Ceļojumu aģentūras apskats Silkyway (Krivojs Rogs)

NEIESAKI TOUR OPERATORS SILKYWAY, Krivoy Rog

autors:
Pakalpojuma iegādes datums: 21 oktobris 2013
Rakstīts: 27 oktobris 2013
3.0
Ceļojumu aģentūra: Silkyway (Krivojs Rogs)
Pakalpojuma veids: экскурсионный тур, авиаперелёт

Ja vēlaties sabojāt iespaidu par Gruziju, viņi jums šeit palīdzēs. Tūroperators nav labs, labāk izvēlēties kādu citu. Viņi lidoja uz Gruziju, radās problēmas, viņi atteicās tās risināt, it kā tas neietilpst viņu darbā. Tūrisma operatoram nav iespējams tikt cauri. Gide Nastja nav īpaši profesionāla, strādā "zem garastāvokļa", pat gruzīni teica, ka ar viņu nav īpaši paveicies. Organizācija sabojā visu iespaidu par valsti. Mēs neiesakām!!!! Labi, ka bija gruzīni, kas palīdzēja izkļūt no sarežģītās situācijas, pateicoties Dāvidam. Ja ne viņš, mēs joprojām būtu Gruzijā!




аватар silky-way
silky-way

Es jums atbildēšu secībā.
- "Problēmas Gruzijā" - aviokompānija pārcēla lidojumu biezās miglas dēļ Zhulyan lidostā. Kad lidosta atteicās pieņemt.(visu nedēļu lidojumi tika atlikti vai atcelti uz daudzām Ukrainas pilsētām dažādos virzienos) To sauc par force majeure jeb nepārvaramas varas apstākļiem.
- "Operators atteicās... Deivids gruzīns palīdzēja" Deivids ir Ukrainas tūroperatora tikšanās ballīte Gruzijā. Viņš ir operatora pārstāvis. Visas viņa darbības ir vērstas uz pārējo mūsu tūristu satikšanu un organizēšanu. Tas ir, jaunu problēmu risinājums, t.sk. Viņš pārvadāja tūristus no vienas lidostas uz otru tālākam lidojumam.
- "Gide Nastja nav ļoti profesionāla" Šis vienums, protams, ir ļoti individuāls. Patīk, nepatīk cilvēks - tā ir personiska lieta un gaumes lieta. No sevis varu teikt tikai par "nav profesionāli" ​​- viņa ir licencēta gide ar ilggadēju pieredzi, augstskolas pasniedzēja. Viņš māca topošajiem gidiem un vada viņiem izglītojošas ekskursijas. Gluži pretēji, visiem tūristiem viņa ļoti patika, tāpēc no 8 Tbilisi gidiem, ar kuriem sadarbojamies, cenšamies rezervēt tieši viņu. Bet, atkal, tas, protams, ir gaumes jautājums.
- “nav iespējams tikt cauri” Mīļā meitene, tu pat nebiji šajā tūrē, bet tava mamma tajā piedalījās un uzraksti atsauksmi pēc nepareizas laika pavadīšanas Ukrainā. Un pēc ekskursijas aizpildītajā anketā viņa personīgi atstāja labas atzīmes. Un darbiniekus tā terorizēt nevar. Jūsu zvani brīvdienās, pēc darba laika, ar jautājumiem, kāpēc lidmašīna jau ir nolaidusies un mamma joprojām nezvana, kāpēc mamma neieslēdza telefonu???? Jūsu māte ir pilngadīga un viņai pašai ir jāregulē šie jautājumi.

Thu, 14 Nov 2013, 18:08
аватар Turist1985
Turist1985

Aviokompānija pārcēla lidojumu, jūs kā tūroperators nolēmāt, ka darbs ir padarīts, tikai pateicoties Dāvida personiskajām īpašībām situācija tika atrisināta. Tūristi no savas kabatas samaksāja papildu USD 250, lai lidotu prom. Maksa par biļeti atpakaļ viņiem vēl nav atmaksāta! Ekskursija izrādījās par 250 dārgāka!!!! USD

Par kādu tālruņa ieslēgšanu tu runā? Meli! Jūs vienkārši neatbildējāt uz zvaniem.

Tūroperators raksta pozitīvas atsauksmes par sevi, nestrādā profesionāli cilvēki, tas ir jūsu ziņā, bet mēs šādu tūroperatoru neiesakām !!!! LŪDZU ŅEMIET VĒRĀ, KA NAV VIETĒJIE NUMURI - TIKAI MOBILIE NUMURI!!! Uzmanīgi! MĒS DAUDZ CEĻOJAM, NĀKĀM AR DAŽĀDĀM LIETĀM, BET TĀDAS IZLĀDES NEBIJA NEKUR!!!!! PIRMO REIZI RAKSTI NEGATĪVU APSKATI!

Fri, 15 Nov 2013, 19:55
аватар Turist1985
Turist1985

Aviokompānija pārcēla lidojumu, jūs kā tūroperators nolēmāt, ka darbs ir padarīts, tikai pateicoties Dāvida personiskajām īpašībām situācija tika atrisināta. Tūristi no savas kabatas samaksāja papildu USD 250, lai lidotu prom. Maksa par biļeti atpakaļ viņiem vēl nav atmaksāta! Ekskursija izrādījās par 250 dārgāka!!!! USD

Par kādu tālruņa ieslēgšanu tu runā? Meli! Jūs vienkārši neatbildējāt uz zvaniem.

Tūroperators raksta pozitīvas atsauksmes par sevi, nestrādā profesionāli cilvēki, tas ir jūsu ziņā, bet mēs šādu tūroperatoru neiesakām !!!! LŪDZU ŅEMIET VĒRĀ, KA NAV VIETĒJIE NUMURI - TIKAI MOBILIE NUMURI!!! Uzmanīgi! MĒS DAUDZ CEĻOJAM, NĀKĀM AR DAŽĀDĀM LIETĀM, BET TĀDAS IZLĀDES NEBIJA NEKUR!!!!! PIRMO REIZI RAKSTI NEGATĪVU APSKATI!

Fri, 15 Nov 2013, 19:55
аватар yuliiya_silky
yuliiya_silky

Mīļā Olga!!!
Uzņēmuma birojs ģeogrāfiski atrodas Krivoy Rog. Mēs sadarbojamies ar ceļojumu aģentūrām visā Ukrainā un ērtības labad izmantojam visu operatoru mobilos sakarus (lai samazinātu aģentu un tūristu starptautisko zvanu izmaksas) Visi mūsu reģistrācijas dati ir ievietoti mūsu mājaslapā. Mūsu biroja ēka atrodas pilsētas centrālajā laukumā un strādājam kopš 2007. gada. Mēs specializējamies arī bērnu ekskursijās, tāpēc tās regulāri pārbauda regulējošās iestādes. Jūsu "Maigais" pieņēmums ir bez jebkāda pamata, un es pat nevaru nojaust, kas to izraisīja.
Par lidojumu pārplānošanu. Jā, laika apstākļu dēļ lidosta nepieņēma
lidojums tika pārcelts. Nav atcelts, bet pārcelts. Vēlreiz apstiprināšu iepriekš Jums atbildējušā menedžera teikto, šajās dienās lidojumi uz citiem galamērķiem ir pārcelti. Un Ēģiptes un Eiropas lidostās cilvēki sēdēja un gaidīja lidojumu. Gluži kā mūsu tūristi Kutaisi. Bet viņi neatkarīgi nolēma lidot no citas lidostas. Mūsu pārstāvis viņus tur pārcēla. Darbinieka “personiskā iniciatīva” ir saskaņots darbs ar centrālo biroju. Katrs vārds un katrs kilometrs ir saskaņots un samaksāts.
Kas attiecas uz atmaksu, ceļojumu aģentūrai, caur kuru jūsu māte iegādājās ceļojumu, bija pastāvīga informācija. Kad no rīta atnāca nauda no aviokompānijas, vakarā tā jau bija ceļojumu aģentūras kontā.
Un tos vārdus, par kuriem TO pats par sevi raksta recenzijas, nemaz nevajadzētu pat komentēt. Gandrīz visas atsauksmes ar fotogrāfijām, ir uzvārdi, vārdi. Visi tūristi ir mūsu grupās sociālajos tīklos. Pat tūristi no šī pārceltā lidojuma lūdza zvanīt, ja vēl ir interesantas ekskursijas.
Dārgā Olga, es novēlu jums visu to labāko.
Āzijas virziena vadītāja Jūlija Suvorova.

Tue, 26 Nov 2013, 15:43
аватар