![]() |
![]() ![]() Lai parādītu kartē » ![]() ![]() Lai parādītu kartē » ![]() ![]() Lai parādītu kartē » ![]() ![]() Lai parādītu kartē » ![]() ![]() Lai parādītu kartē » ![]() ![]() Lai parādītu kartē » ![]() ![]() Lai parādītu kartē » ![]() ![]() Lai parādītu kartē » ![]() ![]() Lai parādītu kartē » ![]() ![]() Lai parādītu kartē » ![]() ![]() Lai parādītu kartē » ![]() ![]() Lai parādītu kartē » ![]() ![]() Lai parādītu kartē » ![]() ![]() Lai parādītu kartē » ![]() ![]() Lai parādītu kartē » ![]() ![]() Lai parādītu kartē » ![]() ![]() Lai parādītu kartē » ![]() ![]() Lai parādītu kartē » ![]() ![]() Lai parādītu kartē » ![]() ![]() Lai parādītu kartē » ![]() ![]() Lai parādītu kartē »
Ceļojumu aģentūras reitings:
|
ATSAUKSMES PAR CEĻOJUMU SABIEDRĪBU СЕТЬ АГЕНТСТВ TUI
Es gribu sākt ar sliktajām lietām, kas ar mums notika pirmajā dienā! Pirmajā dienā mums sarunāja TUI tūroperatora gids Mohammeds, atbraucām ar visu ģimeni (es, sieva un meita 5 gadi) Viņš piedāvāja ekskursijas 15 minūtes, mēs izvēlamies Safari. Viņš saka – Brauciet vēl ekskursijās! Bet pārējais mūs neinteresēja un mēs atteicāmies. →
Uzņēmums darbu paveica par 5 bez plusa)) ierodoties iedeva autobusa numuru, bet tā šoferis, kurš vispār nerunāja angliski, mūs neņēma. Viņš man parādīja savu sarakstu, it kā mēs tur nebūtu, gaidiet nākamo. Uzņēmuma darbinieks mēģināja ar viņu sarunāties, taču viņš apsēdās un aizbrauca saulrietā. →
1 Norēķins: Ierodoties izrādījās, ka nav brīvu istabu. Tui firma mūs (3 ģimenes) atstāja pašplūsmā un ar solījumu, ka rīt atbrauks viesnīcas gids un atrisinās visas problēmas, bet atveda mūs uz viesnīcu 23:00. Viesnīcas administrators uzreiz piedāvāja mūs iekārtot savā otrajā viesnīcā Rios Latte (kas ir vēl labāka par šo) Mēs ilgi pretojāmies, bet nācās piekrist par nakti tur. →
1, zemākā cena 2, Pilns pavadījums brīvdienu valstī 3, atbilstoši ceļojumu aģenti. →
Mēs daudzkārt mīlam Hurgadu, atpūtāmies, baudījām jūru, sauli, un liela kompānija nolēma apmeklēt TIA viesnīcu. Un tā nebija viesnīca, bet gan ala. Mēs devāmies 11 dienas, un MĒS NEREDZĒJĀM savu operatoru, kuram vajadzētu mūs pavadīt visā pārējā TUI laikā. →
Menedžere mūsu pieprasījumiem atrada tiešām normālas cenas, sīki izstāstīja, ko sagaidīt no viesnīcas/valsts, atbildēja uz mūsu jautājumiem, lai gan mēs no viņas vēl neko negrasījāmies ņemt. Patiesībā tieši izsmeļošo atbilžu dēļ PIRMS tūres iegādes, nevis kā parasti, lielākā daļa, "pēc", izvēlējās tieši šo tūroperatoru. →
1. Ugunsgrēka gadījumā viņi nepalīdzēja cilvēku pārvietošanā. Mūsu viesnīca atradās iepretim kalnam, kas dega. Viņi necēla klausuli, un, kad tika cauri 34 reizes, viņi pieņēma pieteikumus, un viss, viņi neatzvanīja. 2. Gidi viesnīcā domā tikai par ekskursijām. →
Mēs ar viņiem daudz lidojam. →
Visu izvēlējos pati, servisu kā tādu nesaņēmu. Pāris nedēļas iepriekš, maksājot par viesnīcu, bija divreiz pārrezervācija, un rezultātā ubagošanas un atbilžu saņemšanas rezultātā netika piedāvātas lielas alternatīvas. Man nepatika, domāju, ka pati ar šo uzdevumu tiku galā labāk nekā tūrisma aģentūra. →
Lidojām uz Kemeru, šeit mūsu info gide Jekaterina Torubarova (TUI) uzmācīgi un ļoti skaisti reklamēja tūres, un ļoti ieteica doties kopā ar viņas tūres aģentiem, jo tas ir droši, godīgi un skaisti. Neticiet vārdiem, labāk pirkt uz ielas Ginzā daudz lētāk un labāk, mums solīja Kalnus, bet dabūja atkritumus, 80% tika iztērēti ceļā. → |
9.9 |
|
9.7 |
|
9.8 |
|
9.7 |
|
9.8 |
|