VĪNES SKECES. MŪSU PIRMAIS UN PĒDĒJAIS CEĻOJUMS UZ VĪNI AR VILCIENU.

10 Novembris 2018 Ceļošanas laiks: no 03 augusts 2018 ieslēgts 10 augusts 2018
Reputācija: +20.5
Pievienot kā draugu
Uzrakstīt vēstuli

Iespē jams, vienī gā uzticamā un detalizē tā informā cija par ceļ oš anu uz Vī ni ar vilcienu.

Sā ksim bez kavē š anā s. Tā tad, kā pē c trenē ties? Pirmkā rt, lidmaš ī na ir gandrī z 2 reizes dā rgā ka, ja ne akcijā vai diezgan iepriekš . Otrkā rt, daudzi cilvē ki vienkā rš i baidā s lidot. Galvenā priekš rocī ba ceļ ojot ar lidmaš ī nu ir ī sā kais ceļ ojuma laiks.

Vē l viena iespē ja ir ceļ ot ar automaš ī nu. Š ajā gadī jumā vislabā k ir iekraut automaš ī nu uz platformas, braukt uz Ļ vovu un no turienes ar automaš ī nu uz ā rzemē m. Galvenie š ā da brauciena trū kumi ir automaš ī nas darbī bas traucē jumu risks un vadī tā ja nogurums. Plusi - jū s varat brī vi izvē lē ties apskates vietas, novē rot visus apskates objektus un spontā ni mainī t mē rķ us.

Vilcienam ir savas priekš rocī bas – tu visu laiku atpū š as, vē ro ainavas. Ceļ ojuma laiks ir tā ds pats kā ar automaš ī nu.


Tā kā š is raksts ir par braucienu ar vilcienu, mē s pie tā pakavē simies sī kā k. Pirmkā rt, jums ir nepiecieš amas biometriskā s pases vai pases ar vī zā m. Biļ etes uz vilcienu Kijeva-Vī ne tiek pirktas 28 dienas pirms brauciena. Jā , nevis pē c 30 dienā m kā parasti, bet pē c 28. Dienā , kad sā kas izpā rdoš ana no 8:00 jā bū t kasē . Visē rtā k biļ etes iegā dā ties servisa centrā . Pā rmaksā siet nedaudz, bet gandrī z bez rindas. Pirms biļ eš u iegā des rezervē jiet viesnī cu un izlemiet par Kijevas-Vī nes vilciena atieš anas-ieraš anā s un piestā š anā s datumiem, ja jums vē l ir jā nokļ ū st Kijevā . Uz Vī ni no Kijevas dodas viena nodalī juma maš ī na. Katrā nodalī jumā ir 3 sē dvietas. Dī vainā kais tajā ir numerā cija. Piemē ram, sē dvietas 11.13, 15 ir pirmais nodalī jums. Priecē tas, ka ir bē rnu biļ etes. Lai garantē tu biļ eš u iegā di atpakaļ , mē s atkā rtojam pirkuma procedū ru tajā dienā , kad izbraukš anas datumā sā kas tirdzniecī ba. Dienas, kad jā iegā dā jas biļ etes turp un atpakaļ , vislabā k ir noskaidrot pie kasieriem.

No Dņ epras nopirkā m veselu kupeju, lai gan braucā m trijatā . Protams, pirmais jautā jums, ko diriģ ents uzdeva, bija "Un jums ir viena brī va bļ oda, vai jū s varat ļ aut cilvē kam apgulties? " Saņ emot apstiprinoš u "Nē ! " papildu pieprasī jumi netika iesniegti. Es nezinu, par kā diem uzlabojumiem UZ priekš nieki nemitī gi runā , tas nekā dā gadī jumā neattiecas uz parastajiem pasaž ieriem: nodalī jumā nav nekā du tī rī š anas pē du ar mazgā š anas putekļ u sū cē jiem un tvaika ģ eneratoriem, tualete ir kā parasti, lai gan bija . Veļ a kā dreiz bijusi balta, visticamā k Lielā sprā dziena laikā , tagad pelē ka, uz spilvendrā nas ir taukaini plankumi un, spriež ot pē c izskata, norakstī ts jau piecas reizes. Bet tajā paš ā laikā UZ rū pē jas par pasaž ieru atpū tu un ir izdomā jis viņ iem izklaides programmu. Mū su gadī jumā tas bija aizkars uz loga. Ar pilnī bā piesprā dzē tu turē tā ju. Ar katru aizkaru pā rvietoš anas mē ģ inā jumu nū ja, uz kuras tie karā jā s, izkrita no turē tā jiem un katru reizi to bija jā ievieto atpakaļ . Paldies UZ! Š ī s aktivitā tes laikā laiks paskrē ja nemanot.

Un š eit tā ir Kijeva! Kapitā ls! Lai nepazaudē tu seju un tū rista dzī vi nepadarī tu garlaicī gu, pirmais, kas stacijā sagaida, ir ieejas durvis, cietas, koka, katra, iespē jams, 200 kilogramu, ja ne vairā k. Un tev ar pā ris somā m tā s vajadzē tu atgrū st ar plecu un jā paspē j somas vilkt lī dz durvis tā s saspiež . Ak, labi darī ts! Jū s esat izturē jis pirmo lī meni! Tagad jū s gaida atrakcija "Eskalators". Kā da ir tā nozī me? Jā , nekas. Pavisam. Tas vienkā rš i nedarbojas! Visi š ie braucieni tū ristam it kā saka: "Ei, esi uzmanī gs, š ī nav jums Eiropa! " Un kā ar gaisa kondicionē tā ju valsts galvenajā stacijā ? Tā pat kā ar eskalatoriem – nekā dā gadī jumā . Gaidot vilcienu, nolē mā m iedzert kafiju. Ticiet vai nē , bet tuvumā nav nevienas kafejnī cas, kur varē tu sē dē t. Es neskaitu kafiju Mac un FSC kā kafiju, atvainojiet. Un iepirkš anā s centrā pretī viesnī cai IBIS viņ i gatavoja dzē rienu no sapuvuš as kafijas! Man bija jā atgriež as. . . Kijeva, 5 punkti!

Nā kamais posms ir iekā pš ana vilcienā Kijeva-Vē na. Tas patiesī bā nav vilciens, kas dodas uz Vī ni, bet tikai viena automaš ī na, kas piekļ aujas vilcienam Kijeva-Ivano-Frankivska. Maš ī nu ir viegli atpazī t, Harijs Poters ceļ oja uz Cū kkā rpu garā mgā jē ja pavadī bā . Maš ī nai ir 50 gadi, datu plā ksnī ti ar datiem neatradu, bet uz tā s ir uzraksti, ka rozetes nav telefona uzlā dei, bet gan elektriskajam skuveklim. Sē dvietu numerā cija kopumā ir neparasta, piemē ram, 1 nodalī jums ir 11. , 13. un 15. vieta. Un tā tā lā k. Kopā maš ī nā ir 30 sē dvietas.


Atseviš ķ a cieņ a un cieņ a pret UZ. Š is auto reprezentē mū su valsti, nav vajadzī ga reklā ma un tamlī dzī gi, jebkurš eiropietis, kurš ieraudzī s š o auto, uzreiz sapratī s, ka mums noteikti vajag kredī tus, kaut vai kā rtī ga auto iegā dei.

Kupejas komplektā cija ir sekojoš a: Vienā pusē ir trī s plaukti, bet, ieejot, š ķ iet, ka tie ir divi. Jo vidē jais plaukts salocī ts ir apakš ē jā plaukta aizmugure. Ja plauktus ieliek miega rež ī mā starp tiem apmē ram 50 cm, ir ē rti gulē t pat ar manu augumu. Plaukti ir platā ki par parasto kupeju un ē rtā ki. Plauktos ir margas. Nodalī jumam ir arī sava izlietne, kuru noslē dz galds. Ir pakaramie, sā nu sē deklis, skapis virs galda ar rozeti un lampu. Veļ a ir tā da pati kā mū su vilcienos, bet var pat teikt, ka balta. Kondicionieris strā dā , ir gaismas, kas rā da, vai tualetes ir brī vas. Otrajā nodalī jumā uz loga rakstī ts "Avā rijas izeja" un vienī gajam tajā nav loga, vietas 21.23, 25. Ar visu š o nav lī dz galam skaidrs, kā.3 daž ā di cilvē ki sadzī vos kupenā .

Vilcienā pat bija restorā ns, 6. vagonā bija 3. nodalī jums. Tieš i tā . Vari atnā kt un paņ emt pats, vai pat piezvanī t un pasū tī t pa telefonu ar piegā di lī dz Jū su automaš ī nai.

Daudzi cilvē ki sū dzas par ceļ u kvalitā ti Ukrainā . Nomet, aizmirsti! Ceļ i no asfalta vai bez tā ir sī kumi, mums sliedes ir nelī dzenas! Jā , dzelzceļ š , kas it kā sastā v no pat dzelzs nū jā m, ir nelī dzens! Kur ir asfalts. Viņ a to nomet uz plaukta tā , ka grasā s izmest no tā . Un es gribu jū s uzreiz brī dinā t, kamē r maš ī na kustas, tā vaid un grab kā slimu dinozauru bars. Intereses labad izmē rī ju skaļ umu, minimums ap 70 dB, maksimums rā dī ja 94 dB.

Pirms aizmirstu, minū te reklā mas. Ja ceļ ojat ar mazu bē rnu, kurš izmanto podiņ u, iegā dā jieties poļ u saliekamo kartona podu "Tron". Neiztrū kstoš a lieta, lai arī vienreizē ja, lietojā m visu laiku, mainot tikai iepakojumus (paņ ē mā m parastos lē tā kos "t-kreklus"). Un ne tikai vilcienā . Cieņ a un cieņ a pret viņ u izstrā dā tā jiem.


Braucā m, braucā m un nokļ uvā m Ļ vovā . Tā kā stā vē jā m vairā k nekā stundu, nolē mā m iziet pilsē tā un paē st. Kad nonā cā m stacijā , sapratu, ka Kijeva joprojā m ir Eiropas pilsē ta. Salī dzinot ar Ļ vovu, protams. Ļ vova, visas Rietumukrainas galvaspilsē ta, sagaida tū ristus ar netī ru dzelzceļ a staciju, izjauktu laukumu un tā du paš u pievedceļ u. Lieki piebilst, ka tur arī nebija normā las kafijas? Picā Celentano darbinieks picas pildī jumu uzklā ja tikai ar rokā m, bez cimdiem. Man vajadzē ja to pā rtaisī t, bet tomē r pica ir briesmī ga un nemaz neizskatā s pē c picas.

Kas notika ceļ ā :

- Č ā pā tika nomainī ti riteņ i uz š aurā kiem Eiropas sliež u ceļ am

- ģ enerators automaš ī nā pā rstā ja darboties un rezultā tā nedarbojā s gaisa kondicionieri un rozetes (lai gan diezgan ā tri salaboja)

- abas tualetes aizsē rē juš as (tā s ir bio, nevis gravitā cijas), viens no stulbajiem pasaž ieriem izmeta kaut ko tā du, ko nedrī kst izmest (nelaboja)

Nā kamais solis, no kā daudzi baidā s vai uztraucas, ir robež as š ķ ē rsoš ana. Es jums pastā stī š u, kā tas bija praksē . Pē c riteņ u maiņ as automobilī iekļ uva robež sargi un muitnieki. Robež sargi vī rietis un sieviete un sieviete muitas darbiniece. Robež sarga sieviete savā ca pases, palū dza uzrā dī t apliecī bas oriģ inā lu bē rnam (mums ar sievu ir daž ā di uzvā rdi), visu apskatī ja, un muitas darbiniece uzdeva jautā jumus: "Kur tu ej? "Paceliet plauktu ! " Tieš i tā . Pē c riteņ u maiņ as mū s savā ca elektriskā lokomotī ve un devā mies prom. Mē s domā jā m, ka ejam. Bet izrā dī jā s, ka mū s aizvilka uz vietu, kur dzī vo robež sargi. Kad apstā jā mies, ienā ca robež sarga sieviete un visiem izdalī ja pases. Tas faktiski ir viss robež as pā reja.

Pē c pā ris stundā m automaš ī nā iekļ uva Ungā rijas robež sargi un varbū t arī muitas darbinieki. Viņ i prasī ja pases, pā rbaudī ja visas lapas un pē dē jā atzī mē ja ar robež as š ķ ē rsoš anas datumu.


Tad braucā m un braucā m, tad domā jā m, ka jau braucam cauri Austrijai. Bet, kad maš ī nā pē kš ņ i parā dī jā s Austrijas robež sargi, sapratā m, ka tikko esam iebraukuš i Austrijā . Robež sargi apskatī ja pases, ungā ru uzliktā zī moga esamī ba un viss. Tad mē s vienkā rš i baudī jā m ainavu. Atš ķ irī ba starp valstu izskatu ir manā ma pat no vilciena loga. Ukraina, puskapitā listiskā Ungā rija un Austrija. Nekā rtī ba, tad kā rtī ba, bet ar bardaku elementiem, un tad tikai kā rtī ba - gludi ceļ i ar skaidru marķ ē jumu, vē jdzirnavas, atkritumu trū kums un poligoni. Un nekas tamlī dzī gs, gluda ceļ a un marķ ē jumu uztaisī š ana nav nanotehnoloģ ija, tā ir kā rtī bas un noteikumu un tehnoloģ iju ievē roš anas jautā jums.

Un tagad, urrā ! Vī nes dzelzceļ a stacija! Pē c sekundes Kijeva pameta Eiropas valsts galvaspilsē tas goda vietu, Ļ vova to izgā za pavisam, jo ​ ​ puiš i, Vī nes dzelzceļ a stacija ir fantastiska! Tieš ā m nav ko pā rmest: plaš s, skaists, moderns, tī rs, saprotams. Ī paš s rā dī tā js ir ē rtī bas un attieksme pret invalī diem. Viņ i nejū tas kā nasta, ne tie, kam vajadzē tu, viņ i ir absolū ti dabiski, viņ iem ir radī ti pilnī gi visi apstā kļ i. Visur un punkts.

Vispirms devā mies uz informā cijas centru un nopirkā m pilsē tas braukš anas karti CITY CARD uz trim dienā m, manuprā t par 27€. Tas dod tiesī bas braukt ar metro, tramvajiem un autobusiem trī s dienas no tā apstiprinā š anas brī ž a. Bet pat tas nav viņ u lielā kais nopelns. Uzrā dot tā s, jums tiks pieš ķ irtas daudzas atlaides pilnī gi daž ā dā s vietā s: muzejos, restorā nos, veikalos utt. (grā mata ar sarakstu, info centrā paņ em Vī nes karti krievu valodā ). Tiem, kas nesaprot - trī s dienas ir pilnī gi iespē jams atgū t š ī s kartes izmaksas ar atlaidē m.

Kur un kā kompostē t karti? Nokā pjot uz metro, pa ceļ am redzē siet plauktus ar zilā m kastē m, apavu kastes lielumā , ievietojiet karti slotā ar to pusi, kur malā ir aptuveni centimetru plata gaismas josla. Karte ieies slotā uz pā ris centimetriem, ierī ce noklikš ķ inā s, tas arī viss, paņ em, darī ts. Jums nekas cits ar karti nav jā dara, vienkā rš i turiet to sev lī dzi ceļ ojuma laikā un sekojiet lī dzi derī guma termiņ am.


Pē c informā cijas centra mū su otrais apmeklē jums bija Mac. Uzreiz teikš u, ka neesmu ne atbalstī tā js, ne ē diena cienī tā js Mac datorā , tač u viņ š tieš ā m ļ oti palī dzē ja. Parasti visi Mac ir apvienoti ar Mac Cafe, kas ir ļ oti ē rti. Otrkā rt, to ir daudz. Treš kā rt, katrā Mac ir interaktī vie displeji, kuros varat veikt pasū tī jumu pats. Tas darbojas ļ oti vienkā rš i: izvē lies valodu, izvē lies, kur ē dī si, uz vietas vai pie tevis, tad izkrī t kā ds lū gums, iespē jams, par ziedojumu, nospiež "nē " un nokļ ū stat atlases izvē lnē . Rezultā tā uznirst kvī ts ar pasū tī juma numuru, pagaidiet, lī dz jū su numurs parā dā s tablo, dodieties pie kases un maksā jiet. Un jautri un ē rti. Vē lā k es jums pastā stī š u par mū su Mac un viņ u Mac funkcijā m un atš ķ irī bā m.

Pē c uzkodā m devā mies lejā uz metro. Metro ir skaidrs un tī rs. Ir viena ī paš ī ba, pie kuras mē s neesam pieraduš i – automaš ī nā s durvis paš as neatveras. Ir divu veidu automaš ī nas durvis – ar rokturi un ar pogu. Kad automaš ī na apstā jas, tam, kurš pirmais stā v pie durvī m, neatkarī gi no tā , vai uz platformas vai automaš ī nā , ir vai nu jā atver durvis ar rokturi vai jā nospiež durvju atvē rš anas poga, kad tā iedegas. Gandrī z visu laiku izmantojā m metro. Pā ris reizes tramvajā , bet tas tā teikt vietā .

Savā viesnī cā , kas atrodas tieš i blakus Š onbrunas parkam no stacijas, nokļ uvā m 20 minū tē s ar vienu pā rsē š anos. No metro izejas lī dz viesnī cai metri 100. Viesnī ca vienkā rš i krā š ņ a, 4 zvaigznes, griestos freskas, marmors, plaš ums. Mū su istaba sastā vē ja no koridora, tualetes, vannas istabas, balkona un istabas 27 m2. Numurā ir divas lielas gultas, rakstā mgalds, televizors, mini bā rs, atzveltnes krē sls un liela divguļ amā dī vā ngulta. No loga paveras skaists skats uz pagalmu ar dā rzu. Ar mū su variantu brokastis nebija iekļ autas cenā un tā pē c par vienu bija jā maksā.20 €. Brokastis ir ok.

Kā jau ierasts, pirms ceļ ojuma izstrā dā jā m Napoleona plā nu 4 dienu laikā apmeklē t gandrī z visu Vī ni. Tač u realitā te ir darī jusi savu. Pā rvaldī ja 30 procentus, un biež i vien no tiem gandrī z darbojas. Divi ieteikumi uzreiz, kas ļ aus labā k plā not daž u vietu apmeklē jumu:

- atlasiet tos blokos pē c atraš anā s vietas. Piemē ram, Hofburgā ir vairā ki muzeji, kas atrodas kompakti, arī citi apskates objekti nav vieni;

Pā rbaudiet viņ u darba grafikus. Pirmkā rt, viņ i nestrā dā visu diennakti, un daž iem ir brī vas dienas, piemē ram, otrdiena;

- ja plā nojat apmeklē t Š onbrunnas pili, iegā dā jieties biļ etes iepriekš , no rī ta uz vakaru. Gribē jā m to apmeklē t pē dē jā uzturē š anā s dienā , bet ierodoties 13:00 izrā dī jā s, ka tuvā kais laiks, kad tajā var iekļ ū t ir 16:00! ! ! Man bija jā maina plā ni.


Devā mies uz zoodā rzu, kas arī atrodas Š onbrunā . Par diviem mums PILSĒ TAS KARTES dē ļ iekasē ja 6€. Zoodā rza ugunsgrē ks! Dzī vnieki atrodas labā kos apstā kļ os nekā pusei mū su valsts iedzī votā ju: tī ri, gandrī z bez smakas, milzī gi iež ogojumi. Ziloņ i, degunradž i, ž irafes, daž ā das antilopes un stirnas, pingvī ni, lā č i, tī ģ eri u. c. Un pilnī gi stulbas pandas, uzvedas kā tī ņ i - majori, vā rdus nevar izteikt, tā s ir jā redz. Nesen ziņ ā s lasī ju, ka viens no viņ iem kļ uva par mā kslinieku.

Gandrī z visas apskates vietas var sasniegt ar metro, daž as no tā m vai nu ar tramvaju/autobusu, vai pastaigā joties. Sī kā ka informā cija ir uz kartē m, kuras paņ emsiet biļ eš u iegā des vietā s. Vislabā k, protams, ir iepriekš sagatavoties ceļ ojumam un pā rlū kot internetu.

Lielā kā atrakciju koncentrā cija no tiem, kur bijā m, bija Karlplatz metro stacija. Viena no metro izejā m ved gandrī z lī dz Sv. Stefans. (Starp citu, apmē ram 50 metrus no izejas ir stends ar brī niš ķ ī gā m Vī nes desā m, noteikti iesaku)

Noteikti izbrauciet pajū gā , viņ u stā vvietu ir ļ oti viegli atrast - pē c smakas. Jā , nomazgā jas un neko neatstā j, bet smaka ir. Ceļ ojuma sajū tas ir apburoš as, kaut kā ļ oti dabiski un ē rti ir apceļ ot Vī ni karietē . Starp citu, starp braucē jiem ir tā di, kas runā krieviski. Ī sais brauciens ir 20 min un maksā.55 €, garais 40 min un 80 €. Bet ticiet man, tas ir tā vē rts.

Noteikti apmeklē jiet Imperatora kroņ a dā rgakmeņ u muzeju. Nesaprotu, kā tajos laikos tā das lietas tika radī tas un no kā , ka pē c tik daudziem gadiem tā s nav zaudē juš as savu skaistumu. Grezni izš ū ti tē rpi, zelta priekš meti, pā rsteidzoš i smalks izpildī jums.

Pē rkot biļ etes uz daž ā diem muzejiem un tamlī dzī gi, neaizmirstiet uzrā dī t PILSĒ TAS KARTI. Prezentē jot tos Š onbrunnas zoodā rzā , maksā si tikai 17€ 20€ vietā . Mē s neatradā m nevienu vietu, kas mums varē tu nepatikt. Vī ne ir š ika pilsē ta, ne velti jau 8 gadus pē c kā rtas ir atzī ta par labā ko dzī vesvietu pasaulē . Pusi pilsē tas aizņ em parki un dabiskie mež i. Temperatū ra tajā s dienā s, kad mums bija lī dz 37, bet to bija vieglā k izturē t nekā mū sē jo, vakarā ā tri pazeminā jā s, un naktī bija vienkā rš i brī niš ķ ī gi. Un ē nā likā s par 10 grā diem zemā k nekā saulē .


Kad vajadzē ja, iegā dā jā mies produkciju no SPAR. Viņ u ir diezgan daudz un vienmē r ir pieejami, strā dā lī dz 19:30, daž i lī dz 20:00. Kā pē c tā , nav skaidrs. Mū su rajonā viens strā dā ja lī dz 19:30, bet otrs pā ri ceļ am lī dz 20:00. Par cenā m, lai bū tu skaidrs, ja ū dens 0.5 kafejnī cā maksā.2, 20-2.50 €, tad lielveikalā.1, 5 l - 0.70-1.5 €, gatavā s sviestmaizes 2 gab 2 €, alus no 0.7 lī dz 1.5 par pudeli. Ja Mac datorā kafija maksā sā kot no 2.6€, tad SPAR ir lielisks gatavs aukstais kapuč ī no par 0.99€. Tas ir, par 10-20€ var sarī kot lieliskas vakariņ as. Viņ iem ir arī broš ū ras ar noplē š amiem kuponiem ar atlaidē m precē m un pat noteiktā m vietā m.

Kafejnī ca "Residence" Š onbrunnā . Visā s reklā mas broš ū rā s tiek rā dī ta kā vieta ar labā ko strū deli. Ļ aujiet man pastā stī t par mū su apmeklē jumu š ajā vietā . Neuztveriet to kā kritiku vai ko tamlī dzī gu, es vienkā rš i pastā stī š u, kā bija. Ja izgā jā t no pils pagalmā , tad pa labo roku labā s ē kas centrā ir ieeja kafejnī cā . Bez neona izkā rtnē m un citiem atribū tiem. Kā jū s domā jat, kā das bija mū su cerī bas, pirms apmeklē jā m vietu ar gardā kajā m strū delē m? Tieš i tā , pā rsteidzoš a cepš anas garš a. Pirms ieieš anas kafejnī cā pirmais, kas sveicina, ir tualete un tā s smarž as. Tikuš i iekš ā , arī cepš anas aromā tu nejutā m. Nezinu, varbū t citas dienas vai laiki atš ķ iras, bet pie mums tā bija. Apsē dā s pie galda un pasū tī ja. Protams, pasū tī jā m strū deli, zupu un vē l kā du ē dienu, kura nosaukumu vē sture nav saglabā jusi. Sastā va un izskata ziņ ā sanā ca tieš i tā ds pats biezenis ar kotletē m. Mē s to saucā m par "vecmā miņ as receptē m". Viena problē ma, un š is ē diens un strū dele pie mums nonā ca auksti. Ne silts, bet auksts. Tas bija apkaunojoš i. Rezultā tā cerī bas nepiepildī jā s. Nevarē tu teikt, ka tas bija slikts, bet 36 € noteikti varē ja labā k izmantot.

Dabas vē stures muzejs. Desmitiem tū kstoš u eksponā tu, izbā zeņ i, manuprā t, no visiem dzī vniekiem, kas dzī vo uz zemes, un tikai 10 lā č i, pasaulē lielā kā meteorī tu kolekcija, visu veidu dinozauru skeleti un viena gandrī z dzī va, interaktī va istaba

Viens no spē cī gā kajiem iespaidiem ir betona maisī tā ji. Jā , tā nav drukas kļ ū da, parastie betona maisī tā ji, kuros betons tiek transportē ts uz bū vlaukumiem. Izskatā s, ka viņ i nevis velk betonu, bet tikko nonā ca no montā ž as lī nijas. Mē s redzē jā m pā ris gabalus, un tie ir ideā li tī ri, bez neviena plankuma. Visticamā k tie ir demonstrā cijas betona maisī tā ji, kas braukā pa pilsē tu un maldina tū ristus.


Bibliotē ka, sasodī ts, nav bibliotē ka, bet gan pils vai katedrā les filiā le, tikai ar grā matā m. Vairā kus gadsimtus vecas grā matas izskatā s gandrī z kā jaunas. Viena grā mata mani ļ oti pā rsteidza. Tagad uz daudzā m pastkartē m viņ i izmanto zeltī š anas veidu, viņ i to redzē ja. Š ajā bibliotē kā ir grā mata, kas datē ta ar 13. gadsimtu, kurā attē ls ir uzklā ts ar zeltu un krā sā m. Un tas tika saglabā ts tā , it kā tas bū tu vakar nodrukā ts.

