
Ieejot istabā , mē s konstatē jā m, ka putekļ i un netī rumi ir visur, uz spoguļ a, uz attē la, uz televizora un uz grī das. Televizora tā lvadī bas pults bija netī ra un nedarbojā s. Uz galda stā vē ja mape ar informā ciju par viesnī cu, un tā viss izjuka, kad viņ i nolē ma to pā rvietot. Vannas istabā nebija pietiekami daudz dvieļ u, un tā pē c PILNĪ GI katru dienu man nā cā s ubagot no kalponē m. Par vannasistabas piederumiem klusē ju, nesaņ ē mā m ne š ampū nu, ne kondicionieri, ne ķ ermeņ a krē mu, tikai pirmajā dienā . Netī rumi vannā , nemazgā ti stikli, sē nī te pie sienas, rū sa. Un tas ir 5 ZVAIGZNES? ? ? Nekvalitatī vs tualetes papī rs, tā tiek "mī lē ti" viesnī cas viesi. Dzirdamī ba izcila, aiz sienas kā ds š ķ auda, tas viss lieliski dzirdams telpā . Ž ā vē t lietas absolū ti nav kur. Peldmē teļ i pirmajā dienā bija sač akarē ti ā rprā tī gi netī ri, mazi un tikai 2 uz trim, nometā m uz grī das, lai nomainī tu, un ko tu domā , bez sirdsapziņ as š ķ ipsnā m pakā ra savā vietā , it kā tā diem jā bū t! Atseviš ķ i jā atzī mē "iekš telpu" baseins, tas ir ne tikai zem dedzinoš as saules, tas ir arī mazs un tam pieguloš ā teritorija ir tā da pati, un tikai 6 sauļ oš anā s krē sli 200 viesiem ! ! ! Par SPA un trenaž ieru zā li var aizmirst, to nav, uzzinā jā m, ka viesnī ca ir gatava nodroš inā t SPA, uz kuru jā iet, izbraukš anas dienā arī citi viesi neko nezinā ja par SPA, jo viesnī ca nekā du informā ciju nesniedza. Atseviš ķ i atzī mē ju brokastis, 2 nedē ļ as pē c kā rtas tas pats, baigā maize, sapuvuš i augļ i, pretī ga kafija, galdu apkalpoš ana par 0 ballē m, paš apkalpoš anā s, kur gribi tur un ņ em dakš iņ as, naž us, krū zes, salvetes. Sā ls, pipari, olī veļ ļ a, viss vienā eksemplā rā visai zā lei, un, ja kā ds paņ ē ma, tad palikā t bez tā .
Vienā no pē dē jā m dienā m nolē mā m izmantot mū su bezmaksas vakariņ as viesnī cā , par ko tika minē ts sā kumā . Un vakariņ u rezultā tā bijā m spiesti maksā t par ū deni, kafiju un š ampanieti. Starp citu, vakariņ as bija pretī gas, siļ ķ e etiķ ī , kas bija neizturama ē st, garneles rozā mē rcē , izrā dī jā s majonē zē , un karpač o bija pā rā k sā ļ š !
Nā kamajā dienā , protams, devā mies kā rtot, zvanī jā m menedž erim, kurš teica, ka viņ u mū su pretenzijas neinteresē , viņ š negrasā s risinā t situā ciju, viņ u neinteresē ja tas, ka trū kst 2. grupas invalī dam iekš telpu baseins sabojā ja visas brī vdienas, un tie 116 eiro par pretī gā m vakariņ ā m ir vairā k kā pietiekami viņ u trū kumiem. Kad brokastī s sniedzu puvuš u zemeņ u fotogrā fijas ar atsauci uz viesnī cu, viņ š man pā rmeta, ka š ī s fotogrā fijas nav uzņ emtas viesnī cā un es tikai gribu sabojā t viesnī cas reputā ciju! Ja tev vispā r ir reputā cija?? ? ? Kur ir tavas 5 zvaigznes? ? ? Izejot no viesnī cas, uz rē ķ ina tika norakstī ts ledus, ko pasū tī jā m istabā , par 2.5 eiro! Pirmo reizi redzu, ka viņ i bija spiesti maksā t par saldē tu krā na ū deni ! ! ! Un rē ķ inam pievienoja arī mini bā ru, kuru mē s neizmantojā m, bet, paldies Dievam, tas tika izdzē sts, tiklī dz sā kā m izdomā t!
Ja vē laties maksā t par 2 zvaigznē m kā par 5, tad jū s esat š eit! Š ī ir sliktā kā viesnī ca Spā nijā !
