Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Apkalpošanas trūkums, rupjības un draudi izmest no viesnīcas

Rakstīts: 26 jūlijā 2021
Ceļošanas laiks: 11 — 18 jūlijā 2021
Viesnīcas vērtējums:
1.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 1.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 1.0
Uzturs: 1.0
Infrastruktūra: 1.0
Izvē lē jā s š o viesnī cu, pamatojoties uz atsauksmē m vietnē Booking. com. Pirmo reizi sastapos ar š ā du rupjī bu un uzbrukuma mē ģ inā jumiem.
Pat ne duš as ž eleja un š ampū ns. Dvieļ i ir jā lū dz visas dienas garumā . Bufete ir tukš a 5 minū tes pē c brokastu sā kuma un neviens neplā no to papildinā t ar neko citu kā vien arbū zu un gurķ us ar tomā tiem, lai gan brokastis ilgst pusotru stundu.
Viesnī cas menedž eris ir vī rietis, pievienoju viņ a foto. Pē dē jā dienā devā mies viņ am pajautā t, kad mums ir izrakstī š anā s un cikos mū s sagaidī s transfē rs. Mē s saņ ē mā m atbildi, ka jums jā dodas prom pulksten 0, bet viņ am ir vienalga, cikos viņ i mū s savā ks. Lai gan š ā da informā cija vienmē r tiek sniegta reģ istratū rā . Kad es noskaidroju, ka mums ir ceļ ojumu pakete ar viņ a viesnī cu, viņ i man teica, ka es š eit neesmu neviens un nav iespē jas man piezvanī t un ka tas ir viņ a personī gais ī paš ums un ka man jā sakravā mantas un tū lī t jā pamet viesnī ca ( 22.30). Teicu, ka esmu samaksā jis par viesnī cu par 7 dienā m. Uz ko saņ ē mu atbildi, ka viņ am neviens neko nemaksā un ka, ja es nebū tu sieviete, es normā li bū tu no viņ a saņ ē musi. Sā kā s progresī vas kustī bas manā virzienā un meš ana ar mež onī giem saucieniem. Nā cā s gandrī z ieskriet istabā un aizvē rt fiksatoru. No rī ta viņ š atkal mū s nelika mierā , turpinā ja steigties un jau teica, ka maksā , bet ar to viņ am nepietika.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu

аватар

CITAS ATSAUKSMES PAR VIESNĪCU
  • Apkalpošanas trūkums, rupjības un draudi izmest no viesnīcas

SKATĪT ARĪ