Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

rūgta pieredze

Rakstīts: 3 marta 2015
Ceļošanas laiks: 5 — 7 februāris 2015
Viesnīcas vērtējums:
4.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 7.0
apkalpošana: 2.0
Tīrība: 5.0
Uzturs: 6.0
Infrastruktūra: 7.0
Vai joprojā m esat apmulsis un saš utums pē c neilgas uzturē š anā s viesnī cā Sheraton Hotel Z? bagā ts Cī rihē . Tikai pā ris dienas, un garastā voklis saindē ts uz ilgu laiku. Gredzens pazudis! Sirdij mī ļ a lieta, neaizmirstama un ne lē ta. Viņ š devā s uz pilsē tu, atgriezā s - gredzena nav. Ja es nebū tu steidzies ar kā pš anu lidmaš ī nā , es noteikti izsauktu policiju. Bet š ī ir Š eratona, tā tomē r ir Cī rihe, Š veice! Protams, darbinieki zvē rē ja, ka visu nokā rtos un atlī dzinā s man gredzena izmaksas, ja neatdos paš u gredzenu. Pievilts. Atbilde, ko saņ ē mu pē c mē neš a, neiepriecinā ja: lieta nav apdroš inā ta (nebija seifā ), nā c un raksti iesniegumu policijai. Tā s ir viesnī cas rū pes par klientu un savu reputā ciju. Mans padoms - apiet Sheraton Hotel Z? bagā tā puse. Tā dā gadī jumā viņ i jums nepalī dzē s, viņ i pieklā jī gi piedā vā s paš iem atrisinā t savas problē mas.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu