Bez vilcināšanās nāktu vēlreiz

Rakstīts: 12 novembris 2021
Ceļošanas laiks: 4 — 11 novembris 2021
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām; Ģimenēm ar bērniem; Atpūtai ar draugiem, jauniešiem
Viesnīcas vērtējums:
8.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 10.0
apkalpošana: 10.0
Tīrība: 9.0
Uzturs: 10.0
Infrastruktūra: 9.0
Es balstī š u savu pā rskatu, pamatojoties uz savu pieredzi, apmeklē jot budž eta kategorijas viesnī cas 4 * un 5 * š armā (mē s nesalī dzinā m ar Rixos).
Ekskursija tika nopirkta par 612 USD diviem.

Uzreiz gribu atzī mē t, ka š ajā viesnī cā nav vē lmes meklē t vainas niekiem. Ir izlaidumi, bet tajā paš ā laikā ir tik daudz pozitī vu aspektu, ka š ie sī kumi tiek pazaudē ti un jū s tiem nepievē rš at uzmanī bu. Tā pē c es pat nerakstī š u par skrā pē jumu uz durvī m vai plankumu uz flī zes uz grī das. Es arī neuzņ ē mu daudz fotoattē lu, jo viss izskatā s tieš i tā pat kā viesnī cas fotoattē lā no vietnē m.


Viesnī cas lielā kā kļ ū da ir tā , ka visā s mā jaslapā s rakstī ts, ka viss viesnī cas personā ls strā dā maskā s un cimdos. Patiesī bā cimdos strā dā tikai pavā rs, kurš no rī tiem cep omleti (un tad, uzskatu, ka cē lonis nav covid, bet cieš s kontakts ar jē lā m olā m).
Manuprā t, bū tu godī gi, ja viesnī ca izņ emtu informā ciju par maskā m un cimdiem no tī mekļ a vietnē m, jo ​ ​ daž iem cilvē kiem var bū t svarī gi doties uz viesnī cu, kurā visi darbinieki valkā maskas un cimdus.

Nebija arī antiseptiķ u, visas kastes viesnī cas teritorijā bija tukš as, tikai restorā nā bija 1 dozators.

Piebildī š u arī par SIM kartē m. Pirms tam es biju Ē ģ iptē š ī gada jū lijā , nopirku SIM karti Oranž as lidostā , par 10 USD viņ i iedeva 18 GB. Tagad lidojumi lido uz otro terminā li (un nevis uz pirmo kā iepriekš ), un otrajā terminā lī ir tikai Vodafone tirdzniecī bas vieta. 14 $ par 9.5 GB.
Viesnī cā un tirgū pie viesnī cas arī ir tikai vodafone, bet jau 16$ par 9.5 GB, bet tiek tirgots, mē s viesnī cā nopirkā m divas SIM kartes pa 9.5 GB par 25 USD. Teica, ka ORANŽ I punkti palikuš i tikai vecpilsē tā.

POZITĪ VIE PUNKTI:

- Dabū jā m istabu ar tieš u skatu uz jū ru, mū su numurs bija #183 (180-184 numuri + 175-179 un varbū t pat 170-174) ir 100% tieš a piekļ uve jū rai. Skats ir neticams

