
2019. gada oktobrī es paliku š ajā viesnī cā . Samaksā ja uzreiz par nedē ļ as uzturē š anos. Mani ievietoja 205. istabā , kuras priekš ā viņ iem ir grī das lī meņ a atš ķ irī ba. Jau nā kamajā dienā man notika avā rija š ī soļ a krituma dē ļ .
… Tomēr ▾
2019. gada oktobrī es paliku š ajā viesnī cā . Samaksā ja uzreiz par nedē ļ as uzturē š anos.
Mani ievietoja 205. istabā , kuras priekš ā viņ iem ir grī das lī meņ a atš ķ irī ba. Jau nā kamajā dienā man notika avā rija š ī soļ a krituma dē ļ . Rezultā tā saiš u plī sums un pē das lū zums. Knapi tikusi lī dz reģ istratū rai, informē ju darbiniekus par notikuš o, tač u, man par pā rsteigumu, viesnī cas darbinieki neizrā dī ja cieņ u un nesniedza man palī dzī bu vai palī dzī bu medicī niskā s palī dzī bas meklē š anā . Š ā ds serviss nepā rprotami neatbilst 5* viesnī cas lī menim.
Man paš ai bija jā dodas uz medicī nas centru Prā gā . Š o faktu apliecina ā rstniecī bas iestā des dokumenti.
Gribu atzī mē t, ka Eiropā tiek uzskatī ts par normu sabiedriskā s vietā s brī dinā t cilvē kus par bī stamu š ķ ē rš ļ u esamī bu – piekā rt brī dinā juma zī mi vai pielī mē t koš u strē meli uz bī stama pakā piena. Š ai viesnī cai tā da nav. Turklā t mani pā rsteidza tas, ka 5 zvaigž ņ u viesnī cas numuriņ ā man bija saplī sis palags, logiem bija izsisti rokturi, kā arī uz galda pie kafijas kannas nebija ū dens pudeles.
Traumas rezultā tā es, protams, nevarē ju turpinā t uzturē š anos viesnī cā , un veselī bas apsvē rumu dē ļ man nā kamajā dienā bija jā dodas prom.
Uzrakstī ju vē stuli viesnī cas ģ enerā lmenedž erim, kurā pastā stī ju par notikuš o un lū dzu kompensē t summu par dienā m, kuras biju spiesta nepalikt viesnī cā . Tomē r vadī tā js man atteicā s.
Marina
Mani ievietoja 205. istabā , kuras priekš ā viņ iem ir grī das lī meņ a atš ķ irī ba. Jau nā kamajā dienā man notika avā rija š ī soļ a krituma dē ļ . Rezultā tā saiš u plī sums un pē das lū zums. Knapi tikusi lī dz reģ istratū rai, informē ju darbiniekus par notikuš o, tač u, man par pā rsteigumu, viesnī cas darbinieki neizrā dī ja cieņ u un nesniedza man palī dzī bu vai palī dzī bu medicī niskā s palī dzī bas meklē š anā . Š ā ds serviss nepā rprotami neatbilst 5* viesnī cas lī menim.
Man paš ai bija jā dodas uz medicī nas centru Prā gā . Š o faktu apliecina ā rstniecī bas iestā des dokumenti.
Gribu atzī mē t, ka Eiropā tiek uzskatī ts par normu sabiedriskā s vietā s brī dinā t cilvē kus par bī stamu š ķ ē rš ļ u esamī bu – piekā rt brī dinā juma zī mi vai pielī mē t koš u strē meli uz bī stama pakā piena. Š ai viesnī cai tā da nav. Turklā t mani pā rsteidza tas, ka 5 zvaigž ņ u viesnī cas numuriņ ā man bija saplī sis palags, logiem bija izsisti rokturi, kā arī uz galda pie kafijas kannas nebija ū dens pudeles.
Traumas rezultā tā es, protams, nevarē ju turpinā t uzturē š anos viesnī cā , un veselī bas apsvē rumu dē ļ man nā kamajā dienā bija jā dodas prom.
Uzrakstī ju vē stuli viesnī cas ģ enerā lmenedž erim, kurā pastā stī ju par notikuš o un lū dzu kompensē t summu par dienā m, kuras biju spiesta nepalikt viesnī cā . Tomē r vadī tā js man atteicā s.
Marina


Patīk
Tev patīk
Rādīt citus komentārus …