Belvedere, Princeses Sisi pils. Izskatā s pē c pils. Ar milzī gu parku. Nez kā pē c viņ iem pieņ emts pilis bū vē t no divā m atseviš ķ ā m ē kā m, kas atrodas pretē jā s parka pusē s. Man ir divas versijas, vai nu viņ i paē da sā tī gas vakariņ as un pē c tam bija jā pastaigā jas, vai arī tā , lai kaimiņ i netraucē . Ir liela un maza Belvidere, mē s bijā m muzejā lielajā . Pati pirmā ekspozī cija bija š okē još a, es to pat neaprakstī š u. Bet tā izraut uzacis. . .

Vī ne mū s pā rsteidza ar savu smarž u, lai kur jū s, puiš i, bū tu svaigs tī rs gaiss. Nav deguma, izplū des, novecojuš u cilvē ku, dū mu smakas. Lai kur jū s atrastos, jū s vajā svaiga gaisa smarž a. Pat noslogotā krustojumā jū s nedzirdē sit izplū des gā zu smaku. Piemē ram, Vī nē mani alerģ ijas simptomi pilnī bā izzuda, un tas bija tikai tā s augstums, jo ī paš i mū su valstī .

Ū dens Vī nē ir atseviš ķ s jautā jums. Vakarā viņ i pulcē jā s, lai mazgā tu bē rnu, un sieva piepildī ja vannu ar ū deni. Ienā k meita un saka "Mammu, ū deni savā ksi? ", Sieva "Tā jau! ". Vienkā rš i ū dens ir tik tī rs un caurspī dī gs, ka pē c mū su ū dens bē rns to vienkā rš i neredzē ja. Uz ielā m ir avoti, no kuriem visi tikai dzer ū deni.

Gandrī z aizmirsu, apsolī ju pastā stī t par Mac atš ķ irī bā m. Neviens Mac dators nebija manī ts ar vā ciņ u ar nozī mī tē m un formas tē rpu. Tas viss vairā k izskatā s pē c ģ imenes restorā na, es pat nesapratu, kurš no viņ iem ir vadī tā js un kurš tikai darbinieks.

Ir pienā kusi izbraukš anas diena. Mē s ieradā mies dzelzceļ a stacijā , atradā m platformu, kur pienā k mū su vilciens, un sā kā m gaidī t. Vilciens atbraucis. . . Bet, s. ka, BEZ MŪ SU AUTO!! ! ! Uz tavu kluso jautā jumu “Kā tā ? ” atbildē š u – maš ī nas nebija! Uz perona atradā s sieviete, kura š ajā automaš ī nā gaidī ja tuvinieku ieraš anos, viņ a sā ka viņ iem zvanī t, lai noskaidrotu, kas notiek, tač u savienojuma nebija. Turklā t redzam, ka vilciens ir mū su, bet vagona nav.


Tū lī t uz platformas pieskrē ja pieci Ukrzalizņ icas darbinieki, atnesa kafiju un atvainojā s visiem, pastā stī ja, ko darī t tā lā k un kā darī t. Kam tu ticē ji? Ha ha ha! Bet velti))) Patiesī bā mē s sā kā m satraukties un izdomā t, ko darī t tā lā k. Viņ i ieraudzī ja diriģ entu un sā ka viņ u mocī t (ņ emot vē rā , ka vā cu valodā neviens nav ne es, ne es). Viņ š arī atmeta rokas. Mums par laimi kā ds stacijas darbinieks, kurš saprot angliski, kurš nezinu kā , uzzinā ja, ka mū su maš ī na š ķ iet aizturē ta Budapeš tā . Un viņ š lika mums iekā pt š ajā vilcienā un braukt pretī liktenim! ) (Liels paldies jums par to! ) Tā pē c mē s vienkā rš i iesē dā mies š ī vilciena parastajā vagonā un devā mies pretī piedzī vojumiem. Kaut kur Ungā rijā mū su karieti paņ ē ma, ielē cā m tajā un devā mies citā realitā tē .

Tā tad vairs nav jā brauc vilcienā uz Vī ni! )))

Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Lai stāstam pievienotu vai noņemtu fotoattēlus, dodieties uz šī stāsta albums