Unikāls nedraudzīgums

Rakstīts: 3 aprīlis 2012
Ceļošanas laiks: 25 februāris — 6 marta 2012
Viesnīcas vērtējums:
2.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 4.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 2.0
Unikā ls nedraudzī gums
Garmiš a-Partenkirhene, Haus Hohenzollern Hotel-Garni
Menedž ere Larisa aizrā dī ja, ka ieradā mies viesnī cā.20:40, nevis 14:00-18:00, lai gan brī dinā jā m par lidmaš ī nas ieraš anā s laiku. Vē lā k viņ a prasī ja 10 eiro par to, ka mū su meita ieradī sies mū su viesnī cā uz 1 stundu ("jo varē ja papildus lietot ū deni un elektrī bu"). Mē s atteicā mies maksā t. Atriebī bā gultas veļ a netika mainī ta pat reizi 11 dienā s; pē dē jā s 7 dienas nav mainī ti dvieļ i un nav veikta tī rī š ana (kā teica vadī tā js "tad man jā krā j nauda"). Atgriež oties mā jā s, atklā jā m, ka, mums nezinot, menedž eris mū su kartes kontā nobloķ ē ja 200 eiro. Pa telefonu viņ a kliedza, ka "par sliktu uzvedī bu (jū s atteicā ties maksā t papildus 10 eiro) man ir tiesī bas š o summu bloķ ē t uz mē nesi. " Mū su secinā jums: ar š ā du personā ž u sastopamies pirmo reizi
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
аватар hatinka
hatinka

Protams, alva. Vai viesu namu rezervējāt pats vai ar viņiem sadarbojas tūrisma aģentūra? Nebrīnīšos, ja šis viesu nams pastāvīgi uzņem krievu tūristus un sadarbojas ar tūrisma aģentūrām. Bet, ja tas ir parasts Bavārijas viesis ... Tas man neiederas galvā ...

Tue, 08 May 2012, 17:46
аватар strata
strata

Ļoti dīvaini.

Sat, 19 May 2012, 11:48
аватар