Tas būtu bijis "izcils" vērtējums, taču darbinieki mūs pievīla.

Rakstīts: 3 oktobris 2015
Ceļošanas laiks: 2 — 3 oktobris 2015
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām; Biznesa braucieniem; Ģimenēm ar bērniem; Atpūtai ar draugiem, jauniešiem
Viesnīcas vērtējums:
8.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 8.0
apkalpošana: 6.0
Tīrība: 8.0
Uzturs: 8.0
Infrastruktūra: 9.0
Viesnī cas lieliskā atraš anā s vieta – paš ā pludmalē ar zeltainā m smiltī m, cieš i piekļ aujas Varoš as kvartā lam, kas pirms 40 gadiem piesaistī ja Holivudas zvaigznes, bet tagad ir pamests un sabiedrī bai slē gts. Zelta smiltis nav dzeltenas smiltis, tā s ir smiltis, kuras, kratot ū denī , neveido duļ ķ ainī bu, bet dzirkstī kā zelta graudi un ā tri atkal nosē ž as. Ar š ā du pludmali, manuprā t, ir noziegums vā ļ ā ties pie baseina, bet viesnī cai ir arī baseins.
Numuri ir plaš i un labi iekā rtoti, lai gan pā rsteidzoš i, ka tajos nav ne minibā ra, ne ledusskapja. Skapī ir tā das uzkodas kā rieksti un ž ā vē ti augļ i, bet aukstie dzē rieni istabā vienkā rš i netika nodroš inā ti.
Wifi ir labs visā viesnī cā , brokastis ļ oti labas.

Viesnī cas mī nuss ir tā ds, ka darbinieki visā di nelaipni, nesmaida, reģ istrē joties meitene reģ istratū rā vispā r neko neteica par brokastu laiku un vietu, kur dabū t pludmales dvielis. Bet viņ a jautā ja, cikos es plā noju doties prom)))).
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu

komentāri (12) Atstājiet savu komentāru
Rādīt citus komentārus …
аватар HotLine
HotLine

ollennka - Tu flirtē. Uzrakstiet, ka jums ir vienalga, bet nekavējoties atzīmējiet problēmu un analizējiet to. Tev taisnība. Un es arī mēģināju to analizēt.

Mon, 05 Oct 2015, 12:08
аватар HotLine
HotLine

Un Kirēnijas salīdzinājums ar Antāliju no tās pašas sērijas - nu, domājošs cilvēks nevar neanalizēt.

Starp citu, Antālijā šodien dzīvo aptuveni 1 miljons cilvēku. 2 miljoni vasarā. Aptuveni 200 viesnīcas.
Kirēnijā - 50 tūkstoši cilvēku un ducis viesnīcu. Otrajai Antālijai ar to nepietiks. Man liekas.

Mon, 05 Oct 2015, 12:10
аватар HotLine
HotLine

LaFifa - Oho, tu piekāpies, lai man oponētu. Mēģināsim to izdarīt pareizi.
1. Tu kļūdies. Šī nav "ollennkas 5. Kipras turku viesnīcas apskats". Varbūt jūs nepareizi aprēķinājāt. Vai varbūt nedaudz jāpapēta tēma.
2. Es atkal nesapratu tavu analoģiju par Abhāziju un delfīniem. Es nekur neesmu rakstījis par to, kas tūristiem būtu jādomā par Abhāziju, atrodoties Kiprā. Tas ir muļķīgi. Un es cenšos nerakstīt acīmredzamas muļķības. Ja es slikti formulēju savu domu, tad atkārtošu. Tikko mēģināju analizēt apskata rindkopu: “Viesnīcas mīnuss ir tāds, ka darbinieki ir kaut kādi nelaipni, nesmaida, reģistrējoties meitene reģistratūrā vispār neko neteica. brokastu laiks un vieta, par to, kur dabūt pludmales dvieli. Bet viņa jautāja, cikos es plānoju izbraukt)))). Ar vēsturi, faktiem, fotogrāfijām, domāšanas procesa posmu demonstrāciju.
Tāpēc man nav skaidrs, kāpēc jūs piedēvējat man tēzi par pienākumu tūristiem Kiprā domāt par Abhāziju? Vai arī jums ir tāds opozīcijas stils? Piedēvējot pretiniekam to, kas tev ir ērti, un mēģinot ironizēt par saviem postskriptiem. Strīdēsimies pareizi un nesabojāsim interesantu apskatu.

Mon, 05 Oct 2015, 12:13
аватар LaFifa
LaFifa

HotLine, es negrasījos ar tevi strīdēties. Es mēģināju jums dot mājienu, ka jūsu "domāšanas procesu" "demonstrēšana" komentāros zem šī apskata ir nevietā. Tikai un viss.
"Es saprotu, kas ir jūsu bēdas: jūs esat pārāk nopietni. Inteliģenta seja vēl neliecina par inteliģenci, kungi. Visas stulbās lietas uz zemes tiek darītas ar šo sejas izteiksmi. Pasmaidiet, kungi. Pasmaidiet!" c) t / f "Tas pats Minhauzens"

Mon, 05 Oct 2015, 14:06
аватар HotLine
HotLine

Jā, un jūsu piezīme par delfīniem un Grenlandi ir ļoti piemērota un ļoti smieklīga.
Un Minhauzena citāts ir ļoti piemērots kā jautra atbilde uz kļūdu Kipras turku viesnīcu skaitā.
Jūs esat ļoti dzīvespriecīgs cilvēks. es pasmaidīju.

Mon, 05 Oct 2015, 14:39
аватар

CITAS ATSAUKSMES PAR VIESNĪCU
  • Tas būtu bijis "izcils" vērtējums, taču darbinieki mūs pievīla.

SKATĪT ARĪ