Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Neatbilstība starp viesnīcas izvietojumu un realitāti

Rakstīts: 12 jūnijs 2018
Ceļošanas laiks: 19 — 26 maijā 2018
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām
Viesnīcas vērtējums:
4.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 4.0
apkalpošana: 4.0
Tīrība: 5.0
Uzturs: 4.0
Infrastruktūra: 4.0
1. Mē s cerē jā m izbaudī t brī vdienas “Debesu impē rijas pirmajā lī cī ”, kā ķ ī nieš i sauc Jalunvanas lī ci. Reģ istrē š anā s bija standarta, pulksten 02:00, un numurs tika atrasts bez eskorta. . .
2. Viesnī ca ir "vidē ja", un teritorija ir gleznaina un pā rsteidzoš i sakopta.
3. Telpu krā jums "desmit gadus vecs", santehnikas tehnika no pagā juš ā gadsimta laikmeta, un vannas istaba ir sliktā darba stā voklī .
4. Uzturs, attiecī bā uz brokastī m mums ir pieņ emami tikai maizes izstrā dā jumi, rī si, desiņ as (ja ne sojas), olas. Viss pā rē jais, maigi izsakoties, ir ā rkā rtī gi specifisks. Ē diens katru dienu ir vienā ds.
Vairā k vai mazā k kvalitatī vs serviss pē c neatlaidī ga atgā dinā juma. . .

5. Un tas, kas man ļ oti nepatika, bija viesnī cu ceļ vež i. Ceļ ojumu aģ entū ras ANEX Tour mums norī kotie gidi, kas paredzē ti, lai palī dzē tu tū ristiem, Kristī na no Krievijas puses un Ivans no Ķ ī nas puses, neko nezinā ja un nesaprata (lai gan ķ ī nieš i, kad nebija krievu klā tbū tnes, mē ģ inā ja palī dzē t viesi nelielu organizatorisko jautā jumu risinā š anā ). Negatī vs iznā ca pirmajā dienā . Sanā ksmes gids paziņ oja brokastu grafiku - no 7.00 lī dz 10.30, bet, apmeklē jot restorā nu 10.10, izrā dī jā s, ka tas bija lī dz 10.00. Atbildot uz aicinā jumu Kristī nai skaidrot situā ciju, viņ i burtiski saņ ē ma teatrā las miniatū ras darbī bu - teatrā lu roku š ļ akstī š anu un monologu: "tas nozī mē , ka viņ š starpsezonā strā dā lī dz plkst. 10.00. " Un fakts, ka cilvē ki cieta ilgu lidojumu un izjū t zinā mu diskomfortu (laika atš ķ irī ba starp laika joslā m), viņ u neinteresē ja. Turklā t, kā noorganizē t ekskursiju (ļ oti nekorektā un uzbā zī gā formā ) un cik tas maksā , tas arī viss! Kā patstā vī gi veikt ekskursijas, iepirkš anā s, sabiedriskā transporta grafiks, kur pie viesnī cas varam kaut ko uzkost, palika noslē pumā . Tas viss beidzā s ar faktu, ka jums ir jā izmanto tikai tū risma uzņ ē muma pakalpojumi un nav alternatī vas ! ! ! Informā cija tika vai nu apspiesta, vai sagrozī ta. Pat kur ir elektromobiļ a pietura, kas kursē no viesnī cas uz pludmali
(otrā rinda) un pat tad viņ i to neizteica, krievu gida padoms tika burtiski interpretē ts š ā di: "jautā jiet tur, pie baseina, viņ i jums pateiks!! ! " Turklā t saziņ a (no gida puses) ar Kristī nu divas reizes sasniedza skaidru agresī vu formu. Tas mū s pat saniknoja! Tā necieņ a, ko viņ a izrā dī ja ne tikai mums, bet arī citiem atpū tniekiem, ir vienkā rš i nepieņ emama. Š ī s epizodes ļ oti atklā ti raksturo viesnī cas gidu, ī paš i Kristī nu, un viņ a lī dzdalī bu un palī dzī bu pā rē jiem tū ristiem.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu