šausmas pilnas

Rakstīts: 26 novembris 2021
Ceļošanas laiks: 12 — 22 novembris 2021
Viesnīcas vērtējums:
1.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 1.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 1.0
Uzturs: 3.0
Infrastruktūra: 1.0
Izbraucā m no Kazaņ as. Aviokompā nijas "Red Win" reiss tika pā rcelts par vienu stundu. Lidojā m 5 stundas nosaukto č etru vietā . Lidojuma laikā nav pā rtikas, ū dens pē c pieprasī juma. Stjuartes teica, ka tū roperators atteicā s mū s pabarot (paldies Coral!! ). Lidostā , ierodoties, mū su bagā ž a gaidī ja pusstundu. Par vī zu mums prasī ja 28 dolā rus deklarē to 25 vietā . Kad jautā ju, kā pē c 28, nevis 25, saņ ē mu atbildi: "Tā pē c. " Tas attiecā s tikai uz AnehTour un CoralTravel tū ristiem, kuri nekavē joties tika nosū tī ti uz atseviš ķ u koridoru. Pā rē jie maksā ja 25 (slava Koralim otro reizi!! ). Tad, mazliet pameklē juš i savu autobusu, iekā pā m tajā un stundu gaidī jā m kā du trī s cilvē ku nolaidī gu tū ristu ģ imeni, kas kaut kur pazuda. Un tad sā kā s garš un nogurdinoš s ceļ ojums uz mū su viesnī cu, kas ilga 4.5 stundas. Vā cu un ukraiņ u tū risti ierodas Marsa Alam lidostā un brauc 17 km lī dz viesnī cai, esam tā di paš i. ierodamies Hurgadas lidostā un nobraucam 280 km. Jautā jums, kā pē c š ā das grū tī bas?
Ierodoties viesnī cā , pie reģ istratū ras ieraudzī jā m vā cu tū ristu grupu, kas ieradā s nedaudz agrā k par mums. Gide, kas mū s pavadī ja, nolika mū su pases pie reģ istrā cijas galda un, kaut ko pateicis viesnī cas personā lam, aizgā ja. Kopā ar mums ieradā s puisis un meitene 20 gadus veci, mē s visi č etri sā kā m gaidī t, kad kā ds mums pievē rsī s uzmanī bu. Vā cieš i tika ā tri nokā rtoti, mē s turpinā jā m stā vē t, periodiski atgā dinot par sevi. Beidzot mums iedeva aploksni ar istabas numuru, kā izrā dī jā s, mums un jaunajam pā rim, kurš nā ca lī dzi, bija viens un tas pats istabas numurs - 2845. Uz jautā jumu, kā pē c, mums atbildē ja. Neuztraucieties, viņ i saka, ka tā s ir daž ā das telpas, tikai blakus.
Ahmeds mū s pavadī ja lī dz istabai, skrē ja 500 metrus pē c viņ a ar č emodā niem, mē s iegā jā m istabā un vienkā rš i bijā m š okē ti, redzot, ka tas ir divistabu apartamenti, ar vienu lielu gultu, balkonu, ar skatu uz jū ru, vannas istabu un tualete vienā istabā , kas bija caurstaigā jama telpa, un ar divā m mazā m gultā m otrajā mazajā istabā , kurai nebija loga.


Gandrī z apmulsuš i mē s jautā jā m Akhmetam: “Kas tas ir? » Viņ š sā ka skraidī t pa istabu, pavē ra loga aizkarus, rā dī ja skatu uz jū ru un teica: "Paskaties, jums patiks, bet jums bū s bezmaksas Wi-Fi. " Protams, mē s nepiekritā m, sakot, ka esam rezervē juš i un samaksā juš i par Room Superior Gardenview, kas krievu valodā nozī mē "superior istaba ar skatu uz dā rzu", un jū s mē ģ inā t mū s ievietot komunā lajā dzī voklī . Ahmets teica: "Bet jū s esat ģ imene. " Mē s viņ am atbildē jā m, ka neesam ģ imene, ka ar š iem jaunieš iem viens otru nepazī stam.
Pē c tam mē s č etri devā mies uz reģ istratū ru, un Akhmets kaut kur pazuda.

Ierodoties reģ istratū rā , sā kā m pieprasī t atseviš ķ as telpas, pierā dot, ka rezervē jā m un maksā jā m par kaut ko pavisam citu, atš ķ irī bā no tā , ko mums cenš as uzspiest. Viņ i ilgu laiku kaut ko izdomā ja savā starpā , viņ i ļ oti slikti saprot krievu valodu un attiecī gi runā vienā di. Beidzot, iedevuš i mums ar draugu un jaunu pā ri aploksnes ar lolotajā m istabu atslē gā m, paņ ē muš i koferus, mū s divi cilvē ki no reģ istratū ras aizveda uz istabā m, Akhmets pie apvā rš ņ a netika novē rots. Pa ceļ am uz istabiņ u sapratu, ka mū s ved prom no Royal Tolip Beach Resort 5 * viesnī cas teritorijas un ved uz Magic Tulip Beach Resort @ Spa 4 * viesnī cu. Kad jautā ju, vai viņ i mū s aizvedī s uz labā ko č etrinieku, mū su gidi mums apliecinā ja, ka nē , š is ir tulpju kū rorts, pieci.


Ierodoties savā istabā (607), ieraudzī jā m skumju bildi. Istaba ir tumš a, kas sastā v no lielas telpas, kas sadalī ta ar koka starpsienu ar durvī m.
Pirmajā pusē bija divas mazas gultas, televizors ar skapi, otrajā pusē bija viena divguļ amā gulta un arī televizors ar skapi. Vannas istabā ir tualete, izlietne un duš a. Durvis vannas istabā bija no apakš as pietū kuš as ar ū deni un aizvē ruš ā s ļ oti slikti. Gultas veļ a spolē s, rū pī gi izmazgā ta, pelē cī gā krā sā . Divi spilveni ir plakani kā pankū kas, smird. Sega arī nekad netika mazgā ta, acī mredzot, un tā smirdē ja tik ļ oti, ka nebija iespē jams zem tā s gulē t. Istabā bija tā ds apgaismojums, ka mē s nevarē jā m redzē t, kas atrodas mū su č emodā nā . Aizskrē juš i uz reģ istratū ru, uzzinā jā m, ka rī t mums tiks nodroš inā tas normā las istabiņ as pulksten 12. Tā kā ceļ ā pavadī jā m 17 stundas, tad pa nakti pietika tikai tur, kur mū s aizveda. No mū su istabas ā rdurvī m pavē rā s skats uz viesnī cas pagalmu, tur bija telpas darbiniekiem, un no turienes visu nakti bija dzirdami arā bu kliedzieni un smiekli.
Jauns pā ris, kurš ieradā s mums lī dzi, saņ ē ma mums blakus istabiņ u (608) un arī nā kamajā rī tā grasī jā s doties uz reģ istratū ru pē c jauna numura.


Nā kamajā dienā uzzinā jā m, ka jaunieš i jau ir saņ ē muš i istabiņ u otrajā korpusā otrajā stā vā un ir apmierinā ti ar š o numuru. Pieejot pie reģ istratū ras, ieraugot tur Akhmetu, piegā jā m pie viņ a un sā kā m noskaidrot, kā pē c mums ir ierā dī ta istaba, kas neatbilst tai, par kuru samaksā jā m un rezervē jā m, un pat par vienu zvaigzni zemā kā viesnī cā . Nervi vairs neizturē ja. Viņ š iedeva mums aploksni ar 3121. telpas atslē gu un lika mums iet apskatī t š o istabu. Ierodoties 3121. istabā , ieraudzī jā m nelielu istabiņ u ar vienu lielu gultu. No istabas loga pavē rā s skats uz tuksnesi. Tā kā bijā m rezervē juš i istabu ar divā m vienvietī gā m gultā m, devā mies atpakaļ uz reģ istratū ru. Ā rā stipri lija lietus un mē s saslapinā jā m kā jas. Viņ i nā ca jau ļ oti dusmī gi. Atslē gas iedeva pā rvaldniekam. Mē s atgriezā mies savā.607. istabā.
Pē c stundas nolē mā m doties uz reģ istratū ru un nomainī t smirdī gos spilvenus, kur mums tika nodotas 2407. istabiņ as atslē gas. Pagā ja diena mū su klejojumiem pa istabā m. Svē tku sā kums bija bezcerī gi sabojā ts. Mē s nesaņ ē mā m nekā du atvainoš anos no viesnī cas un nekā du kompensā ciju.

Istaba atradā s pirmajā stā vā , logs uz baseinu, ar vienu lielu gultu, otrā s pilnas gultas vietā mums atnesa gultiņ u. Televizora tā lvadī bas pults nedarbojā s, nebija spē ka kā rtot lietas, un mē s pā rē jā s dienas televizoru ieslē dzā m un izslē dzā m manuā li. Arī gultas veļ a bija spolē s un pelē cī gā krā sā , ko 9 naktī s ne reizi nemainī jā m. Un š ī ir piecu zvaigž ņ u viesnī ca! Š ausmas!! ! Ē diens restorā nā nav strū klaka. Viņ i nezina, kā pagatavot gaļ u - tas ir grū ts. Visur muš u pā rpilnī ba. Restorā nā , pludmalē , pie baseina. Viņ i vienkā rš i nekur nedod atpū tu vienu minū ti. Pludmalē smiltis kā asfalts, cietas.
Mē s visus pirkumus veicā m no viņ a, bū tī bā mē s ar viņ u ļ oti sadraudzē jā mies. Pie baseina ir arī veikals. Pā rdevē js zina krievu valodu. Netā lu no pludmales ir veikali ar papirusiem, kamieļ u vilnas paklā jiem, figū riņ ā m un tā tā lā k. Netā lu no pludmales viņ i pā rdod mango un granā tā bolus. Pludmalē tiek pasniegtas svaigi spiestas zemeņ u un mango sulas (3 USD).


Atceļ ā Hurgadas lidostā mū su bagā ž a tika pā rbaudī ta un vairā kas reizes tikā m taustī ti. Tā dus droš ī bas pasā kumus, protams, lū dzu. Bet es vē lē tos, lai Ē ģ iptes darbinieki izturē tos pret mums kā pret cilvē kiem, nevis kā pret ieslodzī tajiem koncentrā cijas nometnē s. Es biju spiests noņ emt brilles un nolikt tā s uz konveijera, lai pā rbaudī tu, un mans lū gums iedot konteineru tika rupjā veidā noraidī ts. Rezultā tā mani nodzina histē rija ar asarā m, jo ​ ​ manā s brillē s sā ka ieskriet kalns ar koferiem, kas piepildī jā s un saspieda tā s, nezinu, kā rezultā tā tā s palika neskartas.
Bez brillē m neko neredzu, mans lū gums apturē t vedē ju tika ignorē ts. Man palī dzē ja tikt galā ar briļ ļ u meklē š anu blakus rindā stā voš ais vī rietis. Citā di es paliktu bez viņ iem. Pase arī tika uzmesta uz konveijera, kustī bas rezultā tā tā nokrita, soma ar mantā m saplī sa, mantas izkrita uz grī das, visapkā rt bija troksnis, kliedzieni un kliedzieni.

Tā das š ausmas nebiju piedzī vojusi, lai gan kopš.1982. gada esmu ceļ ojis katru gadu. Ilgi nevarē ju nomierinā ties un nomierinā t asaras. Ir pagā jusi nedē ļ a, un es atceros visas š ī s š ausmas lidostā un, acī mredzot, es to neaizmirsī š u drī z. Reiss aizkavē jā s par stundu bez paskaidrojumiem un neizziņ ojot izlidoš anas laiku. Atceļ ā piedā vā ja ū deni, silto ē dienu (par maksu), kas ļ oti palī dzē ja. Tā ds bija ceļ ojums. Seš i gadi gaidī š anas uz Ē ģ iptes "atklā š anu" un tā da vilš anā s!! ! Krievi tur nav gaidī ti.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
аватар Andrey111
Andrey111

"Lidojuma laikā nedabūjām pārtiku, ūdeni pēc pieprasījuma." - tāpēc šķiet, ka viņi ilgu laiku lidojumu laikā nebaro čarterreisus.
"Par vīzu mums tika iekasēti 28 ASV dolāri, nevis norādītie 25 ASV dolāri." - vīzas jāpērk banku filiālēs, nevis no tūrisma aģentūru pārstāvjiem. Tad jums nav jāmaksā.
"Un tad sākās garš un nogurdinošs ceļojums uz mūsu viesnīcu, kas ilga 4,5 stundas." - Bet ko tad, kad iegādājāties ekskursiju, jūs nezinājāt, ka ierašanās būs Hurgadas lidostā?
"Vācieši tika ātri nokārtoti, mēs turpinājām stāvēt, periodiski atgādinot mums par sevi." - tas, ka daudzās viesnīcās pret mums (krieviem, ukraiņiem) izturas kā pret otrās šķiras tūristiem, ir skumja realitāte. Tāpēc šādas viesnīcas ir pastāvīgi jāpiemin, lai tūristi tās iekļautu savā melnajā sarakstā.
Ar skaitļiem, protams, jūs saņēmāt alvu.
"Ilgi nevarēju nomierināties un nomierināt asaras. Ir pagājusi nedēļa, un es atceros visas šīs šausmas lidostā un, acīmredzot, es tās drīz neaizmirsīšu." - Ak, tu esi pārāk emocionāla.
Tomēr jums ir kaut kā jāpieņem vienkāršāka attieksme pret šādu apmulsumu.
"Sešu gadu gaidīšana uz Ēģiptes "atklāšanu" un tāda vilšanās!!! Krievi tur nav gaidāmi." - tātad kategoriski viss tas pats nav nepieciešams. Jā, Ēģipte diemžēl nav tāda pati kā pirms 10 gadiem. Daudzas viesnīcas ir gājušas lejup. Bet ir diezgan daudz pienācīgu. Jums vienkārši jābūt uzmanīgākam, izvēloties viesnīcu.
Es domāju, ka nākamreiz tev būs labi.

Wed, 01 Dec 2021, 06:29
аватар Andrey111
Andrey111

"Lidojuma laikā nedabūjām pārtiku, ūdeni pēc pieprasījuma." - tāpēc šķiet, ka viņi ilgu laiku lidojumu laikā nebaro čarterreisus.
"Par vīzu mums tika iekasēti 28 ASV dolāri, nevis norādītie 25 ASV dolāri." - vīzas jāpērk banku filiālēs, nevis no tūrisma aģentūru pārstāvjiem. Tad jums nav jāmaksā.
"Un tad sākās garš un nogurdinošs ceļojums uz mūsu viesnīcu, kas ilga 4,5 stundas." - Bet ko tad, kad iegādājāties ekskursiju, jūs nezinājāt, ka ierašanās būs Hurgadas lidostā?
"Vācieši tika ātri nokārtoti, mēs turpinājām stāvēt, periodiski atgādinot mums par sevi." - tas, ka daudzās viesnīcās pret mums (krieviem, ukraiņiem) izturas kā pret otrās šķiras tūristiem, ir skumja realitāte. Tāpēc šādas viesnīcas ir pastāvīgi jāpiemin, lai tūristi tās iekļautu savā melnajā sarakstā.
Ar skaitļiem, protams, jūs saņēmāt alvu.
"Ilgi nevarēju nomierināties un nomierināt asaras. Ir pagājusi nedēļa, un es atceros visas šīs šausmas lidostā un, acīmredzot, es tās drīz neaizmirsīšu." - Ak, tu esi pārāk emocionāla. Tomēr jums ir kaut kā jāpieņem vienkāršāka attieksme pret šādu apmulsumu.
"Sešu gadu gaidīšana uz Ēģiptes "atklāšanu" un tāda vilšanās!!! Krievi tur nav gaidāmi." - tātad kategoriski viss tas pats nav nepieciešams. Jā, Ēģipte diemžēl nav tāda pati kā pirms 10 gadiem. Daudzas viesnīcas ir gājušas lejup. Bet ir diezgan daudz pienācīgu. Jums vienkārši jābūt uzmanīgākam, izvēloties viesnīcu.
Es domāju, ka nākamreiz tev būs labi.

Wed, 01 Dec 2021, 08:29
аватар