā s daudz vē lā k nekā mē s, tika apmetinā ti pilnā sparā . 14:30 beidzot dabū jā m kā rtis no istabas. Istaba iegā des brī dī sā kotnē ji tika rezervē ta ar skatu uz jū ru. Bijā m iekā rtojuš ies otrajā korpusā paš ā ekstrē mā kajā istabā.2620 otrajā stā vā ar skatu uz akvaparka kalnu, kas mums ļ oti nepatika. Nolē mu doties uz reģ istratū ru un lū gt citu istabu. Viņ i atbildē ja, ka brī vu istabu neesot, lai gan aplokš ņ u ar kartē m iekā rtoš anā s uz galda esot vairā k nekā ducis.
Viņ š ieradā s istabā un "iepriecinā ja" savu sievu. Izgā jā m uz balkona un ieraudzī jā m, ka blakus istabā tikko ievā kuš ies tū risti.
Secinā jā m, ka mums reģ istratū rā tika sniegta nepatiesa informā cija par istabu trū kumu. Sieva piedā vā ja iet viņ ai lī dzi un vē lreiz palū gt citu numuru. Gā ja. Š oreiz komunikā cija ar reģ istratū ras darbiniekiem pilnī bā sabojā ja pirmos pozitī vos iespaidus par viesnī cu. Reģ istratū ras darbiniece sā kumā atteicā s ar mums sazinā ties, atsaucoties uz to, ka mē s jau bijā m iekā rtojuš ies un viņ ai bija daudz darba. Mē s vē lreiz lū dzā m viņ ai apskatī t istabu pieejamī bu un saņ ē mā m atbildi, ka nav istabu. Uz viņ as rakstā mgalda vē l bija diezgan daudz aplokš ņ u ar kartē m. Teicu, ka pusstundu pē c mū su reģ istrē š anā s blakus istabā apmetā s jauni tū risti un nav labi teikt patiesī bu par istabu trū kumu. Viņ a jautā ja, kas mū s š eit atvedis? Es atbildē ju jū su tū risma operatoram. Viņ a teica, ka viņ iem nav tū roperatora, pret ko es iebildu, ka tad droš i vien Kungs Dievs vai Allā hs.
Kā du iemeslu dē ļ tas viņ ai sā pinā ja, un viņ a sā ka apvainoties. Teicu, ka mē s Turcijā atpū tā mies 10 reizes un tā du attieksmi pret tū ristiem nebiju redzē jusi. Pē c tam viņ a vispā r gā ja malā un izlikā s mū s nemanā m.
Es lū dzu viņ u uzaicinā t vadī tā ju. Viņ a teica, ka menedž eris stā vē ja netā lu. Visu š o laiku viņ š visu redzē ja un dzirdē ja un pat neiejaucā s. Es palū dzu viņ am pā rbaudī t istabas pieejamī bu. Pā rvaldnieks atbildē ja lauzī tā krievu valodā , viņ š nezina krievu valodu un piedā vā ja sazinā ties angliski. Sapratu, ka normā las komunikā cijas nebū s, tā pē c palū dzu lapiņ u un pildspalvu, lai pierakstī tu viņ u vā rdus. Treš ajā mē ģ inā jumā strā dnieks man iedeva lapu un pildspalvu. Es pierakstī ju vā rdus, Altinay darbinieks, Sukpu vadī tā js. Sieva vadī tā jai stā stī ja, ka tik niķ ī gu attieksmi pret tū ristiem nevienā Turcijas viesnī cā kā pie mums nav redzē jusi. Un tad notika brī nums, un menedž eris tī rā krievu valodā jautā ja vē lreiz: “Ko, nopietni? ".
Pē c stundas atnā ca ziņ a no ceļ ojumu aģ entes ar atbildi, ka diemž ē l š obrī d brī vu numuriņ u ar skatu uz jū ru nav un iespē ju robež ā s tiksim pā rcelti. 8 dienas viesnī ca tā du iespē ju neatrada, par ko pat nebrī nī jos. Jau pē c atvaļ inā juma beigā m runā ju ar draugu, kurš bija š ajā viesnī cā agrā k, un dzirdē ju, ka arī viņ iem ir jautā jumi par izlī gumu. Sā kotnē ji apmetā s ļ oti sliktā vietā , un pē c tam problē ma tika atrisinā ta par 40 USD. Sā kā m apskatī t savu istabu un sapratā m, ka uzkopš anas jē dziens š ajā viesnī cā tiek interpretē ts savdabī gi, un tas nozī mē dvieļ u, gultas veļ as, vannasistabas piederumu nomaiņ u un bā ra papildinā š anu. Bā ram bū s viesnī cas vē sture.
Koridorā uz grī das bija palikuš i mati no iepriekš ē jiem tū ristiem, kuri bija nogulē juš i visu mū su atvaļ inā jumu. Tas liek secinā t, ka grī das telpā nav mazgā tas. Tī rī š ana uz balkona vispā r iztrū kst.
Mums paš iem bija jā saslauc galds un jā iznes atkritumi no balkona. Man nā cā s lū gt treš o č ī bu pā ri un peldmē teli, jo sā kotnē ji bija divi, nevis trī s. Sā kotnē ji mini bā rs tika papildinā ts ar ū deni, bezalkoholiskajiem dzē rieniem un alu. Vairā kas dienas papildinā jā s tikai ū dens. Mē s lū dzā m papildinā t bā ru pret viesmī lī bu. Viņ a mums paskaidroja, ka bā rs tiek pilnī bā papildinā ts pē c ieraš anā s, un tad tikai ar ū deni. Ja nepiecieš ams papildinā t bā ru ar citiem dzē rieniem, tad jā pieiet klā t un jā palū dz. Mē s lū dzā m savu mini bā ru papildinā t. Piepildī ts vakarā . Tad viņ i atkal pā rtrauca uzpildī š anu. Atkal mē s tuvojā mies gestreleyshen. Tur jau bija cita meitene. Viņ a teica, ka tos var papildinā t 1, maksimums 2 reizes. Viņ i lū dza papildinā t otrreiz, viņ a solī ja, bet mini bā rs nekad netika papildinā ts.
Pa vidu atpū tai 2 dienas viesnī ca pazaudē ja š ampanieti visos bā ros. Pē c tam tas parā dī jā s 1 dienu un atkal pazuda. Dienu vē lā k tas atkal parā dī jā s.
Divas dienas pirms izlidoš anas pazuda svaigi spiesta apelsī nu sula. Saspieš anas maš ī na tika noņ emta pavisam. Ekonomiskā politika viesnī cai, kas pozicionē sevi kā.5 zvaigž ņ u viesnī ca ar augstu cenu un ar pilnu tū ristu slodzi, nav lī dz galam skaidra. Atseviš ķ i es vē los runā t par SPA. Divi spa darbinieki pā rmaiņ us pastaigā jas pa pludmali, reklamē jot savus maksas pakalpojumus veselu dienu.
Ceturtajā atpū tas dienā nolē mu vakarā apmeklē t pirti. Tač u tas izrā dī jā s neiespē jami, jo no SPA darbiniekiem dzirdē ju, ka iepriekš jā piesakā s. Jautā ju, cik laika iepriekš , un tikai treš ajā reizē man teica, ka man jā atnā k no rī ta 8:30 un jā pierakstā s. Bet, ja izmantojat viņ u maksas pakalpojumus, apmeklē jums bū s bezmaksas. Teicu, ka gribē tu vienkā rš i apmeklē t pirti, un pirmo reizi saskā ros ar faktu, ka tam ir jā piesakā s iepriekš.
Viņ š atnā ca nā kamajā rī tā.8:30 un lū dza pierakstī ties pirts apmeklē jumam. Spa darbinieks mani ieraudzī ja, teica, ka jā gaida, jo viņ š tagad pastā stī s citam tū ristam par viņ u iestā des maksas pakalpojumiem. Nogaidī jis 5 minū tes un sapratis, ka tas ā tri nebeigsies, atmetu domu par pirts apmeklē jumu, jo, samaksā jot naudu par biļ eti, vē l jā pazemojas, lai izmantotu iespē jas, kas pē c viesnī cas koncepcijas tiek definē ti kā bezmaksas.
Spa darbinieki, tā pat kā administratori, dzī vo paš i savu patstā vī go dzī vi, cenš oties nopelnī t ar tū ristiem. Bet tas jā dara ar cieņ u pret tū ristiem. Viesnī cas vadī bai tas ir vienaldzī gs. Š odien jū su viesnī ca ir pilna, un nā kamgad ar š ā du pieeju tū ristus var saskaitī t. Un pē dē jā lieta, ko es gribē ju pievienot negatī vajiem punktiem. Numuri ir jā atdod plkst. 12:00 pē c izbraukš anas.
Pē dē jā atpū tas dienā.11:30, kravā jot somas, bijā m pā rsteigti, ka viesnī cas darbiniece izmantoja savu karti un bez klauvē š anas iegā ja mū su istabā , lai iztī rī tu istabu.
Es ceru, ka š is pā rskats bū s noderī gs ceļ otā jiem, kuri nā kotnē apsvē rs š o viesnī cu par savu atvaļ inā jumu. Ir viesnī cas, kurā s vē laties atgriezties vē lreiz. Š ajā viesnī cā , kas patiesī bā ir diezgan laba, tā das vē lmes nav.

















Sā ksim ar plusiem:
- ē rta atraš anā s vieta: viesnī ca atrodas netā lu no Antā lijas lidostas;
- kompakta viesnī ca, kur viss ir tuvu: baseini, bā ri, restorā ni un pludmale;
- mū su istaba bija plaš a, gaiš a, tikko izremontē ta; paskatī jā s uz jū ru; balkons pietiekami liels: ir veļ as ž ā vē tā ji, atzveltnes krē sli un galds, vakarā var baudī t skatu uz jū ru (jo uz balkona pirms pusdienā m ir ļ oti karsts);
- ļ oti garš ī ga kafija kafejnī cā un neierobež ots š okolā des saldē jums))
- no jū ras un pantones paveras krā š ņ s skats uz kalniem;
- daudz bā ru, kur viņ i gatavo daž ā dus kokteiļ us. Daž i bā ri ir atvē rti visu diennakti;
- Patika brokastis. Katrai gaumei ir izvē le: Iesakā m neņ emt kafiju restorā nā , jo tas ir no rakstā mmaš ī nas, bet pagatavoto kafiju labā k ņ emt kafejnī cā , bet tas ir atvē rts no 10:00.
Diemž ē l mums bija vairā k mī nusu:
Un tā kā mū su istabiņ a bija ar skatu uz jū ru un molu (uz kuras bija diskotē ka), tad gulē t vispā r nebija iespē jams, jo istabā vienkā rš i nav skaņ as izolā cijas! ! ! Mē rī ts pa telefonu (ar pilnī bā aizvē rtā m durvī m 65 dB). Ar ko salī dzinā t: no 60 lī dz 70 dB - tas ir kā pā rpildī tā birojā );
- pusdienlaikā nā ca uzkopt visas kaimiņ u istabas, bet pat ar aizvē rtā m durvī m pusdienlaikā nav iespē jams atpū sties, jo darbinieki ļ oti skaļ i runā savā starpā , sū c putekļ us un klauvē , lai miers nav jā gaida + mū zika baseins ir ļ oti skaļ š;
- telpas piepildī š ana ar higiē nas lī dzekļ iem: tas ir ļ oti smieklī gi un smieklī gi. Dī vaini standarti: matu kondicionieri iedeva tikai 3. dienā , vienreizē jā s č ī bas pē c pā ris dienā m atņ ē ma un vairs neatdeva, un vienu peldmē teli paņ ē ma un atdeva tikai nā kamajā dienā , dozatorā nebija š ķ idrā s roku ziepes ( tas bija tukš s visas 9 dienas), tikai cietas ziepes).
Lai gan mums nav pretenziju pret dvieļ u un gultas veļ as maiņ u;
- kokteiļ i bā rā bija garš ī gi tikai katru otro reizi, bā rmeņ i, atklā ti sakot, netiek galā ar tik daudziem viesiem;
- pusdienu un vakariņ u ē dienu izvē le ir diezgan vienmuļ a;
- viesmī ļ i vispā r netika galā ar viesu pilno nosē dinā š anu restorā nā , un lai arī kurā laikā tu atnā ci: zā le vienmē r pilna, pie visiem ē dieniem ir gara rinda, darbinieki nerunā un saprot gan angliski. un krievu. Man arī bija jā gaida 10 minū tes, lai atbrī votu galdiņ u vai staigā tu apkā rt, lū dzot viesmī ļ iem atnest tehniku - tas ir ļ oti dī vaini 5 * viesnī cai
– Food Court ir pavisam cits stā sts. Pasū tī jumi tiek pieņ emti ļ oti lē ni. Viesmī ļ i var pat aizmirst, ka esat veicis pasū tī jumu. Pē c pasū tī juma veikš anas gaidī jā m 1 stundu un 20 minū tes, vairā kas reizes zvanot viesmī lim, tač u mū s, atklā ti sakot, ignorē ja. Kad piegā jā m klā t un prasī jā m administratorei kur ir mū su pasū tī jums?
viņ š piezvanī ja viesmī lei - un viņ a atbildē ja "atvainojiet, es aizmirsu".
Pakalpojums ir vienkā rš i briesmī gs.
Tajā paš ā laikā vē rsā mies pie "Guest Relation" letes, kas atrodas pretī reģ istratū rai, kur mums teica, ka viņ i to ņ ems vē rā . Bet diemž ē l nekas nav mainī jies visā pā rē jā . Cilvē ku kļ uva arvien vairā k, un apkalpoš ana kļ uva tikai sliktā ka.
Cienī jamā Grand Park Hotel Kemer, mē s saprotam, ka jums ir pilna slodze, BET tas nekā dā gadī jumā nedrī kst ietekmē t katra viesa apkalpoš anas kvalitā ti un relaksā ciju!
Galu galā viņ i maksā ja (ne mazas izmaksas) par uzturē š anos jū su 5 * viesnī cā , un viņ iem nevajadzē tu sagā dā t neē rtī bas faktam, ka jums ir slikta vadī ba, nepietiek darbinieku vai viņ i vienkā rš i slikti veic savu darbu!


Numuri ir labi, izskatā s, ka tie ir nesen izremontē ti. Ja iekā rtojaties istabā ar skatu uz jū ru, esiet gatavi pastā vī gam troksnim – 9-10 no rī ta sā k bļ aut un skanē t saksofons, un pē c tam visas dienas garumā bū s troksnis. Labā kais variants ir skats uz kalniem.
VIESNĪ CAS GALVENĀ S PRIEKŠ ROCĪ BAS: labs ē diens un liela izvē le (izņ emot brokastis - katra diena bija vienmuļ a), laba bezmaksas dzē rienu un saldē juma izvē le; laba viesnī cas atraš anā s vieta, netā lu no Kemeras, Gojņ ukas un Antā lijas, paš ā ciematā ir bankomā ti, veikali utt.
; lieliska piekraste un tī ra pludmale; vakara izklaides programma (bet diskotē ka pē c tā s ir tikai lī dz 12 naktī un mū zika gandrī z vienā da katru dienu); sakopta teritorija un daudz apstā dī jumu; lielā kā daļ a viesu ir jaunieš i; no viesnī cas lī dz jū rai - maksimā li 5 minū tes.
Mī nusi:
Monotona augļ u izvē le visas 11 atpū tas dienas.
Ļ OTI PAKALPOJUMS! Ī paš i tas kļ uva pamanā ms 3. atpū tas dienā , kad sā ka ierasties ļ oti liels viesu skaits.
Restorā na darbiniekiem nebija laika neko darī t, un daž reiz bija nepiecieš ams 10 un vairā k minū tes gaidī t galda piederumus, dzē rienus.
Ē dienu tiesas darbs naktī s ir š ausmī gs - ilgi ņ em un pieņ em pasū tī jumus, aizmirst paņ emt lī dzi traukus, tehniku, dzē rienus. Viņ i var likt priekš ā faktam, ka kā ds noteikts alkohols ir beidzies, un paraustī t plecus. Un bā rmenis naktī vispā r visbiež ā k kaut kur pazuda un viesmī lis visu darbu izdarī ja viņ a vietā.
Restorā na karstajam veikalam nebija laika gatavot un pasniegt ē dienu lielā cilvē ku skaita dē ļ.
Laika gaitā kokteiļ i bā rā bija normā li.
Trenaž ieru zā le un bezmaksas spa pakalpojumi ir jā rezervē iepriekš , kas ir lielas neē rtī bas.
Ļ oti agresī vi apsargi, kas nerunā ne krieviski, ne angliski.
Nekaunī gas apkopē jas, pie mums nā ca arī tad, ja karā jā s zī me "Netraucē t". Katru dienu pusdienlaikā klauvē ja pie istabas ar strā dā još u putekļ u sū cē ju, tī rot neizsniedza nepiecieš amo higiē nas ierī č u skaitu, katru rī tu ļ oti skaļ i runā ja, un mū su draugi 3.4 stā vā nevarē ja ierasties uzkopt uz 3 -5 dienas, pat ja par to jautā.
NEPĒ RCĒ JIET TURĒ JUS no viesnī cu gidiem, papildus maksa ir traka! Biļ eš u atš ķ irī ba vienai personai ir lī dz 60 USD (mū su pieredze).
Iesaku sazinā ties ar Natā liju, viņ as ceļ ojumu aģ entū ra atrodas pa ceļ am uz tirgu.
Jums jā iziet no viesnī cas un jā iet pa labi, jū s redzē siet melnbaltu flī ž u platformu un zī mi.
Kopē jais iespaids par paš u viesnī cu nav slikts, tač u tieš ā m š ķ iet, ka apkalpoš ana ir klibs un visi darbinieki, š ķ iet, dara jums labu.

Transfē rs no lidostas mū s vispirms aizveda uz mū su viesnī cu - tas bija ļ oti ē rti, viņ i mū s iekā rtoja pirms 14:00, jo. numurs izlaists. Pieklā jī gs un draudzī gs personā ls palī dzē ja visos jautā jumos. Vienī gais, kas mani nedaudz apbē dinā ja, ir tas, ka mū su uzturē š anā s laikā akvā rijos nebija nevienas zivis. Tos ienes bē rniem istabā , lai viņ i pabaro un aprū pē ) Bet mē s nesaņ ē mā m, lai gan vē lā k par to neatcerē jā mies))) Bē rns ar prieku devā s uz Bē rnu klubu, ir ļ oti jauki animatori, zē ns un meitene. Viņ iem vienmē r bija ko darī t))) Teritorijā ir arī ū dens slidkalniņ i bē rniem, es ī paš i izvē lē jos ar viņ iem viesnī cu, bet mana meita nekad ar tiem nebrauca. Vakaros notiek bē rnu diskotē ka un vakara izrā de visai ģ imenei. Izrā de ļ oti cienī ga, skaisti tē rpi un cipari.
Arī dienas laikā piestā tnē notiek š ovi un dzī vā mū zika.
Pā rtika ir pelnī jusi ī paš u uzmanī bu. Daudz un daudz daž ā du! Neviens nebū s izsalcis)) Vakaros grils un grils. Vakariņ ā s restorā na terasē dzī vā mū zika un, protams, vakara diskotē ka. Mū zika - visi krievu un ukraiņ u hiti. Vispā r mums viss. Reizē m gribē jā s padejot lī dz rī tam, bet karantī nas pasā kumi atļ auj tikai lī dz 23. Un tad kolonnas devā s darbī bā , katrai kompā nijai bija sava kolonna un sava diskotē ka. Tā pē c iesaku ņ emt lī dzi, bet jaudī gā ku.
Ja vē laties atpū sties - laipni lū dzam Spa)) Es izgā ju masā ž as kursu, Thai mani izvilka, tā bija. Viesnī cā ir fotogrā fs, protams, Guynuk kanjonā uztaisī jā m ļ oti skaistu fotosesiju, daba ir nereā la - ļ oti iesaku apskatī ties.
Mā jā s lidojā m patī kamā m emocijā m un iespaidiem piepildī ti, tas bija lielisks atvaļ inā jums.









-) viesnī ca pē c remonta, bet ir redzamas nepilnī bas remontā ;
pretī gi matrač i vienvietī gā s gultā s;
istabiņ a pirkta ar skatu uz jū ru (ļ oti atvainojos) - trokš ņ ains lī dz 12 naktī ;
ē diens restorā nā ir ā rkā rtī gi vienmuļ š un garlaicī gs;
teritorija neliela un klā ta ar flī zē m;
galvenajā pludmalē ir vieta sauļ oš anā s krē sliem un saulessargiem, tač u tie maksā tikai pusi;
runā još as galvas no spa centra - tas ir alvas...vienkā rš i zae. . li ((
+) lielisks Wi-Fi;
labs alkohols visos bā ros (tikai jā pasaka, ko tieš i gribi. . . citā di lej vietē jo š ņ abi) - Radlabel. . . Gordons. . . Omega utt. Š ampanietis ir garš ī gs un vienmē r pā rpilnī bā ;
ir pā ris ū dens slidkalniņ i un galda teniss;
jū ra ir lieliska...saulriets ir labs;
priekš nesumu cienī tā jiem - katru vakaru mū zika ar labu gaismu un skaņ u. . . bet ar poprepertuā ru.
Vispā r pā rē jā s normas. . . bet ir daudz mī nusu.
Dienas laikā animā cijas nav vispā r, un tas ir milzī gs pluss.

Personā ls ir uzcī tī gs un pieklā jī gs. Jū s varat lejupielā dē t aplikā ciju un pasū tī t uzkopš anu un jebkuru pakalpojumu tieš saistē sev ē rtā laikā , internets ir pat pludmalē . Ē rta gulta, mā jī gi numuriņ i, jauka ē rta duš a. Daudzveidī gs uzturs, gaļ a, dā rzeņ i, svaigi augļ i, konditorejas izstrā dā jumi. Piedā vā ū dens aktivitā tes. Viss ir super. Ī paš s paldies Elvī nai par brī niš ķ ī go masā ž u, iesaku!
Vienī gais negatī vais man bija skaļ ā diskotē ka uz mola. Ja vē lies aizmigt pirms 24:00 - nepasū tiet istabas ar skatu uz jū ru, uz balkona joprojā m ir ļ oti karsts, ē rtā k ir bū t kondicionē tā telpā vai pludmalē , kur ir patī kams vē jš . , tā pē c no balkona ar skatu uz jū ru nebija lielas jē gas, bet skaļ ā diskotē ka diktē ja savu rež ī mu.


Es stingri atrunā ju visus no ceļ ojuma uz Grand Park Kemer.
1. Milzī gs jautā jums: kurš viņ iem pieš ķ ī ra 5 zvaigznes?
2. Personā ls reģ istratū rā ir reti boors. Esiet gatavi tam, ka, reģ istrē joties, jums apzinā ti tiks paslī dē ts sliktas vai zemā kas kategorijas numurs. Galvenais uzdevums ir izkrā pt no jums papildu naudu. Mums bija kompā nija. Iepriekš brī dinā jā m par ieraš anā s nosacī jumiem. Normā lo standartu vietā viņ i mums izslidinā ja vienu ekonomisku istabu un otru istabu ar bojā tu kanalizā ciju. Abā m istabā m bija uzlauztas slē dzenes. No rī ta apspriedes laikā reģ istratū ras vadī tā ji sā ka izrullē t pasaku, ka nakts vadī tā js nezina krievu valodu un ka mē s it kā bijā m rupji pret viņ u, lai gan video var skaidri redzē t un dzirdē t, kā viņ š runā ja un bija rupjš . krieviski. Rezultā tā izsitā m normā lus skaitļ us.
3. Virtuve ir š ausmī ga. Mē s personī gi redzē jā m, kā cilvē ki no viesnī cas lū dza izsaukt ā tro palī dzī bu, tā pē c viņ iem bija nopietna saindē š anā s. Padomā jiet 10 reizes, ja dodaties uz š o viesnī cu ar bē rniem.
4. Bā ri.... Tas ir pavisam cits stā sts. . . Pastā vī gi nav noteiktu dzē rienu. Tos vienkā rš i nepirka. ))) Arī kokteiļ i ir jautri. Viesnī cai nebija prā ta, lai trī s dienas nopirktu piparmē tru un ardievu mohito. Nav vienotas izpratnes par kokteiļ u gatavoš anu. Dž ina vai bacardi vietā varat vienkā rš i ieliet degvī nu.
5. Aizmirstiet, ka, kā jau parastā s pieczvaigž ņ u viesnī cā s, piegā jā t pie ledusskapja un paņ ē mā t ū deni))) pirms tam bū s cī tī gi jā meklē darbinieki, kas atnesī s ū deni.
Arī personā ls ir problē ma. Vakarā uz 10-15 minū tē m meklē ju bā rmeni vai oficiantu. Rezultā tā es pieķ ē ru kā du tehniķ i un viņ š man atrada bā rmeni.
6. Ū dens slidkalniņ i ir briesmī gi. Vecie priekš metstikliņ i, kuros pat hermē tiķ is š uvju vietā s izž uva un sā ka birt. Braucot labi jutī si locī tavas un kā bonusu iegū si saskrā pē tu muguru.
7. Koplietoš anas telpā s ir ļ oti smacī gs. Vienkā rš i nav ventilā cijas un gaisa kondicionē š anas. Ietaupī jumi atpū tniekiem.
8. Telpā s nav ventilā cijas, proti, vannas istabā . Kā vē lā k izrā dī jā s, ar citiem atpū tniekiem ir tā ds pats stā sts.