Pilnīga vilšanās viesnīcā

Rakstīts: 21 janvārī 2020
Ceļošanas laiks: 1 — 15 augusts 2015
Viesnīcas vērtējums:
3.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 5.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 5.0
Uzturs: 3.0
Infrastruktūra: 1.0
Atpū tusies ģ imene, kurā ir 2 bē rni, 11 gadi un 1 gads.
Pirmajā pozitī vajā iespaidā viesnī ca atstā ja pretī gu iespaidu, rakstī š u punktu pa punktam.
1. No 2 nedē ļ ā m atpū tas viens no liftiem nedarbojā s 7 dienas, un tas ir 6 stā vu pilnī bā noslogotā ē kā . Nā cā s pusstundu stā vē t ar ratiem, jo. ja pats var nokā pt pa trepē m, tad bija problemā tiski nē sā t lī dzi bē rnam.
2. Duš as ž eleja, š ampū ns un citi piederumi netiek papildinā ti.
3 Numurā esoš ais minibā rs ir deklarē ts, bet patiesī bā tas nav pieejams.

4. Darbs telpā ir nekvalitatī vs un nenotiek laikā . Reģ istrē joties tika atklā ts galdiņ a lū zums uz balkona, mazulim nedroš s spraucā s ā rā ass gabals, lū dza salabot, vairā kkā rt atgā dinā ja - nekas netika darī ts.
5. Puse no rozetē m istabā nedarbojā s, kad mē s reģ istrē jā mies, mums nebija pietiekami daudz uzlā dē t un strā dā t ar visā m ierī cē m, viņ i lū dza to salabot, viņ i gaidī ja 2 dienas, treš ajā es pazaudē ju savu pacietī bu, izņ ē mu skrū vgriezi un pats salaboju.
6. Elektriskā tē jkanna iekš ā bija sarū sē jusi, ar š ausmī gu melnu pā rklā jumu, sajū ta, ka kaut kas melns tajā ir uzvā rī jies, nā cā s lū gt nomainī t.
7. Klā tbū tnes sensors istabā nemitī gi bugijs, pazuda elektrī ba, neviens neatsaucā s uz lū gumiem salabot, nā cā s darī t paš am, labi, ka rokas aug no kurienes vajag.
8. Manai sievai no manas istabas nozaga jaunos dzī vokļ us. Viņ i neatbildē ja uz jautā jumiem, "mē s neko nezinā m, meklē jiet. "
9. Pē c nedē ļ as dzī ves viesnī cas administrā cija nolē ma mū s pā rcelt uz citu istabu. Uz jautā jumu, kā pē c, atbildē ja, ka par istabu maksā jā m lē tā k. Uz jautā jumu, kā pē c mū s uzreiz neiekā rtoja istabā , par kuru samaksā jā m, viņ i paraustī ja plecus. Uz maniem paskaidrojumiem, ka negribu kustē ties, jo. Š im man ar diviem bē rniem vajag daudz laika, un patiesī bā viņ i man atņ em atpū tas dienu, kā arī tajā dienā ieplā noto ekskursiju teica: "Nu ko? ". Ģ enerā lmenedž era attieksme ir pilnī gi vienaldzī ga, neviens neuztraucas par viesnī cas reputā ciju.

10. Problē mas ar Wi-Fi piekļ uves punkta uzstā dī š anu istabiņ ā , pat vissī kā kajā , lai gan š ī problē ma izrā dī jā s atrisinā ma, bet risinā jumu piedā vā ju es, nevis viesnī cas sistē mas administrators.
11. Balkons nekad netika tī rī ts.
12. Nav bagā ž as nesē ju. Č emodā ni istabā pacē lā s paš i.
13. Gaisa kondicionieris nedarbojā s pareizi. Vienmē r ieslē dzā s ar kļ ū dā m, temperatū ra neatbilda iestatī tajai.
Š eit ir daž as lietas, kas jā patur prā tā :
1. Maksas ledusskapis, 4 levas dienā
2. Apmaksā ta bē rnu gultiņ a, 8 levas dienā . Saliekams, kā arē na, arī lauzts papildus.
3. Ē diens ir bagā tī gs, bet vienmuļ š .
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu