
Jū s vē rš aties pie viņ iem, un, atbildot, aukstumā viņ u uzmanī bu novē rš vai nu telefona zvans, vai citi arā bi, kas kā pj ā rpus rindas. Starp citu, par arā biem tur atpū tā s 99%. Slā vi / eiropieš i redzē t bija laime. Es domā ju, ka nevajag rakstī t par to, kas arā bi ir cū kas, pē c kā diem netī rumiem, cik neaudzinā ti, kā bez rindas kā pj tev pa priekš u utt.
Tā lā k sarakstā : akvaparkā visi slidkalniņ i nebija ieslē gti, tas ir, viens slidkalniņ š darbojas stundu, pē c tam tos izslē dz, citus ieslē dz stundu un tā pa apli. Bē rnu akvaparkā tā pati bilde, vispirms strā dā viena daļ a, tad otra. Sveiki, 100% viesnī cas noslogojums!! ! Turklā t atpū tnieki no Charmillion 5 *, kuri ieradā s mū su viesnī cā ū dens atrakciju parkā . Tā simpā tija un rinda uz š iem slidkalniņ iem, ka karā par griķ iem bulciņ u nobraucienam vispā r nepietiek un slaidus tomē r ieslē dz pa daļ ā m ? ! Lai vienreiz tiktu lejā , bija jā nostā vē.15 minū tes uz kā pnē m rindā saulē . Alva.
Viesnī cas ī paš niekiem galvenais ir piepildī t vairā k cilvē ku, bet nerū pē jas par apkalpoš anu. Tas pats par pā rtiku: nabagi, netī ri, muš u bari, arā bu pū ļ i, kas kā pj ar š ķ ī vjiem bez rindas, nav pietiekami daudz galdu, nepietiek galda piederumu. Ē diens š ausmī gs, kaltē ti apelsī ni, mazvā rī ti makaroni, puse trauku ar matiem. Fu, kad es atceros, es esmu tik pā rsteigts. Viesnī cas teritorijā ir 3 bā ri, bet pē c pulksten 18:00 reā li strā dā viens, un vienmē r ir lielas rindas. Animā cija bē rniem: 20 minū tes dziesmas, stulbi katru dienu tas pats. Tā s paš as dejas. Nav konkursu, nav komunikā cijas, nekā . Pieauguš ajiem paredzē tā animā cija parasti ir nulle. 22-00 viss beidzas, gaismas tiek izslē gtas, visi iet ellē . Autobuss uz pludmali kursē reizi stundā . Piesmacis, ar karstiem sē dekļ iem. 10 minū š u brauciens ir kā ceļ š uz elli. Jū ra ir kā jū ra, tā s vienkā rš i nav. Potī tes dziļ ums. No pontona uzreiz lū zt 30 metrus Var blenzt uz zivi.
Ē dienu tiesa ir š ausmī ga, frī kartupeļ i un ceturtdaļ a nesaprotama kaltē ta tī rradņ a ar bulciņ u aizvakar. Nav dā rzeņ u, nekas cits. Pretī ga viesnī ca. Bijā m ar diviem bē rniem 7 un 3 gadus vecus. Es skaitī ju dienas lī dz atvaļ inā juma beigā m, lai varē tu atgriezties mā jā s. Pē c š ī s viesnī cas nebija vē lē š anā s kā dreiz atgriezties Ē ģ iptē .


Pozitī vā puse: ā tra norē ķ inā š anā s, laba ē diena daudzveidī ba, akvaparks, teniss, ļ oti skaista jū ra un rifs viesnī cas jū ras dzī ves kū rortā (autobuss 5-7 minū tes), numurs tika tī rī ts katru dienu un apkopē ju mē s gandrī z nekad neredzē jā m (atš ķ irī bā no albatros akvaparka pē rn, kad apkopē ja pieklauvē ja pie durvī m no plkst. 8 un lū gums neklauvē t, jo piekā rtā zī me netraucē t neatsaucā s), animatori centā s cilvē kus iesaistī t daž ā dā s spē lē s (ū denspolo, aerobika, volejbols), jautra vakara programma, iesaku pierakstī ties itā ļ u restorā nā - paņ ē mā m jū ras veltes: ļ oti laba pasniegš ana un gardi krabji, garneles, kalmā ri, salī dzinot ar parastu restorā nu, kad ceturtdien bija zivju diena.
No mī nusiem: viesnī ca atrodas burvī bas vē jainajā daļ ā , tā pē c peldē š anai parasti tika izkā rts agrs sarkanais karogs, mums ieteica peldē t pusdienā s, un š ajā laikā mums paveicā s - vienmē r dzeltens, numuriņ u ekonomija ir vienkā rš a, ne pā rā k pievilcī gs 5*, it ī paš i salī dzinot ar albatrosa akvaparku, blakus istabā var dzirdē t lidmaš ī nu dū koņ u vai gaisa kondicionē tā ju, bet 1 dienā pierod. Jā iet uz bā ru pē c ū dens, tas nez kā pē c pē c tī rī š anas netiek atstā ts istabā , istabā s nav wi-fi, lidostā nopirkā m karti.
Turklā t es iesaku:
- Iepirkš anā s La Strada - 5-7 minū tes ar taksometru no viesnī cas - par 4 USD jū s varat braukt. Ir viens pā rdevē js, Ahmeds, pā rsteidzoš i godī gs un pieklā jī gs vī rietis, un, ja jū s sakā t, ka "Jū lija (mana sieva) viņ u ieteica", viņ š jums pieš ķ irs papildu atlaidi.
- Neiesaku doties pilsē tas apskates tū rē s no tū roperatora, jo pē cpusdienā tevi aizved uz tū roperatora veikaliem, kur viss ir ā rkā rtī gi dā rgi, un pilsē tu tieš ā m neredzi.
- devā s ekskursijā ar nā ru jahtu uz rezervā tu Ras Muhammad - man ļ oti patika, labs rifs, daudz zivju, nirš ana, batiskafs, jū ras veltes) viss augstumā . Lai gan, bijā m bez bē rniem, bet redzē jā m, ka bē rniem ir garlaicī gi.






Mē s ceļ ojā m kā ģ imene, divi pieauguš ie un divi bē rni, izvē lē jā mies š o viesnī cu pē c atsauksmē m un ļ oti patika slidkalniņ i un to skaits. Viesnī ca tiek pozicionē ta kā ģ imenes viesnī ca ar savu ū dens atrakciju parku. Mē s gaidī jā m neaizmirstamu atvaļ inā jumu, principā mē s to saņ ē mā m - neaizmirstamu - sliktā ko atvaļ inā jumu.
Pacē lā mies no Borispiļ as 3os no rī ta, 4 stundas lidojuma un iegā jā m vasarā.
Viesnī cā ieradā mies 8 no rī ta, reģ istratū rā bijā m iereģ istrē ti, atstā jā m bagā ž u un devā mies brokastī s, mani uzreiz pā rsteidza, ka viesnī ca ī paš i neievē roja karantī nas standartus, bufete, kā iepriekš , viss viesi liek ē st paš i, viss ir pieejams, visi ņ em vienu un to paš u karoti, personā ls maskā s, viesi bez. Nu, labi, mē s par to pā rā k neuztraucā mies.
Tad bijā m iekā rtojuš ies, istabiņ a plaš a, mums bija ģ imenes istaba, divistabu apartamenti ar skatu uz baseinu un akvaparku, istaba bija tī ra, bet protams jau nolietota, rokturi, durvis un vannas istaba nebija tika renovē ts ilgu laiku. Numurā ir tē jkanna, tē ja un ū dens. Paprasī ju gludekli, man atnesa, bet izrā dī jā s, ka rozetes nestrā dā , izsauca reģ istratū ru, atbrauca administratore, teica viss ok, aizgā ja, bija gaisma - rozetes nestrā dā ja, tad viņ š atnā ca atkal, jau ar vadī tā ju Manu vai Manu, tā pē c un viņ i nesaprata, kā viņ a vā rds skan pareizi, viņ š paceltā tonī sā ka skaidrot, ka viss darbojas, mē s nedarā m visu pareizi, ģ enerā lis pirmajā dienā nesapratā mies, un jau bija izveidojies konflikts, noieti darbojā s.
Nā kamajā dienā mums bija tikš anā s ar gidu, uzņ emoš o kompā niju Ē ģ iptē "SUN INTERNATIONAL" no ekskursijas. Join Up operators, viņ u sauc Akram, viņ š mums neko nepiedā vā ja, bet mē s priecā jā mies, jo neplā nojā m nekur braukt, bē rni mazi.
Es tikko atstā ju savu numuru un viss.
Nā kamajā dienā no rī ta, kad atnā cā m uz akvaparku, mana meita (8 gadi) braukā jot ar slidkalniņ iem guva savainojumu, proti, sasita galvu pret slidkalniņ a skrū vē m (pielikumā foto) un sagrieza. . Asinis, š oks un ved pie ā rsta, gaidī jā m 30-40 min pie ā rsta, bija apdroš inā š ana, bez paš riska, atbrauca dakteris, ē ģ iptietis lī dz 30, laikam saš uva galvu un teica, lai nā k katru dienu uz pā rbaudi. Tas viss ilga apmē ram 1.5h, biju uz nerviem, nomierinoš u lī dzekli nepiedā vā ja, spiediens bija 180/100.
Vecā ki, esiet modri, ir bī stami slī dkalniņ i un ja kaut kas notiek, tad palī dzī ba tiek sniegta novē loti (ja vispā r). Un pē c tam, kad viņ i mums saš uva galvas, mū s sauc uz reģ istratū ru, es visu skaidri neatceros, viss bija miglā , viņ i sā k teikt, ka mū s izliks, ka mē s esam problemā tiski klienti.
Uz jautā jumu, kur izlikt, atbilde ir: izdomā pats, paņ em mantas un izej ā rā , stunda, lai atbrī votu istabu, vai paraksti papī ru, ka tev nav pretenziju pret viesnī cu un noņ em rokassprā dzi, nomaini uz bē rns. Tas nozī mē , ka jū s varat ē st, bet tikai bezalkoholiskos dzē rienus. Vispā r sā kumā neko neparakstā mies, gribam atgriezties istabā dzert zā les, bet ierodoties istabā izrā dā s bloķ ē ta, nobloķ ē ja karti, mū su lietas ir, bet mē s nevar ieiet. Atgriezā mies reģ istratū rā , saka - jā , esam bloķ ē juš i tavu numuru, vai nu stundu, lai izrakstī š anā s, vai parakstī tu dokumentu. Mums nekas cits neatlika kā parakstī t dokumentu, protams, sapratā m, ka tā dā veidā viesnī ca atsakā s no atbildī bas par meitas lauzto galvu.
Tad mums bija sū dzī bas, ka bē rns raud 23:00, jo atgriezā mies no Naama Bay 22:30 un pē c tam es dē lu (5 gadi) uzklā ju apdeguma krē mu un dabiski viņ š raudā ja, apmē ram 5 minū tes.
Mana dzimš anas diena iekrita tikai atvaļ inā jumā , protams, viss jau bija sabojā ts un nebija absolū ti nekā da noskaņ ojuma. Tad parā dī jā s jauns noteikums: jū s nevarat fotografē t viesnī cā , tas ir, es veicu vingrinā jumus, mans vī rs mani bildē pa tā lruni, viņ i pienā k pie viņ a un saka: jū s nevarat fotografē t. Ja Manu kungs (manē jais) redzē s, bū s problē mas. Atlikuš o brī vdienu gandrī z visu laiku pavadī jā m pie jū ras viesnī cā , kur mū s ved autobuss no viesnī cas, tas ir Charmilion Club Resort, kaut vai tā pē c, ka neredzē jā m administrā cijas niķ ī go attieksmi.
Tā tad kopumā jū ra ir laba, bet mē s tur nokļ uvā m, kad bija vē jš un 3 reizes bija sarkanais karogs, jū s nevarat peldē t, animā cija viesnī cā ir laba, jautra, groovy, puiš i no daž ā dā m valstī m, Vē los izcelt arī bā rmeni Maiku, viņ š ir ļ oti laipns un gatavo gardus kokteiļ us , neviens cits viesnī cā to nevar darī t, restorā nā arī personā ls ir pieklā jī gs, ir rudmatains viesmī lis, neatceros viņ a vā rds, viņ š ir ļ oti uzmanī gs.
Ē diens restorā nā vienmuļ š , gandrī z katru dienu viens un tas pats. Mē s nepieteicā mies a la carte restorā nos, jo vairs nebija vē lē š anā s un neviens nepiedā vā ja.
Par tī rī š anu istabā : slikti tī rī ja, tukš ā s š ampū na burkas nemainī ja pret pilnā m, kamē r visas izmetā m miskastē , tualetes papī ru nepievienoja, kamē r tas nebija pilnī bā pazudis, traipi ap izlietni bija visi 7 dienas, mē belē ts 1 dolā rs 3 reizes , š ajos gadī jumos viņ i mums izlika gulbi, un viss pā rē jais bija tas pats.
Izbraukš anas dienā mums bija transfē rs 14:30.12:00 izrakstī jā mies no istabiņ as, pusdienas nedeva, paldies vismaz pabaroja bē rnus. 12:00 mums nogrieza rokassprā dzes un viss, ū deni pat dzert nevar.
Rezumē jot: viesnī ca palika atmiņ ā ar slidkalniņ u bī stamī bu akvaparkā , kad š uva meitai galvu, mums stā stī ja, ka katru dienu kā du uzš uj, ka vakar meitenei uzacis, aizvakar. viņ as lū pa.
Un viesnī ca neuzņ emas atbildī bu un necenš as š ī s problē mas novē rst un padarī t slaidus droš ā kus, kā arī savu neviesmī lī bu, administrā cijas rupjī bu, tajā skaitā Manu kungu (Manu), necieņ u pret viesiem, atkal no reģ istratū ras personā la puses. Pā rē jais personā ls ir labs. Bargais gids Akram, kurš man kliedza pa telefonu, ka gaida, kad mē s izejam no viesnī cas. Viņ š nevis atrisinā ja mū su jautā jumus un problē mas, bet gan radī ja tā s. Nu sabojā ts atvaļ inā jums, kas mū su grū tajos karantī nas laikos bija ļ oti gaidī ts.
Nevienam neiesaku š o viesnī cu!








Mū su istabas bija ģ imenes istabas ar divā m mazā m istabā m, kur bija lieliski matrač i un gultas veļ a.
Viesnī cas teritorija nav liela, bet viss ir ē rti izvietots. Mē s atradā m galveno restorā nu, itā ļ u un indieš u. Tad viņ i visu pā rcē la uz vienu restorā nu, un tas nebija ī paš i labi. Galvenais restorā ns kļ uva arvien ē rtā ks. Kad tikai indietis sā ka strā dā t. . . tas nebija tas pats.
Viesnī ca atrodas treš ajā lī nijā . Autobuss ved uz jū ru katru stundu, ne biež i, bet kaut kā pielā gots. Jū ra ir lieliska un silta. No pontona var redzē t rifu un visu Sarkanā s jū ras skaistumu.
Ī paš a uzmanī ba tiks pievē rsta personā lam, kas ļ oti centā s. Forš i bā rmeņ i Shady un Mahmoud. Viņ i gatavo lieliskus kokteiļ us un ielej tik daudz, cik nepiecieš ams.
Un animā cija. . . kopumā labi padarī ta. Jautri, nevis uzbā zī gi un sirsnī gi. . . Abdo, Anya un Islamč iks ir labā kie! ! ! DJ Joe - labi darī ts, uzlieciet jebkuru mū ziku un arī pē c pasū tī juma. Katru dienu bija daž ā di, smieklī gi š ovi.
Paldies visiem par lieliskajā m brī vdienā m! ! !



















