SLIKTĀKĀ VIESNĪCA HURGADĀ

Rakstīts: 24 augusts 2021
Ceļošanas laiks: 24 jūlijā — 4 augusts 2021
Viesnīcas vērtējums:
1.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 1.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 1.0
Uzturs: 1.0
Infrastruktūra: 1.0
Mē s ļ oti mī lam Hurgadu, esam vairā kkā rt atpū tuš ies, baudī juš i jū ru, sauli, un liela kompā nija nolē ma apmeklē t TIA viesnī cu. Un tā nebija viesnī ca, bet gan ala. Mē s devā mies 11 dienas, un MĒ S NEREDZĒ JĀ M savu operatoru, kuram vajadzē tu mū s pavadī t visā pā rē jā TUI laikā . Mums piedā vā ja paš iem atrast - vai tas ir joks? Kad tū risti meklē ja tū roperatoru? Nē , tas nav joks - tas ir apkaunojums. . .
Paš ai viesnī cai ir cienī gs piecu zvaigž ņ u tituls, bet trī s zvaigznes tai bū tu super bust, pievienoju foto.
Bijā m 20 un gandrī z katra 4 cilvē ku ģ imene, bet TIA ir tikai divvietī gi numuriņ i akvaparka zonā un galvenajā viesnī cas daļ ā . Viņ i atteicā s mū s izmitinā t mū su Akvaparka istabā s un sā ka izspiest naudu par divvietī gā m istabā m galvenajā ē kā . Paskaidrojam, ka mū su ģ imenē ir č etri cilvē ki. Galvenā administratore mums atbildē ja, ka mums nepatī k dzī vot dubultā ardievu. Bet mē s maksā jā m par č etriem? Admins pateica jū su problē mas, piezvanī ja Tui pā rstā vim, viņ š no mums apsaldē ja. Lielisks serviss. Mums ir bē rni un mums bija jā pā rmaksā par savā m istabā m, jautā jums vai mē s jau esam tos nopirkuš i? Admins atbildē ja, ka nekas, vē l vajag piemaksā t. Un mums joprojā m neiedeva istabu č etriem. Mums iedeva vienu papildu gultu divvietī gā istabā , bet viņ i neiedeva papildu gultas veļ as komplektu, tas ir briesmī gi! Jautā jā m reģ istratū rā , prasī jā m Nadež das viesmī lī bu, bet gultasveļ u mums neiedeva. Kokteiļ us dod pa gabalu, uz mū su jautā jumu mums ir Viss? Nadež da pieņ ē ma savu spriedumu, mums ir piecu zvaigž ņ u ekonomiskā s klases viesnī ca - tas ir kaut kas jauns ! ! ! Kur tas ir norā dī ts, varbū t tas ir Nadež das noslē pums? Š ausmas!

Pā rtikas ļ oti pietrū kst. Vā rī tas olas, kas ir visā s viesnī cā s, nevienam nav vajadzī gas, š eit tā s ir zelta vē rtas. Cilvē ki pludmalē vestibilā š ad tad saka, kur mē s ieradā mies, nav pā rtikas, nav gultas, nav ū dens. Bet Nadež da visiem kliedz, ka š ī ir ekonomiska viesnī ca, kā pē c š ī informā cija ir zinā ma tikai Nadež dai? Gaļ a ir visa gumija - ē st nevar, bet te Nadež da nebija izmisumā un visiem atpū tniekiem lika ē st vistu, tā ir mī ksta, citu gaļ u neņ emiet. Kopumā lielisks problē mas risinā jums
Tui, TIA ir negods! Gultas veļ u nedeva, pat Nadež da jau bija š okā , bet gultasveļ u nedeva, š ausmī gas š ausmas! Es lū dzu paskaidrojumu, kur mē s bijā m. Galu galā , kā dus noslē pumus Nadež da glabā pie galvenā s administratores, viņ iem katru dienu vestibilā ir tikš anā s, un lai atpū tnieki kā kamieļ i guļ kur grib.
Izejot no viesnī cas vispā r bija š oks, mums spī dinā ja pa bagā ž u un lika atpū tniekiem vaļ ā koferus, cilvē kiem nebija nekas cits kā personī gā s mantas. Kā das tiesī bas viesnī cai rakņ ā ties pa atpū tnieku koferiem? Es iedomā jos, ko viņ i darī ja, kad mē s nebijā m istabā , skraidī jā m savā s kleitā s? Š ī s vispā r nav piecas, ne piecas zvaigznes, lai Nadež da nesaslapinā tos ar savu mī ļ ā ko adminu.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu