
Tač u 2019. gada janvā rī viss mainī jā s uz slikto pusi, nā ca jauna vadī tā ja - Monikas kundze. Istabā s bija ļ oti auksts, akumulatori bija atslē gti no ekonomikas, ja administrators prasī ja ieslē gt akumulatorus, teica, ka notikusi avā rija un nav iespē jas. Bet pē c lamā š anā s ar Pani Moniku akumulatori tika ieslē gti uz 2 dienā m. Virtuve ir ļ oti sabojā ta, ē dieni nav garš ī gi ! ! ! Pani Monica ir atbildī ga par visu virtuvē , viņ a ir pavā re, viņ a ir viesmī le un apkopē ja. Ē damzā lē strū klaka izslē gta, bez mū zikas, atkal ietaupī jums, bufete ļ oti niecī ga. Traukus ar augļ iem un sviestu, brokastī m, vakarā novieto zem kā pnē m uz grī das, kopā ar tī rī š anas rekvizī tiem. Brokastī s mū su klā tbū tnē Pani Monika ar kailā m rokā m iekā pa putrā , lai kaut ko no tā s dabū tu utt. Ē damistaba nav higiē niska! Ā rstē š ana patika, mē ģ inā ja Iva, Arturs, Vitā lijs, visas procedū ras veiktas laicī gi un ļ oti laipni, medicī nas nodaļ ā tī rī ba un kā rtī ba. Bet, ja Pani Monika ar saviem ietaupī jumiem tur ieskatī sies, arī tur tiks nodroš inā ti antisanitā ri apstā kļ i! Reģ istratū rā Dmitrijs bija ļ oti laipns pret viesiem, viņ š visu izskaidroja un palī dzē ja ar bagā ž u.






Vē lams, lai viesnī cā bū tu uzmanī gā ks un kvalificē tā ks ā rsts. N. V.

Š ogad nolē mā m doties uz Ostendi. Viesnī ca man patika gan ā rē ji, gan iekš ē ji, kad pirms gada atbrauca apskatī ties: numuriņ i plaš i, antī kas mē beles, pirmais iespaids
pat ļ oti labi. Bet š is iespaids ir tikai pirmais, un tad, kad tu tur nedzī vo.
Atsauksmes par viesnī cu lasī jā m tikai pē c samaksas par atpū tu un vairs negribē jā m neko mainī t, bet velti. Recenzijā s rakstī tais ir absolū ta patiesī ba. Un tas, ka viesnī cā s ir zagš anas vieta no seifa, par pretī gu pā rtiku un sliktu uzkopš anu. Bet mē s par to nedaudz š aubī jā mies un daļ ē ji neticē jā m, un, protams, domā jā m, ka ar mums tā nenotiks.
Mums bija dzī vokļ i. Istaba ir krā š ņ a (liels divistabu dzī voklis) un pirmais iespaids ir brī niš ķ ī gs, bet tad, kā vienmē r, sā kas pelē ka ikdiena.
Ierodoties dež urantam reģ istratū rā parā dī ju atsauksmes par viesnī cu, ka viesnī cas
notiek zā dzī bas no seifa, uz ko viņ a atbildē ja, ka tā nav taisnī ba un tā s ir konkurentu mahinā cijas, un viņ a garantē , ka ar mums tā nenotiks.
Mū su brī vdienu pirmajā s dienā s ē diens bija vienkā rš i pretī gs, izvē le
salā tu nav, tā tad, nedaudz sagriezti gurķ i un 2-3 tomā ti, tā ds iespaids, ka viesnī cā esam tikai divi. Brokastī s vispā r nav ko izvē lē ties, jogurti bija divas vai trī s reizes, nav skaidrs
kā da garš a, puslitra iepakojumos, laikam lē tā kais. Arī biezpiens ir ū deņ ains un nav garš ī gs. Š ķ ē les bija, bet arī lē tā kā s š ķ irnes desas un siers.
Citā s viesnī cā s K. V. , sieri un aukstie gaļ as izstrā dā jumi, bija Č ehijas Republikas pazī me,
nav tā ds apkaunojoš s traips kā š ajā viesnī cā .
Siltie ē dieni nebija garš ī gi un regulā ri atkā rtojā s, acī mredzot pā rtikas nepietiekama finansē juma dē ļ . Apmē ram pē c nedē ļ as ē diens nedaudz uzlabojā s, acī mredzot mainī jā s maiņ a, un bija
ē dienu daž ā dī ba, bet nebija stabila, dienu vai divas garš ī gi, uz treš o atkal
nav citas izvē les.
Vē los atzī mē t, ka vī rieš u viesmī ļ u darbs vienmē r ir draudzī gs, uzmanī gs un smaidī gs, ko nevar teikt par viesmī li sievieti. Restorā ns ļ oti tī rs, skan mū zika, pā rsvarā ieraksti krievu valodā , kas rada mā jī gumu un komfortu.
Tagad par mā jturī bu. Katru rī tu nā k kalpone, tikai uz
iztukš ojiet tvertnes, un, ja uz grī das bū s dvielis, viņ š to nomainī s, vai arī teiks, ka nav ko mainī t, un tā pē c jū s vienmē r izmetat dvieli piesardzī gi, katram gadī jumam atstā jot vannu vai personī go. Un reiz nejauš i redzē ju, kā viņ a pacē la no grī das dvieli, sarullē ja un pakā ra uz vannas kā tī ru, es viņ ai par to pastā stī ju, uz ko viņ a atbildē ja, domā dama, ka ir tī ra, nejauš i nokrita uz grī das.
Grī das, mū su uzturē š anā s laikā , ne reizi nav mazgā tas, vannas istabā , tualetē virtuvē . Kad es jautā ju? Pierasts, ka tu mazgā ji grī das, uz ko viņ a atbildē ja, ka istaba ir tī ra un vispā r viņ a slikti saprotot krievu valodu. Divas nedē ļ as sū cē ja 2 reizes istabā s, laikam tā pē c, ka bijā m istabā . Kopumā telpas netiek tī rī tas, tač u tā s rada tī rī š anas izskatu.
Halā ti ir saplē sti, izstiepti un ir jā atjaunina. Un viņ i vispā r pā rstā ja dot č ī bas.
Pē c divā m dienā m viesnī cā , es pamanī ju, ka esmu zaudē jis 1000 kronas.
(2 papī ri par 500 kronā m) Nekur nedeklarē jos, jo Zaudē juma dienā nepamanī ju.
Nav pā rsteidzoš i, ka viņ i to nozaga, jo kartes no seifa ir vienā das un piekļ uve tā m
Jebkuram viesnī cas darbiniekam tā ds ir.
Vienī gā gaiš ā un gaiš ā vieta š ajā viesnī cā ir ā rste Irina Farafonova. Kvalificē ts speciā lists. Viņ š saprotoš i izturas pret pacienta problē mā m, skaidri izskaidro, kā tā s atrisinā t, un pareizi izvē las procedū ras un pastā sta, kā turpinā t ā rstē š anu mā jā s.
Ž ē l, ka š ā ds ā rsts š ajā viesnī cā nav pastā vī gi, bet atnā k tad, kad
viņ u sauc.
Ja viesnī cā s bū tu vairā k š ā du ā rstu, tad viesnī cas apmeklē tī ba kļ ū tu augstā ka un stabilā ka.
Vē los sazinā ties ar š ī s viesnī cas ī paš nieku (pē c baumā m jū s esat krievs).
Parā dieties biež ā k un kontrolē jiet savu ī paš umu. Pievē rsiet uzmanī bu atsauksmē m internetā , jo viss, par ko viņ i raksta, ir patiesī ba, patiesī ba. Turklā t jū s nesaņ emat daļ u naudas, kas tiek ņ emta no klientiem par papildu procedū rā m, viņ i neiet caur reģ istratū ru, bet gan skaidrā naudā . Un vispā r, kurš ir š ī s viesnī cas vadī tā js, kuram ir pakļ auti visi dienesti, ir ļ oti grū ti saprast. Š ķ iet, ka katrs ir pa savam un praktiski nav neviena, kas atrisinā tu nevienu jautā jumu saistī bā ar atpū tu un ā rstē š anos viesnī cā .
Nobeigumā es gribu teikt, ka viesnī ca neatbilst 4 * zvaigznē m.
Mā jas reģ istratū rā , rupji un neviesmī lī gi - 2
Restorā ns - Tī rī ba un apkalpoš ana - 5, ē dinā š ana -3.
Istaba - uzkopš ana -1, peldmē teļ i veci un saplē sti - 1,
Dvieļ i biež i ir saplē sti un ne vienmē r mainī ti -2.
Ā rsts -5.
Medmā sas 4-.
Un noslē gumā : kas brauc uz Karlovi Vari, apiet š o viesnī cu. Tur ir daudz
viesnī cas pat 3 *, kur apkalpoš ana un ā rstē š ana ir daudz augstā ka nekā "Ostende". Pirms tū res iegā des apskatiet visas atsauksmes par š o viesnī cu, nav tik sliktu atsauksmju par vairā k kā vienu viesnī cu.
Irina.