Pieklājīga viesnīca

Rakstīts: 4 maijā 2020
Ceļošanas laiks: 7 — 17 marta 2020
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām; Biznesa braucieniem; Ģimenēm ar bērniem; Atpūtai ar draugiem, jauniešiem
Viesnīcas vērtējums:
8.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 9.0
apkalpošana: 8.0
Tīrība: 9.0
Uzturs: 8.0
Infrastruktūra: 9.0
Sveiki, dā rgie draugi, domubiedri un ceļ otā ji!
Vē los padalī ties iespaidos par saviem 25 gadu jubilejas svē tkiem Ē ģ iptē , 3. Makadi lī cī . Atvaļ inā jumā ar vī ru. Izvē lē jā mies Sunwing Family 5* viesnī cu. Pirmo reizi š o viesnī cu apmeklē jā m 2019. gada novembrī . Atstā ja atsauksmi. Jau iepriekš atvainojos, ka š is apskats bū s lī dzī gs iepriekš ē jam. Man patika gandrī z viss. Uzraudzī tas atsauksmes par visā m 5 Red Sea Hotels grupas viesnī cā m, kurā ietilpst Sunwing Family 5 * viesnī ca. Cenas, kvalitā tes un pamatkoncepcijas dē ļ mē s atkal nolē mā m izvē lē ties Sunwing. Viesnī ca bija rezervē ta janvā rī , par pandē miju vē l nebija runas.
Transfē rs: Lidojums Kijeva - Hurgada 4 stundas, lidoja ar Boeing 737 modeļ a lidmaš ī nu, SkyAp aviokompā nijas. Lieliska lidmaš ī na, lieliska komanda. Izlidoš ana laikā , pacelš anā s un nosē š anā s noritē ja ļ oti gludi. Transfē rs uz viesnī cu apmē ram 40 minū tes.

Reģ istrē š anā s un istaba: Viesnī cā ieradā mies ap 6 no rī ta. Mē s prasī jā m istabu, kurā apmetā mies pagā juš ajā gadā , bet tā nebija gatava ievā kties. Mums iedeva rokassprā dzes un aizsū tī ja uz agrā m brokastī m. Pē c uzkodā m devā mies pastaigā gar Makadi krastu. 8 no rī ta mums iedeva atslē gas no mū su mī ļ ā kā s istabas. Bez piemaksā m. Labi padarī ts!
303. numurs 3. stā vā ar daļ ē ju skatu uz jū ru. 2 istabas, kopē jā platī ba 62 kv. m Š ajā viesnī cā numuri ir tikai "ģ imenes" kategorijas numuri, kas ir ideā li paredzē ti daudzbē rnu ģ imenē m. Pirmajā istabā ir liela ē rta gulta, liels skapis, seifs, naktsgaldiņ i un vecs televizors. Otrajā istabā ir 2 mazas gultas, dī vā ns, liels skapis, mini bā rs, liels TV. Liels balkons ar sauļ oš anā s krē sliem un galdu. Atseviš ķ a vannas istaba ar duš u, atseviš ķ a duš a aiz aizkara, 2 izlietnes pie spoguļ a un vē l viena tualetē . Ir neliels matu ž ā vē tā js. Istaba ļ oti mā jī ga un ē rta, skaņ as izolā cija laba. Š ķ iet, ka istaba ir iztī rī ta. Mū su apkopē ja Gomaa uzreiz ieradā s iepazī ties. Lī dzi jā ņ em vannas piederumi. Vē los nedaudz vairā k pakavē ties pie istabas uzkopš anas, jo. Tik apzinī gus strā dniekus satiekot ne pā rā k biež i. Gomaa ne tikai tī rī ja un veidoja figū riņ as no dvieļ iem, regulā ri tika papildinā ti vannas piederumi un ū dens, glī ti izlikti apavi un aksesuā ri, it kā “zem lineā la”, vannasistabā un viesistabā mū s gaidī ja ziedu puš ķ i. Liels paldies viņ am!
Teritorija: katru dienu nebija apnicis to apbrī not, tas ir viesnī cas "trumpis". Atgā dina austrumu pasaku. Jū s varat izstaigā t visu 5 Red Sea Hotels grupas viesnī cu teritoriju (katra ir lieliska savā veidā ). Grū ti aprakstī t, labā k vienreiz redzē t. Mā koņ ainā laikā gā jā m gar krastu vairā kus kilometrus lī dz pat viesnī cai Stella Di Mare, bet visvairā k man patika Red Sea Hotels teritorija.
Peldbaseini un akvaparks: 8 baseinu teritorijā , 2 ū dens parki: bē rniem un pieauguš ajiem. Bē rni ļ oti lieli, izskatā s interesanti. Pieauguš ais sastā v no 5 ļ oti stā viem slī dkalniņ iem, man ļ oti patika. Mē s nekad nepeldē jā mies baseinos, mū s interesē ja tikai jū ra.

Uzturs. Tā kā viesnī cā esam otro reizi, tad galvenie restorā ni mū s neinteresē ja (zinā m, ka ē diens tur nav slikts, bet izvē le nav liela, ā tri paliek garlaicī gi). Pirmajā dienā uzreiz pierakstī jā mies 5 Makadi Mall restorā nos. Tie ir a la carte restorā ni, kas atrodas 20 metru attā lumā no mū su ē kas. Ir trauki sistē mā "viss iekļ auts", ir ē dieni par papildu samaksu. Dzē rieni tikai par papildu samaksu. Visvairā k man patika Golden Dragon - ķ ī nieš u virtuves a la carte restorā ns.
Jū s varat arī pusdienot galvenajos restorā nos, bet mē s dodam priekš roku pusdienā m a la carte restorā nos (bez tikš anā s). Ir ē dieni sistē mā "viss iekļ auts", ir ē dieni par papildu samaksu, dzē rieni ir iekļ auti. Visvairā k man patika meksikā ņ u un itā ļ u restorā ni. Un Vidusjū ras restorā nā varat ieturē t brokastis pē c iepriekš ē ja pieraksta reģ istratū rā . Tu nepaliksi izsalcis.
Bā ri: 10 (Sport Bar par papildus samaksu, Lobby Bar 24/7 alkoholiskie dzē rieni par papildus samaksu). Pā rē jais ir viss iekļ auts. Mē s negā jā m lī dz galam. Mī ļ ā kais bā rs atradā s netā lu no pludmales, kur viņ i rī ko š ovus un vakarā "Ā friku". Ļ oti forš i bā rmeņ i, lieliska apkalpoš ana. Es dzē ru vī nu un konservē tu alu, kvalitā te ir laba. Liela vietē jo alkoholisko un bezalkoholisko dzē rienu izvē le: rums, degvī ns, tekila, brendijs, alus, sulas, fanta, sprite, kola. Ī paš i patika tas, ka katru vakaru bā ros skan dzī vā mū zika: ģ itā ra, vijole, vokā listi. Viņ i izpilda pasaules hitus katrai gaumei. Publika dejo. Tas ir ļ oti forš i! ! ! Milzī gs pluss viesnī cai!
Animā cija. Animā cijas komandas lī menis nemaz neatbilda viesnī cas lī menim. Un š eit nav runa par izrā di, kuru mū su brī vdienu beigā s sā ka rī kot nevis katru dienu, bet gan saistī bā ar viesiem. Komanda savulaik strā dā ja Š armā , š ķ iet, lē tā viesnī cā . Pirmajā iepazī š anā s dienā animatori mums ar prieku stā stī ja, kā viņ iem Š armā patika un nepatika, ka viņ iem Š armā bijuš i labi ciemiņ i, te esot tikai vā cieš i, bet vā cieš i nepatī k. Tas nav pareizi. Tač u viens no animatoriem vakarā apsē dā s pie mums un ilgi domā ja, vai mē s viņ am nepalī dzē sim migrē t uz Vā ciju. Reiz volejbola spē lē pludmalē animatori ieslē dza krievu blatņ aku (cietuma subkultū ras mū ziku), mē s bijā m š okē ti. Bet, kad bā rā izdzirdē jā m Natā lijas dziesmu "No jū ras pū ta vē jš " (sena nolietota estrā des dziesma), mums pietrū ka vā rdu. Uzsveru, ka 99% viesu ir no Rietumeiropas. Viesnī ca ir dā rga un ļ oti pretencioza. Ja animatoriem patī k š ā da sū dī ga mū zika, tad lai viņ i to klausā s mā jā s. Un darbā mū zika ir jā izvē las viesiem. Ekskursijas izmaksā s iekļ auta samaksa par animatoru darbu. Un mē s bijā m ļ oti vī luš ies par viņ u darbu.

Apkalpoš ana: Personā ls ir daļ ē ji mainī jies, bet apkalpoš ana ir saglabā jusies ļ oti augstā lī menī . Tie viesmī ļ i un bā rmeņ i, kas bija pagā juš ajā gadā , mū s atpazina un uzņ ē ma kā gaidī tus viesus. Ī paš i vē los izcelt bā rmeni Ā frikas bā rā vā rdā Ahmeds. Viņ š strā dā ja ar lielu entuziasmu, mums nebija laika ieiet bā ra zonā , un dzē rieni jau bija uz mū su galda. Turklā t, kam tieš i mē s dodam priekš roku, viņ š atcerē jā s no pagā juš ā gada. Visi darbinieki ir uzmanī gi un pieklā jī gi. Apkalpoš ana ir neuzbā zī ga un ar smaidu. Viņ i jutā s kā viesi, nevis klienti. Paldies!!! !
No mī nusiem apkalpoš anā atzī mē š u daž u a la carte restorā nu darbinieku attieksmi. Atgā dinā š u, ka š ajos restorā nos ir ē dieni un dzē rieni, gan ar viss iekļ auts, gan par maksu. Citi viesi sū dzē jā s, ka, atsakoties ņ emt dzē rienus par papildu samaksu, darbinieki demonstrē savu attieksmi tā , ka vairs nevē las vakariņ ot. Pusdienojā m tikai a la carte, nekā du problē mu nebija. Bet, kad reiz vakariņ ojā m Fino, mē s nož ē lojā m, ka esam atbraukuš i. Kad es atteicos ņ emt "ī paš o" vī nu un jautā ju, kas ir iekļ auts "viss iekļ auts" koncepcijā , restorā na darbinieks neslē pa saš utumu un paskatī jā s uz mani tā , it kā viņ š uz mani vē rstu ē dienkarti. Neatļ auta uzvedī ba.
Bija bezmaksas transfē rs no viesnī cas Hurgadā uz Mamsha rajonu. Iepriekš jā reģ istrē jas reģ istratū rā .
Pludmale: ļ oti liela un ē rta, vienmē r bija pietiekami daudz vietas. Labas kvalitā tes gultas un matrač i. Ir lietussargi un ž ogi no vē ja.
Jū ra: mē s snorkelē jā m no Fort Arabesque viesnī cas lī dz Grand Makadi pontonam. Koraļ ļ i ir atš ķ irī gi visur, no maziem izciļ ņ iem lī dz lielai barjeras sienai, palete un arhitektū ra ir lieliska. Ir daudz amfiprionu, tauriņ u, papagaiļ u, grupē jumu, arotronu, heilī nu, flautu u. c. Labā k vienreiz redzē t, nekā simts izlasī t.
Mums nepaveicā s ar laikapstā kļ iem, 3 dienas apmā cies, 1 dienu neliels lietus. Bet mē s varē jā m izstaigā t daudzu viesnī cu teritoriju no ziemeļ iem uz dienvidiem.

Bijā m ekskursijā uz Utopijas salu, man ļ oti patika, ievietoju atsauksmi.
Pā rsteigumi ar atgrieš anā s reisu: 14. marta naktī ierodoties reģ istratū rā , lai pā rbaudī tu, uzzinā jā m, ka mū su atgrieš anā s reiss ir atcelts. Zvanā m gidam: nav pat aptuvenas informā cijas, kad mū s savā ks. Varbū t viņ i visi tiks aizvesti uz vienu viesnī cu, varbū t viņ i tiks atstā ti "savā s" viesnī cā s. Gids ieteica iet uz istabu gulē t. Tā viņ i darī ja. No rī ta viņ i sā ka meklē t vismaz kā du informā ciju. Izrā dī jā s, ka mū su reiss izņ ē ma ā rzemniekus, kuri iegā dā jā s biļ etes no mū su tū roperatora, lai viņ i varē tu atgriezties Ukrainā un atstā t to pirms robež u slē gš anas. Tā dē jā di tū kstoš iem ukraiņ u tū ristu nevarē ja laicī gi lidot mā jā s. Dienu pavadī jā m baž ī gi gaidot jaunumus: nemitī gi zvanī jā m gidam. Informā cijas nebija. Viesnī cā rokassprā dzes nenogrieza, izmantojā m pilnī gi visus pakalpojumus, restorā nus un bā rus, bet istabiņ a bija jā atbrī vo 12-00. Mē s sē dē jā m sauļ oš anā s krē slos pie baseina. Reģ istratū ras darbinieki bija korekti, pastā vī gi izsauca gidu, centā s mums palī dzē t. 17-00 uzzinā jā m, ka mē s uz nenoteiktu laiku nakš ņ ojam savā viesnī cā , tiesa, par tū roperatora lī dzekļ iem. Lī dz ar to tū roperators mums iedeva vē l 3 atpū tas dienas. Viesnī ca pamazā m kļ uva tukš a, nā ca arvien mazā k viesu un arvien vairā k devā s prom. Tomē r visi restorā ni un bā ri strā dā ja kā parasti. 16. martā parā dī jā s informā cija, ka reiss paredzē ts rī t no rī ta. Viņ i mū s aizveda 17. martā norunā tajā laikā , bez kavē š anā s. Gribu pateikties gan viesnī cai, gan tū risma operatoram Join Ap par profesionalitā ti, apkalpoš anu un korekto attieksmi pret viesiem.
Kopē jais iespaids par pā rē jo: viesnī ca nedaudz nav pabeigta lī dz ideā lam. Š oreiz no bū tiskiem mī nusiem izcelš u neprofesionā lu animā cijas komandu, kas neatbilst viesnī cas augstajam lī menim. Beznosacī juma plusi: milzī ga zaļ ā zona, pasakaina arhitektū ra, lielisks serviss, milzī gi, tī ri un ē rti numuri, brī niš ķ ī gs personā ls, dzī vā mū zika, liela restorā nu un bā ru izvē le, nepā rspē jama jū ra. Plusu ir daudz vairā k. Viesnī cai ir stils un dvē sele. Es joprojā m š eit atgrieztos.
Labu atpū tu, ja ir kā di jautā jumi, rakstiet, atbildē š u!
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu

komentāri (15) Atstājiet savu komentāru
аватар veritasana
veritasana

Es mīlu Limaku .. Pazīstamas vietas .. Viņu deserti ir patiešām labi

Mon, 16 Aug 2021, 10:44
аватар veritasana
veritasana

Es mīlu Limaku .. Pazīstamas vietas .. Viņu deserti ir patiešām labi

Mon, 16 Aug 2021, 13:44
аватар