Ceļojumu aģentūras apskats Сеть агентств TUI (Kijeva)

Tui man parādīja dibenu Ēģiptē

autors:
Pakalpojuma iegādes datums: 19 jūlijā 2021
Rakstīts: 24 augusts 2021
1.0
Ceļojumu aģentūra: Сеть агентств TUI (Kijeva)
Pakalpojuma veids: пакетный тур

Mēs daudzkārt mīlam Hurgadu, atpūtāmies, baudījām jūru, sauli, un liela kompānija nolēma apmeklēt TIA viesnīcu. Un tā nebija viesnīca, bet gan ala. Mēs devāmies 11 dienas, un MĒS NEREDZĒJĀM savu operatoru, kuram vajadzētu mūs pavadīt visā pārējā TUI laikā. Mums piedāvāja pašiem atrast - vai tas ir joks? Kad tūristi meklēja tūroperatoru? Nē, tas nav joks - tas ir apkaunojums...

Pašai viesnīcai ir cienīgs piecu zvaigžņu tituls, bet trīs zvaigznes tai būtu super bust, pievienoju foto.

Bijām 20 un gandrīz katra 4 cilvēku ģimene, bet TIA ir tikai divvietīgi numuriņi akvaparka zonā un galvenajā viesnīcas daļā. Viņi atteicās mūs izmitināt mūsu Akvaparka istabās un sāka izspiest naudu par divvietīgām istabām galvenajā ēkā. Paskaidrojam, ka mūsu ģimenē ir četri cilvēki. Galvenā administratore mums atbildēja, ka mums nepatīk dzīvot dubultā ardievu. Bet mēs maksājām par četriem? Administrators pateica jūsu problēmas, piezvanīja Tui pārstāvim, viņš no mums dabūja apsaldējumus. Lielisks serviss. Mums ir bērni un mums bija jāpārmaksā par savām istabām, jautājums vai mēs jau esam tos nopirkuši? Admins atbildēja, ka nekas, vēl vajag piemaksāt. Un mums joprojām neiedeva istabu četriem. Mums iedeva vienu papildu gultu divvietīgā istabā, bet viņi neiedeva papildu gultas veļas komplektu, tas ir briesmīgi! Jautājām reģistratūrā, prasījām Nadeždas viesmīlību, bet gultasveļu mums neiedeva. Kokteiļus dod pa gabalu, uz mūsu jautājumu mums ir Viss? Nadežda pasludināja spriedumu, mums ir piecu zvaigžņu ekonomiskās klases viesnīca - tas ir kaut kas jauns !!! Kur tas ir norādīts, varbūt tas ir Nadeždas noslēpums? Šausmas!

Pārtikas ļoti pietrūkst. Nevienam nevajag vārītas olas, kas ir visās viesnīcās, šeit tās ir zelta vērtas. Cilvēki pludmalē vestibilā šad tad saka, kur mēs ieradāmies, nav pārtikas, nav gultas, nav ūdens. Bet Nadežda visiem kliedz, ka šī ir ekonomiska viesnīca, kāpēc šī informācija ir zināma tikai Nadeždai? Gaļa ir visa gumija - ēst nevar, bet te Nadežda nebija izmisumā un visiem atpūtniekiem lika ēst vistu, tā ir mīksta, citu gaļu neņemiet. Kopumā lielisks problēmas risinājums

Tui, TIA ir negods! Gultas veļu nedeva, pat Nadežda jau bija šokā, bet gultasveļu nedeva, šausmīgas šausmas! Es lūdzu paskaidrojumu, kur mēs bijām.Galu galā, kādus noslēpumus Nadežda glabā pie galvenās administratores, viņiem katru dienu vestibilā ir tikšanās, un lai atpūtnieki kā kamieļi guļ kur grib.

Izejot no viesnīcas vispār bija šoks,mums spīdināja pa bagāžu un lika atpūtniekiem vaļā koferus,cilvēkiem nebija nekas cits kā personīgās mantas.Kādas tiesības viesnīcai rakņāties pa atpūtnieku koferiem? Es iedomājos, ko viņi darīja, kad mēs nebijām istabā, skraidījām savās kleitās? Šīs vispār nav piecas, ne piecas zvaigznes, lai Nadežda nesaslapinātu sevi ar mīļotā adminu.




аватар OK404
OK404

Coral Travel tūrisma operators ir KRĀPNIEKS!
Sagrieziet iegādāto ceļojumu, kuru apstiprinājis ceļojumu aģents, uz 2 dienām - mainiet katru dienu vai pat dažas stundas pirms izbraukšanas:
- agrā nakts izbraukšana ŠEIT (piemēram, 05:00 KBP - 08:00 SSH) dienā vai vakarā (14:00 KBP - 17:00 SSH)
- VĒLĀ VAKARA NO TURAS (piemēram, 19:00 SSH - 23:55 KBP) līdz tās pašas dienas agrajai naktij (06:40 SSH -11: 45 KBP).
Visas šīs izmaiņas noved pie tā, ka kūrortā tiek zaudētas 1 - 2 gaišas dienas, bieži vien pēdējā nakts faktiski NĒ un atteikt nav iespējams un nav jēgas, jo visa ieguldītā nauda tiks zaudēta.
Tu vienkārši paņem visu šo "nepietiekamo svaru" no šiem uzpirksteņiem un ar sabojātu garastāvokli dodies atpūsties (((
KRĀPŠANAS shēma ir sekojoša - lidojuma programmas izvēles posmā ceļojumu aģentam faktiski nav tik izdevīgi izlidošanas laiki, taču tie joprojām tiek piedāvāti un apstiprināti no tūrisma operatora un reģistrēti klienta līgumā.
Tad izmainītā ekskursijas versija ar nelabvēlīgām lidojumu programmas stundām tiek nobīdīta klientam pēc principa "LOPS visu slēpj!" un o-la-la - pārdotas nestandarta preces!
Šī ir iekšējā informācija no viņu darbinieka, ar kuru mums izdevās parunāt par šo tēmu.

Nekaunība ir bezgalīga un pēc viņu advokāta lūguma stulbi nosūta atbildi: "Čarterreisu grafiks netiek garantēts un var mainīties."

Tue, 15 Jun 2021, 13:08
аватар OK404
OK404

Coral Travel tūrisma operators ir krāpnieks!
Sagrieziet iegādāto ceļojumu, kuru apstiprinājis ceļojumu aģents, uz 2 dienām - mainiet katru dienu vai pat dažas stundas pirms izbraukšanas:
- agrā nakts izbraukšana TUR (piemēram, 05:00 KBP - 08:00 SSH) dienā vai vakarā (14:00 KBP - 17:00 SSH)
- VĒLU VAKARU NO (piemēram, 19:00 SSH - 23:55 KBP) šīs dienas agrā naktī (06:40 SSH -11: 45 KBP).
Visas šīs izmaiņas noved pie tā, ka kūrortā tiek zaudētas 1 - 2 gaismas dienas, bieži vien pēdējā nakts faktiski NAV un atteikt nav iespējams un nav jēgas, jo visa ieguldītā nauda tiks zaudēta.
Tu vienkārši paņem no šiem uzpirksteņiem visu šo "apakšējo" un ar sabojātu garastāvokli dodies atpūsties ((((

Krāpšanas shēma ir sekojoša - lidojuma programmas izvēles posmā ceļojumu aģentam vairs nav tik izdevīgi izlidošanas laiki, taču tie joprojām tiek piedāvāti un ceļojumu aģenta apstiprināti un noteikti klienta līgumā.
Tad tūres versiju ar nerentablu lidojumu programmas pulksteni klients apklusina pēc principa "BUDLO visu paslēps!" un o-la-la - pārdotas nestandarta preces!
Šī ir iekšējā informācija no viņu darbinieka, ar kuru mums izdevās parunāt par šo tēmu.

Nekaunība ir bezgalīga un pēc viņu lūguma advokāts stulbi nosūta atbildi: "Čarterreisu grafiks netiek garantēts un var mainīties."

Tue, 15 Jun 2021, 16:08
аватар