Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Norēķinu problēmas!

Rakstīts: 7 februāris 2018
Ceļošanas laiks: 5 — 12 februāris 2018
Viesnīcas vērtējums:
3.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 2.0
apkalpošana: 2.0
Tīrība: 6.0
Uzturs: 2.0
Infrastruktūra: 1.0
Tagad viesnī ca ir tukš a, bet tas ir labi, skaidrs, ka viesnī ca nav aizņ emta. Ar ē dienu, jautā jums ir, pusdienas ir tikai ā trā s uzkodas bā rā , pusdienā s restorā ns viņ iem nestrā dā ((((((tas neskatoties uz to, ka viesnī ca raksta uz ceļ ojumu aģ enta e-pastu un apliecina, ka visi restorā ni un bā ri pilnī bā darbojas!
Ar izlī gumu. . . kļ uva karsts, lai gan es saprotu, ka tā ir vairā k operatora problē ma, nevis viesnī cai, bet ceļ ojumu aģ ents mums rezervē ja ģ imeni - 2 istabas. Un mū s ievietoja vienistabas apartamentā , kas nav norā dī ts operatora aprakstā , nakš ņ ojam ne mū su kategorijas istabiņ ā . Operatore, pareizā k sakot, operatora reģ istratū ra nevar atrast pē dē jo personu, kas ir vainī ga pie tā , ka viesnī cā , kā izrā dī jā s, ir 2 ģ imenes kategorijas numuri, vienistabas ģ imene (kas nebija vietnē operatora aprakstā un kurā š obrī d dzī vojam) un otrā istaba ģ imene - divistabu, par ko samaksā jā m naudu ceļ ojumu aģ entei!
Jau otro dienu saimnieku kompā nija meklē , kas no š ī brī ž a notriektu naudu, lai mū s pā rceltu uz istabu, par kuru samaksā jā m. . . Barons, lai arī tukš s, neiet mums pretī , lai iedotu savu numuru, lai gan saimnieks stulbs ar istabu aprakstu !

Es vē l nevē los nosaukt operatoru, viņ i pē kš ņ i viņ us iepriecinā s un kaut kas tiks izlemts.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu