autors:
Pakalpojuma iegādes datums: 28 februāris 2018 Rakstīts: 12 marta 2018 |
|
Ceļojumu aģentūra: APL Travel (Kijeva) Pakalpojuma veids: пакетный тур |
Labdien. Es gandrīz emocionāli atdzisu un domāju, ka nerakstīšu, bet pa pastu saņēmu atbildes priekšlikumu no APL:
1. Ilgi gaidīju atbildes uz saviem jautājumiem (lūgumiem) Viberā, aizņemtības dēļ man nebija iespējas veltīt laiku Madam (Marina L.) ofisā.
2. Pēc tam, kad Taizeme atteicās, un es pajautāju Šrilankai noteiktus datumus, Marina teica, ka, diemžēl, nekas neizdosies.
3. Aģentūra (citas aģentūras vadītāja), kurā es tajā pašā laikā pieteicos, atrada iespējas Šrilankā (ar vēlu izrakstīšanos, kā norādīts ekrānuzņēmumā), par ko Marina tika informēta.
4. Atbildot Marina it kā saspringst un atrod līdzīgus variantus, abonējam aiz prieka (ņemiet vērā, ka aģentūru nemainīju, bet turpināju paļauties uz Marinu un viņas pieklājību, neskatoties uz neprofesionalitāti).
Kā izrādījās vēlāk (dienu pirms izrakstīšanās), Marina nolēma ignorēt "vēlās izrakstīšanās" punktu, kas bija norādīts konkurentu piedāvājumā, lai palielinātu sava uzņēmuma peļņu, vai arī rīkoties. neprofesionāli un nolaidīgi, kas bija zemāks (ticiet man, mazāk izcila tūrisma aģentūra), neskatoties uz sapratni, ka viņi tiks izlikti 12:00 un transfērs uz lidostu 19:00 (viena diena no sešām uz koferiem, nevis zem palmas koki, it kā tas būtu normāli). Un, starp citu, man pašai neizdevās pagarināt izlikšanu viesnīcā, diemžēl viss jau bija paņemts!!! Un, ja kāds saka, kāpēc jūs pats to nelasījāt un nepamanījāt, ka līguma nosacījumos nav vēlās izrakstīšanās, tad tas jau būs pretīgi no jūsu puses !!! Tā kā es palīdzēju viņai pabeigt tūres parakstīšanu ar mani un nepazaudēt klientu!!!
- pēc mana pieprasījuma agrāk 11.02 vērsos pie APL un piešķīru Marinu (8 cilvēku liela ģimene maija beigās dodas uz Turciju), tāpēc nesaņēmu no viņas nevienu piedāvājumu (un atkal, neskatoties uz to , lūdzu palīdzību Šrilankā), bet tagad Turcija galīgi nav ar APL.
- ekskursija no tūroperatora (viņi vērsās pie tūroperatora pārstāvja) Šrilankā par 260 USD tiek atcelta, nauda netiek atgriezta, nav iespējams sazināties ar tūroperatora kontakttālruņiem!
Marina atsakās palīdzēt, saka, ka naudu neatdos! nāc raksti sūdzību un kaut ko izlemsim. Tomēr ar viesnīcas reģistratūras palīdzību (zvana pa saviem kanāliem, lai gan tā absolūti nav viņu problēma), es tiku cauri 45. reizi. Pārstāvis ieradās un atdeva naudu.
Es viņu brīdināju, ka atvaļinājumi ir ĀRKĀRTĪGI reti, un es tiešām paļāvos uz atbilstību un klientu uzmanību. Dabūja cinismu, nolaidību un sabojāja atvaļinājumu.