- Pludmale laba, ieeja tikai no pontona, bet ē rta, ir ne tikai trepes, bet arī kur nirt. Kā pnes uz ū deni ir no koka + pretslī des paliktņ i uz katra pakā piena. Koraļ ļ i ir skaisti, un tajā ir daudz zivju. Uz pontona vienmē r ir glā bē js. Saulrieta laikā izeja uz jū ru ir slē gta, bet vē lā k var peldē ties uzmanī gi, darbinieki brī dina, ka tas var bū t bī stami, tač u tas nav aizliegts (tiem, kam patī k peldē t krē slas stundā s). Pludmale ir trī s lī meņ u, sauļ oš anā s krē sli un matrač i labi, lietussargi neskarti, pludmalē ir bā rs un dvieļ u izsniegš anas punkts.
- Ir trī s baseini, visi bez apkures, bā rs strā dā tikai pie baseina reģ istratū rā , un pats bā rs atrodas reģ istratū rā (kas nebija ī paš i ē rti). Glā bē ji ir pie katra baseina, pat tā lā kajā , kur nekad nav bijuš i cilvē ki. Baseinos pā rsvarā sē dē ja arā bi, mū sē jie jū rā vairā kumā.
- Viesnī ca operatī vi atbildē ja uz pieprasī jumiem un uzreiz kā du atsū tī ja (jo mū su seifs bija ciet, jo durvis nevarē ja atvē rt) - pē c pā ris minū tē m meistars jau bija vietā . Tas ir liels pluss. Iepriekš esmu bijis viesnī cā s, kur varē ju gaidī t stundā m ilgi.
- Zem dvieļ iem tiek izsniegtas kartes pē c istabas numura (istabas numurs tiek ievadī ts kartē ). No vienas puses, tas ir pluss, jo neviens nevarē s nodot jū su karti reģ istratū rā sava aizsegā , no otras puses, tas padara neiespē jamu dvieļ u nodoš anu citā vietā . Dvieļ u izsniegš ana notiek pludmalē un ap baseinu.
- Restorā ns: ar ē dienu bijā m apmierinā ti. Pā rliecinā ts 4 *-ka. Vienmē r divu veidu gaļ a + zivis. Katru dienu gaļ a/zivs tiek gatavota daž ā di + pati zivs arī biež i tiek mainī ta. Daudz salā tu, daudz desertu. Katru dienu bija kaut kas jauns, kas radī ja daž ā dī bas sajū tu un netraucē ja.
Ar vietā m restorā nā problē mu nebija, pat ja nā ca un vietu nebija - kamē r vā cā m ē dienu, galds kaut kur bija atbrī vots.

- Internets reģ istratū rā bija labs, pat pavilka portatī vo datoru, bet, kad pieslē dzā s daudz cilvē ku, es ne vienmē r varē ju pat atvē rt e-pastu.
- Viesnī ca piedā vā autobusu uz vecpilsē tu, Soho, uz smilš u pludmali, kaut kur citur - tikai 3 USD, bet jā ņ em vē rā , ka ekskursija notiek - nepiecieš ami vismaz 4 cilvē ki. Viņ i mē ģ inā ja nokļ ū t dienas lidojumos un nekad negā ja, jo nebija cilvē ku. Jā bū t vakarā.
- Pretī viesnī cai ir tirgus, gandrī z visos veikalos var norē ķ inā ties ar karti, bet mini tirgū pie viesnī cas viņ i nepieņ em kartes.
- Viesnī cā bez maksas ir pieejama dž akuzi un sauna. Mē s tur redzē jā m cilvē kus varbū t divas reizes, varbū t retais to atrod, kā tas ir pagalmā.
- Pludmalē pieiet skaistumkopš anas tirgotā ji - bet nedzeniet, jā /nē un aiziet. Tas ir pluss.
- Istabā s ir ē rti matrač i, tī ra un vesela gultas veļ a, tī ras segas, plazmas televizors, strā dā još s minibā rs. Neteikš u, ka istabiņ a ir 100% perfekti izmazgā ta, bet par Ē ģ iptes viesnī cu es teiktu, ka tā ir ļ oti tī ra. Vannā tika nodroš inā tas duš as ž elejas un ziepes. Tī rī ju katru dienu, bet dvieļ us mainī ja tikai tad, kad atstā ju zī mī ti ar prasī jumu. Iztī rī ja pat bez dzeramnaudas, bet kad atstā ja dolā ru, bija gulbji.

- Animā cija: ļ oti aktī va, rī ta/vakara programmas pludmalē , katru dienu koncerti/diskotē kas viesnī cā . Tika aicinā tas vē derdejas un uguns š ovs. Salī dzinā jumam, 5 * Regency plaza pirmspadomju laikos vē derdeju š ovam un uguns š ovam - viņ i paņ ē ma no viesnī cas viesiem 10 USD, piemē ram, tur tas viss bija iekļ auts. Ir skaidrs, ka viesnī ca daudz iegulda izklaides programmā . Kopumā animā cijas komanda ir ļ oti dzī vespriecī ga, patī kama un neuzbā zī ga. Š ī , iespē jams, ir labā kā animā cija, ko esmu redzē jis Ē ģ iptē . Tā pat vakaros animatori brauca uz pilsē tas diskotē kā m, bet mē s nedevā mies.
- Televī zijā bija pieejami Ē ģ iptes un Krievijas un Ukrainas kanā li
- Viesnī cas teritorija ir tī ra, skaidrs, ka viesnī ca tiek pieskatī ta un cenš as, lai tā bū tu laba, ar ū deni mazgā ceļ us viesnī cā.

NEPATIKA:

- Maziem bē rniem ir baseins, bet tas atklā ti sakot ir atstā ts novā rtā , dibenā ir tikai netī rumi.
- Ē damistabā galdus neslauka pē c tam, kad kā ds ir aizbraucis, vienkā rš i aiznes traukus, var apgriezt netī ro salveti otrā di un viss.
- SPA: svarī gi saprast, ka spa pakalpojumu sniedzē ji viesnī cas teritorijā un to sniedzē ji ir divas neatkarī gas valstis. Pē dē jā dienā “barkeris” mū s pierunā ja masē t. Viņ š , cik vien iespē jams, samazinā ja cenu, piemē ram, pagā juš ajā dienā , ja jū s nevienam nesakiet, tad mē s veiksim 50 minū š u masā ž u par USD 25 diviem cilvē kiem, nevis USD 25 par vienu. Mē s vienojā mies. Nonā cā m spa, kur administratore par diviem pirms masā ž as izrakstī ja 50$. Mē s viņ ai sakā m, ka mū s pā rdeva par 25 USD par diviem.

Viņ a piezvana š im pā rdevē jam, sā k uz viņ u kliegt, vicinot rokas, viņ š mē ģ ina viņ ai kaut ko murrā t, kā rezultā tā ar naida pilnu seju viņ a mums pā rdod š ī s divas masā ž as par 25 USD. Rezultā tā mē s iegū stam 30 minū š u masā ž u solī tā s 50 minū š u vietā . Aizbraucot pateicā m paldies un atvadī jā mies, neviens no darbiniekiem neko neatbildē ja un administratore vispā r novē rsā s. Un tas neskatoties uz to, ka, ņ emot vē rā faktu, ka viņ i saī sinā ja sesijas laiku, mē s faktiski samaksā jā m gandrī z sā kuma cenu. Neglī ta situā cija, bet pati masā ž a nebija slikta.
- Viesnī cas gids no Aneks Osamas - viņ i nemaz negā ja viņ u satikt, nepirka no viņ a ekskursijas. Izbraukš anas priekš vakarā vē lu vakarā ievietoju izdrukas ar to, ka mū s sagaidī s 04:35 no rī ta. 04:35 neviens pē c mums nenā ca, puisis reģ istratū rā nezinā ja, teica, lai gaida. Pē c pusstundas viņ i mē ģ inā ja sazvanī t viesnī cas gidu – viņ š uz zvanu neatbildē ja.
Rezultā tā , zvanot uz Anex uzticī bas tā lruni, noskaidrojā m, ka mū su pā rsē š anā s un izbraukš ana ir pā rcelta par 2.5 stundā m. Gids neuzskatī ja par vajadzī gu par to kā du informē t. Cilvē ki, kuri kopā ar mums gaidī ja transfē ru, teica, ka viņ i iepriekš ē jā dienā gā juš i pie viņ a pē c informā cijas par izbraukš anu - viņ š tieš i pateica, ka viņ us nepazī st un tā kā viņ i nav braucuš i pie viņ a ekskursijā s - mū su braucieni nav viņ a galvassā pes. Interesanti, vai tū roperatori tieš ā m neredz, ka viesnī cu ceļ vež i jau sen vairs nav tie. Mū sdienā s tie ir cilvē ki, kas vienkā rš i rada grū tī bas tiem tū ristiem, kuri nav iegā dā juš ies no viņ iem ceļ ojumu par trī skā rš u likmi. Kā pē c š o tū ristu informē š anas/konsultē š anas darbu nevar uzticē t reģ istratū rā un š os viesnī cu ceļ vež us kā masierus sū tī t pastaigā pa pludmali, lai viņ i tur pā rdod savas ekskursijas?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu

аватар vasyusha
vasyusha

Skumjas... :( Es arī domāju doties uz šo parku, bet tagad stipri šaubos.
Fancase, paldies par atsauksmi!

Tue, 15 Oct 2019, 10:50
аватар vasyusha
vasyusha

Skumjas... :( Es arī domāju doties uz šo parku, bet tagad stipri šaubos.
Fancase, paldies par atsauksmi!

Tue, 15 Oct 2019, 13:50
аватар