Slikta atpūtas organizācija

Rakstīts: 20 oktobris 2022
Ceļošanas laiks: 7 — 18 oktobris 2022
Viesnīcas vērtējums:
6.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 7.0
apkalpošana: 3.0
Tīrība: 9.0
Uzturs: 6.0
Infrastruktūra: 3.0
1) Nolaidī ga attieksme pret viesu atpū tas organizē š anu.
Ne š ī s viesnī cas administratori, ne ceļ vedis no Biblio Globus neiesniedza sanatorijas karti, kas ir milzī ga izmē ra. Viņ i pat neteica, ka š ā da shē ma pastā v. Rezultā tā vairā kas reizes apmaldī jā mies viesnī cā un tikai 3. dienā atradā m labā ko ceļ u uz ē damistabu. Iedomā jieties: pusdienu laiks, karstums un divu vecā ka gadagā juma cilvē ku meklē jumi pē c ē damistabas. Par esoš ajiem autobusiem un to kustī bas sarakstiem informā cija netika sniegta.
2) Slikta komunikā cijas organizā cija starp numuru un viesnī cas centru. 351. kabinetā trū kst tā lruņ u grā matas ar reģ istratū ras numuriem un citiem pakalpojumiem. Rezultā tā , kad nodzisa gaismas, viņ i nezinā ja, kur zvanī t un ko darī t. Ja cilvē ks saslimst vai notiktu ā rkā rtas situā cija, viņ š bū tu viens ar savā m problē mā m.

3) Slikts internets.
Pē c ieraš anā s Wi-Fi nedarbojā s, viņ i to salaboja tikai pē c 3 dienā m, un pat pē c tam Wi-Fi palē ninā jā s un periodiski pā rtrauca vairā kas stundas.
4) Izsmejoš a attieksme apkalpoš anā pasū tot ē dienu istabā . 351. istabā nebija ē dienkartes visu mū su uzturē š anā s laiku, un brokastu pasū tī jums, izmantojot apkalpoš anu numurā , tika realizē ts tikai stundu pē c pieprasī juma. Ī stu brokastu vietā diviem cilvē kiem tika atvesti 20 daž ā du veidu miltu izstrā dā jumi no baltmaizes: cepta maize, kū kas, maizī tes u. c. Par š ā du vienmuļ a ē diena daudzumu prasī ja 11 dolā rus. Sū dzī bas reģ istratū rā par brokastu vienmuļ ī bu (tikai miltu izstrā dā jumi) ne pie kā nenoveda. Turklā t reģ istratū ras darbinieki izrā dī ja vienaldzī bu un pat dusmas par izteiktajiem komentā riem. Izrakstoties bijā m spiesti samaksā t par š ī m “brokastī m” (mē s tā s nekavē joties atgriezā m), lai gan mums tika sniegtas garantijas, ka par to no mums naudu neiekasē s.
5) Pilsē tas apskate (atskats) bija uzspiests daž ā du mazumtirdzniecī bas vietu apmeklē jums. Gide Yana no Biblio Globus uzreiz mū s atveda uz eļ ļ as veikalu, kur cenas bija 2 reizes augstā kas par aptieku cenā m. Tad viņ a mū s aizveda uz apģ ē rbu veikalu, kur atkal cenas bija 2 reizes augstā kas nekā parasti. Š ie apmeklē jumi aizņ ē ma lielā ko ekskursijas daļ u. Tā vietā , lai parā dī tu Soho rajonu un labi pavakariņ otu, bijā m spiesti apmeklē t sliktu zivju restorā nu. Beidzot gids nenorā dī ja autobusa atraš anā s vietu, ar kuru mums jā atgriež as viesnī cā , nā cā s to meklē t stundu. Pati Yana viena pati aizskrē ja uz autobusu, neuztraucoties par pā rē jo grupu.

6) Labas animā cijas trū kums.
Animā cija viesnī cā ir garlaicī ga un vienmuļ a.
7) Remonts viesnī cā brī vdienā s.
Kopš mū su ieraš anā s viesnī cā visu laiku notiek remontdarbi, un atpū tnieki bija spiesti elpot putekļ us un apcerē t netī rumus blakus ē damistabai.
Secinā jums.
Viesnī ca neatbilst tā s piecu zvaigž ņ u statusam un cenai, ko tā iekasē par uzturē š anos. Atpū tas organizā cija nav cieņ pilna, bet vietā m noraidoš a attiecī bā pret kuponu pircē jiem. Darbinieki pienā kumus pilda nolaidī gi.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu